Η Συρία αντέχει κυρίως λόγω του ότι έχει αεροπορία και ο αντίπαλος όχι. Το Αφγανιστάν άντεχε για τον ίδιο λόγο σε σημείο που οι Ταλιμπάν να οργάνωναν πρακτικά καταδρομικές επιθέσεις με sleeper agents με σκοπό να καθαρίσουν κανένα σε καμιά βάση και τους εκτελούσαν επιτόπου όταν τους έπιαναν. Φυσικά καμιά αεροπορία δεν θα σε σώσει αν με το που πλησιάζουν οι Ταλιμπάν σε 10 χλμ απλά σηκώνεις τα χέρια ή αυτομολείς, όπως έγινε στο Αφγανιστάν. Η Αρμενία αν μη τι άλλο είχε την έλλειψη αεροπορικής κάλυψης ως το μεγαλύτερο μειονέκτημά της. Μόνο η Ουκρανία αποτελεί ίσως εξαίρεση, τουλάχιστον μέχρι να αναφερθεί ότι η Ουκρανική αεροπορία ήταν επιεικώς ΓΤΠΚ έτσι κι αλλιώς και όταν οι αντάρτες βρέθηκαν εντελώς τυχαία με σύγχρονα συστήματα αεράμυνας (Vladimir sends his regards) δεν είχε την δυνατότητα να επιχειρήσει.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑21 Οκτ 2021, 12:55Συρία, Ισλαμική Δημοκρατία του Αφγανιστάν. Θα μπορούσα να σου πω και για τα Ουκρανικά ελικόπτερα των βαρώνων που κυβερνούσαν την Κεντροαφτικανική δημοκρατία το 2013. Ή για την Αρμενία που τα είχε καινούρια. Ακόμη και για την Ουκρανία...Evritis έγραψε: ↑21 Οκτ 2021, 12:49Όπως;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑21 Οκτ 2021, 12:33
Μπα. Πολλοί πόνταραν στις αεροπορίες τους και τελικά χάσανε εδάφη...
Κοίτα, ούτε εγώ είμαι της άποψης ότι αν ποντάρουμε στην αεροπορία είναι όλα μέλι γάλα. Αλλά είναι γεγονός ότι από τα μέσα του 20ου αιώνα και έπειτα η αεροπορία είναι ζωτικής σημασίας συστατικό στις σύγχρονες ένοπλες δυνάμεις. Όποιος έχει αεροπορική υπεροχή έχει σαφές πλεονέκτημα εναντίον του αντιπάλου του. Φυσικά πλεονέκτημα =! νίκη από τα αποδυτήρια.