Οι μουσλιμς δεν ειναι περισσοτερο φιλοι μου απ οτι η αγνοια και το ψευδος εχθροι μου. Οι δε μουσλιμς φιλοι μου, με θεωρουν εν δυναμει καλυτερο μουσλιμ απο αυτους (εν μερει γιατι πινουν σα νεροφιδες)Otto Weininger έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 15:44Και σκεφτόμουν χθες, που είναι αυτό το παιδί να υποστηρίξει τους αγαπημένα του μουσλιμια.
''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
- John Brown Gun Club
- Δημοσιεύσεις: 9178
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
-
- Δημοσιεύσεις: 22875
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Κατάντια. Α ρε Στάλιν που θέλετε.
Hujum (Russian: Худжум; in Turkic languages, storming or assault, from Arabic: هجوم) was a series of policies and actions taken by the Communist Party of the Soviet Union, initiated by Joseph Stalin, to remove all manifestations of gender inequality, especially on the archaic systems of female veiling and seclusion practiced in Central Asia.[1] The era was often symbolized by the burning of the face-veil that women in the Muslim majority areas of the Soviet Union wore, but removal of the veil was not the sole goal of the campaign. The party recast their message of class revolution into the novel lexicon of women's liberation.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hujum
Hujum (Russian: Худжум; in Turkic languages, storming or assault, from Arabic: هجوم) was a series of policies and actions taken by the Communist Party of the Soviet Union, initiated by Joseph Stalin, to remove all manifestations of gender inequality, especially on the archaic systems of female veiling and seclusion practiced in Central Asia.[1] The era was often symbolized by the burning of the face-veil that women in the Muslim majority areas of the Soviet Union wore, but removal of the veil was not the sole goal of the campaign. The party recast their message of class revolution into the novel lexicon of women's liberation.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hujum
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Σωστά. Δεν πρόσεξα την ημερομηνία.John Brown Gun Club έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 15:41η δημοσιευση ειναι του 17, ενα χρονο πριν τα νεα μετρα που αρουν την υποχρεωση της αμπαγια στις επισκεπτριες και την μαυρη αμπαγια για τις ντοπιες.
Οπότε άκυρον το σχόλιό μου.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 8948
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Ναι, ακριβώς αυτό το παράδειγμα γράφουν τα λεξικά κάτω από το λήμμα "δόκιμη σύγκριση".Στρακαστρουκας έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 14:51Η Σαουδικη Αραβια ειναι θεοκρατικο καθεστως οπως ειναι το Βατικανο η το Αγιο Ορος. Ακυρες οι συγκρισεις
Z
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Μα δεν τους λέει τι να κάνουν στο δρόμο. Στα Σχολεία τους λέει.Belisarius έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 11:11Δεν κατάλαβα τι θες να πεις. Στο Παρίσι όλα αυτά; Οι μεγάλοι πως κυκλοφορούν;
Ordem e Progresso.
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Δεν έχω καταλάβει. Τι θέλουν να κάνουν; να μη φοράνε μαντίλα;
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
οκ πάσο νόμιζα και στο δρόμο.Cavaliere έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 22:42Μα δεν τους λέει τι να κάνουν στο δρόμο. Στα Σχολεία τους λέει.Belisarius έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 11:11Δεν κατάλαβα τι θες να πεις. Στο Παρίσι όλα αυτά; Οι μεγάλοι πως κυκλοφορούν;
- Ζενίθεδρος
- Δημοσιεύσεις: 14567
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
- Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
- Επικοινωνία:
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Δεν κατάλαβα. Συζητάμε σε αυτό το νήμα το ενδεχόμενο να εφαρμόσουμε τη σαρία ή αμα πρέπει να απαγορευτεί η μαντίλα;ΓΑΛΗ έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 08:56Όχι χαρά μου, το θέμα δεν είναι ότι το 9χρονο κακοποιείται επειδή κρύβει τα μαλλιά του. Το θέμα είναι ότι από τα 9 και μετά κάθε γυναίκα πρέπει να κρύβει τα μαλλιά της γιατί αν δεν το κάνει ο κάθε φανατικός παπάρας θεωρεί ότι έχει δικαίωμα να τη βιάσει, θεωρώντας την πράξη όχι βιασμό αλλά έναν τρόπο θρησκευτικής λατρείας.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 02:28Υπάρχουν κάποια βασικά δικαιώματα. Οπως σίτιση, στεγαση, μη κακοποίηση. Στο τελευταίο συνηθως ψαχνει να τρυπώσει οποιος θελει τον απόλυτο παρεμβατισμό. Για αυτο και στο θέμα του χιντζαπ γίνεται η μάχη το υψηλο διαλεκτικο επίπεδο του κατα ποσο κακοποιεις ένα κοριτσάκι με το να του επιβάλλεις να κρύβει τα μαλλιά του. Λολ. Οσο για το άλλο. Οπως εσύ θέλεις το παιδί σου να μορφωθεί και να γίνει στήλοβατης της κοινωνίας στέλνοντας το σε 10 διαφορετικά φροντιστήρια απο το δημοτικό ακόμα, ετσι και ο Γύφτος θελει να το κανει καρπουζά.Scouser έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 01:44
Δηλαδή είσαι υπέρ πχ της αφεσης των γυφτων να διαπαιδαγωγουν τα παιδιά τους ανενόχλητοι με τους γνωστούς τρόπους; Είναι λάθος να παρεμβαίνει το κράτος ας πούμε για να τους αναγκάζει να τα στέλνουν σχολείο ή να σταματήσουν να τα στέλνουν να ζητιανεύουν στα φανάρια;
Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά με τους άλλους βιαστές.
Αυτοί τουλάχιστον αντιλαμβάνονται ότι αυτό που κάνουν δεν είναι νομικώς και ηθικώς επιτρεπτό.
Κατά τα άλλα, έχω την αμυδρά υποψία ότι σ' αυτό το θέμα, οι περισσότεροι φιλοχιτζαμπήδες κάπου χάνετε τη μπάλα αναφορικά με τον γονεϊκό και κρατικό παρεμβατισμό.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
☦𓀢
- Ζενίθεδρος
- Δημοσιεύσεις: 14567
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
- Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
- Επικοινωνία:
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Ποιο από τα δυο;Otto Weininger έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 15:46Πάντως και στην Ελλάδα μέρα με την μέρα, βλέπει κανείς όλο και περισσότερες μαντηλοφορουσες με 3-4 παιδιά η καθεμία απο δίπλα.
Αυτό πρέπει να σταματήσει γρήγορα.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
☦𓀢
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Πισω στην ερημο και αν γουστερνουν ας ανεβουν και σε βελανιδιές .
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Συζητάμε για το αν η μαντήλα στις μαθήτριες υποδηλώνει αμέσως ή εμμέσως την αποδοχή της σαρίας και το οτιδήποτε συνεπάγεται αυτό για τη διαμόρφωση της νοοτροπίας των μικρών κοριτσιών για τη θέση του φύλου τους στο μαθητικό και κοινωνικό περιβάλλον.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 23:05Δεν κατάλαβα. Συζητάμε σε αυτό το νήμα το ενδεχόμενο να εφαρμόσουμε τη σαρία ή αμα πρέπει να απαγορευτεί η μαντίλα;ΓΑΛΗ έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 08:56Όχι χαρά μου, το θέμα δεν είναι ότι το 9χρονο κακοποιείται επειδή κρύβει τα μαλλιά του. Το θέμα είναι ότι από τα 9 και μετά κάθε γυναίκα πρέπει να κρύβει τα μαλλιά της γιατί αν δεν το κάνει ο κάθε φανατικός παπάρας θεωρεί ότι έχει δικαίωμα να τη βιάσει, θεωρώντας την πράξη όχι βιασμό αλλά έναν τρόπο θρησκευτικής λατρείας.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 02:28
Υπάρχουν κάποια βασικά δικαιώματα. Οπως σίτιση, στεγαση, μη κακοποίηση. Στο τελευταίο συνηθως ψαχνει να τρυπώσει οποιος θελει τον απόλυτο παρεμβατισμό. Για αυτο και στο θέμα του χιντζαπ γίνεται η μάχη το υψηλο διαλεκτικο επίπεδο του κατα ποσο κακοποιεις ένα κοριτσάκι με το να του επιβάλλεις να κρύβει τα μαλλιά του. Λολ. Οσο για το άλλο. Οπως εσύ θέλεις το παιδί σου να μορφωθεί και να γίνει στήλοβατης της κοινωνίας στέλνοντας το σε 10 διαφορετικά φροντιστήρια απο το δημοτικό ακόμα, ετσι και ο Γύφτος θελει να το κανει καρπουζά.
Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά με τους άλλους βιαστές.
Αυτοί τουλάχιστον αντιλαμβάνονται ότι αυτό που κάνουν δεν είναι νομικώς και ηθικώς επιτρεπτό.
Κατά τα άλλα, έχω την αμυδρά υποψία ότι σ' αυτό το θέμα, οι περισσότεροι φιλοχιτζαμπήδες κάπου χάνετε τη μπάλα αναφορικά με τον γονεϊκό και κρατικό παρεμβατισμό.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία ή θυμηδία.
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Με ΝΔ κυβέρνηση μην περιμένεις κάτι τέτοιο...Otto Weininger έγραψε: ↑08 Μάιος 2021, 15:46Πάντως και στην Ελλάδα μέρα με την μέρα, βλέπει κανείς όλο και περισσότερες μαντηλοφορουσες με 3-4 παιδιά η καθεμία απο δίπλα.
Αυτό πρέπει να σταματήσει γρήγορα.
-
- Δημοσιεύσεις: 11286
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
- Phorum.gr user: Στρακαστρουκας
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
https://www.aljazeera.com/news/2023/9/6 ... ono-lawyer
Μουσουλμανα πηγε λεει με Ιαπωνικο Κιμονο στην ταξη και...αποβληθηκε για αυτον τον λογο
Μουσουλμανα πηγε λεει με Ιαπωνικο Κιμονο στην ταξη και...αποβληθηκε για αυτον τον λογο
"Δεν ειμαι ΝΔλης αλλα..."
Re: ''Κάτω τα χέρια από τη μαντίλα μου''لا تلمس حجابي Η απαγόρευση του χιτζάμπ συνιστά ρητορική μίσους
Στρακαστρουκας έγραψε: ↑06 Σεπ 2023, 20:13https://www.aljazeera.com/news/2023/9/6 ... ono-lawyer
Μουσουλμανα πηγε λεει με Ιαπωνικο Κιμονο στην ταξη και...αποβληθηκε για αυτον τον λογο
πολυ αστειο ... αλλα το κατω ειναι καλυτερο που υποχρεωνουν μια κοπελα να υπογραψει γαμο για να γινει μια ακομη συζηγος σε χαρεμι ... δεν θα περασει το σκοταδι που θελετε αριστεροστροφοι επιδοτουμενοι ισλαμοφασιστες
η προσοχη μας στο Καστελοριζο