Δυση και Ισλαμ

Κοινωνικά θέματα, τάσεις, προβληματισμοί, απ’ όλο τον κόσμο.
Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 10 Ιούλ 2023, 20:37

Ευρώπη: Το ισλάμ και η πολιτική διείσδυσης της Μουσουλμανικής Αδελφότητας
Η Φλοράνς Μπερζώ-Μπλακλέ αφιερώνει επίσης αρκετά κεφάλαια στους συνεργούς της ισλαμιστικής διεθνούς που δρουν στους κόλπους των ευρωπαϊκών θεσμών, στη Γαλλία αλλά και στο Βέλγιο, το οποίο επισκέπτεται συχνά. Δείχνει πώς η βελγική πρωτεύουσα έχει μεταβληθεί «στο χαλιφάτο των Βρυξελλών», χάρη σε «μια επιχείρηση διείσδυσης της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στα μέσα ενημέρωσης, στους θεσμούς και στον κόσμο των συλλόγων». Και, επίσης, χάρη στη δειλία και την υποταγή των περισσότερων παραγόντων του βελγικού πολιτικο-μηντιακού προσωπικού.

Μαζί με τη συνάδελφό της, την ανθρωπολόγο Φαντιλά Μααρουφί (Fadila Maaroufi), δημιούργησε, το 2020, στις Βρυξέλλες, το «Παρατηρητήριο των Φονταμενταλισμών». «Η δημιουργία του τάραξε τον μικρόκοσμο των βελγικών κοσμικών οργανώσεων, που ποτέ δεν μιλούσαν γι’ αυτά τα ζητήματα», λέει με ικανοποίηση. Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού της για την κατήχηση των γυναικών στις Βρυξέλλες, η Φαντιλά Μααρουφί, γεννημένη στο Βέλγιο από Μαροκινούς γονείς, διείσδυσε επί τρία χρόνια σε ένα τζαμί που διοικείται από φονταμενταλιστές.
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/251333


«Η Μουσουλμανική Αδελφότητα και η “σαρία” στην Ευρώπη 16/05/2023
Συνέντευξη της Florence Bergeaud-Blackler στους Jean Chichizola και Christophe Cornevin
Έχοντας γίνει αντικείμενο απειλών θανάτου για τα γραπτά της, η Florence Bergeaud-Blackler, ειδική στον ισλαμισμό, επισημαίνει τη «σημαντική» επιρροή της ιδεολογίας της Μουσουλμανικής Αδελφότητας σε εκατομμύρια ανθρώπους στη Γαλλία.

LE FIGARO. – Το 2019, οι υπηρεσίες πληροφοριών υπολόγιζαν τον αριθμό των Αδελφών Μουσουλμάνων σε περίπου 50.000 άτομα. Πόσο σημαντικό είναι αυτό το ισλαμιστικό κίνημα στη Γαλλία;

Florence BERGEAUD-BLACKLER. – Θέτετε ένα σημαντικό ερώτημα σχετικά με το τι αντιπροσωπεύει αριθμητικά το ρεύμα της Αδελφότητας, το οποίο ορίζω ως μια εκδοχή του ισλαμισμού προσαρμοσμένη στις φιλελεύθερες δημοκρατίες μας. Διακρίνω τη Μουσουλμανική Αδελφότητα από το ευρύτερο ρεύμα της Αδελφότητας, που αποτελεί τοι ιδεολογικό της δημιούργημα και επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους στη Γαλλία. Δύο ή και τρεις γενιές έχουν επανισλαμιστεί από την Αδελφότητα τα τελευταία σαράντα χρόνια. Αποτελούν μια πολύ μεγαλύτερη ομάδα από την ομάδα των ορκισμένων Αδελφών που, κατά τη γνώμη μου –αν και είναι δύσκολο να προβώ σε εκτιμήσεις, γιατί η Αδελφότητα είναι μυστική– δεν ξεπερνούν τις μερικές χιλιάδες στο γαλλικό έδαφος.

Δεν μπορώ να δώσω ακριβή αριθμό για τους μουσουλμάνους που βρίσκονται κάτω από την επιρροή της Αδελφότητας ή που ταυτίζονται με άλλα συναφή φονταμενταλιστικά κινήματα, όπως οι Ουαχαμπίτες και οι Ταμπλιγκί, αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η ιδεολογική τους επιρροή είναι σημαντική στον μουσουλμανικό πληθυσμό. Σύμφωνα με δημοσκόπηση του Ifop για το 2020, περισσότεροι από το ένα τρίτο (38%) των Γάλλων μουσουλμάνων και περισσότεροι από τους μισούς νεαρούς μουσουλμάνους (57%) θεωρούν ότι ο νόμος της σαρία είναι πιο σημαντικός από τους νόμους της Δημοκρατίας, ποσοστά που πέφτουν στο 16% για τους καθολικούς, οι οποίοι δεν γνωρίζουν κάτι αντίστοιχο με τον νόμο της σαρία. Μόνο το 34% των μουσουλμάνων εγκρίνει τη διάλυση του CCIF και του BarakaCity, που έχουν απαγορευτεί στη Γαλλία εξ αιτίας του ρόλου που έπαιξαν στη δολοφονία του καθηγητή Πατύ, και λιγότεροι από ένας στους δύο (44%) υποστηρίζουν «τον νόμο που απαγορεύει τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στα δημόσια σχολεία». Σε κάθε σχολείο υπάρχει τουλάχιστον ένας στους δύο μουσουλμάνους που διαφωνεί με τον νόμο του 2004.
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/250520

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 09 Οκτ 2023, 22:06

Μπουαλέμ Σανσάλ
2084. Το τέλος του κόσμου
https://www.politeianet.gr/books/978618 ... 084-260360

«Ζούσα ανέκαθεν σε συνθήκες πολέμου: η αποικιοκρατία και ο πόλεμος της Ανεξαρτησίας, ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας του '90. Πάντα ζούσα υπό δικτατορικό καθεστώς. Ετσι έχει η ιστορία της χώρας μου. Κι αυτή αποτελεί το υφάδι όλων των μυθιστορημάτων μου. Πρέπει να πω ότι το φοβερότερο όλων είναι ο ισλαμισμός, είναι ο βέβαιος θάνατος, η καταστροφή της ζωής στις πιο βαθιές της ρίζες. Στα βιβλία μου μιλάω ουσιαστικά για ένα και μόνο πράγμα: την άνιση μάχη για την ελευθερία».
Το πρόσφατο βιβλίο του Μπουαλέμ Σανσάλ δεν είναι παρά η κορύφωση αυτού που περιγράφει, τόσο συνταρακτικά, σε τούτη τη συνέντευξη με «Το Βήμα». Το 2015 ο αλγερινός συγγραφέας εξέδωσε το «2084. Το τέλος του κόσμου» και τιμήθηκε με το Μεγάλο Βραβείο Μυθιστορήματος της Γαλλικής Ακαδημίας. Με πρότυπο το «1984» του Τζορτζ Οργουελ, φαντάζεται την ισλαμική εκδοχή του «Μεγάλου Αδελφού», ένα ολοκληρωτικό καθεστώς θρησκευτικού τύπου.

Γιατί επέλεξε να «συνομιλήσει» με το συγκεκριμένο έργο και τον συγκεκριμένο συγγραφέα; «Κατά τη γνώμη μου, ο Οργουελ είναι ο συγγραφέας που αποκαλύπτει θεαματικά ένα θεμελιώδες στοιχείο των ολοκληρωτικών καθεστώτων: τη δύναμη της γλώσσας για τη χειραγώγηση του πληθυσμού. Περισσότερο και από τη φυσική βία και την ιδεολογική κατήχηση, περισσότερο και από τον απόλυτο έλεγχο της καθημερινής ζωής, αυτό που επιτρέπει στα ολοκληρωτικά καθεστώτα να υποτάσσουν τον πολίτη και τον άνθρωπο είναι ο έλεγχος της γλώσσας. Κυριαρχώντας επί της γλώσσας κυριαρχούν στο συμβολικό σύμπαν, στο φαντασιακό του ανθρώπου. Δεν υπάρχει πλέον τρόπος να σκεφθείς, να ονειρευτείς ή να προσεγγίσεις οποιαδήποτε κουλτούρα. Ζώντας σε μια χώρα όπου υπάρχει διττή δικτατορία, ιδεολογική και θρησκευτική, γνωρίζω καλά τις ζημιές που προξενεί η καταστροφή της γλώσσας, ζημιές τεράστιες και ανεπανόρθωτες. Δεν πλάθουμε ένα ζωντανό φαντασιακό από ένα νεκρό σώμα».



«Στην Ευρώπη δεν αντιλαμβανόμαστε σε ποιον βαθμό σύγχρονες έννοιες, όπως ελευθερία, ατομικότητα, ισότητα, δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα ή κοσμικότητα, είναι ξένες προς την ισλαμική αντίληψη του κόσμου. Δεν αντιλαμβανόμαστε πόσο οι μουσουλμάνοι είναι προσηλωμένοι στη δική τους κοσμοαντίληψη που βασίζεται στην καθησυχαστική βεβαιότητα ότι όλα έχουν γραφτεί από τον Αλλάχ για το καλό τους και ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή πέρα από την πιστή τήρηση των γραφών. Σήμερα, καθώς το Ισλάμ επεκτείνεται διεθνώς και, με τη δυναμική που του προσδίδουν ο ισλαμισμός και τα πετροδολάρια, κατορθώνει να "εξισλαμίζει" τις κοινωνικές, πολιτισμικές και οικονομικές δομές των χωρών υποδοχής. H προβληματική της μεταρρύθμισής του προκειμένου να προσαρμοστεί στη σύγχρονη εποχή δεν τίθεται καν. Η κυρίαρχη ιδέα είναι ότι ακριβώς οι εν λόγω χώρες υποδοχής θα πρέπει να μεταρρυθμιστούν ώστε να προσαρμοστούν στις αξίες και στους κανόνες του Ισλάμ».

Πριν από το τελευταίο μυθιστόρημά σας, κύριε Σανσάλ, εκδώσατε το δοκίμιο «Κυβερνώντας στο όνομα του Αλλάχ: Ισλαμοποίηση και δίψα για εξουσία στον αραβικό κόσμο». Οι ιδέες είναι πιο δυνατές όταν «τυλίγονται» από μια αφήγηση;
«Εγραψα το δοκίμιο για να προσφέρω στον ευρωπαίο αναγνώστη ορισμένες βασικές γνώσεις για το Ισλάμ και τον αραβικό κόσμο, πιστεύοντας πως είναι προς το συμφέρον του να κατανοήσει μια θρησκεία και έναν κόσμο με τον οποίο συνυπάρχει μάλλον παθητικά. Πρόκειται για μια επικίνδυνη στάση αν αναλογιστούμε ότι μια μεικτή κοινωνία δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς έξυπνες "ανταλλαγές" μεταξύ των μερών της. Ηθελα να καταδείξω ότι το Ισλάμ, εκ φύσεως προσηλυτιστικό και με οικουμενικές βλέψεις, έχει ως αποστολή τον εξισλαμισμό όλης της ανθρωπότητας και το ξερίζωμα κάθε άλλης πίστης. Η ιλιγγιώδης εξάπλωση του φανατικού Ισλάμ, οι ολέθριες εξελίξεις στον αραβικό κόσμο μετά την Αραβική Ανοιξη, η εμφάνιση του Ισλαμικού Κράτους, η έκρηξη της ισλαμικής τρομοκρατίας στον κόσμο, και ιδίως στην Ευρώπη, καταδεικνύουν τον επιτακτικό χαρακτήρα αυτής της γνωστικής προσέγγισης - ο μόνος τρόπος που, κατ' εμέ, θα μπορούσε να αποτρέψει αυτό που, δυστυχώς, βλέπουμε να έρχεται ολοταχώς: τη γενικευμένη ριζοσπαστικοποίηση και την επέκταση του κύκλου της βίας. Αν το βιβλίο αυτό αποδείχθηκε πρόσφορο, ήταν προφανές πως έπρεπε να προχωρήσω παραπέρα. Θέλησα να γράψω κάτι που να λέει στους αναγνώστες: δείτε πού μας οδηγούν η χαλαρότητα, η άγνοια και η απουσία "έξυπνων ανταλλαγών": στον εφιάλτη ενός "2084". Δεν ξέρω αν τα μηνύματα του βιβλίου εισακούστηκαν, πάντως οι πρόσφατες επιθέσεις στην Ευρώπη (Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία...) ακούστηκαν. Μας απομένει λοιπόν να εκφράσουμε όλα αυτά με έξυπνες αντιδράσεις».


Απέμεινε κάτι καλό από αυτό που ονομάστηκε «Αραβική Ανοιξη»;
«Ποτέ μου δεν πίστεψα στην αποκαλούμενη "Αραβική Ανοιξη" με τις εικόνες μιας αραβικής νεολαίας που πολεμά τις δικτατορίες μέσω του Facebook και του Διαδικτύου, μιας νεολαίας λαμπρής και θαρραλέας κατά τα λοιπά, που δεν αντιπροσωπεύει όμως την εκάστοτε πραγματική χώρα, την οποία είχαν προσεταιριστεί οι ισλαμιστές παρασύροντάς την προς την τζιχαντιστική τους πορεία. Η Αραβική Ανοιξη απελευθέρωσε στην πραγματικότητα τους ισλαμιστές, οι οποίοι κατάλαβαν πως σήμανε η ώρα τους, άδραξαν την ευκαιρία και σήμερα μεταφέρουν τον αγώνα τους στην καρδιά καθαυτή της δημοκρατίας, στην Ευρώπη. Μια επανάσταση μπορεί να λάβει χώρα σε βραχύ χρονικό διάστημα, αλλά οι πραγματικές μεταλλάξεις (θρησκευτικές, φιλοσοφικές, πολιτισμικές) απαιτούν δεκαετίες. Οσον αφορά το Ισλάμ, χρειάζονται πολύ περισσότερα από τον ενθουσιασμό και την αυτοθυσία μερικών νέων. Πρέπει πάντως να χαιρετίσουμε αυτούς τους νεαρούς ήρωες, κάθε ταξίδι ξεκινά με ένα πρώτο βήμα».

Πηγη https://www.tovima.gr/2016/08/12/books- ... ymbolikis/

Ο Μπουαλέμ Σανσάλ κατά του ισλαμικού ολοκληρωτισμού
Η αφορμή για τη μαχητική είσοδο του Μπουαλέμ Σανσάλ στη λογοτεχνία (μηχανικός και οικονομολόγος, γενικός διευθυντής του υπουργείου Βιομηχανίας στην Αλγερία ως το 2003, όταν και τον έδιωξαν από τη θέση του λόγω των πολιτικών του φρονημάτων και της συνεχούς κριτικής που ασκούσε στο καθεστώς) ήταν ιστορική: ο αιματηρός εμφύλιος πόλεμος στον τόπο του κατά τη «μαύρη δεκαετία» του 1990 και, ασφαλώς, η τρομοκρατία. Ομως το ανθρώπινο κίνητρο της γραφής, εν προκειμένω, είναι η γενναία αντίσταση στη βαρβαρότητα, στον σκοταδισμό και στην αυθαιρεσία του λεγόμενου ριζοσπαστικού ισλαμισμού.
Το γεγονός, επιπροσθέτως, ότι ο Μπουαλέμ Σανσάλ ασχολήθηκε μοιραία και με το Ολοκαύτωμα των Εβραίων τον μετέτρεψε σε κόκκινο πανί για τους συνωμοσιολάγνους της αντισημιτικής υστερίας η οποία αρνείται ακόμη και σήμερα την ύπαρξη των στρατοπέδων μαζικής εξόντωσης του Χίτλερ. Τον κατηγόρησαν ότι επιτίθεται στα ιερά και στα όσια του αραβομουσουλμανικού κόσμου και τον χαρακτήρισαν «πράκτορα της Μοσάντ» (οι μυστικές υπηρεσίες του Ισραήλ).
Πηγη https://www.tovima.gr/2015/11/20/books- ... irwtismoy/

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 14 Οκτ 2023, 21:06

By AYAAN HIRSI ALI
3 October 2023
I was raised to curse Israel and pray for the destruction of Jews, writes AYAAN HIRSI ALI... That's why I know all too well Hamas is another ISIS - whatever useful idiots in the West say
Useful idiots on the far-Left in Western countries, who blindly support Hamas because they see it as a freedom-fighting group, harm the very people they claim to defend.
Ordinary Palestinians want to build a prosperous, functioning society. Hamas, in its obsession with annihilating Israel, doesn't care about that. It wishes only to bring about a genocidal Islamist dystopia.
Πηγη https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -ISIS.html




Ενα παλιοτερο αρθρο που γραφτηκε το 2007
Αγιάν Χίρσι Αλι, το θάρρος και η γοητεία μιας «Απιστης»

Γεννημένη στη Σομαλία, κόρη ενός αντιστασιακού ηγέτη, έζησε εξόριστη στην Αιθιοπία, στη Σαουδική Αραβία και στην Κένυα. Στο Ναϊρόμπι, εντάχθηκε στους Αδελφούς Μουσουλμάνους και το 1989 πίστευε ότι άξιζε να σκοτωθεί ο Σαλμάν Ρουσντί επειδή βλασφήμησε τον Προφήτη. Πώς κατέληξε από αφοσιωμένη μουσουλμάνα σε ατρόμητη κριτικό του Ισλάμ είναι μια συναρπαστική ιστορία, που την αφηγείται στην πρόσφατη αυτοβιογραφία της, με τίτλο «Απιστη».
Οπως και άλλοι σφοδροί επικριτές του Ισλάμ, η Αγιάν Χίρσι Αλι ζει σε καθεστώς εικοσιτετράωρης αστυνομικής προστασίας, υπομένει όμως αυτή τη δύσκολη κατάσταση με σπάνια ψυχραιμία και χάρη. Ψηλή και λυγερή, με χαμόγελο μικρού κοριτσιού, η Σομαλο-ολλανδή υπερασπίστρια των ανθρώπινων δικαιωμάτων μοιάζει με μοντέλο και μιλάει σαν εμπειροπόλεμος διανοούμενος.

Πριν από περίπου δύο χρόνια, ένας Ολλανδός μαροκινής καταγωγής, ο Μοχάμεντ Μπουγερί, έστειλε ένα γράμμα στην Αγιάν Χίρσι Αλι, χαρακτηρίζοντάς τη «φονταμενταλίστρια άπιστη» και «στρατιώτη του σατανά». Ο μακάβριος τρόπος που διάλεξε να παραδώσει το γράμμα ήταν καρφώνοντάς το στο στήθος του σκηνοθέτη Τέο βαν Γκογκ, τον οποίο είχε ήδη πυροβολήσει οκτώ φορές. Ο Βαν Γκογκ, απόγονος του μεγάλου ζωγράφου, είχε κάνει μια ταινία μικρού μήκους μαζί με την Αλι, με τίτλο «Υποταγή 1», στην οποία στίχοι από το Κοράνι, που αναφέρονται στο δικαίωμα του άντρα να χτυπάει τη γυναίκα του, παρουσιάζονταν χαραγμένοι στο σώμα μιας ηθοποιού.
Πηγη https://www.kathimerini.gr/world/289844 ... s-apistis/




ΑΠΙΣΤΗ
HIRSI-ALI AYAAN
Η διεθνούς φήμης συγγραφέας και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών στο Ισλάμ Αγιάν Χίρσι Άλι γεννήθηκε στη Σομαλία το 1969, λίγες ημέρες μετά την επιβολή της δικτατορίας του Σιάντ Μπάρε. Ανατράφηκε ως μουσουλμάνα, και στα πέντε της χρόνια υπέστη τη βάρβαρη πρακτική της κλειτοριδεκτομής. Ο πατέρας της υπήρξε ηγετική φυσιογνωμία της αντιπολίτευσης, και στη διάρκεια της δικτατορίας φυλακίστηκε αλλά κατόρθωσε να αποδράσει. Η Χίρσι Άλι τον γνώρισε για πρώτη φορά στα οκτώ της χρόνια στη Σαουδική Αραβία, όπου κατέφυγε η οικογένειά της με το ξέσπασμα του σομαλικού εμφυλίου πολέμου, ενώ κατόπιν μετοίκησε διαδοχικά στην Αιθιοπία και στην Κένυα, όπου για ένα διάστημα ακολούθησε τη Μουσουλμανική Αδελφότητα. Το 1992, στα είκοσι δύο της χρόνια, για να αποφύγει τον γάμο που της επέβαλε ο πατέρας της, η Χίρσι Άλι κατέφυγε στην Ολλανδία όπου ζήτησε και έλαβε πολιτικό άσυλο. Εργάστηκε ως διερμηνέας, σπούδασε πολιτικές επιστήμες και ανέπτυξε έντονη δράση υπέρ των δικαιωμάτων των μουσουλμάνων γυναικών στην Ευρώπη, χάρη στην οποία το 2003 εξελέγη βουλευτής του ολλανδικού Κοινοβουλίου. Το 2004 γύρισε με τον Ολλανδό σκηνοθέτη Theo van Gogh την "Υποταγή", μια ταινία μικρού μήκους με θέμα την κακοποίηση των γυναικών στο Ισλάμ, η οποία καταδικάστηκε ως βλάσφημη από τους φανατικούς ισλαμιστές με αποτέλεσμα ο van Gogh να πέσει θύμα μιας άγριας δολοφονίας που συγκλόνισε όχι μόνο την Ολλανδία αλλά ολόκληρο τον κόσμο.
Πηγη https://www.politeianet.gr/books/978618 ... sti-246353




Οι σχέσεις του ισλαμικού φονταμενταλισμού με τη ναζιστική Γερμανία
από Γιώργος Ρακκάς
https://ardin-rixi.gr/archives/253430

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 30 Οκτ 2023, 21:37

Το Παλαιστινιακό φουντώνει, οι “μοναχικοί λύκοι” επιστρέφουν…
https://slpress.gr/diethni/to-palaistin ... istrefoyn/

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34856
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 09 Δεκ 2023, 22:21


Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 09 Δεκ 2023, 22:26

Slaves wives and brides: Women under the rule of ISIS
by Judit Neurink
Which is the role of women in a radical Muslim group like ISIS? Did women fight and kill, in the state ISIS ran in Iraq and Syria? What happened to the kidnapped women? Find out how life was in general for women in the group’s caliphate!

Do you want to understand better what is the relation between radical Islam and women? How it is possible, that women were joining ISIS by the thousands from abroad? That active western women agreed to a life at home, just as wives and mothers?

Then you need to read this book by acclaimed Dutch author and journalist Judit Neurink, who lived in Iraq for over ten years and reported on the arrival and departure of the ISIS regime for media in Holland and Belgium.

Slaves wives and brides shows the complex relationship between women and radical Islam. In the book, Neurink gives a voice to Yazidi women who escaped from the caliphate. She tells the story of the American add worker Kayla Mueller, who was the slave of ISIS-leader Al-Baghdadi. She paints a clear picture of daily life under ISIS rule for women in cities like Mosul and Raqqa.

With ISIS mostly defeated in Iraq and Syria, this book is a completely updated and edited version of Neurink’s sixth book The Women of the Caliphate.
Πηγη https://www.amazon.com/dp/B07G6T5KVB/re ... F9kZXRhaWw



Sabaya - Official Trailer
Sabaya is an 2021 Swedish documentary film.Film follows a group into Syria's Al-Hol, a dangerous camp in the Middle East, as they risk their lives to save a women being held by ISIS as abducted sex slaves.
https://www.youtube.com/watch?v=whF3SE843NE



Το «Χαλιφάτο» είναι μια σκληρή, αληθινή σειρά για τη στρατολόγηση των νεαρών Ευρωπαίων στον ISIS
Ο Wilhelm Behrman εμπνεύστηκε το σενάριο της σειράς όταν είδε στις ειδήσεις πως τρία κορίτσια απ' τη Βρετανία το έσκασαν από τις οικογένειές τους για να γίνουν μέλη του ISIS.
πηγη https://www.lifo.gr/now/media/halifato- ... paion-ston


Caliphate | Official Trailer | Netflix
https://www.youtube.com/watch?v=NuFciSFASUI

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 06 Ιαν 2024, 14:01

Γιατί έγινα Xριστιανή
Της Αγιάν Χίρσι Άλι*
H Ayaan Hirsi Ali είναι ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Hoover του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ. Είναι συγγραφέας του βιβλίου Prey: Immigration, Islam, and the Erosion of Women’s Rights.
Η πιο εντυπωσιακή ιδιότητα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας ήταν η ικανότητά της να μετατρέπει σχεδόν εν μία νυκτί εμένα και τους άλλους εφήβους, από παθητικούς πιστούς σε ακτιβιστές. Δεν λέγαμε απλώς πράγματα ή προσευχόμασταν για πράγματα: κάναμε πράγματα.
Στις συνεδρίες μελέτης των ισλαμικών κειμένων, μοιραζόμασταν με τον υπεύθυνο ιεροκήρυκα τις ανησυχίες μας. Για παράδειγμα, τι θα έπρεπε να κάνουμε με τους φίλους που αγαπούσαμε, αλλά αρνούνταν να δεχτούν την ντάουα (πρόσκληση στην πίστη μας); Σε απάντηση, μας υπενθύμιζαν επανειλημμένα τις κατηγορηματικές οδηγίες του Προφήτη. Μας έλεγαν με σαφήνεια ότι δεν μπορούσαμε να είμαστε πιστοί στον Αλλάχ και τον Μωάμεθ και ταυτόχρονα να διατηρούμε φιλίες με άπιστους. Εάν εκείνοι απέρριπταν ρητώς την πρόσκλησή μας στο Ισλάμ, έπρεπε να τους μισήσουμε και να τους καταραστούμε.
Εδώ, μια ιδιαίτερη μορφή μίσους επιφυλασσόταν για μια ειδική κατηγορία απίστων: τους Εβραίους. Καταριόμασταν τους Εβραίους πολλές φορές την ημέρα και εκφράζαμε τον τρόμο, την αηδία και τον θυμό μας για τη σωρεία των αδικημάτων που υποτίθεται ότι είχαν διαπράξει. Ο Εβραίος είχε προδώσει τον Προφήτη μας. Είχε καταλάβει το Ιερό Τζαμί της Ιερουσαλήμ. Συνέχισε να διαδίδει τη διαφθορά της καρδιάς, του νου και της ψυχής...
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/254934
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dr Socrates την 06 Ιαν 2024, 14:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 06 Ιαν 2024, 14:04

Prey: Immigration, Islam, and the Erosion of Women’s Rights.
by Ayaan Hirsi Ali (Author)
Why are so few people talking about the eruption of sexual violence and harassment in Europe’s cities? No one in a position of power wants to admit that the problem is linked to the arrival of several million migrants—most of them young men—from Muslim-majority countries.

In Prey, the best-selling author of Infidel, Ayaan Hirsi Ali, presents startling statistics, criminal cases and personal testimony. Among these facts: In 2014, sexual violence in Western Europe surged following a period of stability. In 2018 Germany, “offences against sexual self-determination” rose 36 percent from their 2014 rate; nearly two-fifths of the suspects were non-German. In Austria in 2017, asylum-seekers were suspects in 11 percent of all reported rapes and sexual harassment cases, despite making up less than 1 percent of the total population.

This violence isn’t a figment of alt-right propaganda, Hirsi Ali insists, even if neo-Nazis exaggerate it. It’s a real problem that Europe—and the world—cannot continue to ignore. She explains why so many young Muslim men who arrive in Europe engage in sexual harassment and violence, tracing the roots of sexual violence in the Muslim world from institutionalized polygamy to the lack of legal and religious protections for women.

A refugee herself, Hirsi Ali is not against immigration. As a child in Somalia, she suffered female genital mutilation; as a young girl in Saudi Arabia, she was made to feel acutely aware of her own vulnerability. Immigration, she argues, requires integration and assimilation. She wants Europeans to reform their broken system—and for Americans to learn from European mistakes. If this doesn’t happen, the calls to exclude new Muslim migrants from Western countries will only grow louder.


Deeply researched and featuring fresh and often shocking revelations, Prey uncovers a sexual assault and harassment crisis in Europe that is turning the clock on women’s rights much further back than the #MeToo movement is advancing it.
Πηγη https://www.amazon.com/Prey-Immigration ... 0062857878





Ayaan Hirsi Ali on the Challenge of Radical Islam
https://www.youtube.com/watch?v=kdfQEJ53aXA
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dr Socrates την 06 Ιαν 2024, 16:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 06 Ιαν 2024, 15:48

Μια παλιοτερη συνεντευξη

Αγιάν Χίρσι Άλι: «Πράξεις πολέμου οι ισλαμιστικές επιθέσεις»
02/12/2020
Γιατί η Γαλλία έχει γίνει τόσο συχνά στόχος ισλαμιστικών επιθέσεων; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει στη χώρα μας;

Αυτό πιθανότατα που είναι ιδιαίτερο στη χώρα σας είναι το γεγονός ότι αυτές οι παράλληλες κοινωνίες μπόρεσαν να εξαπλωθούν σταδιακά επί δεκαετίες, πρόκειται γι’ αυτό που ο Πρόεδρός σας αποκαλεί «ισλαμιστικό αποσχισμό» (séparatisme islamiste). Όταν, στις αρχές της δεκαετίας του 1990, γκρεμίστηκε το όνειρο των αλγερινών ισλαμιστών, υπεύθυνη θεωρήθηκε η Γαλλία. Εξ ου και οι επιθέσεις που ακολούθησαν. Εξ ου και ένα αποτελεσματικό αντιτρομοκρατικό σύστημα που εγκαθιδρύθηκε στη χώρα σας. Αλλά το σύστημα αυτό αποδυναμώθηκε ήδη από τη δεκαετία του 2000. Μετά την 11η Σεπτεμβρίου, περίοδο κατά την οποία επισκέφθηκα πολλές φορές τη Γαλλία, θυμάμαι ατελείωτες συζητήσεις, καθώς ορισμένοι, κυρίως από το χώρο της αριστεράς, υποστήριζαν ότι τα μέτρα που επέτρεπαν τον εντοπισμό και τη δίωξη των τρομοκρατών ήταν αντισυνταγματικά. Τη βάση αυτού του επιχειρήματος αποτελούσε η πολυπολιτισμική θεώρηση ότι η διαφορετική αντιμετώπιση των μουσουλμάνων σε σχέση με τον άλλο πληθυσμό ήταν άδικη.

Ένας άλλος λόγος είναι ότι η Γαλλία μέχρι σήμερα αρκούνταν στο να επικεντρώνεται στις επιθέσεις. Τη στιγμή κατά την οποία πραγματοποιείται μια επίθεση, η χώρα αναρωτιέται αναδρομικά πώς μπόρεσε να συμβεί κάτι τέτοιο και αναζητεί τους ριζοσπαστικούς μουσουλμάνους και τους συνεργούς τους. Όμως έχει ελάχιστα ενδιαφερθεί για τους θεσμούς στο πλαίσιο των οποίων γίνεται ο προσηλυτισμός των νέων, όπου τους διδάσκουν ότι όταν κάποιος διαπράττει μια «πράξη βλασφημίας» πρέπει να του επιτεθούν και να τον σκοτώσουν αντί απλώς να προσβληθούν και να αποστρέψουν το βλέμμα από αυτό που τους ενοχλεί. Την κατήχηση αυτή τη συναντάμε σε ορισμένα τζαμιά ‒ αλλά ένα τζαμί δεν είναι απαραίτητα ένα οικοδόμημα με υπέροχο τρούλο, μπορεί να είναι επίσης ένα δωμάτιο σε κάποιο σπίτι ή ένα κοινό υπόγειο. Η Γαλλία αγνόησε πολλές από αυτές τις καταστάσεις. Προτιμούσαμε να βρίσκουμε δικαιολογίες: οι κατηχήσεις αυτές γίνονται επειδή αυτοί οι άνθρωποι είναι δυστυχισμένοι, υφίστανται κοινωνικό αποκλεισμό και διακρίσεις. Και ο τελευταίος λόγος είναι αυτό που συμβαίνει στις φυλακές. Πολλοί νέοι βορειοαφρικανικής καταγωγής φυλακίζονται για μικροεγκλήματα και όταν αποφυλακίζονται έχουν γίνει ισλαμιστές. Ένας Γάλλος τον οποίο ρώτησα κάποια στιγμή γιατί οι βιαστές δεν φυλακίζονται περισσότερο στη Γαλλία, μου απάντησε περίπου το εξής: «Θα μπουν βιαστές και θα βγουν τρομοκράτες». Η Γαλλία δεν παρακολούθησε επαρκώς αυτό που συνέβαινε στα σωφρονιστικά καταστήματα.

— Κατά τη γνώμη σας, υπάρχει συνέχεια ή ασυνέχεια μεταξύ Ισλάμ και Ισλαμισμού;

Στο βιβλίο μου Αιρετική, που κυκλοφόρησε το 2015, εξηγώ ότι υπάρχει ένα Ισλάμ και τρεις κατηγορίες μουσουλμάνων: η πρώτη κατηγορία είναι οι μουσουλμάνοι της Μεδίνας (Medina muslims). Εμπνέονται από τη ζωή του Μωάμεθ στη Μεδίνα, συμπεριλαμβανομένων των κατακτήσεων στις οποίες προέβη προκειμένου να επεκτείνει την επιρροή του στην πόλη και στη συνέχεια σε ολόκληρη την αραβική χερσόνησο. Αυτοί οι μουσουλμάνοι θέλουν να επαναλάβουν την ίδια ένδοξη ιστορία. Ακολουθούν κατά γράμμα το Κοράνι, σαν να ήταν το GPS τους. Η δεύτερη κατηγορία είναι αυτή των μουσουλμάνων της Μέκκας (Mecca muslims), οι οποίοι επιμένουν ότι το Ισλάμ είναι μια ειρηνική θρησκεία, επειδή ο Προφήτης, αφού έλαβε τις θείες αποκαλύψεις στη Μέκκα, άρχισε να κηρύττει, υπερασπιζόμενος την ειρήνη και τη φιλανθρωπία, χωρίς ποτέ κάνει έκκληση στη βία. Αυτή η κατηγορία είναι η μεγαλύτερη στον μουσουλμανικό κόσμο. Την τρίτη κατηγορία, με παρουσία κυρίως στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, την αποκαλώ κατηγορία των μεταρρυθμιστών μουσουλμάνων (modifier muslims). Πιστεύουν ότι αν οι ιδέες και οι ενέργειες του Προφήτη ήταν αποδεκτές τον 7ο αιώνα, μερικές από αυτές δεν είναι αποδεκτές σήμερα. Και, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι το σωστό. Γι’ αυτό, όταν μιλώ για «ισλαμιστές», το κάνω για να μην προσβάλω τους μουσουλμάνους της Μέκκας, γιατί εύχομαι αυτή η κατηγορία να ενταχθεί στον αγώνα μας.

Πώς απαντάει κανείς στους μουσουλμάνους που αισθάνονται προσβεβλημένοι από τις γελοιογραφίες του Προφήτη;

Στην ιστορία της Ευρώπης, και ιδίως της Γαλλίας, αυτή η συζήτηση συνεχίζεται εδώ και αιώνες. Και, ως απάντηση, έχουμε θεσπίσει Συντάγματα που προστατεύουν την ελευθερία της προσβολής. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πούμε. Σήμερα είναι οι μουσουλμάνοι που προσβάλλονται, αλλά χθες ήταν οι καθολικοί και οι προτεστάντες, σε τέτοιο βαθμό ώστε να κάνουν πόλεμο μεταξύ τους. Αν ήμουν παιδί και έβλεπα τη γελοιογραφία που έδειξε ο Σαμουέλ Πατύ, θα διασκέδαζα και δεν θα αισθανόμουν προσβεβλημένη. Αλλά αυτά τα παιδιά δεν γελούν, γιατί οι ενήλικες τους έχουν ενσταλάξει την ιδέα ότι αυτές οι εικόνες είναι προσβλητικές. Πρέπει να μιλήσουμε σ’ αυτούς τους ενήλικες όπως αρμόζει σε ενήλικες: «Έχετε αποφασίσει να ζήσετε στη Γαλλία; Λοιπόν, αυτή είναι η ιστορία μας και οι αξίες μας, και πρέπει να τις ακολουθήσετε».Όταν έμενα ακόμη στην Ολλανδία, συναντούσα παιδιά βορειοαφρικανικής καταγωγής, γεννημένα στην Ολλανδία, για να τους πω ακριβώς αυτό. Οι υπέρμαχοι της πολυπολιτισμικότητας και του μεταμοντέρνου θεώρησαν ότι αυτό που έκανα ήταν λάθος, επειδή ήταν «αποικιοκρατικό» και «εθνοκεντρικό». Το ίδιο συμβαίνει στη χώρα σας. Αλλά αν δεν μάθετε ποτέ τι είναι η ελευθερία της έκφρασης και η ιστορία της, δεν θα τις σεβαστείτε ποτέ! Οι ισλαμιστές βυθίζονται σε αυτό το σχετικιστικό κενό και επιβάλλουν σε παιδιά μια ιδεολογία που χρονολογείται από τον 7ο αιώνα. Είναι μια απόλυτη αποτυχία της εκπαίδευσης.

— Γιατί το Υπουργείο Παιδείας μας είναι τόσο λιπόψυχο; Γιατί δεν υπήρξε πολύ πιο επιθετικό ενάντια στον ισλαμισμό και την άρνηση της ελευθερίας της έκφρασης;

Στη Γαλλία, όπως και αλλού, τα Υπουργεία Παιδείας είναι προσκολλημένα στο παρελθόν. Δεν ασκούν τα καθήκοντα που τους επιβάλλει ο ρόλος τους. Δεν «εκπαιδεύουν». Δεν βλέπω καν τον λόγο για τον οποίο ονομάζονται ακόμη Υπουργεία «Παιδείας».Αφήνουν στη χώρα σας τους ισλαμιστές, και στην Αμερική αυτούς που αποκαλούμε wokes (αφυπνισμένους), να κάνουν ό,τι θέλουν. Σχετικά με αυτό, ο εν λόγω εμμονικός δικαιωματισμός (wokeism) μπορεί να είναι κοσμική θεωρία, αλλά είναι ένα από τα πιο ολοκληρωτικά ιδεολογικά ρεύματα που έχω δει ποτέ και το οποίο στοχεύει τα παιδιά μας.

— Μετά την επίθεση στο Κονφλάν, οι New York Times δημοσίευσαν ένα άρθρο του οποίου ο τίτλος άλλαξε τρεις φορές («Η γαλλική αστυνομία πυροβολεί έναν άντρα και τον σκοτώνει μετά από μοιραία επίθεση με μαχαίρι στο δρόμο», «Η γαλλική αστυνομία σκοτώνει έναν άντρα που αποκεφάλισε έναν εκπαιδευτικό στον δρόμο», «Άντρας αποκεφαλίζει έναν εκπαιδευτικό στον δρόμο στη Γαλλία και σκοτώνεται από τα πυρά της αστυνομίας»), πράγμα που δείχνει τη δυσκολία τής εν λόγω εφημερίδας να κατονομάσει την επίθεση και την ευθύνη του δράστη της. Γιατί;

Οι New York Times έχουν γίνει woke ‒ είναι να αναρωτιέται κανείς ως προς τι αφυπνίστηκαν… Πάρτε, για παράδειγμα, το Project 1619, το οποίο επανεξετάζει την ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών υπό το πρίσμα της δουλείας και της συνεισφοράς των Αφροαμερικανών στη χώρα, δεδομένου ότι το 1619 είναι η ημερομηνία άφιξης των πρώτων Αφρικανών σκλάβων στη Βιρτζίνια. Όμως, όπως λέει και το ρητό, Go woke, go broke («Από την πολλή αφύπνιση, θα καταλήξεις μπατίρης»). Θα δούμε πόσο θα επιβιώσουν οι Times με τέτοιου είδους μηνύματα.



Το 2014, το Brandeis University επρόκειτο να σας απονείμει τιμητικό δίπλωμα και στη συνέχεια απέσυρε την προσφορά του. Σας έκαναν «deplatformed» προτού αυτή η πρακτική γίνει της μόδας. (Το «deplatforming» συνίσταται στο να εμποδίζονται τα αμφιλεγόμενα πρόσωπα να εκφραστούν, είτε αναιρώντας την πρόσκλησή τους είτε εμποδίζοντας την πρόσβασή τους στο μέρος όπου θα μιλούσαν).

Το πανεπιστήμιο έλαβε αυτήν την απόφαση μετά από την πίεση που ασκήθηκε από την Ένωση Μουσουλμάνων Φοιτητών του Brandeis, υποστηριζόμενη από ένα ολόκληρο δίκτυο της μεταμοντέρνας και woke ακροαριστεράς. Άλλωστε, δεν θα σας διδάξω ότι ο μεταμοντερνισμός προέρχεται από τη Γαλλία, και ξέρετε πώς έχουν τα πράγματα: ό,τι προέρχεται από τη Γαλλία βρίσκει έδαφος στις Ηνωμένες Πολιτείες, μεγεθύνεται εκεί υπερβολικά και επιστρέφει στην Ευρώπη! Εκείνη την περίοδο δεν με ήθελαν με το πρόσχημα ότι αυτό προσέβαλλε τις μουσουλμανικές μειονότητες, οι οποίες εξαιτίας μου προφανώς δεν μπορούσαν πλέον να πάνε στα μαθήματά τους και να συγκεντρωθούν. Ήταν για την προστασία μιας ομάδας της οποίας το μέγεθος στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι περιορισμένο. Σήμερα όμως το επιχείρημα δεν είναι πλέον η προστασία μιας μειονότητας, αλλά ο ισχυρισμός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες στο σύνολό τους, δηλαδή ο Δυτικός κόσμος, είναι εκ προοιμίου ρατσιστικός και ότι αυτό πρέπει να «διορθωθεί» με ολοκληρωτικό τρόπο. Πρέπει να το επαναλαμβάνουμε διαρκώς: όλο αυτό προέρχεται από την αριστερά. Αυτή απαντά πάντα στους κριτικούς ότι ο κίνδυνος της εποχής μας εντοπίζεται στην άκρα δεξιά και τους οπαδούς της λευκής υπεροχής. Αλλά τα παρακολούθησα όλα αυτά από κοντά και θέλω να με πιστέψετε. Δεν είδα τίποτα! Μονάχα μια χούφτα ηλίθιους. Η ακροδεξιά ηττήθηκε ολοσχερώς μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η σημερινή ακροδεξιά δεν είναι τίποτα. Η απειλή της τυραννίας προέρχεται από την ακροαριστερά κι εμείς εθελοτυφλούμε.

— Δηλαδή;

Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι δεν λένε πλέον τι σκέφτονται. Για παράδειγμα, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε από τη φιλανθρωπική οργάνωση Foundation for Individual Rights in Education, η οποία υποστηρίζει την ακαδημαϊκή ελευθερία, το 60% των φοιτητών που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται άνετα να εκφράσουν τις απόψεις τους λόγω της πιθανής αντίδρασης από τους άλλους φοιτητές, τους καθηγητές τους ή τη διοίκηση του πανεπιστημίου.

— Όλα αυτά δεν είναι ευχάριστα ...

Ωστόσο, παραμένω αισιόδοξη: Νομίζω ότι η πλειονότητα των ανθρώπων δεν θέλει αυτή την κατάσταση, κι αυτό θα έχει πολιτικό αντίκτυπο. Φυσικά, θα πάρει πολύ χρόνο, ειδικά επειδή οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι χώρα που αρέσκεται στην υπερβολή, και η οποία μπορεί να βιώσει ακραίες καταστάσεις. We'll see what happens («Θα δούμε τι θα γίνει»), όπως θα έλεγε και ο Ντόναλντ Τραμπ
Πηγη https://athensreviewofbooks.com/arxeio/ ... epitheseis








Ayaan Hirsi Ali Discusses The Future of Free Speech in the West
1 month ago
Ayaan explores the rise of authoritarian states, the spread of Islamist ideology, and the impact of the "woke revolution" on our ability to express diverse viewpoints. From her unique perspective, shaped by personal experiences and a distinguished career in activism and public service, Ayaan sheds light on the complex intersections of power, ideology, and the fight for free expression.
SpoilerShow
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dr Socrates την 06 Ιαν 2024, 16:12, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24770
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 06 Ιαν 2024, 15:53

OANNHSEA έγραψε:
04 Δεκ 2022, 16:56
Στρακαστρουκας έγραψε:
04 Δεκ 2022, 16:07
Οι Αμερικανοι αποχωρησαν απο το Αφγανισταν και ο "πολεμος εναντια στην τρομοκρατια" τελειωσε. Το να μιλας εναντια στο ισλαμ σημερα ειναι τοσο ντεμοντε οσο το να μιλας εναντια στους Ιαπωνες την δεκαετια του 1950. Νεος κακος ειναι ο Ρωσος. Καντε λιγο το update
Κρίμα που δεν το ξέρουν αυτό οι χώρες τις υποσαχάριας Αφρικής, οι οποίες μετράνε κάθε μέρα νεκρούς από τα ισλαμικά σκατά...
Κρίμα που δεν το ξέρουν αυτό οι ταλιμπάν στο Πακιστάν, οι οποίοι πρόσφατα σταμάτησαν την εκεχειρία...
Κρίμα που δεν το ξέρουν αυτό οι όμορες χώρες με το Αφγανιστάν, οι οποίες πολεμούν στο εσωτερικό και στα σύνορα τους τα ισλαμικά σκατά που εισέρχονται σε αυτές μέσω του Αφγανιστάν...
Κρίμα που δεν το ξέρουν αυτό οι ίδιοι οι κάτοικοι του Αφγανιστάν οι οποίοι υφίστανται τον μόνο της σαρίας, παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις των ισλαμικών σκατών όταν πήραν την εξουσία πέρυσι!!!

.
Είναι γιατί δεν διαβάζουν στρακαστρουκα
Αν το εκανανθα έβλεπαν ότι οι ισλαμιστες είναι φίλοι μας

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 23 Φεβ 2024, 21:01

Μαρξιστικό Λενινιστικό Κόμμα με… μουσουλμανική βάση έρχεται πρώτο στις Βρυξέλλες
Του Τόμας Ο’ Ράιλι*
Ένα μαρξιστικό-λενινιστικό κόμμα με ισχυρή ισλαμική εκλογική βάση βρίσκεται στην πρώτη θέση των δημοσκοπήσεων στην πόλη των Βρυξελλών πριν από τις εθνικές και ευρωπαϊκές εκλογές, ξεπερνώντας τους πρώην φιλελεύθερους της Βαλλονίας και τους Πράσινους, καθώς συσπειρώνει τους μουσουλμάνους ψηφοφόρους που είναι δυσαρεστημένοι από τον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Χαμάς στη Γάζα.
Το Βέλγιο δεν είναι το μόνο που παρακολουθεί τη ραγδαία άνοδο ενός ρεύματος που συνδυάζει το Ισλάμ και τον αριστερισμό. Ένα νέο κόμμα που ξεκίνησε από την τουρκική διασπορά ελπίζει να εισέλθει στη γερμανική Μπούντεσταγκ. Εν τω μεταξύ, στη Βρετανία, ο «Gaza George» Galloway είναι τώρα φαβορί των στοιχημάτων για να κερδίσει τις επαναληπτικές εκλογές στο Rochdale, με ισχυρή υποστήριξη από μουσουλμάνους ψηφοφόρους πακιστανικής καταγωγής, που αντιμετωπίζουν με εχθρότητα το Εργατικό Κόμμα έπειτα από την αμφιλεγόμενη υποστήριξή που παρείχε στο Ισραήλ, μετά το πογκρόμ της Χαμάς...
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/255730



καποια βιβλια

Ο ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ
ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ABDEL-SAMAD HAMED
Ο Χάμιντ Αμπντελσάμαντ υπήρξε κάποτε ισλαμιστής. Τώρα είναι ο δημόσιος σχολιαστής που μάχεται ό,τι υποστήριζε παλιότερα με ιερό μένος".
Ο Χάμιντ Αμπντελσάμαντ, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αίγυπτο αλλά ζει πια μόνιμα στη Γερμανία, δεν ανατρέχει μόνο στο παρελθόν και στην παράλληλη γέννηση των φασιστικών κινημάτων της Ευρώπης με αντίστοιχες εξτρεμιστικές ισλαμικές οργανώσεις. Εξετάζει επίσης τις φασιστικές τάσεις που παρατηρήθηκαν στο ίδιο το Ισλάμ κατά την ιστορική του πορεία. Εστιάζοντας στα σημαντικά πρόσωπα και γεγονότα των περασμένων αιώνων, η εμπεριστατωμένη ανάλυσή του αποκαλύπτει την εντυπωσιακή επιρροή που εξακολουθεί να έχει το πρωτογενές Ισλάμ και οι αλλοτινές του κατακτήσεις στη σημερινή πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα του αραβικού κόσμου. Το βιβλίο βασίζεται σε μια εμβληματική διάλεξη που είχε δώσει ο συγγραφέας στο Κάιρο με θέμα τον ισλαμικό φασισμό, κάτι που έδωσε την αφορμή σε τρεις ανώτερους κληρικούς να ζητήσουν τη θανάτωσή του.
Πηγη https://www.politeianet.gr/books/978960 ... osi-344940



Islam and Nazi Germany’s War
by David Motadel
In the most crucial phase of the Second World War, German troops, fighting in regions as far apart as the Sahara and the Caucasus, confronted the Allies across lands largely populated by Muslims. Nazi officials saw Islam as a powerful force with the same enemies as Germany: the British Empire, the Soviet Union, and the Jews. Islam and Nazi Germany's War is the first comprehensive account of Berlin's remarkably ambitious attempts to build an alliance with the Islamic world.

Drawing on archival research in three continents, David Motadel explains how German officials tried to promote the Third Reich as a patron of Islam. He explores Berlin's policies and propaganda in the Muslim war zones, and the extensive work that authorities undertook for the recruitment, spiritual care, and ideological indoctrination of tens of thousands of Muslim volunteers who fought in the Wehrmacht and the SS.

Islam and Nazi Germany's War reveals how German troops on the ground in North Africa, the Balkans, and the Eastern front engaged with diverse Muslim populations, including Muslim Roma and Jewish converts to Islam. Combining measured argument with a masterly handling of detail, it illuminates the profound impact of the Second World War on Muslims around the world and provides a new understanding of the politics of religion in the bloodiest conflict of the twentieth century.
Πηγη https://www.amazon.com/Islam-Nazi-Germa ... 0674724607





Nazi Propaganda for the Arab World
by Jeffrey Herf
https://www.amazon.com/Nazi-Propaganda- ... 0300168055




Jihad: The Trail of Political Islam
by Gilles Kepel
Jihad is the first extensive, in-depth attempt to follow the history and geography of this disturbing political-religious phenomenon. Fluent in Arabic, Gilles Kepel has traveled throughout the Muslim world gathering documents, interviews, and archival materials inaccessible to most scholars, in order to give us a comprehensive understanding of the scope of Islamist movements, their past, and their present. As we confront the threat of terrorism to our lives and liberties, Kepel helps us make sense of the ominous reality of jihad today.
Πηγη https://www.amazon.com/Jihad-Trail-Poli ... 0674010906


ΤΖΙΧΑΝΤ
Ο ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
KEPEL GILLES
https://www.politeianet.gr/books/978960 ... ant-137487



Terror in France: The Rise of Jihad in the West
by Gilles Kepel
Terror in France shows how these atrocities represent a paroxysm of violence that has long been building. The turning point was in 2005, when the worst riots in modern French history erupted in the poor, largely Muslim suburbs of Paris after the accidental deaths of two boys who had been running from the police. The unrest―or "French intifada"―crystallized a new consciousness among young French Muslims. Some have fallen prey to the allure of "war of civilizations" rhetoric in ways never imagined by their parents and grandparents.
Πηγη https://www.amazon.com/Terror-France-Pr ... oks&sr=1-5

Άβαταρ μέλους
Dr Socrates
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dr Socrates » 27 Φεβ 2024, 20:29

Μουσουλμάνοι και ΛΟΑΤ αντιμέτωποι σε μια πόλη της Αμερικής
– Η άφιξη των μουσουλμάνων υποστηρίχθηκε από την LGBT κοινότητα της πόλης. Η τελευταία καταγγέλλει τώρα την “απειλή” των “δικαιωμάτων” της από το δημοτικό συμβούλιο, το οποίο έχει μουσουλμανική πλειοψηφία.
Από την Hélène Vissière Ειδική ανταποκρίτρια στο Hamtramck (Ηνωμένες Πολιτείες ) 26 Φεβρουαρίου
πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/255780
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dr Socrates την 27 Φεβ 2024, 20:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 7176
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn » 27 Φεβ 2024, 20:33

Αυτά είναι, και όσο αυξάνονται και εδραιώνονται στις δυτικές πόλεις τόσο περισσότερο θα ακούμε τέτοιες ειδήσεις

Juno
Frappezitis έγραψε:
09 Δεκ 2023, 08:03
Το ότι δεν φορέσαμε μαντήλα στην Σακελλαροπούλου, το λες και διπλωματική επιτυχία.

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17022
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 28 Φεβ 2024, 12:22

Saturn έγραψε:
27 Φεβ 2024, 20:33
Αυτά είναι, και όσο αυξάνονται και εδραιώνονται στις δυτικές πόλεις τόσο περισσότερο θα ακούμε τέτοιες ειδήσεις

Juno
Ναι, ξέρουμε ότι πρέπει να τους μαζεύουμε και τώρα θα έχουμε και τους ελτζιμπιτικιούδες για ασπίδες.
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 7176
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Δυση και Ισλαμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn » 28 Φεβ 2024, 12:29

Juno έγραψε:
28 Φεβ 2024, 12:22

Ναι, ξέρουμε ότι πρέπει να τους μαζεύουμε και τώρα θα έχουμε και τους ελτζιμπιτικιούδες για ασπίδες.
:lol: να αρπάξουμε όλοι από έναν και να ριχτούμε στη μάχη! μπορούμε να τους σταμπάρουμε και με ολόγραμμα από ασπίδα του Μεγαλέξανδρου
Frappezitis έγραψε:
09 Δεκ 2023, 08:03
Το ότι δεν φορέσαμε μαντήλα στην Σακελλαροπούλου, το λες και διπλωματική επιτυχία.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διεθνή Κοινωνικά”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών