Αυτό θα έπρεπε να κάνει αν είχε Ιερατική συνείδηση αλλά για τον συγκεκριμένο ήταν έγγαμος - τσαρλατάνος, υπάνθρωπος που καταχρηστικός λέγεται "ιερέας" επειδή φοράει ράσο - και ως έγγαμος με 4 παιδιά που συζούσε με άλλη γυναίκα, πράγμα που απαγορεύεται από τους κανόνες που τους είχε γραμμένους στο όργανο που διέπραξε τα αίσχη, δε νομίζω ότι αυτό τον διακρίνει ως πρότυπο "κατευνασμού της σεξουαλικής επιθυμίας" μετά από αυτά που έκανε, όπως κατηγορείτε από όλους. Και δικαίως "θα εισπράξει τα επίχειρα τής αμαρτίας" του.Alien666 έγραψε: ↑29 Οκτ 2019, 11:24Θα σου πω. Διαβάζεις "χημικός ευνουχισμός" και το μυαλό σου πάει στον πραγματικό ευνουχισμό. Η αλήθεια είναι ότι ο όρος "χημικός ευνουχισμός" περιγράφει κάπως άκομψα αυτού του είδους τη φαρμακευτική αγωγή.
Μια φαρμακευτική αγωγή που κατευνάζει τις σεξουαλικές ορμές, φαντάζομαι ότι θα ήταν αποδεκτή και από τους ίδιους τους δράστες στην περίπτωση που εκλαμβάνουν την πάθησή τους ως αρρώστια.
Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με ιερείς, που θεωριτικά δεν θα έπρεπε να έχουν προβλημα με τον κατευνασμό της σεξουαλικής επιθυμίας.
Έχεις δίκαιο ότι ως "χημικός ευνουχισμός" αντιλαμβάνομαι μόνιμες καταστάσεις "ευνουχισμού" και γενικώς μόνιμης βλάβης σεξουαλικών ορμών.
Αν υπάρχει τέτοιο φάρμακο που να καταστέλλει αποκλειστικά τις τάσεις για παιδοφιλία ή γενικότερα βιασμού με επιστημονικά εξακριβωμένη μόνιμη ψυχική πάθηση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Αν όμως το φάρμακο έχει μόνιμη καταστροφή για τις σεξουαλικές ορμές γενικώς χωρίς διαφοροποιήσεις, κριτήρια που να προέρχονται από επιστημονικώς εξεταζόμενα κριτήρια ψυχιατρικής για τη γενική μονιμότητα τής "βλάβης", αδιάκριτα, έκει είναι το θέμα μου που διαφωνώ όσον αφορά τη δυνατότητα επανένταξης για περιπτώσεις προσωρινής ή θεραπεύσιμης περίπτωσης, (κατάσταση προσωρινής (ή περιστασιακής με την ορθή θεραπεύσιμη έννοια) εκτροπής από αδυναμία του χ δράστη), αυτό το θεωρώ επιπόλαιη αντιμετώπιση τού προβλήματος που εξισώνει όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις.
Κάτι τέτοιο εννοείς;
Ο.Ι.