Μάνη και μαφία
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2020, 09:46
Γιατί τόσο μεγάλο ποσοστό στα μεγάλα κεφάλια της ελληνικής μαφίας διαχρονικά από Μάνη; Είναι το σκληρό τοπίο που πετρωνει τις καρδιές των μανιατων ανδρών; Τι παίζει;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
πολυ ωραία εξηγησηΣενέκας έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 09:57Κοινωνικές δομές. Είναι παρόμοιες με της Κρήτης, της Σικελίας κλπ. Οι φάρες, οι παραδοσιακές κοινωνικές δομές κλπ είναι ίδιες αλληλένδετες με τις δομές του λεγόμενου οργανωμένου εγκλήματος. Παραδοσιακή δυσπιστία ως αντίθεση στο σύγχρονο κράτος, διαχωρισμός σε clans ως βασική κοινωνική μονάδα, παραδοσιακή προτίμηση στη βία ως ρυθμιστή κοινωνικών διαφορών αντί για γραφειοκρατικό κανονιστικό πλαίσιο κοκ
Ναι και όχι. Η Μάνη ήταν η καρδιά της παλιά Ελλάδας. Ο βενιζελισμός, και γενικά κάθε βερσιόν του λεγόμενου εκσυγχρονισμού που εμφανίζεται κατα καιρούς, είναι εκ των πραγμάτων ενάντια στα συμφέροντα του παραδοσιακού μικροκαλλιεργητή-ποιμένα που κυριαρχούσε μέχρι τον 19ο αιώνα. Την εποχή του Βενιζέλου μπορεί η αντίθεση Μανιάτη καλλιεργητή- σαλονικιού Εβραίου της φεντερασιόν να ήταν κάπως πιο ουσιαστική βέβαια. Σήμερα απλά είναι περισσότερο ζήτημα παράδοσης. Έχουν το κάδρο του βασιλιά πάνω απο το κρεβάτι γιατί το είχε και ο παππούς τους-και φυσικά λογω
Οι κρητικοί πάντως μαφιες εκτός Κρήτης δεν κανουν. Είναι αυστηρά τοπικιστες. Οι Μανιάτες κάνουν εξαγωγή πολιτισμού.Σενέκας έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 09:57Κοινωνικές δομές. Είναι παρόμοιες με της Κρήτης, της Σικελίας κλπ. Οι φάρες, οι παραδοσιακές κοινωνικές δομές κλπ είναι ίδιες αλληλένδετες με τις δομές του λεγόμενου οργανωμένου εγκλήματος. Παραδοσιακή δυσπιστία ως αντίθεση στο σύγχρονο κράτος, διαχωρισμός σε clans ως βασική κοινωνική μονάδα, παραδοσιακή προτίμηση στη βία ως ρυθμιστή κοινωνικών διαφορών αντί για γραφειοκρατικό κανονιστικό πλαίσιο κοκ
Δεν είναι ακριβώς εξαγωγή, είναι μεταφορά. Αυτός είναι ο τρόπος που ξέρουν να οργανώνουν τη ζωή τους. Όταν τους βγάλεις απο το "φυσικό" τους περιβάλλον θα προσπαθήσουν με κάποιο τρόπο να διατηρήσουν τις δομές που ξέρουν, αλλά δεν μπορούν να παραμείνουν και εντελώς ίδιες δε γίνεται.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 10:20Οι κρητικοί πάντως μαφιες εκτός Κρήτης δεν κανουν. Είναι αυστηρά τοπικιστες. Οι Μανιάτες κάνουν εξαγωγή πολιτισμού.Σενέκας έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 09:57Κοινωνικές δομές. Είναι παρόμοιες με της Κρήτης, της Σικελίας κλπ. Οι φάρες, οι παραδοσιακές κοινωνικές δομές κλπ είναι ίδιες αλληλένδετες με τις δομές του λεγόμενου οργανωμένου εγκλήματος. Παραδοσιακή δυσπιστία ως αντίθεση στο σύγχρονο κράτος, διαχωρισμός σε clans ως βασική κοινωνική μονάδα, παραδοσιακή προτίμηση στη βία ως ρυθμιστή κοινωνικών διαφορών αντί για γραφειοκρατικό κανονιστικό πλαίσιο κοκ
Πάντως φυλλάδια που μοίρασα σε όλα τα μανιάτικα πριν κάνα δίμηνο, ήταν όλοι πολύ ευγενικοί όλοι. Αυτό τους το δίνω. Και η περιοχή ωραία, έτσι ψιλόχωριο. Μόνο με φάγανε οι ανηφόρες.
Και στο μουσειο Ακροπολης ο Καλαματιανος Σαμαρας ειχε διορισει την μιση Καλαματα.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 10:37εντελως τυχαια στις περιοχες που ψηφιζουν μαζικα νδουλα
Για να το θέσω αλλιώς, οι όροι ένταξης και μετάβασης ήταν εντελώς διαφορετικοί: στον κρητικό Πετρόμπεη δεν εμφανίστηκε ποτέ το αντίστοιχο σώμα των Βαυαρών να τον υποτάξει με τη βία και να του πει "τώρα υπακούς στον υπάλληλο με το φράκο στην Αθήνα και πληρώνεις φόρο σ'αυτόν θες δε θες" Ο κρητικός είχε και έχει ακόμα την ευχέρεια να εκμοντερνιστεί με με τους ρυθμούς του και όπως γουστάρει αυτός. Αστυνομία στα ζωνιανά δε μπήκε ούτε το 2008Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 10:20Οι κρητικοί πάντως μαφιες εκτός Κρήτης δεν κανουν. Είναι αυστηρά τοπικιστες. Οι Μανιάτες κάνουν εξαγωγή πολιτισμού.Σενέκας έγραψε: ↑07 Ιούλ 2020, 09:57Κοινωνικές δομές. Είναι παρόμοιες με της Κρήτης, της Σικελίας κλπ. Οι φάρες, οι παραδοσιακές κοινωνικές δομές κλπ είναι ίδιες αλληλένδετες με τις δομές του λεγόμενου οργανωμένου εγκλήματος. Παραδοσιακή δυσπιστία ως αντίθεση στο σύγχρονο κράτος, διαχωρισμός σε clans ως βασική κοινωνική μονάδα, παραδοσιακή προτίμηση στη βία ως ρυθμιστή κοινωνικών διαφορών αντί για γραφειοκρατικό κανονιστικό πλαίσιο κοκ
Πάντως φυλλάδια που μοίρασα σε όλα τα μανιάτικα πριν κάνα δίμηνο, ήταν όλοι πολύ ευγενικοί όλοι. Αυτό τους το δίνω. Και η περιοχή ωραία, έτσι ψιλόχωριο. Μόνο με φάγανε οι ανηφόρες.