Σελίδα 2 από 2

Re: Τι γνώμη έχετε για την μείωση των ισοβίων σε 20 χρόνια και των πολυισοβίων σε 25;

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2022, 12:47
από ΓΑΛΗ
Νομίζω ότι το πράγμα είναι πολύ πιο απλό.

Εκ των πραγμάτων η δικαιοσύνη κινείται στο πλαίσιο που αντιμετωπίζει ως πολύ σημαντικό αυτόν που ζει και ως ασήμαντο αυτόν που πέθανε.

Οι νεκροί που "συγκλονίζουν" την ανθρωπότητα είναι απλώς ένα μαρκετίστικο πρότζεκτ.

Re: Τι γνώμη έχετε για την μείωση των ισοβίων σε 20 χρόνια και των πολυισοβίων σε 25;

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2022, 13:46
από stavmanr
Λόρδος Ταντρίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 12:41
stavmanr έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 04:40
Λόρδος Ταντρίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 04:28

Πρώτον δεν θα το θέλω .
Δεύτερον το θύμα θα είναι ζωντανό και ίσως περπατήσει .
Τρίτον ο θάνατος κάποιου είναι μία μη αναστρέψιμη προς το παρών κατάσταση για την ιατρική .
Έδωσα το πρώτο αντεπιχείρημα με αναπηρία.
Θέλεις να σου δώσω το αντίστοιχο με θάνατο;

Δεν μου έγραψες όμως την απάντηση: τελικά αν αφήσεις κάποιον ανάπηρο, πρέπει να σε αφήσουν κι εσένα ανάπηρο;
Το επιχείρημα πως η ιατρική επιστήμη κάνει θαύματα θα μπορεί να ισχύει και στη δική σου περίπτωση, στο παραπάνω παράδειγμα/ερώτημα. Μπορείς να περιμένεις την επιστήμη να σε κάνει καλά.
Είναι όμως έτσι;
Η σημαντική διαφορά σε αυτό το παράδειγμα δεν είναι το αναστρέψιμο της κατάστασης αλλά το πρώτο που έγραψα . Ότι θα είναι από λάθος . Ενώ ο δολοφόνος αφαιρεί μία ή περισσότερες ζωές με πλήρη γνώση.
Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι άφησες έναν ανάπηρο, ή έναν νεκρό.
Επομένως κακώς έγραψες την απορία
"Εάν με σκοτώσουν για να μου πάρουν το κινητό θα βγω και εγώ σε είκοσι χρόνια ;"
θέλοντας να δείξεις ότι πρέπει ως δίκαιο να υπάρχει ταύτιση της φυσικής κατάστασης του δράστη με το θύμα.

Re: Τι γνώμη έχετε για την μείωση των ισοβίων σε 20 χρόνια και των πολυισοβίων σε 25;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 12:42
από Λόρδος Ταντρίδης
stavmanr έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 13:46
Λόρδος Ταντρίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 12:41
stavmanr έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 04:40


Έδωσα το πρώτο αντεπιχείρημα με αναπηρία.
Θέλεις να σου δώσω το αντίστοιχο με θάνατο;

Δεν μου έγραψες όμως την απάντηση: τελικά αν αφήσεις κάποιον ανάπηρο, πρέπει να σε αφήσουν κι εσένα ανάπηρο;
Το επιχείρημα πως η ιατρική επιστήμη κάνει θαύματα θα μπορεί να ισχύει και στη δική σου περίπτωση, στο παραπάνω παράδειγμα/ερώτημα. Μπορείς να περιμένεις την επιστήμη να σε κάνει καλά.
Είναι όμως έτσι;
Η σημαντική διαφορά σε αυτό το παράδειγμα δεν είναι το αναστρέψιμο της κατάστασης αλλά το πρώτο που έγραψα . Ότι θα είναι από λάθος . Ενώ ο δολοφόνος αφαιρεί μία ή περισσότερες ζωές με πλήρη γνώση.
Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι άφησες έναν ανάπηρο, ή έναν νεκρό.
Επομένως κακώς έγραψες την απορία
"Εάν με σκοτώσουν για να μου πάρουν το κινητό θα βγω και εγώ σε είκοσι χρόνια ;"
θέλοντας να δείξεις ότι πρέπει ως δίκαιο να υπάρχει ταύτιση της φυσικής κατάστασης του δράστη με το θύμα.
Το θέμα είναι ότι γενικά σαν άνθρωπος θεωρώ τον θάνατο το χειρότερο κακό που μπορείς να κάνεις σε κάποιον/κάποια οπότε δεν μπορώ να συγχωρήσω φόνο .