Δεν διαφωνώ. Και πάει ο Έλληνας να οδηγήσει στην Autobahn και παθαίνει αμόκ.
αυτόνομη οδήγηση
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29724
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: αυτόνομη οδήγηση
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43462
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: αυτόνομη οδήγηση
Εμείς πηγαίνουμε ήδη με τα όρια. Οπότε ή θα είναι το ίδιο ή καλύτερα αν το λογισμικό έχει ανώτερα αντανακλαστικά και τα όρια αυξηθούν.Μηχανικός έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 16:31Φαντάσου ότι θα τηρεί όλα τα όρια ταχύτητας στους δρόμους.Last Veteran έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 11:09Η αυτόνομη οδήγηση είναι το μέλλον. Φανταστείτε ελάχιστα έως καθόλου ατυχήματα και απουσία φαναριών.
Πόσα χάπια θα χρειάζεσαι μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου;
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: αυτόνομη οδήγηση
Δε θες να ξερεις τι οδυρμος εχει να πεσει σε περιπτωση βλάβης της 360.enterprise-psi έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 18:22Ναι το έχει η 360 μοντενας , που γαμαει , αλλά στο φιέστα των 12.000 ευρώ, κάθε 2 χρόνια κλαίνε στην συντήρηση του αυτόματου κιβωτίου , έχει αλλάξει 3 μηχανάκια σε 5 χρόνια ο κολλητός μουFeindflug έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 18:14Τύπε, έχει βγει ένα ακόμα πιο εξελιγμένο κιβώτιο στο οποίο δεν χρειάζεται να σηκώσεις καν το πόδι από το γκάζι.enterprise-psi έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 16:26Εξαίρεση αποτελεί το αθάνατο DCT της Honda , ναναικαλα ο σοιχιρο ,, #πωςτουςπετσοκοψεςετσι;
Υ.Γ.: Δεν ξέρω αν ο vantono θα λατρέψει την απλότητα αυτής της τεχνολογίας ή θα λέει πάλι για κάγκουρες και τέτοια
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: αυτόνομη οδήγηση
EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 11:17Το πολύ μακρινο μελλον. 100 χρονια κ βαλεLast Veteran έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 11:09Η αυτόνομη οδήγηση είναι το μέλλον. Φανταστείτε ελάχιστα έως καθόλου ατυχήματα και απουσία φαναριών.
Οχι ρε έναν αιώνα, ξεκολλατε. Κάνα 30αρι χρόνια σε ανεπτυγμένα κράτη θεωρώ. Και ίσως όχι σε όλη την επικράτεια της εκάστοτε πολης/πολιτείας, πχ στην τάδε ζώνη θα επιτρέπεται η κυκλοφορία μόνο των διασυνδεδεμενων αυτοκινήτων στο δίκτυο που θα τα ελέγχει.
Πω ρε μηχανικε δεν υποφέρεσαι βρε αδερφέ. Καταρχήν ΔΕΝ ΘΑ οδηγας εσύ. Θα οδηγάει ΤΝ το κάρο σου και συ θα παίζεις με το πουλ....κινητό σου (με το ίντερνετ που θα έχει το κάρο μέσα αλλά λέμε τώρα).
Δεν θα υπάρχουν φανάρια αφού κάποιο δίκτυο ελέγχοντας ΟΛΑ τα αυτοκίνητα θα φροντίζει να σε πηγαίνει στον προορισμό σου πιο γρήγορα απ'οτι ήδη πας τώρα. Ούτε στρίψτε, φρέναρε, κατεβασε/ανέβασε ταχύτητες, ούτε "που πας ρε μαλάκααα", ούτε "που θα παρκάρω", ούτε φανάρι, ούτε τίποτα τέτοιο.
Η ροή των αυτοκινήτων θα ελέγχεται από υπολογιστικό δίκτυο και θεωρώ ότι μπορεί τέτοιο λογισμικό να υπάρξει ακόμα και τώρα. Βγάλε λίγο την καγκουριλα από το μυαλό σου και νιώσε λίγο την τεχνολογία. Βέβαια δεν μιλάμε για την Ελλάδα αυτά. Ο λόγος; Πάντα είμαστε πίσω στην πρόοδο και γι'αυτο φταίνε guess who. Άτομα σαν και σένα τα οποία θα είναι για πάντα
Ναι ρε, αυτόματα. Η οδήγηση με ταχύτητες ειδικά μέσα σε πόλη είναι εφιάλτης. Ηλεκτρικά κάνουν για πόλη μόνο.
- Last Veteran
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30
Re: αυτόνομη οδήγηση
Εύκολο. Αφού θα είναι ηλεκτρικά τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα είναι αυτόματα από μόνα τους χωρίς το δίλημμα φτηνών αχρηστων ή ακριβών αθανατων μεταδόσεων.enterprise-psi έγραψε: ↑17 Δεκ 2019, 16:22από φτηνές άχρηστες μέχρι ακριβές αθάνατες . Μάντεψε ποιες θα χρησιμοποιησουν οι κατασκευαστές για να μειώσουν κόστος και ποιοι μαλακες θα κλαινε κάθε 50.000 χιλιόμετρα.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 23791
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: αυτόνομη οδήγηση
Πράγματι. Πέραν του ότι ειναι ένα παραθυράκι αναχρονισμού μέσα στη σύγχρονη αυτοκίνηση, εφάμιλλο του μη υδραυλικού τιμονιού και της μανιβέλας του χειροκίνητου ανοιγοκλεισίματος των παραθύρων, επιπλέον είναι και κάτι που μέσα στην πολη ειναι πολύ ενοχλητικό και εν μέρει σε αποσπά και απο την οδήγηση. Και το καταλαβα αυτό απο την πρώτη φορά που οδήγησα αυτόματο. Τις πρώτες μερες δεν μπορουσα να συνηθίσω με τίποτα, μου φαινόταν σαν να οδηγώ συγκρουόμενο σε λουνα παρκ, αλλά μετά οταν το συνήθισα, και χρειάστηκε καποτε να επιστρέψω και πάλι στους λεβιέδες, παρατήρησα ότι το ανεβοκατέβασμα ταχυτήτων με αποσπούσε απο την οδήγηση.Last Veteran έγραψε: ↑21 Δεκ 2019, 19:45Ναι ρε, αυτόματα. Η οδήγηση με ταχύτητες ειδικά μέσα σε πόλη είναι εφιάλτης.
Re: αυτόνομη οδήγηση
Λέμε για τα επόμενα χρόνια, όχι τι θα γίνει στο μέλλον.Last Veteran έγραψε: ↑21 Δεκ 2019, 19:45Πω ρε μηχανικε δεν υποφέρεσαι βρε αδερφέ. Καταρχήν ΔΕΝ ΘΑ οδηγας εσύ. Θα οδηγάει ΤΝ το κάρο σου και συ θα παίζεις με το πουλ....κινητό σου (με το ίντερνετ που θα έχει το κάρο μέσα αλλά λέμε τώρα).
Δεν θα υπάρχουν φανάρια αφού κάποιο δίκτυο ελέγχοντας ΟΛΑ τα αυτοκίνητα θα φροντίζει να σε πηγαίνει στον προορισμό σου πιο γρήγορα απ'οτι ήδη πας τώρα. Ούτε στρίψτε, φρέναρε, κατεβασε/ανέβασε ταχύτητες, ούτε "που πας ρε μαλάκααα", ούτε "που θα παρκάρω", ούτε φανάρι, ούτε τίποτα τέτοιο.
Η ροή των αυτοκινήτων θα ελέγχεται από υπολογιστικό δίκτυο και θεωρώ ότι μπορεί τέτοιο λογισμικό να υπάρξει ακόμα και τώρα. Βγάλε λίγο την καγκουριλα από το μυαλό σου και νιώσε λίγο την τεχνολογία. Βέβαια δεν μιλάμε για την Ελλάδα αυτά. Ο λόγος; Πάντα είμαστε πίσω στην πρόοδο και γι'αυτο φταίνε guess who. Άτομα σαν και σένα τα οποία θα είναι για πάντα
Αλλιώς εγώ προτιμώ τον διακτινισμό.
Re: αυτόνομη οδήγηση
https://www.auteco.gr/11-nees-ypochreot ... o-to-2021/Last Veteran έγραψε: ↑21 Δεκ 2019, 19:45Πω ρε μηχανικε δεν υποφέρεσαι βρε αδερφέ. Καταρχήν ΔΕΝ ΘΑ οδηγας εσύ. Θα οδηγάει ΤΝ το κάρο σου και συ θα παίζεις με το πουλ....κινητό σου (με το ίντερνετ που θα έχει το κάρο μέσα αλλά λέμε τώρα).
Δεν θα υπάρχουν φανάρια αφού κάποιο δίκτυο ελέγχοντας ΟΛΑ τα αυτοκίνητα θα φροντίζει να σε πηγαίνει στον προορισμό σου πιο γρήγορα απ'οτι ήδη πας τώρα. Ούτε στρίψτε, φρέναρε, κατεβασε/ανέβασε ταχύτητες, ούτε "που πας ρε μαλάκααα", ούτε "που θα παρκάρω", ούτε φανάρι, ούτε τίποτα τέτοιο.
Η ροή των αυτοκινήτων θα ελέγχεται από υπολογιστικό δίκτυο και θεωρώ ότι μπορεί τέτοιο λογισμικό να υπάρξει ακόμα και τώρα. Βγάλε λίγο την καγκουριλα από το μυαλό σου και νιώσε λίγο την τεχνολογία. Βέβαια δεν μιλάμε για την Ελλάδα αυτά. Ο λόγος; Πάντα είμαστε πίσω στην πρόοδο και γι'αυτο φταίνε guess who. Άτομα σαν και σένα τα οποία θα είναι για πάντα
Από το 2021, υποχρεωτικές απαιτήσεις σε όλα τα οχήματα. Προσοχή στο 6.
"Σύστημα υποστήριξης της ταχύτητας κίνησης του οχήματος. Σύστημα «έξυπνης» ταχύτητας με κάμερες αναγνώρισης κυκλοφοριακών σημάτων. «Συνεργάζεται» με το cruise control, ρυθμίζοντας αυτόματα την μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση τα όρια ταχύτητας."
Έχει αναλυθεί παραπάνω σε άλλα σαιτς.
" Το πιο εντυπωσιακό όμως από όλα όσα προβλέπονται είναι η έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας ISA (Intelligent Speed Assist). Στην ουσία πρόκειται για έναν αυτόματο περιοριστή ταχύτητας που θα αξιοποιεί δεδομένα από ένα σύστημα αναγνώρισης των σημάτων της κυκλοφορίας και ένα data base συνδεδεμένο με το GPS που θα συνιστά αρχικά στους οδηγούς να προσαρμόσουν την ταχύτητά τους στο νόμιμο όριο. Αν δεν γίνει αυτό η ταχύτητα θα προσαρμόζεται αυτόματα.
Αυτό ακούγεται σαν «μεγάλος αδελφός», οπότε έχει ενδιαφέρον να δούμε τι πραγματικά θα μπορεί να κάνει και τι όχι το συγκεκριμένο σύστημα."
https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.gr ... po-to-2022
Αν είναι αυτό που νομίζω δεν θα τον παίζεις, αλλά θα σε παίρνει ο ύπνος στο τιμόνι και θα τρακάρεις.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29724
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: αυτόνομη οδήγηση
Μαύρο κουτί μέσα στο αυτοκίνητο;; Φορ φακς σεηκ!!!
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: αυτόνομη οδήγηση
ta pramata einai poly eykola
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 23791
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: αυτόνομη οδήγηση
Tesla: Τρία τροχαία και τρεις θάνατοι εγείρουν ανησυχίες για τον αυτόματο πιλότο
Ειδικοί προειδοποιούν πως το σύστημα Autopilot δεν είναι και τόσο ασφαλές.
Τρια τροχαία αυτοκινήτων Tesla με ισάριθμα θύματα έχουν αυξήσει τους ελέγχους στο σύστημα αυτόματης οδήγησης της εταιρίας, μόλις λίγους μήνες αφότου ο διευθύνων σύμβουλος, Ελον Μασκ, προγραμμάτισε να λανσάρει στους δρόμους πλήρως αυτοδηγούμενα οχήματα.
Την Κυριακή, ένα Tesla Model S εξετράπη της πορείας του από έναν αυτοκινητόδρομο στην Καλιφόρνια με μεγάλη ταχύτητα, παραβίασε ένα κόκκινο φανάρι και έπεσε πάνω σε ένα Honda Civic, σκοτώνοντας δύο άτομα.
Την ίδια ημέρα, ένα μοντέλο Tesla 3 έπεσε πάνω σε σταθμευμένο πυροσβεστικό όχημα σε αυτοκινητόδρομο της Ιντιάνα, σκοτώνοντας έναν επιβάτη στο Tesla. Και στις 7 Δεκεμβρίου, ακόμα ένα όχημα της εταιρείας χτύπησε περιπολικό της αστυνομίας σε αυτοκινητόδρομο του Κοννέκτικατ, χωρίς να τραυματιστεί κανείς σε αυτή την περίπτωση.
Ειδική μονάδα διερεύνησης της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας εξετάζει το τροχαίο στην Καλιφόρνια. Η υπηρεσία δεν έχει αποφασίσει εάν θα συμπεριληφθεί στην έρευνα και το περιστατικό στην Ιντιάνα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι αρχές δεν έχουν ακόμη εξακριβώσει εάν το σύστημα αυτόματης οδήγησης της Tesla ήταν ενεργοποιημένο.
Στο μικροσκόπιο των αρχών, πάντως, έχει μπει και το συμβάν στο Κονέκτικατ, όπου ο οδηγός δήλωσε στην αστυνομία ότι το αυτοκίνητο λειτουργούσε στον αυτόματο πιλότο - ένα σύστημα σχεδιασμένο να κρατάει το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και σε ασφαλή απόσταση από άλλα οχήματα. Ο αυτόματος πιλότος μπορεί επίσης να αλλάξει λωρίδες από μόνος του.
Η Tesla έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι το σύστημα Autopilot έχει σχεδιαστεί μόνο για να βοηθήσει τους οδηγούς, οι οποίοι πρέπει ακόμα να δίνουν προσοχή και να είναι έτοιμοι να παρέμβουν ανά πάσα στιγμή. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα Teslas με Autopilot είναι ασφαλέστερα από ό, τι τα οχήματα χωρίς αυτό, αλλά προειδοποιεί ότι το σύστημα δεν αποσοβεί όλα τα τροχαία.
Παρόλα αυτά, οι εμπειρογνώμονες και οι ειδικοί ασφαλείας λένε ότι μια σειρά από τροχαία με Tesla εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το εάν οι οδηγοί γίνονται υπερβολικά εξαρτημένοι από την τεχνολογία και αν η εταιρεία κάνει αρκετά για να εξασφαλίσει ότι οι οδηγοί συνεχίζουν να προσέχουν στο τιμόνι.
Ορισμένοι επικριτές υποστηρίζουν πως έχει έρθει η ώρα να επιβληθούν περιορισμοί και αυστηρότεροι έλεγχοι στα αυτοκίνητα της εταιρείας.
Συνολικά, υπό διερεύνηση βρίσκονται 13 συντριβές Tesla που χρονολογούνται τουλάχιστον στο 2016, όταν ξεκίνησε να λειτουργεί το σύστημα Autopilot.
Τον Σεπτέμβριο, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών, το οποίο ερευνά τα ατυχήματα, εξέδωσε μια έκθεση που ανέφερε ότι ένα ελάττωμα στο σχεδιασμό του Autopilot και η έλλειψη προσοχής του οδηγού συνέβαλε στο να πέσει ένα μοντέλο S της Tesla πάνω σε πυροσβεστικό όχημα σταθμευμένο σε αυτοκινητόδρομο του Λος Αντζελες τον Ιανουάριο του 2018. Η επιτροπή διαπίστωσε ότι ο οδηγός βασιζόταν υπερβολικά από το σύστημα αυτόματης οδήγησης και ότι ο σχεδιασμός του Autopilot του επέτρεψε να απεμπλακεί από την οδήγηση για πολύ καιρό.
Εκτός από τα πρόσφατα περιστατικά, τουλάχιστον τρία ακόμη θανατηφόρα τροχαία έχουν καταγραφεί από το 2016 - δύο στη Φλόριντα και ένα στη Σίλικον Βάλεϊ - στα οποία έγινε χρήση του Autopilot.
Τον Απρίλιο, ο Μασκ δήλωσε ότι αναμένεται να ξεκινήσει η μετατροπή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας σε αυτοκίνητα με πλήρη αυτονομία το 2020, για να δημιουργήσει ένα δίκτυο ρομποτικών ταξί που θα ανταγωνιστεί την Uber και άλλες υπηρεσίες.
https://www.huffingtonpost.gr/entry/tes ... vtDNCve_vQ
Re: αυτόνομη οδήγηση
Μα τι λετε; Αφού εγγυάται οηλονμας
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: αυτόνομη οδήγηση
Η "αυτόνομη οδήγηση" δεν είναι οδήγηση και απορώ γιατί τη λέτε έτσι.
Το μέλλον γενικά πάει υπέρ των κανόνων και όχι υπέρ των επιλογών ....
Το μέλλον γενικά πάει υπέρ των κανόνων και όχι υπέρ των επιλογών ....
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 23791
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: αυτόνομη οδήγηση
Ενα άρθρο για την αυτόματη οδήγηση, που κατά την άποψή μου είναι μονόδρομος αν θέλουμε να περάσουμε επιτυχώς στην αυτόνομη κάποτε.
Χειροκίνητα σαζμάν: 10 λόγοι που «πεθαίνουν» (pics & vid)
Μια ακόμα από τις μεγάλες αλλαγές που μας επιφυλάσσει η αυτοκίνηση είναι το κλείσιμο των χειροκίνητων σαζμάν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Θυμάστε τα καρμπιρατέρ και τα τσοκ; Τα παράθυρα με τους γρύλους; Τις ζάντες 12 και 13 ιντσών; Την πτυσσόμενη κεραία; Τους χειροκίνητους εξωτερικούς καθρέπτες; Μια ολόκληρη γενιά οδηγών δεν έχει γνωρίσει τίποτα από τα παραπάνω, ενώ σε λίγα χρόνια οι αντίστοιχες ερωτήσεις θα περιλαμβάνουν και τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Η τεχνολογική εξέλιξη των αυτόματων συστημάτων μετάδοσης (κιβώτια διπλού συμπλέκτη τύπου DSG και συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT), οι απαιτήσεις των αυστηρών προδιαγραφών ρύπων και η έλευση της ηλεκτροκίνησης, τείνουν να εξαφανίσουν τα χειροκίνητα κιβώτια από το χάρτη.
Οι τάσεις στις μεγάλες αγορές είναι υπέρ των αυτόματων κιβωτίων. Στις ΗΠΑ είναι το 95% των Ι.Χ. αυτόματα, στην Ιαπωνία είναι επίσης πάνω από το 90%. Στη Γερμανία είναι πλέον το ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλείται αυτόματο, ενώ πριν 20 χρόνια δεν ξεπερνούσε το ποσοστό τους το 20%. Μάλιστα στις μεγάλες κατηγορίες αυτοκινήτων το ποσοστό των ταξινομήσεων αυτόματων μοντέλων υπερβαίνει το 70% με ανοδικές τάσεις. Στην Κίνα, τέλος, έχει αυξηθεί το ποσοστό των αυτόματων Ι.Χ. από 35% πριν λίγα χρόνια σε σχεδόν 50% σήμερα.
Παρότι κάποιοι προτιμούν ακόμα το χειροκίνητο από το αυτόματο σαζμάν, οι 10 λόγοι που ακολουθούν εξηγούν ιδιαίτερα πειστικά γιατί σε μερικά χρόνια ακόμα και αυτοί, θα αναγκαστούν να υποκύψουν στις υπηρεσίες των αυτόματων κιβωτίων.
1. Καλύτερες επιδόσεις
Λόγω περισσότερων σχέσεων και ταχύτερων αλλαγών, πολλά μοντέλα με αυτόματο σαζμάν επιτυγχάνουν καλύτερες επιδόσεις από τα χειροκίνητα. Ταυτόχρονα, διαθέτουν και χειροκίνητη λειτουργία, οπότε καλύπτουν κάθε ανάγκη.
2. Απλώς δεν έχεις... επιλογή
Στο σύνολο σχεδόν των μεγάλων και πολυτελών αυτοκινήτων δεν προβλέπονται πλέον εκδόσεις με χειροκίνητα σαζμάν. Μάλιστα, τα αυτόματα με οκτώ και πλέον σχέσεις είναι κανόνας.
3. Τι να το κάνεις το σαζμάν, όταν έχεις ηλεκτροκινητήρα
Όλα τα ηλεκτρικά και τα μελλοντικά ρομποτικά αυτοκίνητα συνδυάζονται μόνον με αυτόματα σαζμάν. Άλλωστε πολλοί ηλεκτρικοί κινητήρες δεν χρειάζονται καν κιβώτιο ταχυτήτων.
4. Οι αυτοματισμοί χρειάζονται αυτόματα σαζμάν
Τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, όπως π.χ. αυτά της διατήρησης σταθερής ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο με προδιαγραφές Stop and Go σε πυκνή κυκλοφορία, λειτουργούν ιδανικά μόνο σε συνδυασμό με αυτόματα σαζμάν.
5. Όσο μεγαλύτεροι οι οδηγοί τόσο καλύτερο το αυτόματο
Ο πληθυσμός σε παγκόσμιο επίπεδο γερνά και οι ηλικιακά μεγαλύτεροι εκτιμούν την άνεση των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων. Επίσης οι αφόρητες συνθήκες κίνησης στις πόλεις, όπου διαβιώνει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, επιβάλλουν τη χρήση του αυτόματου σαζμάν.
6. Περισσότερες επιλογές, μείωση όγκου και βάρους
Τα μηχανικά αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη και τα CVT μπορούν να τοποθετηθούν πλέον ακόμα και σε μικρά αυτοκίνητα των κατηγοριών Α και Β, κάτι που στο παρελθόν ήταν αδύνατο με τα συμβατικά, ογκώδη και βαριά, αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής.
7. Χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αξία
Η αύξηση της χρήσης των αυτόματων σαζμάν έφερε και τη σημαντική μείωση του κόστους τους. Έτσι, η απόκτησή τους είναι πλέον πολύ εύκολη, όπως και η απόσβεσή τους, λόγω μειωμένης κατανάλωσης. Ταυτόχρονα, ένα αυτόματο μοντέλο διαθέτει και υψηλότερη αξία μεταπώλησης.
8. Οικολογικές επιδόσεις
Τα αυτόματα σαζμάν των σύγχρονων αυτοκινήτων έχουν 6 - 10 σχέσεις. Ταυτόχρονα, με τον ηλεκτρονικό έλεγχό τους, συνδυάζονται ιδανικά με το προφίλ απόδοσης κάθε κινητήρα, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση.
9. Απαράμιλλη ευκολία
Όσοι έχουν οδηγήσει αυτόματο αυτοκίνητο, ειδικά μέσα στην πόλη, αδυνατούν πλέον να αντιληφθούν γιατί θα πρέπει να απασχολούν δεξί χέρι και αριστερό πόδι εκατοντάδες φορές στη διάρκεια ακόμα και της πιο μικρής διαδρομής, όπως ο οδηγός της παραπάνω εικόνας.
10. Αξιοπιστία
Διπλού συμπλέκτη, CVT ή κλασικά με μετατροπέα ροπής, όλα τα αυτόματα κιβώτια είναι πλέον εξαιρετικά αξιόπιστα στη λειτουργία τους. Το απλούστερο χειροκίνητο είναι πάντοτε πιο οικονομικό σε ενδεχόμενη επισκευή, ωστόσο υπάρχει πάντα η πιθανότητα κακής χρήσης ή λάθους εκ μέρους του οδηγού. Ένα “κουρεμένο” γρανάζι, σπασμένες φουρκέτες επιλογής ή καμένος συμπλέκτης είναι πολύ συχνότερα φαινόμενα στα χειροκίνητα, παρά στα αυτόματα σαζμάν.
Στη συνέχεια θυμόμαστε ένα απαράμιλλα έξυπνο διαφημιστικό φιλμ της Volkswagen, που αποδεικνύει παραστατικά το τεράστιο πλεονέκτημα των τότε πρωτοπόρων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη DSG.
http://www.gazzetta.gr/in-motion/report ... 2GQ9FCbEcc
Re: αυτόνομη οδήγηση
Στην Καλαμάτα έχει αγοράσει σπίτι και ζει ένας Άγγλος μηχανόβιος.
Ο βασικός λόγος που έχει έρθει εδώ για να μπορεί όλο το χρόνο να οδηγεί τη μηχανή του και για να μπορεί να τρέχει στους δρόμους.
Σην Αγγλία λέει παντού έχει κάμερες, αν τρέχεις με τη μηχανή όπως εδώ, σε πήδηξαν.
Ο βασικός λόγος που έχει έρθει εδώ για να μπορεί όλο το χρόνο να οδηγεί τη μηχανή του και για να μπορεί να τρέχει στους δρόμους.
Σην Αγγλία λέει παντού έχει κάμερες, αν τρέχεις με τη μηχανή όπως εδώ, σε πήδηξαν.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση persona non grata ο Ελπιδοφόρος στην αυτόνομη πολιτεία του Αγίου Όρους
από Ληστοσυμμορίτης » 04 Ιαν 2024, 23:58 » σε Θρησκειολογία - 2 Απαντήσεις
- 226 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Japetus
05 Ιαν 2024, 18:30
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 620 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από akirav
19 Ιουν 2022, 14:55