η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 19 Ιαν 2020, 20:38

OANNHSEA έγραψε:
19 Ιαν 2020, 19:11
Ερμής έγραψε:
19 Ιαν 2020, 13:44
Τι να σου πω. Το σιτροεν στα 300κ χλμ μου έχει βγάλει μόνο κάποια ηλεκτρικά και μια τρόμπα βενζίνης.
Όσο για το συμπλέκτη Που λες δεν έχει να κάνει με κινητήρα. Τα λάδια Ναι χρειάζεται να τα αλλάξεις αλλά δεν είναι κανένα σοβαρό κόστος. Το κόστος συντήρησης είναι πάνω κάτω το ίδιο μη σου πω ότι στα ηλεκτρικά θα είναι και παραπάνω γιατί εκεί οι βλάβες δε κοστίζουν 100 150 ευρώ.
Α) Πες στον κόσμο ποιό Citreon έχεις, για να μην νομίζει ότι είναι κάποιο της κύριας σειράς. Επίσης δεν είναι όλες οι μάρκες το ίδιο - π.χ. η Lancia υποφέρει από την αξιοπιστία...
Β) Δεν είναι ο συμπλέκτης κύριο μέρος του κινητήρα;;; Τότε γιατί τα ηλεκτρικά δεν έχουν συμπλέκτη;;; ΈΛΑ ΤΩΡΑ!!!!
Γ") Το ετήσιο μικρό σέρβις είναι γύρω στα 50-100 ευρώ, εξαρτώμενο από το αυτοκίνητο. Εάν έχεις τόσα χρήματα που τα 50 ευρώ δεν σου φαίνονται κόστος, ε τότε τι να πω...
Δ) Και πάλι το γαμημένο το τώρα!! ΤΩΡΑ!!! ΤΩΡΑ!!! Ζείτε με το σάπιο το τώρα και ξεχνάτε τη λογική!!! Ξέρεις το 1920 οι μοτοσυκλέτες είχαν περίοδο γενικής συντήρησης 5.000 χιλιόμετρα μόνο!!! Στα 5.000 χιλιόμετρα έπρεπε να την κάνεις φύλλο και φτερό, να ελέγξεις ακόμα και τα ρουλεμάν, και να την επανασυναρμολογήσεις!!! Έτσι κάνουν στις σημερινές μοτοσυκλέτες, ε;;;

.
Α) το C4 VTS, αν δεν είναι της σειράς αυτό τότε ποιο ειναι;
B) ΤΑ ηλεκτρικά έχουν αυτόματο κιβώτιο, θες να μου πεις ότι αυτό το κιβώτιο είναι ατρωτο;
Γ) τα 50ευρω δεν είναι τίποτα μπροστά στο να σου πάθει κάτι ο υπερσύγχρονος εγκέφαλος και να πρέπει να πληρώνεις το κάθε τσιπάκι για χρυσάφι.
Δ) κάνεις δε λέει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το μέλλον. Δεν είναι το παρόν όμως. Όπως δεν ήταν το παρόν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού αρχές του 80.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 19 Ιαν 2020, 20:40

Καλά δεν είναι μόνο πολιτική, βασικά κυρίως δεν είναι. Η πολιτική μπορεί να καλύψει ένα μικρό κενό μεταξύ της τεχνολογίας και της αγοράς, αλλά όχι ένα μεγάλο. Κοινώς, τα ηλεκτρικά θα επικρατήσουν απλά γιατί έφτασε η ώρα που η τεχνολογία τους βγάζει οικονομικό νόημα.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24398
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 19 Ιαν 2020, 20:43

Dwarven Blacksmith έγραψε:
19 Ιαν 2020, 20:40
Καλά δεν είναι μόνο πολιτική, βασικά κυρίως δεν είναι. Η πολιτική μπορεί να καλύψει ένα μικρό κενό μεταξύ της τεχνολογίας και της αγοράς, αλλά όχι ένα μεγάλο. Κοινώς, τα ηλεκτρικά θα επικρατήσουν απλά γιατί έφτασε η ώρα που η τεχνολογία τους βγάζει οικονομικό νόημα.
Το γράφω αυτό γιατί φαίνεται να υστερούν ακόμη οι Ευρωπαϊκές βιομηχανίας έναντι της Tesla ή πιθανών νέων Κινεζικών που θα ισχυροποιηθούν μέσα στα επόμενα χρόνια. Και θεωρώ πιθανό να υπάρξει κάποιος προστατευτισμός μέχρι να αισθανθούν ότι μπορούν να χτυπήσουν στα ίσια τον ανταγωνισμό ή να κάνουν ομαλά την μετάβαση και να ξεφορτωθούν το όποιο stock νέων και μεταχειρισμένων βενζινοκίνητων.

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 8432
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 19 Ιαν 2020, 21:34

Ερμής έγραψε:
19 Ιαν 2020, 20:38
B) ΤΑ ηλεκτρικά έχουν αυτόματο κιβώτιο, θες να μου πεις ότι αυτό το κιβώτιο είναι ατρωτο;
Γ) τα 50ευρω δεν είναι τίποτα μπροστά στο να σου πάθει κάτι ο υπερσύγχρονος εγκέφαλος και να πρέπει να πληρώνεις το κάθε τσιπάκι για χρυσάφι.
Δ) κάνεις δε λέει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το μέλλον. Δεν είναι το παρόν όμως. Όπως δεν ήταν το παρόν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού αρχές του 80.
Β) Τα ηλεκτρικά πλέον δεν έχουν αυτόματο κιβώτιο - έχουν Inverter!!!
Γ) Όπως και στα άλλα αμάξια κοστίζει θεός ο εγκέφαλος τους σε περίπτωση βλάβης τους - απλά δεν έχει τύχει να πας mercedes ή BMW σε συνεργείο με αυτό το πρόβλημα... Ξέρεις στα τελευταία Mercedes έχουν βάλει σύστημα το οποίο κλειδώνει τη μηχανή εάν δεν το πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο... ΧΑ!!!!
Δ) Για το injection στα οχήματα και το πως μας κοροϊδεύουν τα καθίκια των εταιρειών αυτοκινήτων είναι άλλη ιστορία... Το ξέρεις ότι το 1940 τα αεροπλάνα Me109 των Γερμανών και τα φορτηγά Duvenque των Ιταλών είχαν injection κινητήρα; Γιατί έφτασε το 1980 να βάλουν και στα ΙΧ;;;

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 20 Ιαν 2020, 10:02

Β) έκανα σύγχυση με τα υβριδικά
Γ) Γνωρίζω πόσο κοστίζουν αλλά εδώ μιλάμε για premium κατηγορίες και όχι για αυτοκίνητα της σειράς. Στο GLE coupe 2019 πάντως, το πας οπουδήποτε έχουν υπολογιστή να διαβάσει τον εγκέφαλο.
Δ)άλλο το ένα άλλο το άλλο. Και ξαναλέω η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το παρόν. Θέλει ακόμη δουλειά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32587
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Ιαν 2020, 10:12

Ερμής έγραψε:
18 Ιαν 2020, 22:44
OANNHSEA έγραψε:
18 Ιαν 2020, 09:56

Τέταρτον, για το κόστος συντήρησης, το οποίο είναι σχεδόν μηδενικό για τα ηλεκτρικά, το κάνετε τουμπεκί ε;;;

.
Αν εξαιρέσεις τον κινητήρα, Στα υπόλοιπα έχουμε τουλάχιστον το ίδιο κόστος. Πλέον τα αυτοκίνητα βγάζουν σπάνια πρόβλημα στον κινητήρα στα πρώτα 150Κ χλμ.
Βάλε μέσα διάφορες επιπλοκές στις μπαταρίες και θα δεις ότι σε αυτό το θέμα είσαι μια η αλλη. Επίσης στα τωρινά αυτοκίνητα όταν παίζουν μικροπροβλήματα προλαβαίνεις να το πας μέχρι το συνεργείο. Στα τεσλα αν παίξει θεματάκι σε αφήνει εκει που είσαι και τρέχα γύρευε.
εισαι εντελως λαθος.
ο κινητηρας μπορει πραγματι να μη βγαζει προβληματα, αλλα θελει συντηρηση. λαδια, ιμαντες, μπουζι, φιλτρα, δισκους... ακομη και τα τακακια των φρενων στα ηλεκτρικα δεν φθειρονται.

τι ειναι τα μικροπροβληματα; οτι κι αν εννοεις το θεμα ειναι απλως οτι τα ηλεκτρικα εχουν λιγοτερα κινουμενα (και μη) μερη. και οτι δεν υπαρχει, δε χαλαει. οτι προβληματα μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο, τα ιδια ακριβως μπορει να βγαλει ενα βενζινοκινητο+ τα προβληματα του κινητηρα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 20 Ιαν 2020, 10:14

Ασέβαστος έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:12
τα ιδια ακριβως μπορει να βγαλει ενα βενζινοκινητο+ τα προβληματα του κινητηρα.
αυτό είπα παραπάνω.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32587
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Ιαν 2020, 10:18

Ερμής έγραψε:
19 Ιαν 2020, 13:44
Τι να σου πω. Το σιτροεν στα 300κ χλμ μου έχει βγάλει μόνο κάποια ηλεκτρικά και μια τρόμπα βενζίνης.
Όσο για το συμπλέκτη Που λες δεν έχει να κάνει με κινητήρα. Τα λάδια Ναι χρειάζεται να τα αλλάξεις αλλά δεν είναι κανένα σοβαρό κόστος. Το κόστος συντήρησης είναι πάνω κάτω το ίδιο μη σου πω ότι στα ηλεκτρικά θα είναι και παραπάνω γιατί εκεί οι βλάβες δε κοστίζουν 100 150 ευρώ.
ρε συ ερμη δεν υπαρχουν βλαβες στα ηλεκτρικα. δεν υπαρχει κατι για να χαλασει. και δεν υπαρχουν και αναλωσιμα, πραγματα δηλαδη που πρεπει να αλλαζεις καθε τοσο.

οτι ηλεκτρικο κυκλωμα εχει το αυτοκινητο σου, το ιδιο περιπου εχει και ενα ηλεκτρικο, απο τα ιδια περιπου μερη αποτελειται, απλως εχει μεγαλυτερη μπαταρια και μεγαλυτερη...."μιζα" οτι βλαβη μπορει να βγαλει το δικο σου, την ιδια μπορει να βγαλει και το ηλεκτρικο.

αλλα το δικο σου μπορει να βγαλει και βλαβες στο μοτερ. εκτος απο βλαβες, το μοτερ σου θελει και τακτικη συντηρηση για να επιβιωσει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32587
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Ιαν 2020, 10:24

Ερμής έγραψε:
19 Ιαν 2020, 20:38

B) ΤΑ ηλεκτρικά έχουν αυτόματο κιβώτιο, θες να μου πεις ότι αυτό το κιβώτιο είναι ατρωτο;
Γ) τα 50ευρω δεν είναι τίποτα μπροστά στο να σου πάθει κάτι ο υπερσύγχρονος εγκέφαλος και να πρέπει να πληρώνεις το κάθε τσιπάκι για χρυσάφι.
β. εχμ, τα ηλεκτρικα ΔΕΝ εχουν κιβωτιο. εχουν τοση ροπη που απλως εχουν 1 "ταχυτητα" και ουτε καν χρειαζεται γραναζι για οπισθεν, γυριζει αναποδα το μοτερ. οποτε ναι, ειναι "ατρωτο". ειπαμε, οτι δεν υπαρχει, δε χαλαει. :102:

γ ο εγκεφαλος του ηλεκτρικου ειναι ιδιος, αν οχι απλουστερος, απο του δικου σου. το πραγματικο κοστος και των 2 ειναι κανα 20αρι. το ποσο τον χρεωνουν οι κατασκευαστες σαν ανταλλακτικο ειναι αλλο ζητημα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 20 Ιαν 2020, 10:29

Ασέβαστος έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:24
το πραγματικο κοστος και των 2 ειναι κανα 20αρι. το ποσο τον χρεωνουν οι κατασκευαστες σαν ανταλλακτικο ειναι αλλο ζητημα.
Εμένα με νοιάζει τι πληρώνω, όχι πόσο κοστίζει στο μάστορα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32587
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Ιαν 2020, 10:37

Ερμής έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:29
Ασέβαστος έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:24
το πραγματικο κοστος και των 2 ειναι κανα 20αρι. το ποσο τον χρεωνουν οι κατασκευαστες σαν ανταλλακτικο ειναι αλλο ζητημα.
Εμένα με νοιάζει τι πληρώνω, όχι πόσο κοστίζει στο μάστορα.
και που ξερεις τι θα πληρωνεις για εγκεφαλο σε ηλεκτρικο;

εντωμεταξυ, αναθεωρω. ο εγκεφαλος του ηλεκτρικου ειναι 1000 φορες απλουστερος απο του βενζινοκινητου. το βλενζινοκινητο εχει να διαχειριστει τον ψεκασμο, που ειναι μια διαδικασια που χρειαζεται μεγαλη ακριβεια και ταχυτητα, και παραμετροποιηση αναλογα το φορτιο και τις στροφες κλπ.

ο εγκεφαλος ενος ηλεκτρικου, ειναι αυτο το κυκλωματακι που εχει μεσα ενα ηλεκτρικο τρυπανι. μπρος, αναποδα, και ρυθμιση στροφων αναλογα με το πατημα του κουμπιου. simple as fuck. το οτιδηποτε αλλο χρειαζεται να κανει αυτος ο εγκεφαλος, δηλαδη να ανοιγοκλεινει αξεσουαρ, παραθυρα, να δειχνει ταχυτητα θερμοκρασια και λοιπα τσιμπλικοκονια, ειναι τα ιδια που κανει και του βενζινοκινητου
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23218
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 20 Ιαν 2020, 10:38

Ασέβαστος έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:37
Ερμής έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:29
Ασέβαστος έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:24
το πραγματικο κοστος και των 2 ειναι κανα 20αρι. το ποσο τον χρεωνουν οι κατασκευαστες σαν ανταλλακτικο ειναι αλλο ζητημα.
Εμένα με νοιάζει τι πληρώνω, όχι πόσο κοστίζει στο μάστορα.
και που ξερεις τι θα πληρωνεις για εγκεφαλο σε ηλεκτρικο;

Γιαυτό. Επειδή ακόμη δε ξέρω πως και τι, όπως και το 99,99% των μαστόρων, προτιμώ να τα αφήσω να μάθουν πάνω σας. Μετά το βλέπουμε.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 14861
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 20 Ιαν 2020, 10:46

Νημα με τιτλο "η απάτη της ηλεκτροκινησης" με εκδότη γιατρο ο οποιος μαλιστα εδω και χρόνια εργάζεται στο εξωτερικό...
Συμπυκνωμένο το τεράστιο προβλημα παιδείας και νοοτροπίας της χώρας μας σε ενα τίτλάκο νήματος...
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 14861
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 20 Ιαν 2020, 10:47

Ερμής έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:38
Ασέβαστος έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:37
Ερμής έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:29


Εμένα με νοιάζει τι πληρώνω, όχι πόσο κοστίζει στο μάστορα.
και που ξερεις τι θα πληρωνεις για εγκεφαλο σε ηλεκτρικο;

Γιαυτό. Επειδή ακόμη δε ξέρω πως και τι, όπως και το 99,99% των μαστόρων, προτιμώ να τα αφήσω να μάθουν πάνω σας. Μετά το βλέπουμε.
Οκ, βλέπω αρχίσαμε τις κωλοτούμπες.
Είναι μια αρχή κι αυτή.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32587
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Ιαν 2020, 10:52

Ερμής έγραψε:
20 Ιαν 2020, 10:38


Γιαυτό. Επειδή ακόμη δε ξέρω πως και τι, όπως και το 99,99% των μαστόρων, προτιμώ να τα αφήσω να μάθουν πάνω σας. Μετά το βλέπουμε.
οι μαστοροι μαλλον θα κλαψουν. οι βλαβες ειναι πολυ σπανιες, και φτηνες, ευκολα επισκευασιμες.

δεν υπαρχει κατι για να μαθουν επανω μας. η τεχνολογια του ηλεκτρικου μοτερ υπαρχει και εξελισσεται εδω και 2 αιωνες. δεν ειναι καμμια καινουρια τεχνολογια που πρεπει καποιος να τη μαθει. το μονο που συνεβει τα τελευταια χρονια ειναι οτι μεγαλωσε η χωρητικοτητα των μπαταριων και πλεον μπορουν να κινησουν αξιοπρεπως ενα αυτοκινητο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών