Α) το C4 VTS, αν δεν είναι της σειράς αυτό τότε ποιο ειναι;OANNHSEA έγραψε: ↑19 Ιαν 2020, 19:11Α) Πες στον κόσμο ποιό Citreon έχεις, για να μην νομίζει ότι είναι κάποιο της κύριας σειράς. Επίσης δεν είναι όλες οι μάρκες το ίδιο - π.χ. η Lancia υποφέρει από την αξιοπιστία...Ερμής έγραψε: ↑19 Ιαν 2020, 13:44Τι να σου πω. Το σιτροεν στα 300κ χλμ μου έχει βγάλει μόνο κάποια ηλεκτρικά και μια τρόμπα βενζίνης.
Όσο για το συμπλέκτη Που λες δεν έχει να κάνει με κινητήρα. Τα λάδια Ναι χρειάζεται να τα αλλάξεις αλλά δεν είναι κανένα σοβαρό κόστος. Το κόστος συντήρησης είναι πάνω κάτω το ίδιο μη σου πω ότι στα ηλεκτρικά θα είναι και παραπάνω γιατί εκεί οι βλάβες δε κοστίζουν 100 150 ευρώ.
Β) Δεν είναι ο συμπλέκτης κύριο μέρος του κινητήρα;;; Τότε γιατί τα ηλεκτρικά δεν έχουν συμπλέκτη;;; ΈΛΑ ΤΩΡΑ!!!!
Γ") Το ετήσιο μικρό σέρβις είναι γύρω στα 50-100 ευρώ, εξαρτώμενο από το αυτοκίνητο. Εάν έχεις τόσα χρήματα που τα 50 ευρώ δεν σου φαίνονται κόστος, ε τότε τι να πω...
Δ) Και πάλι το γαμημένο το τώρα!! ΤΩΡΑ!!! ΤΩΡΑ!!! Ζείτε με το σάπιο το τώρα και ξεχνάτε τη λογική!!! Ξέρεις το 1920 οι μοτοσυκλέτες είχαν περίοδο γενικής συντήρησης 5.000 χιλιόμετρα μόνο!!! Στα 5.000 χιλιόμετρα έπρεπε να την κάνεις φύλλο και φτερό, να ελέγξεις ακόμα και τα ρουλεμάν, και να την επανασυναρμολογήσεις!!! Έτσι κάνουν στις σημερινές μοτοσυκλέτες, ε;;;
.
B) ΤΑ ηλεκτρικά έχουν αυτόματο κιβώτιο, θες να μου πεις ότι αυτό το κιβώτιο είναι ατρωτο;
Γ) τα 50ευρω δεν είναι τίποτα μπροστά στο να σου πάθει κάτι ο υπερσύγχρονος εγκέφαλος και να πρέπει να πληρώνεις το κάθε τσιπάκι για χρυσάφι.
Δ) κάνεις δε λέει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το μέλλον. Δεν είναι το παρόν όμως. Όπως δεν ήταν το παρόν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού αρχές του 80.