Ναι το είδα. Δεν με πείθει. Καταρχάς σε τίποτα δεν μπορεί να μοιάζει ένα ρολόι που παράγεται μαζικά με έργο τέχνης.
Ένα απομεινάρι του παρελθόντος χωρίς καμία απολύτως χρησιμότητα πέρα από το να δείχνει ωραία στον καρπό σου. Δεν είμαι κατά των κοσμημάτων μα τα κοσμήματα που φορούν οι γυναίκες δεν θολώνουν με άχρηστους ξεπερασμένους μηχανισμούς τον σκοπό τους. Ένα όμορφο ρολόι που χρησιμοποιείται σαν κόσμημα το κάνει. Ματαιοδοξία διπλή λοιπόν των αντρών που αποζητούν την εκθήλυνση αλλά το κάνουν με προσχήματα.
LOL
Υπάρχουν φτηνά ρολόγια που είναι πολύ πιο διακοσμητικά από αυτά που συζητάμε εδώ. Αν θες διακόσμηση παίρνεις ένα Νίξον και καθαρίζεις.
Οι άντρες ασχολούνται με αντικείμενα και μηχανές, οι γυναίκες ασχολούνται με σχέσεις, έτσι πάει. Παίρνεις μια Πόρσε, η γυναίκα αμέσως σκέφτεται "τι σημαίνει αυτό για τη σχέση μας; κυνηγάει γκόμενες; θέλει να με εντυπωσιάσει; μήπως δεν τον γεμίζω; τι θα πούνε αν μας δούνε μέσα σε τέτοιο αμάξι", ενώ ο άντρας σκέφτεται απλά "πω ρε φίλε τι γαμάτη Πόρσε". Παίρνεις ένα ακριβό ρολόι, η γυναίκα σκέφτεται "τώρα αυτό σημαίνει ότι μπορώ κι εγώ να πάρω κάτι ακριβό για μένα, γιατί τί θα μου πει αφού πήρε κι αυτός ακριβό ρολόϊ;" ενώ ο άντρας σκέφτεται απλά "πω ρε φίλε τι γαμάτο ρολόι".
Οι άντρες από τη φύση τους γουστάρουν αντικείμενα και μηχανισμούς, και το ρολόϊ ικανοποιεί και τα δύο. Είναι ο ίδιος λόγος που το πολυτεχνείο είναι γεμάτο άντρες, που τα εργαλεία τα αγοράζουν άντρες, τα ακριβά αυτοκίνητα τα αγοράζουν άντρες, τα ακριβά ρολόγια τα αγοράζουν αποκλειστικά άντρες. Ο μόνος λόγος που υπάρχουν γυναικεία ρόλεξ είναι για να τ'αγοράζουν οι άντρες και να τα κάνουν δώρο στις γυναίκες. Κάτι μας κάνουν τα αντικείμενα και οι μηχανές ρε παιδί μου, όσο πιο καλοφτιαγμένα τόσο πιο πολύ μας το κάνουν. Οι μηχανές είναι ο τρόπος που οι άντρες ελέγχουν τον κόσμο. Οι σχέσεις είναι ο τρόπος που οι γυναίκες ελέγχουν τον κόσμο.
Ομολογώ ότι η ανάλυσή σου είναι βαθιά. Η σχέση που έχει ο άντρας ωστόσο με ένα αυτοκίνητο, ειδικά στα νιάτα του, δεν είναι με το αντικείμενο καθαυτό αλλά με αυτά που του προσφέρει. Ελευθερία, γυναίκες. Η χρήση του λοιπόν είναι αναγκαία. Όχι διακοσμητική.
Είμαστε πρακτικοί.
Οι γυναίκες όχι. Στον τρόπο που αισθάνονται και πράττουν υπάρχει πάντα ένα ερωτηματικό. Είναι δύσκολο να αναλύσεις τον τρόπο που σκέφτονται.
Ομολογώ ότι η ανάλυσή σου είναι βαθιά. Η σχέση που έχει ο άντρας ωστόσο με ένα αυτοκίνητο, ειδικά στα νιάτα του, δεν είναι με το αντικείμενο καθαυτό αλλά με αυτά που του προσφέρει. Ελευθερία, γυναίκες. Η χρήση του λοιπόν είναι αναγκαία. Όχι διακοσμητική.
Είμαστε πρακτικοί.
Οι γυναίκες όχι. Στον τρόπο που αισθάνονται και πράττουν υπάρχει πάντα ένα ερωτηματικό. Είναι δύσκολο να αναλύσεις τον τρόπο που σκέφτονται.
Yπάρχει κάτι βαθύτερο, υπάρχει έρωτας ανάμεσα στους άντρες και τις καλοφτιαγμένες μηχανές. Η χρηστικότητα είναι πρόσχημα, για να μην πεταχτεί κάποιος και μας κατηγορήσει ότι είμαστε γκατζετάκηδες, επιδειξιομανείς, αδύναμοι. Το βλέπεις σε όλα τα χόμπι. Αυτή την αγωνία του καθενός να πείσει ότι μόνο με τη συγκεκριμένη γερμανική φωτογραφική μηχανή βγάζει καλές φωτογραφίες, μόνο με το τάδε ιταλικό ποδήλατο πιάνει χρόνους, το γιαπωνέζικο μαχαίρι, την αμερικάνικη κιθάρα, το ελβετικό ρολόι κλπ κλπ.
Όλα αυτά είναι πίπες. Και τις λέμε αυτές τις πίπες μόνο και μόνο γιατί δε θέλουμε να πούμε το απλούστατο, ότι μας αρέσουν τα καλοφτιαγμένα αντικείμενα.
Οι άντρες ασχολούνται με αντικείμενα και μηχανές, οι γυναίκες ασχολούνται με σχέσεις, έτσι πάει. Παίρνεις μια Πόρσε, η γυναίκα αμέσως σκέφτεται "τι σημαίνει αυτό για τη σχέση μας; κυνηγάει γκόμενες; θέλει να με εντυπωσιάσει; μήπως δεν τον γεμίζω; τι θα πούνε αν μας δούνε μέσα σε τέτοιο αμάξι", ενώ ο άντρας σκέφτεται απλά "πω ρε φίλε τι γαμάτη Πόρσε". Παίρνεις ένα ακριβό ρολόι, η γυναίκα σκέφτεται "τώρα αυτό σημαίνει ότι μπορώ κι εγώ να πάρω κάτι ακριβό για μένα, γιατί τί θα μου πει αφού πήρε κι αυτός ακριβό ρολόϊ;" ενώ ο άντρας σκέφτεται απλά "πω ρε φίλε τι γαμάτο ρολόι".
Ομολογώ ότι η ανάλυσή σου είναι βαθιά. Η σχέση που έχει ο άντρας ωστόσο με ένα αυτοκίνητο, ειδικά στα νιάτα του, δεν είναι με το αντικείμενο καθαυτό αλλά με αυτά που του προσφέρει. Ελευθερία, γυναίκες. Η χρήση του λοιπόν είναι αναγκαία. Όχι διακοσμητική.
Είμαστε πρακτικοί.
Οι γυναίκες όχι. Στον τρόπο που αισθάνονται και πράττουν υπάρχει πάντα ένα ερωτηματικό. Είναι δύσκολο να αναλύσεις τον τρόπο που σκέφτονται.
Yπάρχει κάτι βαθύτερο, υπάρχει έρωτας ανάμεσα στους άντρες και τις καλοφτιαγμένες μηχανές. Η χρηστικότητα είναι πρόσχημα, για να μην πεταχτεί κάποιος και μας κατηγορήσει ότι είμαστε γκατζετάκηδες, επιδειξιομανείς, αδύναμοι. Το βλέπεις σε όλα τα χόμπι. Αυτή την αγωνία του καθενός να πείσει ότι μόνο με τη συγκεκριμένη γερμανική φωτογραφική μηχανή βγάζει καλές φωτογραφίες, μόνο με το τάδε ιταλικό ποδήλατο πιάνει χρόνους, το γιαπωνέζικο μαχαίρι, την αμερικάνικη κιθάρα, το ελβετικό ρολόι κλπ κλπ.
Όλα αυτά είναι πίπες. Και τις λέμε αυτές τις πίπες μόνο και μόνο γιατί δε θέλουμε να πούμε το απλούστατο, ότι μας αρέσουν τα καλοφτιαγμένα αντικείμενα.
Οκ. Μπορεί για κάποιους να ισχύει. Για εμένα προσωπικά αν οτιδήποτε που θα αγοράσω δεν εξυπηρετεί πραγματικές ανάγκες μου, δεν θα το αγοράσω.
Και όμως φίλοι μου ένα καλό αμάξι δε τραβάει γυναίκες, θα τραβήξει κάποιες αλλα είναι αυτές που δε θέλεις.
Αυτούς που θα τραβήξει είναι αντίστοιχους κάγκουρες με εσένα για να συζητήσουν, να βγάλουν καμια φωτό και γιατί όχι να τους πας καμια βόλτα.
Τίποτα άλλο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
To αμάξι ήταν για μένα αντικείμενο πόθου και ανεξαρτησία όταν ήμουν 18-20, στα 25 το είχα ψιλοβαρεθεί και από τότε ξεκίνησε η κατρακύλα.
Σήμερα το βρίσκω χρήσιμο για κάποιες συγκεκριμένες μέρες που έχει κωλόκαιρο ή έχω κάτι να κουβαλήσω, αλλά γενικά αν χρειαστεί να μπω σε αυτοκίνητο σερί 2-3 μέρες θεωρώ ότι μειώνεται η ποιότητα ζωής μου. Ό,τι αυτοκίνητο και να'ναι. Πλέον έχω φτάσει στη φάση που φτάνουν οι 12 μήνες για σέρβις πολύ πριν πιάσω τα χιλιόμετρα.
Για εμένα και πριν 5 χρόνια περίπου το αυτοκίνητο ήταν ευχαρίστηση γιατί είχα μια μερσεντές s320. Ήταν απόλαυση να ταξιδεύεις με εκείνο το αυτοκίνητο. Πολυτέλεια. Τώρα έχω μια bmw x1 και η σχέση μας είναι καθαρά τυπική. Ούτε ζέστη ούτε κρύο. Όταν χαλάει την βρίζω. Όταν χαλούσε η παλιά μου έσκυβα γλυκά πάνω από τη μηχανή και ψιθύριζα: Τι έπαθες μωρό μου; Γιατί είσαι έτσι γλυκιά μου; Μη στεναχωριέσαι. Ο μπαμπάκας θα σε κάνει καλά.
Όταν χαλούσε η παλιά μου έσκυβα γλυκά πάνω από τη μηχανή και ψιθύριζα: Τι έπαθες μωρό μου; Γιατί είσαι έτσι γλυκιά μου; Μη στεναχωριέσαι. Ο μπαμπάκας θα σε κάνει καλά.
Για εμένα και πριν 5 χρόνια περίπου το αυτοκίνητο ήταν ευχαρίστηση γιατί είχα μια μερσεντές s320. Ήταν απόλαυση να ταξιδεύεις με εκείνο το αυτοκίνητο. Πολυτέλεια. Τώρα έχω μια bmw x1 και η σχέση μας είναι καθαρά τυπική. Ούτε ζέστη ούτε κρύο. Όταν χαλάει την βρίζω. Όταν χαλούσε η παλιά μου έσκυβα γλυκά πάνω από τη μηχανή και ψιθύριζα: Τι έπαθες μωρό μου; Γιατί είσαι έτσι γλυκιά μου; Μη στεναχωριέσαι. Ο μπαμπάκας θα σε κάνει καλά.
Γω σε καταλαβαίνω.
Το ίδιο όμως κάνω και στο σιτροενακι μου γιατί έχει σταθεί δίπλα μου σα μια πίστη και απόλυτα αφοσιωμένη σύζυγος που παρόλες τις δυστροπίες του οδηγικου μου χαρακτηρα(παλαιοτερα) στέκει δίπλα μου χωρίς καμία σχεδόν αντίρρηση
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Για εμένα και πριν 5 χρόνια περίπου το αυτοκίνητο ήταν ευχαρίστηση γιατί είχα μια μερσεντές s320. Ήταν απόλαυση να ταξιδεύεις με εκείνο το αυτοκίνητο. Πολυτέλεια. Τώρα έχω μια bmw x1 και η σχέση μας είναι καθαρά τυπική. Ούτε ζέστη ούτε κρύο. Όταν χαλάει την βρίζω. Όταν χαλούσε η παλιά μου έσκυβα γλυκά πάνω από τη μηχανή και ψιθύριζα: Τι έπαθες μωρό μου; Γιατί είσαι έτσι γλυκιά μου; Μη στεναχωριέσαι. Ο μπαμπάκας θα σε κάνει καλά.
Γω σε καταλαβαίνω.
Το ίδιο όμως κάνω και στο σιτροενακι μου γιατί έχει σταθεί δίπλα μου σα μια πίστη και απόλυτα αφοσιωμένη σύζυγος που παρόλες τις δυστροπίες του οδηγικου μου χαρακτηρα(παλαιοτερα) στέκει δίπλα μου χωρίς καμία σχεδόν αντίρρηση
Εγώ έχω καταστρέψει όλα τα αυτοκίνητα που είχα. Παλαιότερα μου άρεσε να πηγαίνω σε χωματόδρομους σε βουνό και να το πατάω. Με το μυαλό που έχω τώρα θεωρώ τον εαυτό κου εγκληματία που κατέστρεψα την ωραία μερσέντες μου. Αν μπορούσα να γυρίσω πίσω στο χρόνο, πρώτον, θα γαμούσα την Isabelle. Δεύτερο θα έσωζα το αμάξι από τα καταστροφικά μου χέρια.
Πολυτέλεια είναι να μη χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Να μένεις σε νορμάλ πόλη που όσο πιό κοντά στο κέντρο είσαι τόσο ακριβότερα και καλύτερα (δηλαδή σε όλες τις πρωτεύουσες του κόσμου εκτός απ'την Αθήνα που είναι ανάποδα), και να έχεις την πολυτέλεια να μένεις κέντρο ή κοντά στο κέντρο όπου κατά πάσα πιθανότητα θα είναι η δουλειά σου και όλα τα άλλα μέρη που θες να είσαι. Και να έχει τρένα της προκοπής, τραμ, ποδηλατόδρομους και κανονικά πεζοδρόμια (δηλαδή όχι σαν της Αθήνας που έτσι κι αλλιώς είναι πολύ μικρά και έχουν και πάνω από ντενεκέδες σκουπιδιών μέχρι αυτοκίνητα, παπάκια, περίπτερα, πλανόδιους με κιλίμια, τρύπες, δέντρα, σακούλες με σκουπίδια εκτός κάδου κλπ). Και το αυτοκίνητο να είναι κάτι που νοικιάζεις όταν έχεις να πας στο ΙΚΕΑ ή στο χωριό να δεις το θείο και ξέρεις ότι θα σε φορτώσει τουλουμοτύρια και κάδους ελαιόλαδο.
Πολυτέλεια είναι να μη χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Να μένεις σε νορμάλ πόλη που όσο πιό κοντά στο κέντρο είσαι τόσο ακριβότερα και καλύτερα (δηλαδή σε όλες τις πρωτεύουσες του κόσμου εκτός απ'την Αθήνα που είναι ανάποδα), και να έχεις την πολυτέλεια να μένεις κέντρο ή κοντά στο κέντρο όπου κατά πάσα πιθανότητα θα είναι η δουλειά σου και όλα τα άλλα μέρη που θες να είσαι. Και να έχει τρένα της προκοπής, τραμ, ποδηλατόδρομους και κανονικά πεζοδρόμια (δηλαδή όχι σαν της Αθήνας που έτσι κι αλλιώς είναι πολύ μικρά και έχουν και πάνω από ντενεκέδες σκουπιδιών μέχρι αυτοκίνητα, παπάκια, περίπτερα, πλανόδιους με κιλίμια, τρύπες, δέντρα, σακούλες με σκουπίδια εκτός κάδου κλπ). Και το αυτοκίνητο να είναι κάτι που νοικιάζεις όταν έχεις να πας στο ΙΚΕΑ ή στο χωριό να δεις το θείο και ξέρεις ότι θα σε φορτώσει τουλουμοτύρια και κάδους ελαιόλαδο.
τι εφιαλτικη δυστοπια ειναι αυτη που ζωγραφισες;
πολυτελεια ειναι να εχεις σαρανταπεντε αυτοκινητα, και να χρησιμοποιεις το καταλληλο για καθε χρηση. 2-3 να ειναι κλασσικα προτζεκτ, που θα μαστορευεις τα σκ να περνα η ωρα. θα εχεις παρκινκ στο σπιτι και στη δουλεια, και η διαδρομη αναμεσα στα 2 θα γινεται απο 3 δρομους, ενας γρηγορος αδειος αυτοκινητοδρομος, ενας ορεινος στριφτερος, και ενας αγριος χωματοδρομος. θα διαλεγεις καθε πρωι αναλογα τα κεφια.
να μενεις σε νορμαλ μερος, δηλαδη εξω απο πολη, με το κοντινοτερο σπιτι στο 1 χιλιομετρο. να μην ξερεις τι ειναι τραμ και λεωφορείο και τραινο.
να βαλω και μια πιστα εκει κοντα η το εχω χοντρυνει πολυ;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Αυτό που λέει ο από πάνω αλλά όχι 45 αυτοκίνητα, τα μισά και άλλα τόσα μηχανάκια .
Και όχι χιλιόμετρο το κοντινότερο σπίτι, πες 10 χιλιόμετρα
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.