Είναι.
Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
-
- Δημοσιεύσεις: 1246
- Εγγραφή: 21 Μαρ 2020, 20:38
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Γιαυτό σου χώνουν εργασία που πρέπει να την παραδώσεις σε Χ διάστημα.
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Ναι αλλά μπορεί αυτή η εργασία να απαιτεί 12 ώρες την ημέρα δουλειάς κι αυτοί να σε πληρώνουν για οχτάωρο. Αγοράζουν φτηνότερα τον χρόνο του εργαζόμενου.Σπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:20Γιαυτό σου χώνουν εργασία που πρέπει να την παραδώσεις σε Χ διάστημα.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;
-
- Δημοσιεύσεις: 1246
- Εγγραφή: 21 Μαρ 2020, 20:38
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Ακριβώς.Βλήμα έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:22Ναι αλλά μπορεί αυτή η εργασία να απαιτεί 12 ώρες την ημέρα δουλειάς κι αυτοί να σε πληρώνουν για οχτάωρο. Αγοράζουν φτηνότερα τον χρόνο του εργαζόμενου.Σπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:20Γιαυτό σου χώνουν εργασία που πρέπει να την παραδώσεις σε Χ διάστημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1246
- Εγγραφή: 21 Μαρ 2020, 20:38
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Από την άλλη λες δεν γαμιέται δουλεύω τρεις ώρες παραπάνω αλλά δεν βλέπω την ξινή στο διπλανό γραφείο.
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Σε ποια πανεπιστημιακά μαθήματα υπάρχει διάλογος; Συνήθως ο βοηθός/καθηγητής αγορεύει και άντε να επιτρέψει μερικές ερωτήσεις στο τέλος. Αυτό γίνεται και στα ονλάιν. Από κει και πέρα, επειδή έχω "φοιτέψει" και στα δύο είδη, αναφέρθηκα σε κάποια γνωστά πλεονεκτήματα του ονλάιν. Όσον αφορά το θεμα της ευελιξίας και του πελατολογίου, πάλι σε συνάρτηση με το αντικείμενο, έχεις δυνάμει όλον τον κόσμο ως υποψήφιους πελάτες, σπουδαστές κλπ. Αν ανοίξεις ένα είδος φροντιστηρίου στην γειτονιά σου το πελατολόγιο είναι περιορισμένο (και τα έξοδα ανεβασμένα).ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:16Έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο και δεν εργάζομαι ως ακαδημαϊκός. Πέραν τούτου, το επαναλαμβάνω, τα προγράμματα e-learning διδασκαλίαςsharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:01Γιατί άμα 50 σηκώνουν το χέρι είναι αποδοτικότερο; Τα οφέλη είναι πολλά. Μπορείς να φοιτάς ενώ μένεις σε άλλη πόλη. Ακόμη και σε άλλη χώρα! Τέρμα ο ξενιτεμός, έξοδα κλπ. Αυτό ήδη γίνεται κατά κόρον, πάρα πολλοί φοιτούν έτσι. Ίσως δεν ισχύει π.χ. για Ιατρική, αλλά σε πολλά άλλα γίνεται. Ύστερα σε μετεκπαίδευση είναι ακόμη πιο αποδοτικό, δουλεύεις και φοιτάς παράλληλα κ.ο.κ.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 00:55
Άρα, αν εξαιρέσεις το κόστος των υλικοτεχνικών υποδομών που ακριβώς βρίσκεται το όφελος? 8 η ώρα λέει ο δάσκαλος ότι είναι το μάθημα
8 μπαίνουν άπαντες στο skype. Δεν υφίσταται το επιχείρημα του foscilis που λέει ότι ο καθηγητής μπορεί να προσελκύσει περισσότερους
πελάτες λόγω της μεγαλύτερης χρονικής ευελιξίας. Άσε που δε μου φαίνεται και πολύ αποδοτικό να σπαμάρουν 50 άτομα ταυτόχρονα "Κύριε, πως λύνεται αυτή η άσκηση, κύριε πως λύνεται ετούτη" αλλά οκ ας το προσπεράσω αυτό γιατί δέχομαι ότι ο καθηγητής μπορεί να έχει τις
δεξιότητες που απαιτούνται για να επιβληθεί στην ιντερνετική του τάξη.
Όσον αφορά την επιβολή στην τάξη, δεν μιλάμε για νηπιαγωγείο, αλλά για πανεπιστήμιο. Τώρα αν έχεις υπ' όψη σου αίθουσες που πετάνε σαίτες ή ανάβουν φωτιές στα πίσω έδρανα, τότε ναι, αυτό δεν μπορεί να γίνει ονλάιν.
Απορώ που τα ρωτάς. Μήπως είσαι σε ελληνικό πανεπιστήμιο και φοβάσαι να καταστείς άχρηστος;
υπάρχουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, εδω και μία δεκαετία τουλάχιστον. Και διδάσκουν σε αυτά οι καθηγητές που κάνουν και τα "κανονικά" μαθήματα,έναντι αδράς αμοιβής μάλιστα.
Στο θέμα μας, βλέπω καταρχήν ότι παραδέχεσαι σιωπηρά πως κάποια γνωστικά αντικείμενα δε μπορούν να διδαχθούν εξ'αποστάσεως.
Η Ιατρική είναι ένα παράδειγμα, αλλά δεν είναι το μονάδικό. Σκέψου πόσες σχολές, έχουν εργαστήρια. Ένα το κρατούμενο. Στις παραδόσεις
που δεν υπάρχουν εργαστήρια, παίζει μεγάλο ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας που λέει και ο dna replication. Μπορείς να κάνεις μία διάλεξη
σχετικά με το έργο του Χέγκελ στο πανεπιστήμιο, αλλά πρέπει να γίνει και διάλογος από κάτω για να καταλάβουν οι φοιτητές τι είναι ο
διαλεκτικός υλισμός.
Αυτά εις ότι αφορά τα πανεπιστήμια. Στα σχολεία,υπάρχουν άλλοι κανόνες. Σκέψου ότι αν είναι δύσκολο να επιβάλλεις τη παρουσία
σε 20 παιδάκια ή έφηβους που υποχρεώνονται να κλειστουν σε μία αίθουσα και να σε ακούσουν, πόσο δύσκολο θα είναι να επικοινωνήσεις
με αυτά τα άτομα όταν θα τους μιλάς και θα χαζεύουν στο instagram.
Τα περί instagram δεν τα κατάλαβα. Αναφέρεσαι σε παιδικό σταθμό ονλαιν, σε γυμνάσιο, σε τι; ΑΛλά και έτσι, πόσοι μαθητές παρακολουθούν στο σχολείο τον δάσκαλο; Κοιτάνε έξω, μιλάνε με τον διπλανό και ενοχλούν εκείνους που θέλουν να μάθουν. Στο ονλαιν ας παιζουν τρίλιζα, τουλάχιστον δεν θα ενοχλούν, επομένως πλεονέκτημα και εδώ. Το μοναδικό μειονέκτημα είνα ως γνωστόν η έλλειψη κοινωνικοποίησης για παιδιά που δεν θα πάνε ποτέ στη ζωή τους σχολείο. Εκεί όντως υπάρχει πρόβλημα και είναι ένα σημείο αντιπαραθέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
Τέλος πάρε εδώ το φόρουμ. Πού αλλού έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις τόσο πολύ κόσμο, να ανταλλάξεις τόσες γνώμες; Είναι λιγότερο διαδραστικό από την καφετέρια; Εκεί ποτέ δεν θα μιλήσεις με το δίπλα τραπέζι, κάτι που κάνεις εδώ. Πιο πολύς διάλογος από το ίντερνετ δεν υπάρχει. Άσε που δεν κολλάς και το ιό
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Δεν διαφωνώ απόλυτα υπό την έννοια ότι όντως τα φαινόμενα που περιγράφεις είναι ιδιαιτέρως συχνά στις πανεπιστημιακέςsharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:30Σε ποια πανεπιστημιακά μαθήματα υπάρχει διάλογος; Συνήθως ο βοηθός/καθηγητής αγορεύει και άντε να επιτρέψει μερικές ερωτήσεις στο τέλος. Αυτό γίνεται και στα ονλάιν. Από κει και πέρα, επειδή έχω "φοιτέψει" και στα δύο είδη, αναφέρθηκα σε κάποια γνωστά πλεονεκτήματα του ονλάιν. Όσον αφορά το θεμα της ευελιξίας και του πελατολογίου, πάλι σε συνάρτηση με το αντικείμενο, έχεις δυνάμει όλον τον κόσμο ως υποψήφιους πελάτες, σπουδαστές κλπ. Αν ανοίξεις ένα είδος φροντιστηρίου στην γειτονιά σου το πελατολόγιο είναι περιορισμένο (και τα έξοδα ανεβασμένα).ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:16Έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο και δεν εργάζομαι ως ακαδημαϊκός. Πέραν τούτου, το επαναλαμβάνω, τα προγράμματα e-learning διδασκαλίαςsharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:01
Γιατί άμα 50 σηκώνουν το χέρι είναι αποδοτικότερο; Τα οφέλη είναι πολλά. Μπορείς να φοιτάς ενώ μένεις σε άλλη πόλη. Ακόμη και σε άλλη χώρα! Τέρμα ο ξενιτεμός, έξοδα κλπ. Αυτό ήδη γίνεται κατά κόρον, πάρα πολλοί φοιτούν έτσι. Ίσως δεν ισχύει π.χ. για Ιατρική, αλλά σε πολλά άλλα γίνεται. Ύστερα σε μετεκπαίδευση είναι ακόμη πιο αποδοτικό, δουλεύεις και φοιτάς παράλληλα κ.ο.κ.
Όσον αφορά την επιβολή στην τάξη, δεν μιλάμε για νηπιαγωγείο, αλλά για πανεπιστήμιο. Τώρα αν έχεις υπ' όψη σου αίθουσες που πετάνε σαίτες ή ανάβουν φωτιές στα πίσω έδρανα, τότε ναι, αυτό δεν μπορεί να γίνει ονλάιν.
Απορώ που τα ρωτάς. Μήπως είσαι σε ελληνικό πανεπιστήμιο και φοβάσαι να καταστείς άχρηστος;
υπάρχουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, εδω και μία δεκαετία τουλάχιστον. Και διδάσκουν σε αυτά οι καθηγητές που κάνουν και τα "κανονικά" μαθήματα,έναντι αδράς αμοιβής μάλιστα.
Στο θέμα μας, βλέπω καταρχήν ότι παραδέχεσαι σιωπηρά πως κάποια γνωστικά αντικείμενα δε μπορούν να διδαχθούν εξ'αποστάσεως.
Η Ιατρική είναι ένα παράδειγμα, αλλά δεν είναι το μονάδικό. Σκέψου πόσες σχολές, έχουν εργαστήρια. Ένα το κρατούμενο. Στις παραδόσεις
που δεν υπάρχουν εργαστήρια, παίζει μεγάλο ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας που λέει και ο dna replication. Μπορείς να κάνεις μία διάλεξη
σχετικά με το έργο του Χέγκελ στο πανεπιστήμιο, αλλά πρέπει να γίνει και διάλογος από κάτω για να καταλάβουν οι φοιτητές τι είναι ο
διαλεκτικός υλισμός.
Αυτά εις ότι αφορά τα πανεπιστήμια. Στα σχολεία,υπάρχουν άλλοι κανόνες. Σκέψου ότι αν είναι δύσκολο να επιβάλλεις τη παρουσία
σε 20 παιδάκια ή έφηβους που υποχρεώνονται να κλειστουν σε μία αίθουσα και να σε ακούσουν, πόσο δύσκολο θα είναι να επικοινωνήσεις
με αυτά τα άτομα όταν θα τους μιλάς και θα χαζεύουν στο instagram.
Τα περί instagram δεν τα κατάλαβα. Αναφέρεσαι σε παιδικό σταθμό ονλαιν, σε γυμνάσιο, σε τι; ΑΛλά και έτσι, πόσοι μαθητές παρακολουθούν στο σχολείο τον δάσκαλο; Κοιτάνε έξω, μιλάνε με τον διπλανό και ενοχλούν εκείνους που θέλουν να μάθουν. Στο ονλαιν ας παιζουν τρίλιζα, τουλάχιστον δεν θα ενοχλούν, επομένως πλεονέκτημα και εδώ. Το μοναδικό μειονέκτημα είνα ως γνωστόν η έλλειψη κοινωνικοποίησης για παιδιά που δεν θα πάνε ποτέ στη ζωή τους σχολείο. Εκεί όντως υπάρχει πρόβλημα και είναι ένα σημείο αντιπαραθέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
Τέλος πάρε εδώ το φόρουμ. Πού αλλού έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις τόσο πολύ κόσμο, να ανταλλάξεις τόσες γνώμες; Είναι λιγότερο διαδραστικό από την καφετέρια; Εκεί ποτέ δεν θα μιλήσεις με το δίπλα τραπέζι, κάτι που κάνεις εδώ. Πιο πολύς διάλογος από το ίντερνετ δεν υπάρχει. Άσε που δεν κολλάς και το ιό
ή τις σχολικές αίθουσες.Πράγματι, υπάρχουν πολλοί καθηγητάδες που μπαίνουν μέσα στην εκάστοτε αίθουσα για να βγάλουν
την υποχρέωση και αρκούνται σε κάποιο βαρετό μονόλογο ή ακόμα χειρότερα αφήνουν τα πιτσιρίκια να τα κάνουν όλα μπάχαλο.
Από την άλλη όμως γράφω με κριτήριο κάποιο καθηγητή/δάσκαλο που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του και μπορεί να τη
κάνει. Έχω γνωρίσει αρκετούς εκπαιδευτικούς που προσεγγίζουν τη διδασκαλία με ένα ζωντανό τρόπο, "σωκρατικό" θα λέγαμε,
για την ακρίβεια όσοι και όσες ήταν καλοί/καλές στη δουλειά τους, ακολουθούσαν αυτό το μοντέλο διδασκαλίας. Επιμένω ότι
τους έχω γνωρίσει, δεν τους είδα σε κάποια ταινία.Εις ότι αφορά τους πελάτες, μπορείς όντως να τους έχεις αλλά φαντάζομαι
ότι με 2.000 active users πρέπει να αλλάξεις και τη μεθοδο διδασκαλίας σου.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Δε βλέπεις και το κόμματο όμωςΣπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:29Από την άλλη λες δεν γαμιέται δουλεύω τρεις ώρες παραπάνω αλλά δεν βλέπω την ξινή στο διπλανό γραφείο.
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Όσο περισσότερο αποφεύγουμε τις ξινές και τους μαλάκες, τόσο λιγότερη ανοχή αποκτούμε στην ξινίλα και την μαλακία και τόσο πιο εύκολα θα χαρακτηρίζουμε κάποια ξινή και κάποιον μαλάκα. Στο τέλος θα μας φαίνονται όλες ξινές κι όλοι μαλάκες και θα έχουμε μία κοινωνία που θα είναι ανίκανη να αλληλεπιδράσει.Σπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:29Από την άλλη λες δεν γαμιέται δουλεύω τρεις ώρες παραπάνω αλλά δεν βλέπω την ξινή στο διπλανό γραφείο.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Ο πανεπιστημιακός δεν κάνει διάλογο και όχι επειδή βαριέται, αλλά λόγω αποστάσεως από τον φοιτητή. Είναι δουλειά του φοιτητή να ψάξει μόνος του περαιτέρω, αν θέλει, κάτι που σήμερα είναι πλέον πανεύκολο. Έτσι λειτουργούσε πάντοτε ο θεσμός και λέγοντας αυτό δεν έχω υπ' όψη μου ελληνικά πανεπιστήμια.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:45Δεν διαφωνώ απόλυτα υπό την έννοια ότι όντως τα φαινόμενα που περιγράφεις είναι ιδιαιτέρως συχνά στις πανεπιστημιακέςsharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:30Σε ποια πανεπιστημιακά μαθήματα υπάρχει διάλογος; Συνήθως ο βοηθός/καθηγητής αγορεύει και άντε να επιτρέψει μερικές ερωτήσεις στο τέλος. Αυτό γίνεται και στα ονλάιν. Από κει και πέρα, επειδή έχω "φοιτέψει" και στα δύο είδη, αναφέρθηκα σε κάποια γνωστά πλεονεκτήματα του ονλάιν. Όσον αφορά το θεμα της ευελιξίας και του πελατολογίου, πάλι σε συνάρτηση με το αντικείμενο, έχεις δυνάμει όλον τον κόσμο ως υποψήφιους πελάτες, σπουδαστές κλπ. Αν ανοίξεις ένα είδος φροντιστηρίου στην γειτονιά σου το πελατολόγιο είναι περιορισμένο (και τα έξοδα ανεβασμένα).ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:16
Έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο και δεν εργάζομαι ως ακαδημαϊκός. Πέραν τούτου, το επαναλαμβάνω, τα προγράμματα e-learning διδασκαλίας
υπάρχουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, εδω και μία δεκαετία τουλάχιστον. Και διδάσκουν σε αυτά οι καθηγητές που κάνουν και τα "κανονικά" μαθήματα,έναντι αδράς αμοιβής μάλιστα.
Στο θέμα μας, βλέπω καταρχήν ότι παραδέχεσαι σιωπηρά πως κάποια γνωστικά αντικείμενα δε μπορούν να διδαχθούν εξ'αποστάσεως.
Η Ιατρική είναι ένα παράδειγμα, αλλά δεν είναι το μονάδικό. Σκέψου πόσες σχολές, έχουν εργαστήρια. Ένα το κρατούμενο. Στις παραδόσεις
που δεν υπάρχουν εργαστήρια, παίζει μεγάλο ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας που λέει και ο dna replication. Μπορείς να κάνεις μία διάλεξη
σχετικά με το έργο του Χέγκελ στο πανεπιστήμιο, αλλά πρέπει να γίνει και διάλογος από κάτω για να καταλάβουν οι φοιτητές τι είναι ο
διαλεκτικός υλισμός.
Αυτά εις ότι αφορά τα πανεπιστήμια. Στα σχολεία,υπάρχουν άλλοι κανόνες. Σκέψου ότι αν είναι δύσκολο να επιβάλλεις τη παρουσία
σε 20 παιδάκια ή έφηβους που υποχρεώνονται να κλειστουν σε μία αίθουσα και να σε ακούσουν, πόσο δύσκολο θα είναι να επικοινωνήσεις
με αυτά τα άτομα όταν θα τους μιλάς και θα χαζεύουν στο instagram.
Τα περί instagram δεν τα κατάλαβα. Αναφέρεσαι σε παιδικό σταθμό ονλαιν, σε γυμνάσιο, σε τι; ΑΛλά και έτσι, πόσοι μαθητές παρακολουθούν στο σχολείο τον δάσκαλο; Κοιτάνε έξω, μιλάνε με τον διπλανό και ενοχλούν εκείνους που θέλουν να μάθουν. Στο ονλαιν ας παιζουν τρίλιζα, τουλάχιστον δεν θα ενοχλούν, επομένως πλεονέκτημα και εδώ. Το μοναδικό μειονέκτημα είνα ως γνωστόν η έλλειψη κοινωνικοποίησης για παιδιά που δεν θα πάνε ποτέ στη ζωή τους σχολείο. Εκεί όντως υπάρχει πρόβλημα και είναι ένα σημείο αντιπαραθέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
Τέλος πάρε εδώ το φόρουμ. Πού αλλού έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις τόσο πολύ κόσμο, να ανταλλάξεις τόσες γνώμες; Είναι λιγότερο διαδραστικό από την καφετέρια; Εκεί ποτέ δεν θα μιλήσεις με το δίπλα τραπέζι, κάτι που κάνεις εδώ. Πιο πολύς διάλογος από το ίντερνετ δεν υπάρχει. Άσε που δεν κολλάς και το ιό
ή τις σχολικές αίθουσες.Πράγματι, υπάρχουν πολλοί καθηγητάδες που μπαίνουν μέσα στην εκάστοτε αίθουσα για να βγάλουν
την υποχρέωση και αρκούνται σε κάποιο βαρετό μονόλογο ή ακόμα χειρότερα αφήνουν τα πιτσιρίκια να τα κάνουν όλα μπάχαλο.
Από την άλλη όμως γράφω με κριτήριο κάποιο καθηγητή/δάσκαλο που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του και μπορεί να τη
κάνει. Έχω γνωρίσει αρκετούς εκπαιδευτικούς που προσεγγίζουν τη διδασκαλία με ένα ζωντανό τρόπο, "σωκρατικό" θα λέγαμε,
για την ακρίβεια όσοι και όσες ήταν καλοί/καλές στη δουλειά τους, ακολουθούσαν αυτό το μοντέλο διδασκαλίας. Επιμένω ότι
τους έχω γνωρίσει, δεν τους είδα σε κάποια ταινία.Εις ότι αφορά τους πελάτες, μπορείς όντως να τους έχεις αλλά φαντάζομαι
ότι με 2.000 active users πρέπει να αλλάξεις και τη μεθοδο διδασκαλίας σου.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν έχεις πετύχει ούτε ένα καθηγητή που ρωτάει το ακροατήριο του κάτι? Στη βικτωριανή Αγγλία σπούδασες?sharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 02:04Ο πανεπιστημιακός δεν κάνει διάλογο και όχι επειδή βαριέται, αλλά λόγω αποστάσεως από τον φοιτητή. Είναι δουλειά του φοιτητή να ψάξει μόνος του περαιτέρω, αν θέλει, κάτι που σήμερα είναι πλέον πανεύκολο. Έτσι λειτουργούσε πάντοτε ο θεσμός και λέγοντας αυτό δεν έχω υπ' όψη μου ελληνικά πανεπιστήμια.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:45Δεν διαφωνώ απόλυτα υπό την έννοια ότι όντως τα φαινόμενα που περιγράφεις είναι ιδιαιτέρως συχνά στις πανεπιστημιακέςsharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:30
Σε ποια πανεπιστημιακά μαθήματα υπάρχει διάλογος; Συνήθως ο βοηθός/καθηγητής αγορεύει και άντε να επιτρέψει μερικές ερωτήσεις στο τέλος. Αυτό γίνεται και στα ονλάιν. Από κει και πέρα, επειδή έχω "φοιτέψει" και στα δύο είδη, αναφέρθηκα σε κάποια γνωστά πλεονεκτήματα του ονλάιν. Όσον αφορά το θεμα της ευελιξίας και του πελατολογίου, πάλι σε συνάρτηση με το αντικείμενο, έχεις δυνάμει όλον τον κόσμο ως υποψήφιους πελάτες, σπουδαστές κλπ. Αν ανοίξεις ένα είδος φροντιστηρίου στην γειτονιά σου το πελατολόγιο είναι περιορισμένο (και τα έξοδα ανεβασμένα).
Τα περί instagram δεν τα κατάλαβα. Αναφέρεσαι σε παιδικό σταθμό ονλαιν, σε γυμνάσιο, σε τι; ΑΛλά και έτσι, πόσοι μαθητές παρακολουθούν στο σχολείο τον δάσκαλο; Κοιτάνε έξω, μιλάνε με τον διπλανό και ενοχλούν εκείνους που θέλουν να μάθουν. Στο ονλαιν ας παιζουν τρίλιζα, τουλάχιστον δεν θα ενοχλούν, επομένως πλεονέκτημα και εδώ. Το μοναδικό μειονέκτημα είνα ως γνωστόν η έλλειψη κοινωνικοποίησης για παιδιά που δεν θα πάνε ποτέ στη ζωή τους σχολείο. Εκεί όντως υπάρχει πρόβλημα και είναι ένα σημείο αντιπαραθέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
Τέλος πάρε εδώ το φόρουμ. Πού αλλού έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις τόσο πολύ κόσμο, να ανταλλάξεις τόσες γνώμες; Είναι λιγότερο διαδραστικό από την καφετέρια; Εκεί ποτέ δεν θα μιλήσεις με το δίπλα τραπέζι, κάτι που κάνεις εδώ. Πιο πολύς διάλογος από το ίντερνετ δεν υπάρχει. Άσε που δεν κολλάς και το ιό
ή τις σχολικές αίθουσες.Πράγματι, υπάρχουν πολλοί καθηγητάδες που μπαίνουν μέσα στην εκάστοτε αίθουσα για να βγάλουν
την υποχρέωση και αρκούνται σε κάποιο βαρετό μονόλογο ή ακόμα χειρότερα αφήνουν τα πιτσιρίκια να τα κάνουν όλα μπάχαλο.
Από την άλλη όμως γράφω με κριτήριο κάποιο καθηγητή/δάσκαλο που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του και μπορεί να τη
κάνει. Έχω γνωρίσει αρκετούς εκπαιδευτικούς που προσεγγίζουν τη διδασκαλία με ένα ζωντανό τρόπο, "σωκρατικό" θα λέγαμε,
για την ακρίβεια όσοι και όσες ήταν καλοί/καλές στη δουλειά τους, ακολουθούσαν αυτό το μοντέλο διδασκαλίας. Επιμένω ότι
τους έχω γνωρίσει, δεν τους είδα σε κάποια ταινία.Εις ότι αφορά τους πελάτες, μπορείς όντως να τους έχεις αλλά φαντάζομαι
ότι με 2.000 active users πρέπει να αλλάξεις και τη μεθοδο διδασκαλίας σου.
Στα ελληνικά πανεπιστήμια, παρεπιπτόντως, οι περισσότεροι καθηγητές είναι πτυχιούχοι ξένων πανεπιστημίων.
-
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: 17 Μαρ 2020, 16:59
- Phorum.gr user: akkarkessel
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Αν ήμουν θεός και μπορούσα να καταστρέψω τον πλανήτη γη. Εγώ δεν θα χτύπαγα αργά με ιο. Θα έκοβα απλώς το οξυγόνο με συνοπτικές διαδικασίες.
He who is ignorant is in the dark. Knowledge is the light.
The emperor's light is upon me. My faith is my shield.
Λάθος έχεις…
The emperor's light is upon me. My faith is my shield.
Λάθος έχεις…
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Θα έλεγα ότι τα β) & γ) παρατηρούνται λόγω τεχνολογίας γενικότερα. Ακόμα και αν κάποιος δε δουλεύει εξ αποστάσεως, η ευρυζωνικότητα και τα smartphones τον καθιστούν πρακτικά μονίμως online. Με mails και διάφορες IM εφαρμογές ο προϊστάμενος μπορεί να διατηρεί ένα φαινομενικά αθώο και μη δεσμευτικό κανάλι επικοινωνίας εκτός ωρών γραφείου. Το πόσο θα επηρεαστεί ο αποδέκτης εξαρτάται από την περίπτωση, κόστος όμως υπάρχει αναμφίβολα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 00:17Μερικές παρατηρήσεις εις ότι αφορά την εξ'αποστάσεως εργασία
α) Πολλά επαγγέλματα δε μπορούν να ασκηθούν δια αυτό τον τρόπο. Και μιλάμε για επαγγέλματα
που απασχολούν κόσμο και κοσμάκη.
β)Δε σου εγγυάται κάποιος ότι θα κερδίσεις χρόνο δουλευοντας από το σπίτι, αντιθέτως μπορεί να
λειτουργήσει το φαινόμενο που έχει περιγράψει πολύ επιτυχημένα ο Hellegennes, όταν ισχυρίζονταν
πως η τεχνολογία δεν έχει μειώσει το χρόνο εργασίας. Αυτό διότι η εταιρεία μπορεί να σου πει αύριο
μεθαύριο ότι αφού είσαι σπίτι και κάθεσαι, πάρε ένα πρότζεκτ παραπάνω.
γ) Ως αποτέλεσμα του β, μπορούμε να πούμε ότι καταστρέφεται μερικώς ή και ολικώς η προσωπική
σου ζωή
δ) Η απομόνωση σου κατά τη διάρκεια της εξ'αποστάσεως εργασίας σε κάνει έρμαιο στις ορέξεις κάθε
εργοδότη. Και καλά να το προσπεράσω αυτό, διότι κάποιοι μπορεί να το ερμηνεύσουν ως "αριστερό",
αν είσαι απομονωμένος δε μπορείς να αποκτήσεις τις διασυνδέσεις εκείνες που θα σου επιτρέψουν να
βρεις μία άλλη-καλύτερη-δουλειά
ε) Γενικότερα, αν κάποιος πιστεύει ότι θα του πει η εταιρεία του, να κάτσει σπιτάκι του να δουλεύει
με το πάσο του για 5 μέρες, να τα έχει όλα ασφάλειες και χιλιάρικο μισθό π.χ θα προσγειωθεί ανώμαλα
στη πραγματικότητα. Γράφω εκ πείρας καθότι δούλευα remote σε μία εποχή που η μεγάλη πλειοψηφία
των Ελλήνων δεν ήξερε καν ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Το μίσος για τη μπουμεργιά είναι δυνατότερο απ' τα ασφαλιστικά
~~~~
Μίμα για χρήμα
~~~~
Μίμα για χρήμα
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Αν κάνεις login στον υπολογιστή στη δουλειά δεν έχει πρακτική διαφορά από το να χτυπάς κάρτα.
Γενικά σε δουλειές που μπορούν να γίνουν απομακρυσμένα δεν νομίζω ότι υπάρχει απορία στην οποία η βέλτιστη για τον εργαζόμενο απάντηση είναι «μάντρωσε τους όλους σε ένα κτήριο για να τους ελέγχεις καλύτερα».
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality
-
- Δημοσιεύσεις: 24951
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.
Ενας αλλος λογος που οι εταιρείες τους θενε μαντρωμενους ειναι για να καταστειλουν το entrepreneurship των εργαζομένων τους και/ή αλλων.Stalker έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 10:01Αν κάνεις login στον υπολογιστή στη δουλειά δεν έχει πρακτική διαφορά από το να χτυπάς κάρτα.
Γενικά σε δουλειές που μπορούν να γίνουν απομακρυσμένα δεν νομίζω ότι υπάρχει απορία στην οποία η βέλτιστη για τον εργαζόμενο απάντηση είναι «μάντρωσε τους όλους σε ένα κτήριο για να τους ελέγχεις καλύτερα».
Αν μπορεις να στησεις μεγαλο μερος της δουλειας απο το σπιτι χρησιμοποιώντας ενα ματσο πρωτόκολλα και την γνωση σου, το barrier to entry πεφτει στον πάτο
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ισως και να εχω κορωνοιο
από George_V » 04 Ιούλ 2022, 15:30 » σε Ιατρική και θέματα Υγείας - 92 Απαντήσεις
- 2801 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ST48410
15 Ιούλ 2022, 00:36
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΟΛΛΉΣΕ ΚΟΡΩΝΟΙΟ..
από ΑΙΝΕΙΑΝ06 » 22 Ιαν 2024, 16:01 » σε Εσωτερική Πολιτική - 2 Απαντήσεις
- 101 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από GoBzi
22 Ιαν 2024, 16:07
-
-
-
Νέα δημοσίευση Θα πρέπει να με νοιάζει αν έχω κορωνοϊό;
από Γενιά της Αμαρτίας » 13 Δεκ 2022, 21:21 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 26 Απαντήσεις
- 615 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Γενιά της Αμαρτίας
13 Δεκ 2022, 22:29
-
-
- 16 Απαντήσεις
- 545 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sharp
05 Αύγ 2023, 23:58