Ας παμε σε αυτα που συμφωνουμε. Βεβαιως η Εκκλησια δεν μπορει να σταματησει την ερευνα και γνωριζω οτι υπαρχουν αρκετοι κληρικοι και θεολογοι οι οποιοι δεν εχουν κανενα προβλημα με την ΘτΕ, αν και σε αυτο υπαρχει ομολογουμενως μια διαρκης προοδος αποδοχης οσο περνανε τα χρονια. Μην ξεχνας οτι το αρθρο που σου εβαλα ειχε γραφτει πριν 35 χρονια περιπου.ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑01 Απρ 2020, 21:55Ας πούμε ότι όντως είναι η Εκκλησία υπαίτια για να μην διδάσκεται η ΘτΕ. Αν και την βρήκα στην Βιολογία της Γ' Λυκείου. Αυτό δεν αλλάζει ότι δεν μπορεί να κατευθύνει την επιστημονική έρευνα και το κυριότερο, που δεξιοτεχνικά το προσπερνάς, ότι υπάρχουν θεολόγοι, κοσμικοί και κληρικοί, που έχουν εκφράσει την άποψη ότι η ΘτΕ δεν αποτελεί πρόβλημα από θεολογικής άποψης.
Πρεπει ομως και εσυ να παραδεχτεις οτι η μεγαλη πλειοψηφια των Ελληνων χριστιανων δεν εχουν ιδεα τι λενε λιγοι διαπρεπεις θεολογοι/κληρικοι και αυτο οφειλεται τοσο στην διχασμενη γνωμη κληρικων, οσο και στην γνωμη διαφορων δημοφιλων αγιων, π.χ.
Ο Γέροντας Παΐσιος σχολιάζει τη θεωρία του Δαρβίνου
Τι ανοησίες λένε τώρα στα σχολεία με την θεωρία του Δαρβίνου κ.λπ.!
Ενώ οι ίδιοι αυτές τις ανοησίες δεν τις πιστεύουν, τις λένε όμως, για να μολύνουν τα παιδιά, να τα απομακρύνουν από την Εκκλησία....Και ύστερα, αν σκεφθής ότι από άνθρωπο, την Παναγία μας, γεννήθηκε ο Χριστός! Δηλαδή απόγονος (sic) του Χριστού ήταν ο πίθηκος; Τι βλασφημία! Και δεν το καταλαβαίνουν ότι βλασφημούν. Ρίχνουν μια πέτρα και δεν κοιτούν πόσα κεφάλια θα σπάση. Σου λέει: «Εγώ την έρριξα πιο μακριά από τον άλλον». Αυτό κάνουν σήμερα· θαυμάζουν ποιος θα πετάξη πιο μακριά την πέτρα.
Πηγή: ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ http://www.saint.gr/81/texts.aspx
Γι' αυτο νομιζω οτι η Εκκλησια πρεπει να παρει μια σαφη επισημη θεση. Αποδεχεται την ΘτΕ (εστω και με παρεμβαση του Θεου) ναι ή οχι;
Μισολογα και η γνωμη λιγων θεολογων και κληρικων ειναι "αλλα λογια ν' αγαπιομαστε" και διαιωνιζει μια ασχημη κατασταση ειδικα για τους μαθητες.
Υ.Γ. Καταλαβαινω βεβαια την θεση της Εκκλησιας, α) οταν θα ερθει σε αντιθεση με μερικα λογια του Χριστου στα ευαγγελια και β) δεν θα υπαρχει πλεον προπατορικο αμαρτημα.