κορόιδο έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 13:42Δεντο κατάλαβα.
Νομίζω ότι το δύο πρέπει να πολλαπλασιαστεί με το αποτέλεσμα της παρένθεσης.
Πες μου αν θέλεις ποιο αποτέλεσμα είναι σωστό.
8 ÷ 2(2+2) = ?
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
- Casper - έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 13:49
Περαστικά αν και ο ρατσισμός είναι συνώνυμο της ασκεψίας και δεν βλέπω να έιναι περαστικός
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Αυτός δεν είναι μαθηματικός αλλά κανόνας υπολογιστικής μηχανής νομίζω. Οπότε και τα δύο αποτελέσματα είναι σωστά από μαθηματική άποψη. Ή η παράσταση δεν θα γινόταν δεκτή από τους μαθηματικούς.- Casper - έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 13:38Γιατί δεν υπάρχει παρένθεση ανάμεσά τους για να διαιρέσεις με ολόκληρο το αποτέλεσμα της πράξης. Γίνονται οι πράξεις με την σειρά που τις συναντάς αφού λάβεις υπόψην πρώτα την προτεραιότητα.
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Ο μαθηματικός ορισμός της διαίρεσης είναι αυτός που έγραψα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει διαίρεση, ούτε αφαίρεση. Μόνο πρόσθεση και πολλαπλασιασμός. Η διαίρεση και η αφαίρεση ορίζονται με βάση αυτές τις 2 πράξεις. Οπότε αν δεις στην εικόνα, είτε κάνεις 8 * 1/2 πρώτα και το πολλαπλασιάσεις με το 4, είτε το 1/2 * 4 και μετά το πολλαπλασιάσεις με το 8, το αποτέλεσμα θα είναι πάντα 16. Δεν υπάρχει ασάφεια. Οι ορισμοί είναι ορισμοί.Antares έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 14:07Αυτός δεν είναι μαθηματικός αλλά κανόνας υπολογιστικής μηχανής νομίζω. Οπότε και τα δύο αποτελέσματα είναι σωστά από μαθηματική άποψη. Ή η παράσταση δεν θα γινόταν δεκτή από τους μαθηματικούς.- Casper - έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 13:38Γιατί δεν υπάρχει παρένθεση ανάμεσά τους για να διαιρέσεις με ολόκληρο το αποτέλεσμα της πράξης. Γίνονται οι πράξεις με την σειρά που τις συναντάς αφού λάβεις υπόψην πρώτα την προτεραιότητα.
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Ένα παλιό και ενδιαφέρον άρθρο.
https://www.jstor.org/stable/2972726?se ... b_contents
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Ένα παλιό και ενδιαφέρον άρθρο.
https://www.jstor.org/stable/2972726?se ... b_contents
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Ενδιαφέρον άρθρο. Δεν γνώριζα ότι υπήρχε αυτή η σύμβαση.Αρχέλαος έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 14:21Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Ένα παλιό και ενδιαφέρον άρθρο.
https://www.jstor.org/stable/2972726?se ... b_contents
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.
Εγώ είμαι σ' αυτή την περίπτωση
(c) Some use the sign to mean that the whole product, following the sign shall be the divisor.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antares την 28 Απρ 2020, 14:51, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Καλά εσύ δεν ξέρεις βασική άλγεβρα και μας κάνεις μαθήματα περί οικονομίας;
ΛΕΛ
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Υπάρχει καινούργια σύμβαση, γιατί το άρθρο που έβαλες καταλήγει σε αυτόΑρχέλαος έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 14:21Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Ένα παλιό και ενδιαφέρον άρθρο.
https://www.jstor.org/stable/2972726?se ... b_contents
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.
οπότε το αποτέλεσμα είναι 1.All multiplications are to be performed first and the divisions next. That is, 9a2 3a = 3a and not 3a3.
The multiplications may be taken in any order, but the divisions are to be taken in the order in which they occur from left to right.
That is, the associative law holds for the former but not for the latter.
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Εσύ, ο ταλαίπωρος και κανα δυό ακόμα, με το που βλέπω ότι απαντάτε ξέρω και τι θα πείτε.
Περαστικά αν και ο ρατσισμός είναι συνώνυμο της ασκεψίας και δεν βλέπω να έιναι περαστικός
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Ο άνθρωπος που θα έσωζε την Ελλάδα από την κριση αλλά τον σταμάτησε η προτεραιότητα των πράξεών
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Το αρθρο ειναι 100 ετων και αναφεραται και σε παλαιοτερη συμβαση. Για αυτο το εβαλα.Antares έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 15:02Υπάρχει καινούργια σύμβαση, γιατί το άρθρο που έβαλες καταλήγει σε αυτόΑρχέλαος έγραψε: ↑28 Απρ 2020, 14:21Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Ένα παλιό και ενδιαφέρον άρθρο.
https://www.jstor.org/stable/2972726?se ... b_contents
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.οπότε το αποτέλεσμα είναι 1.All multiplications are to be performed first and the divisions next. That is, 9a2 3a = 3a and not 3a3.
The multiplications may be taken in any order, but the divisions are to be taken in the order in which they occur from left to right.
That is, the associative law holds for the former but not for the latter.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Ναι.
Απλώς στο βιβλίο της Α γυμνασίου που διδάσκεται απο το 2007, στην προτεραιότητα πραξεων δεν εβαλαν την περίπτωση απο αριστερα προς τα δεξια.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
http://bakouros.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%C ... %B7%CF%83/
Γιατί απλά δεν τους το εξηγούν με τον τρόπο που το έγραψα; Αν αντικαταστήσεις την διαίρεση με το αντίστροφο του πολλαπλασιασμού (που αυτό ούτως ή άλλως μαθαίνεται από το γυμνάσιο) βγαίνει αυτόματα η σωστή απάντηση χωρίς να χρειάζεται να σκεφτείς την προτεραιότητα και συμβάσεις (μιας και έχεις μόνο πολλαλλασιασμούς που με όποια σειρά και να γίνουν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο) οπότε αποφεύγεις πιθανά λάθη. Και είναι και πιο σωστό να το δεις έτσι αφού χρησιμοποιείς τον ίδιο τον ορισμό.
Γιατί απλά δεν τους το εξηγούν με τον τρόπο που το έγραψα; Αν αντικαταστήσεις την διαίρεση με το αντίστροφο του πολλαπλασιασμού (που αυτό ούτως ή άλλως μαθαίνεται από το γυμνάσιο) βγαίνει αυτόματα η σωστή απάντηση χωρίς να χρειάζεται να σκεφτείς την προτεραιότητα και συμβάσεις (μιας και έχεις μόνο πολλαλλασιασμούς που με όποια σειρά και να γίνουν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο) οπότε αποφεύγεις πιθανά λάθη. Και είναι και πιο σωστό να το δεις έτσι αφού χρησιμοποιείς τον ίδιο τον ορισμό.
Re: 8 ÷ 2(2+2) = ?
Θα χρειαστεί. Κάποιοι θα ρωτήσουν.
Αν δεν διδάσκεις μαθηματικά δεν μπορείς να το ξέρεις.
Στην φυσική που είναι οι σπουδές μου, δεν μου παρουσιάστηκε ποτέ τέτοια περίπτωση και στα σχολικά χρόνια μου είχαμε την παλιά σύμβαση, δηλαδή πρώτα οι πολλαπλασιασμοί και μετά οι διαιρέσεις, αν δεν υπήρχαν παρενθέσεις.
Τότε βέβαια ήταν η αρχή της ηλεκτρονικής επανάστασης.