Σουβλίτσα έγραψε: ↑17 Μάιος 2020, 17:48
Μαζευτήκανε τα γιουσουφάκια του κόσμου τούτου να ασχοληθούν με τον αφορισμό του πατρός Αμβροσίου?
Χου ρε, χλεχλέδες
Έχετε τέτοια κατάντια που ξέρετε πώς κάνετε? Πώς είναι κάτι σκασμένα της πείνας σκυλάκια, κάτι κοκκαλιάρικα, που τρέχουν τα σάλια τους για ένα κομμάτι ξερό ψωμί. Ε! είστε τόσο απελπισμένοι για λίγη πολιτική σοβαροφάνεια εκτός από προστασία της πολύτιμης υγείας σας, ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ, στην Ελλάδα (εντάξει, τέρμα στο βάθος αν το ψάξετε θα βρείτε άπειρη αυτοδικαίωση, να με ευγνωμονείτε για τα hint που σας δίνω

), που θα πάρετε σβάρνα ΟΟΟΟΟΛΑΑΑ τα νήματα που έχουν να κάνουν με θεολογικό περιεχόμενο (επί της ουσίας)-πχ βλ. το νήμα με τον Γιανναρά- ωστε να βρείτε credits για τους-ελπιζόμενους ως-εθνοσωτήρες σας.
Δείτε πόσο βασικά άρρωστοι και ανεκδιήγητα δουλοπρεπείς έχετε γίνει. Παρακαλάτε για λίγη ασφάλεια, για λίγη δικαίωση των ονείρων σας, των εαυτών σας, της λιγδιάρας ψυχουλίνας σας.
Ξέρετε στους τυφλούς ποιός βασιλεύει, γιουσούφια μου, ε?
Επί του θέματος δεν γνωρίζω τί ισχύει επακριβώς στα θέματα και τις διαδικασίες αφορισμών.
Όμως γνωρίζω οτι ανάθεμα
υπό Ιερέως είναι το πλέον βαρύ και έσχατο εαν δεν υπάρξει μετάνοια, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.
Επίσης, αφορισμός, τα έχουμε ξαναπεί εδώ, είναι επι της ουσίας η επισφράγηση εκ μέρους της Εκκλησίας της θέσης που κρατά ο αφορισμένος ο οποίος γίνεται για προστασία α) του ίδιου, ως ύστατη προσπάθεια β) προστασία των υπολοίπων.
Οπότε, γιατί θίχτηκε ο Χαρδαλιάς και η παρέα του? Αφού σύσσωμη η πολιτική ηγεσία πιστεύει αυτά που πιστεύει και τα διακηρύσσει και επιβάλει την θέση της, γιατί πρέπει να μας ενημερώνει οτι ανάβει κεράκια στον Αη-Γιώργη και επιδεικνύει υποκριτική και γκεουλίστικη μεγαλοψυχία?
Εαν θέλει να συγκαταλέγεται στους πιστούς ΧΟ να πάρει σειρά στον εξομολόγο και μετά στην Θεία Κοινωνία. Αλλιώς να βουλώνει το βρωμόστομά του περί σιέλου και Θείας Κοινωνίας κτλ και αυτός και η Κεραμέως και ο οποιοσδήποτε.
Επίσης, γιατί θίχτηκε για αυτά που είπε ο Αμβρόσιος και βγήκε στην δήθεν ευγενική αντεπίθεση και δεν θίχτηκε γι αυτά που υποτίθεται οτι γράφτηκαν σε διάλογό του με τον Κούλη και κανείς δεν είχε την ευθιξία και την ευαισθησία να διαψεύσει ΩΣΤΕ να μην σκανδαλίσει με υποψίες τέτοιας ύβρεως τον πιστό λαό και την Εκκλησία (λαό και κλήρο) σύσσωμη? Ή, γιατί δεν θίχτηκε ως Χριστιανός Ορθόδοξος, όπως ΠΕΡΙΠΑΙΚΤΙΚΑ -ΤΟ ΘΡΑΣΙΜΙ-δηλώνει και να υπερασπιστεί το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας?
Επανέρχομαι, είναι βαρύτατο και έσχατο μέτρο αλλά για όποιον πιστεύει.
Τί θα επακολουθήσει δεν ξέρω αλλά εγώ στηρίζω, ας προχωρήσουν οι σεπτοί Ιεράρχες σε ένα ξεκαθαρισματάκι κάποιων πραγμάτων, αφού κάποιος δεν πιστεύει και το δηλώνει ας μην τον ενοχλεί τί κάνουν οι χριστιανοί στα του οίκου τους.
Αλλά ΟΧΙ. Αυτοί θέλουν ΚΑΙ τα του Καίσαρος ΚΑΙ τα του Θεού. Εαν ξεκινήσει η Ιερά Σύνοδος να αφορίζει διάφορους διάφορους θα παρακαλάνε ΓΟΝΥΠΕΤΕΙΣ τον κάθε πατέρα Αμβρόσιο μετά να κρατά ανοιχτούς τους Ναούς να γίνονται είκοσι λειτουργίες καθημερινά στην ίδια Αγία Τράπεζα κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων.
ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΕΛΕΕΙΝΟΙ.
ΥΓ: σε περίπτωση που κάποιος θίγεται από την σκληρή γλώσσα ας ψάξει να βρει τί πραγματικά τον θίγει, στο φόρουμ γράφουμε, γνωριζόμεθα
ΥΓ2: έχω την εντύπωση οτι ο Καζαντζάκης είτε αφορίστηκε όντως είτε προέκυψε θέμα εξουσίας+η μαλακοπιτουρίαση των κρητικών και δεν έγινε τελικά ο αφορισμός. Το σωστό θα ήταν να έχει γίνει όμως, καθώς μέχρι τέλους αμετανόητος, εαν δεν κάνω λάθος.-
Δεν πρόκειται για θέμα οτι έκανε κριτική στο ιερατείο, ήταν θέμα καθαρά θεολογικό το οποίο επι της ουσίας έχει να κάνει με ύβρη κατά του Αγίου Πνεύματος. Εκτός του οτι ήταν μασώναρος του κερατά. Δεν χρειάζεται και κανένα επίσημο χαρτί βέβαια να δεις για να το καταλάβεις. Αρκεί να διαβάσεις τις παπαρολογίες του. Οι Μασώνοι είναι αφορισμένοι ήδη επι της ουσίας από την Εκκλησία.