Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.

Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς » 16 Ιουν 2020, 21:20

Νάσο φιλε ΣΥΡΙΖΑιε, δεν δικαιούσαι να τρολάρεις τον Μπακογιαννη για τον ΜεγαλοΠεριπατο στην Πανεπιστημιου γιατί το ψήφισες και εσύ το σχέδιο στο δημοτικό συμβούλιο, εμείς μπορούμε όμως να τρολάρουμε εσένα και τον Ντορογιό.. ναι; ωραία, βγάλε τον σκασμό τώρα

Εικόνα
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 16 Ιουν 2020, 21:37

ST48410 έγραψε:
16 Ιουν 2020, 00:40
Nandros έγραψε:
16 Ιουν 2020, 00:33
Στο μεταξύ αυτά δεν απαντήθηκαν:
Ευχή ή κατάρα ήταν ο Δακτύλιος;
Ευχή ή κατάρα ήταν η πεζοδρόμηση πολλών δρόμων, πχ Ερμού;

Τα λέμε ξανά αύριο.
Ο δακτύλιος ήταν μια αναγκαία λύση. Ούτε ευχή, ούτε κατάρα, ούτε τίποτα. Για την Ερμού δεν έχω γνώμη αλλά όταν το κλείσιμο της Ερμού δεν είναι συγκρίσιμο με αυτό που έγινε σήμερα.

Το γράφω για τρίτη φορά. Μπορεί ως λύση να είναι καλή και να προσφέρει μελλοντικά. Το timing είναι πολύ κακό γιατί βάζει σε επιπλέον κίνδυνο την υγεία των εργαζομένων που δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

ΥΓ. Είναι πολύ κρίμα που σταμάτησε η καθημερινή ζωντανή ενημέρωση για τον κορωνοϊό. Για όλα αυτά θα είχαν ζητηθεί εξηγήσεις από τους επιδημιολόγους και οι ανοησίες του Μπακογιάννη (ή όποιου ευθύνεται) θα τους κόστιζαν παραπάνω.
Επειδή είχα ακούσει ο ίδιος τον Νότη Παρασκευόπουλο, εκ των εισητητών του δακτυλίου, λέμε λοιπόν πως απέτυχε ο δακτύλιος. Έψαξα να βρω και συνέντευξη του.
Το γράφει αυτός που τον εισηγήθηκε και εξηγεί την λογική του μέτρου αλλά και του προβλήματος:

Ο συγκοινωνιολόγος Νότης Παρασκευόπουλος, ένας από τους εισηγητές του μέτρου των μονών - ζυγών είναι σαφής: «Ο δακτύλιος στη σημερινή του μορφή θα πρέπει να καταργηθεί. Δεν έχει λόγο ύπαρξης. Το μέτρο αυτό αν και είχε εφαρμοστεί πιλοτικά για... έξι μήνες, ήδη μετρά 27 χρόνια ζωής, δεδομένου ότι εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 1982.
Αναποτελεσματικό
Τότε, στόχος μας ήταν η καταπολέμηση του νέφους και είχαμε εξαρχής τονίσει ότι αν το μέτρο παρατεινόταν για περισσότερο από έξι μήνες, θα καθίστατο πλήρως αναποτελεσματικό, δεδομένου ότι όλοι θα προσπαθούσαν να αποκτήσουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα θα ήταν και σαράβαλο, καθώς οι πολίτες δεν θα μπορούσαν να συντηρήσουν δύο καινούργια οχήματα».
Η ιστορία δικαίωσε τους φόβους των εισηγητών του μέτρου, καθώς ο στόλος των αυτοκινήτων στην Αθήνα φτάνει σήμερα τα 3 εκατομμύρια, όταν το 1982 δεν ξεπερνούσε τα 430.000.

http://portal.tee.gr/portal/page/portal ... %CF%D3%20)
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"


Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 16 Ιουν 2020, 23:59

Αρχέλαος έγραψε:
16 Ιουν 2020, 21:37

Τότε, στόχος μας ήταν η καταπολέμηση του νέφους και είχαμε εξαρχής τονίσει ότι αν το μέτρο παρατεινόταν για περισσότερο από έξι μήνες, θα καθίστατο πλήρως αναποτελεσματικό, δεδομένου ότι όλοι θα προσπαθούσαν να αποκτήσουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο
Εγω θυμάμαι πολυ κλασικα οι οικογένειες ειχαν δυο αυτοκινητα, ενα μονο κ ενα ζυγο.

Spiros252
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 11581
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
Phorum.gr user: Spiros252
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Spiros252 » 17 Ιουν 2020, 00:41

Kauldron έγραψε:
16 Ιουν 2020, 21:04
5700 ανα παγκάκι. Μπράβο. Λεφτά υπάρχουν. :smt005::smt005::smt005::smt005:
Πόσοοοοο;;

Αν κοστίζουν τόσο τα παγκάκια (χλωμό) θα κάνουν φτερά από τον πρώτο μήνα.

Αν δεν κοστίζουν τόσο έπεσε γέρο φαγοπότι.

Οποιο από τα δύο κι αν ισχύει τα λεφτά μας έχουν κάνει ήδη φτερά...

:a040:
«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας»
.
Stephen Hawking

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 48846
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 17 Ιουν 2020, 02:18

Spiros252 έγραψε:
17 Ιουν 2020, 00:41
Kauldron έγραψε:
16 Ιουν 2020, 21:04
5700 ανα παγκάκι. Μπράβο. Λεφτά υπάρχουν. :smt005::smt005::smt005::smt005:
Πόσοοοοο;;

Αν κοστίζουν τόσο τα παγκάκια (χλωμό) θα κάνουν φτερά από τον πρώτο μήνα.

Αν δεν κοστίζουν τόσο έπεσε γέρο φαγοπότι.

Οποιο από τα δύο κι αν ισχύει τα λεφτά μας έχουν κάνει ήδη φτερά...

:a040:
Μπορεί να είναι χρυσοποίκιλτα, απ' το μάστορα που φτιάχνει τα πατουλοέπιπλα. Τί να πώ. :102:
Kappa έγραψε:
04 Φεβ 2024, 15:56
Κάποιες φορές, τα κρύα απογεύματα του χειμώνα, σκέφτομαι μήπως όλα είχαν εξελιχθεί αλλιώς αν της είχα στείλει dickpick.

independent_44
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: 24 Απρ 2018, 00:25
Phorum.gr user: independent_44

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από independent_44 » 17 Ιουν 2020, 02:32

Θα είναι και η τοποθέτηση στην τιμή

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 48846
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 17 Ιουν 2020, 02:57

enterprise-psi έγραψε:
16 Ιουν 2020, 19:24
Πω πω αυτό το σόι με δέκα κουτάλες τρώει ....
Τώρα θυμήθηκα την άλλη φορά που πήγε στο Παρίσι "για να μάθει πώς μαζεύουν τα σκουπίδια", και οι ψηφοφόροι του το πίστεψαν. :lol:
Kappa έγραψε:
04 Φεβ 2024, 15:56
Κάποιες φορές, τα κρύα απογεύματα του χειμώνα, σκέφτομαι μήπως όλα είχαν εξελιχθεί αλλιώς αν της είχα στείλει dickpick.

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10389
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 17 Ιουν 2020, 04:35

Επειδή ο Μεγάλος Περίπατος εξελίσσεται σε Μεγάλο Φαγοπότι, αναρωτιέμαι για ποιό λόγο το κλείσιμο του ιστορικού κέντρου γίνεται με πρόφαση τον κορωνοϊό.

Μήπως προσπαθούν να περάσουν τη δαπάνη στα μέτρα αντιμετώπισης του ιού;
Δ1α/ΓΠ.οικ. 31688/21.5.2020
Επιβολή προσωρινών κυκλοφοριακών μέτρων και ρυθμίσεων στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.31688/2020

(ΦΕΚ Β' 1970/21-05-2020)

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΥΓΕΙΑΣ -ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Το άρθρο 5 του Συντάγματος, ιδίως δε την ερμηνευτική δήλωση αυτού.

2. Το άρθρο πρώτο της από 25.2.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης κορωνοϊού» (Α' 42), όπως κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4682/2020 (Α' 76), ιδίως δε την περ. (η) της παρ. 2 και την περ. (ε) της παρ. 4.

3. Την παρ. 3 του άρθρου εξηκοστού όγδοου της από 20.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αγοράς και της δημόσιας διοίκησης» (Α' 68), όπως κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α' 83).

4. Την παρ. 1 του άρθρου εβδομηκοστού τέταρτου της από 13.4.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» (Α' 84).

5. Το άρθρο 3 του π.δ. 70/2015 «Ανασύσταση των Υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ανασύσταση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και μετονομασία σε Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Μετονομασία του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού σε Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και του Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας σε Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Μεταφορά Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού». (Α' 114).

6. Το άρθρο 4 του π.δ. 123/2016 (Α' 208) «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων».

7. Το π.δ. 86/2018 «Ανασύσταση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και μετονομασία του σε Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη» (Α' 159).

8. Το π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α' 148).

9. Το π.δ. 133/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης» (Α' 161).

10. Το π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α' 123).

11. Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 121).

12. Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους. Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α' 119).

13. Την υπ' αρ. ΔΝΣα'/οικ.59172.7775.ΦΝ459/19.7.2019 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Ιωάννη Κεφαλογιάννη» (Β' 3058).

14. Την από 21.5.2020 γνώμη της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19.

15. Την υπ' αρ. 250/11.5.2020 ομόφωνη απόφαση -πρόταση του Δημοτικού Συμβουλίου για την έγκριση της επιβολής προσωρινών κυκλοφοριακών μέτρων και ρυθμίσεων στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, λόγω συνδρομής επιτακτικών αναγκών για την αντιμετώπιση σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας που συνίστανται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, σύμφωνα με τις πρότυπες ρυθμίσεις κυκλοφορίας και στάθμευσης του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

16. Τη συνδρομή επιτακτικών λόγω αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας που συνίστανται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και οι οποίοι επιβάλλουν, ως μέτρα πρόληψης και για το απολύτως αναγκαίο χρονικό διάστημα, τον περιορισμό κυκλοφορίας των οχημάτων, καθώς και την αύξηση του χώρου για τη μετακίνηση των πεζών και των μετακινούμενων με ήπια μέσα μετακίνησης στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας.

17. Την υπ' αρ. Β2/οικ. 31687/21.05.2020 βεβαίωση της Διεύθυνσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών του Υπουργείου Υγείας, σύμφωνα με την οποία η έκδοση της παρούσας απόφασης δεν προκαλεί δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Άρθρο μόνο
Περιορισμός κυκλοφορίας οχημάτων και αύξηση χώρου για την εξυπηρέτηση των πεζών

1. Για επιτακτικούς λόγους αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας που συνίστανται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, επιβάλλεται ως μέτρο πρόληψης και για το απολύτως αναγκαίο χρονικό διάστημα, ο προσωρινός περιορισμός της κυκλοφορίας οχημάτων στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας. Ο περιορισμός του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζεται στην Πλάκα, στην περιοχή που οριοθετείται από τις οδούς, Μητροπόλεως - Ερμού - Αθηνάς - Σταδίου - Μητροπόλεως και στο τμήμα της οδού Ερμού από την οδό Αθηνάς ως την οδό Αγ. Ασωμάτων. Η οδός Σταδίου παραμένει σε κυκλοφορία στο σύνολό της.

2. Ο περιορισμός της παρ. 1 δεν καταλαμβάνει μέλη της Κυβέρνησης, Υφυπουργούς, Γενικούς Γραμματείς, Ειδικούς Γραμματείς και Υπηρεσιακούς Γραμματείς, Βουλευτές, Δημάρχους, Αντιδημάρχους, Περιφερειάρχες, Αντιπεριφερειάρχες και Συντονιστές Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, για μετακινήσεις που αφορούν στην άσκηση των καθηκόντων τους, όσους υπηρετούν στα σώματα ασφαλείας και τις ένοπλες δυνάμεις, καθώς και το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό, το διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό του Υπουργείου Υγείας και των αρμόδιων φορέων προστασίας και παροχής υπηρεσιών υγείας και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους.

3. Από τα μέτρα της παρ. 1 εξαιρούνται:
α) μετακινήσεις οχημάτων μονίμων κατοίκων των περιοχών εφαρμογής της παρούσας,
β) μετακινήσεις οχημάτων από και προς νομίμως λειτουργούντες χώρους στάθμευσης,
γ) μετακινήσεις επαγγελματικών οχημάτων (TAXI) μόνο για επιβίβαση ή αποβίβαση,
δ) τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Για τις μετακινήσεις των περ. α) και β), ο πολίτης πρέπει να φέρει υποχρεωτικά μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο. Ο τρόπος ελέγχου ή/και το αποδεικτικό συνδρομής των προϋποθέσεων των περ. α) και β) καθορίζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων.

4. Στις περιοχές της παρ. 1 επιτρέπεται κατ' εξαίρεση η τροφοδοσία (παράδοση - παραλαβή) με οχήματα που είναι εφοδιασμένα με έγκυρα παραστατικά μεταφοράς εμπορευμάτων και υλικών αποκλειστικά και μόνον προς τον σκοπό της τροφοδοσίας των καταστημάτων και επιχειρήσεων που λειτουργούν κατά την περίοδο ισχύος της παρούσας.

5. Για επιτακτικούς λόγους αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας που συνίσταται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, επιβάλλονται ως μέτρα πρόληψης και για το απολύτως αναγκαίο χρονικό διάστημα, προσωρινά κυκλοφοριακά μέτρα και ρυθμίσεις αύξησης του χώρου για την εξυπηρέτηση των πεζών και των μετακινούμενων με ήπιες μορφές μετακίνησης, στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας και ειδικότερα επί των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), Φιλελλήνων, Βασιλίσσης Όλγας, Ηρώδου Αττικού και Σταδίου (από την οδό Καραγιώργη Σερβίας έως την οδό Μητροπόλεως).

6. Αρμόδια αρχή για τη διασφάλιση της εφαρμογής της παρούσας, τη διαπίστωση των παραβάσεων και την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων είναι η Δημοτική Αστυνομία. Στους οδηγούς των οχημάτων που παραβιάζουν τις διατάξεις της παρούσας επιβάλλεται, με απλή πράξη της ανωτέρω αρχής, σύμφωνα με το άρθρο 104 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως ισχύει, διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150) ευρώ για κάθε παράβαση, χωρίς να θίγονται οι τυχόν προβλεπόμενες ποινικές κυρώσεις.

7. Οι προβλέψεις της παρούσας ισχύουν για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών από τη δημοσίευσή της. Δίδεται η δυνατότητα παράτασης για άλλους τρεις (3) μήνες, κατόπιν εισήγησης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 21 Μαΐου 2020

Οι Υπουργοί

Προστασίας του Πολίτη
ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ

Υγείας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ

Εσωτερικών
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ

Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς » 17 Ιουν 2020, 07:21

Φωνάζουν οι του ΣΥΡΙΖΑ για την μεγάλη ταλαιπωρία του κόσμου στο κέντρο της Αθήνας
από την εφαρμογή του «μεγάλου περιπάτου»
όταν η ίδια η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στον Δήμο της Αθηνας
έδωσε την αμέριστη στήριξή της στην Δημοτική Αρχή Μπακογιάννη για την εφαρμογή του ''μεγάλου περιπάτου '' !
Εδώ τώρα τι να πεις ;
Στο χωριό μου σε παρόμοιες περιπτώσεις έλεγαν ....
''εδώ τι να πεις ..εδώ απλά βαράς καμπάνα....
'

Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !

Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos » 17 Ιουν 2020, 07:37

georgebi έγραψε:
16 Ιουν 2020, 17:26
.....λέει αρκετά σωστά πράγματα...και το λέω ΚΑΙ σαν αστικός ποδηλάτης που κάνει πάνω απο 400 χμ. το μήνα..υπογραμμίζω τα "ποδηλατικά" https://www.koutipandoras.gr/article/ka ... iannoypoli *Από το facebook της Δέσποινας Κουτσούμπα

1. Ο λόγος που αποφεύγουμε να περπατάμε στην Πανεπιστημίου ΔΕΝ είναι ότι δεν έχει φαρδιά πεζοδρόμια. Μια χαρά φαρδιά πεζοδρόμια έχει. Το πρόβλημα της Πανεπιστημίου είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ, δεν έχει σκιά, κι αν περπατάς στην Πανεπιστημίου τον Αύγουστο, δεν λέγεται βόλτα, λέγεται τεστ κοπώσεως. Επίσης μη σας τύχει μπόρα στην Πανεπιστημίου, δεν έχετε πού να σταθείτε! Το να έχει φαρδυτερο πεζοδρόμιο η Πανεπιστημίου δεν θα βοηθήσει τους πεζούς να την περπατάνε, αφού θα συνεχίσουμε να λιώνουμε στη ζέστη. Πεζόδρομοι σημαίνει δρόμοι που μπορείς να περπατάει ο πεζός κάνοντας βόλτα, και όχι γυρεύοντας να πάθει ηλίαση!

2. Ποδηλατόδρομος είναι κάτι που σε βοηθάει να πας με το ποδήλατο από ένα μέρος μέχρι ένα άλλο μέρος. Το να λες ότι κάνεις τη Βασιλίσσης Όλγας ποδηλατόδρομο είναι μια μπαλαφάρα, μια σκέτη βιτρίνα, γιατί πριν και μετά απλώς ο ποδηλάτης θα πρέπει να περνάει μέσα από τα αυτοκίνητα! Ούτε καν από μετρό σε μετρό δεν σε πάει η Βασ. Όλγας. Δε σε πάει πουθενά. Το θέαμα των ποδηλατών σήμερα που προσπαθούσαν να χωρέσουν ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα στο Σύνταγμα ήταν απλώς θλιβερό και σημάδι του τι σημαίνει έλλειψη πραγματικού σχεδιασμού που κρύβεται πίσω από (μη) έργα βιτρίνας και απαξίωσης των ανθρώπων που πραγματικά κινούνται και ζουν στην πόλη. :+1:

3. Το τρίτο είναι το παράπονό μου: Αν κάποιος νοιάζεται για τους κατοίκους του κέντρου της Αθήνας θα μπορούσε να ξεκινήσει από ΤΑ ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ του κέντρου στα οποία έχω διαλύσει 2 ζευγάρια γόβες και έχω πάθει ένα λουμπάγκο στην προσπάθειά μου να μη σωριαστώ -δε μιλάω καν για το τι σημαίνει καρότσι στο κέντρο της Αθήνας, είτε μαμά με παιδί, είτε απλώς καρότσι λαϊκής! Κι ας μη βάλουμε στο κάδρο τι σημαίνει αυτή η πόλη και αυτά τα πεζοδρόμια για ανθρώπους που πρέπει να κινηθούν με αμαξίδιο, που είναι ακόμη πιο σοβαρό θέμα.

Και προφανώς για να πεζοδρομήσεις το κέντρο χρειάζεται να δώσεις έμφαση σε ΜΜΜ, σε τραμ, σε μικρά λεωφορεία με κυκλικές και συχνές διαδρομές από το κέντρο προς όλες τις στάσεις του μετρό, για να μπορούν όλοι να εξυπηρετηθούν. Πόσο μάλλον σε ένα κέντρο που έχει ακόμη ιατρεία, κλινικές, δημόσιες υπηρεσίες αλλά και τη Βαρβάκειο Αγορά (ναι, αγάπες μου, πάμε βολτάροντας ως τη Βαρβάκειο. Άμα ψωνίσουμε όμως 5 κιλά πατάτες, 2 κιλά γόπες και μια μπουκαμβίλια, ΠΩΣ ΤΑ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ πίσω; Βολτάροντας πάλι; Πάτε καλά; Υπάρχουν πάρα πολλοί μεγάλοι άνθρωποι που έχουν ανάγκη να πάνε στην Κεντρική Κλινική ή στη Βαρβάκειο).

Αυτά τα βασικά όμως για να τα ξέρει κανείς, καλό είναι να χει περπατήσει όντως στο κέντρο και όχι να εμφανίζεται με τους αστυνομικούς να του ανοίγουν το δρόμο και τις κάμερες να τον ακολουθούνε. Και να νοιάζεται για τους κατοίκους της πόλης κι όχι για την εικόνα που θα δώσει στα ξένα τηλεοπτικά μίντια, λες και είμαστε εκσυγχρονισμένο σκηνικό για το "Καλώς ήρθε το δολάριο". Καλώς ήρθατε στη Μπακογιαννούπολη...
ότι σωστότερο έχω διαβάσει
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας

Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos » 17 Ιουν 2020, 07:41

EKPLIKTIKOS έγραψε:
16 Ιουν 2020, 23:59
Αρχέλαος έγραψε:
16 Ιουν 2020, 21:37
Τότε, στόχος μας ήταν η καταπολέμηση του νέφους και είχαμε εξαρχής τονίσει ότι αν το μέτρο παρατεινόταν για περισσότερο από έξι μήνες, θα καθίστατο πλήρως αναποτελεσματικό, δεδομένου ότι όλοι θα προσπαθούσαν να αποκτήσουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο
Εγω θυμάμαι πολυ κλασικα οι οικογένειες ειχαν δυο αυτοκινητα, ενα μονο κ ενα ζυγο.
κι εγώ θυμάμαι στις αγγελίες πάντα έγραφαν αν ήταν μονό ή ζυγό
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας

Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos » 17 Ιουν 2020, 07:52

Υδράργυρος έγραψε:
16 Ιουν 2020, 20:32
Σωστα τα λεει η κουτσουμπα. Ο μεγαλος πεειπατος εξελισεται σε εργο βιτρινας.
καλά εσύ μέχρι προχτές μας τα είχες ζαλίσει υπέρ του έργου
Έδωσε ο Ηλιόπουλος αλλαγή ;
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 25542
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 17 Ιουν 2020, 08:40

Athos έγραψε:
17 Ιουν 2020, 07:52
Υδράργυρος έγραψε:
16 Ιουν 2020, 20:32
Σωστα τα λεει η κουτσουμπα. Ο μεγαλος πεειπατος εξελισεται σε εργο βιτρινας.
καλά εσύ μέχρι προχτές μας τα είχες ζαλίσει υπέρ του έργου
Έδωσε ο Ηλιόπουλος αλλαγή ;
Δεν είμαι τυπος που παίρνει γραμμές από Ηλιόπουλους.
Αλλά δε γνωρίζω το κέντρο ούτε το έργο. Μια φορά στους 2 μήνες πάω. Ένας ανώνυμος χρήστης του πχόρουμ είμαι. Ακούγεται καλό το περισσότερα ποδήλατα και λιγότερα ΙΧ. Αλλά στην περιπτωση αυτή φαίνεται οτι δεν εξυπηρετείται αυτός ο στόχος.
Τεσπα ας δούνε που πάσχει αυτό το σχέδιο και ας το διορθώσουν, με γνώμονα πάντα τις ανάγκες των κατοίκων και όχι των τουριστών. ΚΑι βέβαια να μην προκαλέσουν περαιτέρω ερημωση και υποβάθμιση του κέντρου. Γιατί ερήμωση = πρεζοστέκια

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών