Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42509
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 29 Ιουν 2020, 22:45

ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:24
Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:22
Εγώ δεν πιστεύω ότι όσοι γκρινιάζουν θα ήταν ευχαριστημένοι με ο,τιδήποτε. Όταν έχεις μάθει στη γκρίνια, την εφαρμόζεις παντού.
Οκ, τα γνωστά νιανιανια.


Εσένα, σου αρέσει; :)
Ναι εμένα μου αρέσει, δένει ωραία με τα δέντρα αλλά και με το αστικό μπαγκράουντ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η περισσότερη καζούρα πέφτει στη φωτό που δεν έχει μπει ακόμα το δέντρο.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 68594
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 29 Ιουν 2020, 22:47

Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:45
ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:24
Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:22
Εγώ δεν πιστεύω ότι όσοι γκρινιάζουν θα ήταν ευχαριστημένοι με ο,τιδήποτε. Όταν έχεις μάθει στη γκρίνια, την εφαρμόζεις παντού.
Οκ, τα γνωστά νιανιανια.


Εσένα, σου αρέσει; :)
Ναι εμένα μου αρέσει, δένει ωραία με τα δέντρα αλλά και με το αστικό μπαγκράουντ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η περισσότερη καζούρα πέφτει στη φωτό που δεν έχει μπει ακόμα το δέντρο.
Μα το θέμα δεν είναι το δέντρο αλλά αυτό που το περιβάλλει.

Το αστικό μπακγκράουντ, που ακριβώς το είδες; Στις πολυκατοικίες της περιοχής; :lol:

Μάλλον έχεις μπλέξει το αστικό με το μικροαστικό αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 68594
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 29 Ιουν 2020, 22:58

Για όποιον ενδιαφέρεται, προτείνω αυτό.

Εικόνα
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Who is The 4th man
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 4465
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Who is The 4th man » 29 Ιουν 2020, 22:59

5.700ευ χωρίς ΦΠΑ ή κάθε ζαρντινιέρα μέ παγκάκια,μέ ΦΠΑ πάνω από 7000ευ !!!
στήν υγεία τών κορόϊδων :vp15:
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον

nowhere
Δημοσιεύσεις: 14549
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere » 29 Ιουν 2020, 23:06

είναι αυτοκινούμενες χρησιμοποιούνται και σαν ταξί

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42509
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 29 Ιουν 2020, 23:07

ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:47
Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:45
ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:24


Οκ, τα γνωστά νιανιανια.


Εσένα, σου αρέσει; :)
Ναι εμένα μου αρέσει, δένει ωραία με τα δέντρα αλλά και με το αστικό μπαγκράουντ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η περισσότερη καζούρα πέφτει στη φωτό που δεν έχει μπει ακόμα το δέντρο.
Μα το θέμα δεν είναι το δέντρο αλλά αυτό που το περιβάλλει.

Το αστικό μπακγκράουντ, που ακριβώς το είδες; Στις πολυκατοικίες της περιοχής; :lol:

Μάλλον έχεις μπλέξει το αστικό με το μικροαστικό αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
Ότι και καλά εσύ κατάλαβες ότι λέω το 4 και όχι το 1;
Κοντεξτ λέγεται και διαχρονικά έχεις θέμα με αυτό.

Εικόνα
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 00:07

gassim έγραψε:
29 Ιουν 2020, 13:50
Δεν μιλάω γενικά, μιλάω ειδικά για το τράμ στον Πειραιά.
Ο Πειραιάς έχει τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα και το τραμ θα αποδειχθεί σωτήριο.
Πρέπει να επεκταθεί φούλ.
Παρακαλώ παράθεσε μερικά σχετικά επιχειρήματα για την περιοχή για να καταλάβω. Από όσους μετακινούμαστε και χρησιμοποιούμε το κέντρο η εντύπωση είναι άκρως αρνητική. Δεν έχω συναντήσει έναν καταστηματάρχη ή επαγγελματία οδηγό ή πολίτη που κατεβαίνει για ψώνια να μου πει ότι του άρεσαν οι αλλαγές συνολικά. Προσοχή. Όχι η ανάπλαση ενός σημείου που μπορεί να προστέθηκαν 5 γλάστρες ή να αλλάχτηκε το πεζοδρόμιο. Αλλά η εμπειρία της κίνησης και η καθημερινότητα στο κέντρο. Δεν κατεβαίνουνε για τουρισμό και φωτογραφίες. Δεν μας νοιάζει πως δείχνει από drone. Μας νοιάζει πως το ζούμε στην πράξη.

Η αντίρρηση και αντίδραση δεν αφορά τα μέσα σταθερής τροχιάς γενικά. Να είναι ξεκάθαρο. Για την συγκεκριμένη εφαρμογή τους συζητάμε.

Επίσης κάποιοι το περνάνε πολύ στο χαλαρό ότι μία περιοχή γειτονιά μπορεί να ταλαιπωρείται για 3-4 χρόνια προκειμένου να ολοκληρωθούν κάποια έργα. Δεν είναι έτσι. Αυτός που έχει πχ μαγαζί εκεί ψιλοκαταστρέφεται όλα αυτά τα χρόνια. Αν τύχουν 2-3 μεγάλα έργα που επηρεάζουν έναν εργαζόμενο η ταλαιπωρία αγγίζει δεκαετία. Τα έζησα στο πετσί μου. Δεν μιλάω θεωρητικά.

Ο Πειραιάς όντως έχει τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα τα οποία χειροτέρεψαν αισθητά με τις μέχρι τώρα ρυθμίσεις και αλλαγές. Ελπίζουμε στο μετρό βασικά να αλλάξει την κατάσταση. Και αν είσαι κάποιας ηλικίας και γνωρίζεις την περιοχή θα έχεις ακούσει ξανά και ξανά τα σχέδια για τις γέφυρες οι οποίες ποτέ δεν έγιναν. Δεν ξέρω αν επρόκειτο για φούμαρα πολιτικών τα οποία είχαν ανυπέρβλητες τεχνικές δυσκολίες. Η λογική λέει ότι θα αποσυμφόριζαν το κέντρο.

Παρατηρώ εδώ κάποιους φίλους να ζητούν να αφήσουμε τα αυτοκίνητα. Μαζί σας και πρώτος από όλους. Αγόρασα κουβά σε πολύ μεγάλη ηλικία συγκριτικά όταν δε γινόταν αλλιώς. Για διάφορους λόγους είμαι υπέρ της μετακίνησης με μέσα μαζικής μεταφοράς. Όμως δεν γίνεται παντού και πάντα. Και η μόδα του να κάνουμε τη ζωή του οδηγού κόλαση προκειμένου να μη χρησιμοποιεί το όχημα, δεν μου αρέσει. Θα προτιμούσα να του δίναμε εναλλακτικές ποιοτικότερης μετακίνησης ώστε να μην χρειάζεται το όχημα.

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 68594
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 30 Ιουν 2020, 00:17

Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 23:07
ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:47
Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:45

Ναι εμένα μου αρέσει, δένει ωραία με τα δέντρα αλλά και με το αστικό μπαγκράουντ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η περισσότερη καζούρα πέφτει στη φωτό που δεν έχει μπει ακόμα το δέντρο.
Μα το θέμα δεν είναι το δέντρο αλλά αυτό που το περιβάλλει.

Το αστικό μπακγκράουντ, που ακριβώς το είδες; Στις πολυκατοικίες της περιοχής; :lol:

Μάλλον έχεις μπλέξει το αστικό με το μικροαστικό αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
Ότι και καλά εσύ κατάλαβες ότι λέω το 4 και όχι το 1;
Κοντεξτ λέγεται και διαχρονικά έχεις θέμα με αυτό.

Εικόνα
Παπαριές μαρίτσαμ.

Όταν αναφέρεσαι σε "αστικό μπακγκράουντ", να υποθέσω ότι εννοείς τις "αστικές" συγκοινωνίες κλπ;

Μόνον και μόνον ο όρος "μπακγκράουντ" αφορά σε κάτι μη προσδιορίσιμο στο τεχνικό αλλά κυρίως στο πολιτισμικό/αισθητικό πεδίο.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 68594
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 30 Ιουν 2020, 00:17

Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 23:07
ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:47
Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:45

Ναι εμένα μου αρέσει, δένει ωραία με τα δέντρα αλλά και με το αστικό μπαγκράουντ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η περισσότερη καζούρα πέφτει στη φωτό που δεν έχει μπει ακόμα το δέντρο.
Μα το θέμα δεν είναι το δέντρο αλλά αυτό που το περιβάλλει.

Το αστικό μπακγκράουντ, που ακριβώς το είδες; Στις πολυκατοικίες της περιοχής; :lol:

Μάλλον έχεις μπλέξει το αστικό με το μικροαστικό αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
Ότι και καλά εσύ κατάλαβες ότι λέω το 4 και όχι το 1;
Κοντεξτ λέγεται και διαχρονικά έχεις θέμα με αυτό.

Εικόνα
Παπαριές μαρίτσαμ.

Όταν αναφέρεσαι σε "αστικό μπακγκράουντ", να υποθέσω ότι εννοείς τις "αστικές" συγκοινωνίες κλπ;

Μόνον και μόνον ο όρος "μπακγκράουντ" αφορά σε κάτι μη προσδιορίσιμο στο τεχνικό αλλά κυρίως στο πολιτισμικό/αισθητικό πεδίο.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 00:29

under έγραψε:
29 Ιουν 2020, 18:21
Εγω ειμαι αντιθετος σε μια τετοια σκεψη μιας και το ολο πνευμα ειναι να μπαινουν στο κεντρο οσο λιγοτερα αυτοκινητα γινεται.
Με αφορμή τη δική σου ανάρτηση ρωτάω γενικά. Τι ποσοστό ανθρώπων νομίζεται ότι παίρνει το ΙΧ του και κατεβαίνει στο κέντρο της πόλης σε ώρα αιχμής για βόλτα;
Αναρωτιέστε μήπως απλά κάνετε (πολύ πιο) δύσκολη τη ζωή ανθρώπων χωρίς εναλλακτικές; Αν κάποιος έχει αναπηρικό αμάξι και ζει στο κέντρο τι θα του πείτε; Να το πουλήσει και να κινηθεί με τα ΜΜΜ; Να πουλήσει το σπίτι του;

Συγνώμη δεν είναι λογική αυτή. Ούτε θα πρέπει να θεωρείτε λογικό ο τουρίστας ή ο επαγγελματίας που πληρώνει τρελά λεφτά να μείνει στη Μεγάλη Βρετάνια ή παραδίπλα, να μη μπορεί να βρει ταξί εκεί και να πρέπει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.

Υποψιάζομαι ότι τέτοιες απόψεις υποστηρίζουν άτομα που δεν χρησιμοποιούν το κέντρο ή που πηγαίνουν εκεί μόνο για βόλτα.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7700
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 00:33

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:07
gassim έγραψε:
29 Ιουν 2020, 13:50
Δεν μιλάω γενικά, μιλάω ειδικά για το τράμ στον Πειραιά.
Ο Πειραιάς έχει τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα και το τραμ θα αποδειχθεί σωτήριο.
Πρέπει να επεκταθεί φούλ.
Παρακαλώ παράθεσε μερικά σχετικά επιχειρήματα για την περιοχή για να καταλάβω. Από όσους μετακινούμαστε και χρησιμοποιούμε το κέντρο η εντύπωση είναι άκρως αρνητική. Δεν έχω συναντήσει έναν καταστηματάρχη ή επαγγελματία οδηγό ή πολίτη που κατεβαίνει για ψώνια να μου πει ότι του άρεσαν οι αλλαγές συνολικά. Προσοχή. Όχι η ανάπλαση ενός σημείου που μπορεί να προστέθηκαν 5 γλάστρες ή να αλλάχτηκε το πεζοδρόμιο. Αλλά η εμπειρία της κίνησης και η καθημερινότητα στο κέντρο. Δεν κατεβαίνουνε για τουρισμό και φωτογραφίες. Δεν μας νοιάζει πως δείχνει από drone. Μας νοιάζει πως το ζούμε στην πράξη.

Η αντίρρηση και αντίδραση δεν αφορά τα μέσα σταθερής τροχιάς γενικά. Να είναι ξεκάθαρο. Για την συγκεκριμένη εφαρμογή τους συζητάμε.

Επίσης κάποιοι το περνάνε πολύ στο χαλαρό ότι μία περιοχή γειτονιά μπορεί να ταλαιπωρείται για 3-4 χρόνια προκειμένου να ολοκληρωθούν κάποια έργα. Δεν είναι έτσι. Αυτός που έχει πχ μαγαζί εκεί ψιλοκαταστρέφεται όλα αυτά τα χρόνια. Αν τύχουν 2-3 μεγάλα έργα που επηρεάζουν έναν εργαζόμενο η ταλαιπωρία αγγίζει δεκαετία. Τα έζησα στο πετσί μου. Δεν μιλάω θεωρητικά.

Ο Πειραιάς όντως έχει τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα τα οποία χειροτέρεψαν αισθητά με τις μέχρι τώρα ρυθμίσεις και αλλαγές. Ελπίζουμε στο μετρό βασικά να αλλάξει την κατάσταση. Και αν είσαι κάποιας ηλικίας και γνωρίζεις την περιοχή θα έχεις ακούσει ξανά και ξανά τα σχέδια για τις γέφυρες οι οποίες ποτέ δεν έγιναν. Δεν ξέρω αν επρόκειτο για φούμαρα πολιτικών τα οποία είχαν ανυπέρβλητες τεχνικές δυσκολίες. Η λογική λέει ότι θα αποσυμφόριζαν το κέντρο.

Παρατηρώ εδώ κάποιους φίλους να ζητούν να αφήσουμε τα αυτοκίνητα. Μαζί σας και πρώτος από όλους. Αγόρασα κουβά σε πολύ μεγάλη ηλικία συγκριτικά όταν δε γινόταν αλλιώς. Για διάφορους λόγους είμαι υπέρ της μετακίνησης με μέσα μαζικής μεταφοράς. Όμως δεν γίνεται παντού και πάντα. Και η μόδα του να κάνουμε τη ζωή του οδηγού κόλαση προκειμένου να μη χρησιμοποιεί το όχημα, δεν μου αρέσει. Θα προτιμούσα να του δίναμε εναλλακτικές ποιοτικότερης μετακίνησης ώστε να μην χρειάζεται το όχημα.
Τώρα εσυ μου λες οτι δεν έχεις δει τίποτα θετικό απο το τράμ που δεν έχει λειτουργήσει.
Βασική προϋπόθεση για να δεις τα θετικά ενός μέσου είναι το μέσο να λειτουργεί και να επεκτείνεται.

Ότι τα έργα προκαλούν προβλήματα το γνωρίζω αλλά δυστυχώς τίποτα δεν γίνεται χωρίς την ανάλογη ταλαιπωρία. Για να γίνει το μετρό που σου αρέσει, όσοι είχαν μαγαζιά στις πλατείες που γίνονται οι σταθμοί δουλεύουν 10 χρόνια με τις λαμαρίνες μπροστά τους.

Ο Πειραιάς έχει πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα εδω και δεκαετίες, η λύση πιστεύω οτι είναι η αποτροπή της χρήσης αυτοκινήτων και η ταυτόχρονη διευκόλυνση των ανθρώπων όταν χρησιμοποιούν τα μέσα.
Εσυ θα προτιμούσες να του δίναμε εναλλακτικές ποιοτικότερης μετακίνησης απο το αυτοκίνητο αλλά δεν εξηγείς ποιά είναι αυτή η ποιοτικότερη μετακίνηση και πως θα λειτουργήσει.
Κανενας δεν πρόκειται να προτιμήσει τα μέσα όταν συνεχώς του φτιάχνεις πάρκινγκ για αυτοκίνητα και φαρδύτερους δρόμους γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο ειναι μακράν ο ποιοτικότερος τρόπος μετακίνησης.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7700
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 00:38

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:29
under έγραψε:
29 Ιουν 2020, 18:21
Εγω ειμαι αντιθετος σε μια τετοια σκεψη μιας και το ολο πνευμα ειναι να μπαινουν στο κεντρο οσο λιγοτερα αυτοκινητα γινεται.
Με αφορμή τη δική σου ανάρτηση ρωτάω γενικά. Τι ποσοστό ανθρώπων νομίζεται ότι παίρνει το ΙΧ του και κατεβαίνει στο κέντρο της πόλης σε ώρα αιχμής για βόλτα;
Αναρωτιέστε μήπως απλά κάνετε (πολύ πιο) δύσκολη τη ζωή ανθρώπων χωρίς εναλλακτικές; Αν κάποιος έχει αναπηρικό αμάξι και ζει στο κέντρο τι θα του πείτε; Να το πουλήσει και να κινηθεί με τα ΜΜΜ; Να πουλήσει το σπίτι του;

Συγνώμη δεν είναι λογική αυτή. Ούτε θα πρέπει να θεωρείτε λογικό ο τουρίστας ή ο επαγγελματίας που πληρώνει τρελά λεφτά να μείνει στη Μεγάλη Βρετάνια ή παραδίπλα, να μη μπορεί να βρει ταξί εκεί και να πρέπει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.

Υποψιάζομαι ότι τέτοιες απόψεις υποστηρίζουν άτομα που δεν χρησιμοποιούν το κέντρο ή που πηγαίνουν εκεί μόνο για βόλτα.
Εμείς συζητάμε για τρόπους να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό χάος του κέντου της Αθήνας και του Πειραιά. Αν σου αρέσει που φρακάρουν τα αυτοκίνητα, το καυσαέριο και η ηχορύπανση αν πιστεύεις οτι ο ανάπηρος μετακινείται μια χαρά στην αθήνα στην παρούσα φαση και θα τον εμποδίσουν τα ΜΜΜ και οι πεζόδρομοι, τότε δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει τίποτα.
Αν δεν σου αρέσει η κατάσταση ως έχει πες μας πιο συγκεκριμένα τι πιστεύεις οτι πρέπει να γίνει και μην πετάς αόριστα για εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, που δεν σημαίνει τίποτα.

Άβαταρ μέλους
esu
Δημοσιεύσεις: 1541
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2018, 16:08

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από esu » 30 Ιουν 2020, 00:43

To τραμ στον Πειραιά πάντως δεν λειτουργεί ακόμα. Στις γραμμές είναι παρκαρισμένα αμάξια. Στην Κοραή θυμάμαι βρήκαν αρχαία και μάλλον τα ξαναθάψανε όπως όπως.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 00:46

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:33
Τώρα εσυ μου λες οτι δεν έχεις δει τίποτα θετικό απο το τράμ που δεν έχει λειτουργήσει.
Βασική προϋπόθεση για να δεις τα θετικά ενός μέσου είναι το μέσο να λειτουργεί και να επεκτείνεται.
Σωστό αυτό αλλά στον προηγούμενο μακροσκελές ποστ σου επισήμανα τα προβλήματα από τις διευθετήσεις που έγιναν προκειμένου να βρεθεί χώρος για το τραμ. Τι θα αλλάξει όταν λειτουργήσει; Από αυτές τίποτα.
Πιστεύω ότι όταν έχεις ένα κέντρο πόλης με κυκλοφοριακή συμφόρηση, δεν είναι λύση να κάνεις τους διαθέσιμους δρόμους στενότερους προκειμένου να δημιουργήσεις ακόμα μεγαλύτερη συμφόρηση και να μην κατεβαίνει ο κόσμος εκεί με οχήματα. Αυτό μου φαίνεται τελείως σαδιστικό και παράλογο.

Ότι τα έργα προκαλούν προβλήματα το γνωρίζω αλλά δυστυχώς τίποτα δεν γίνεται χωρίς την ανάλογη ταλαιπωρία. Για να γίνει το μετρό που σου αρέσει, όσοι είχαν μαγαζιά στις πλατείες που γίνονται οι σταθμοί δουλεύουν 10 χρόνια με τις λαμαρίνες μπροστά τους.
gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:33
Ο Πειραιάς έχει πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα εδω και δεκαετίες, η λύση πιστεύω οτι είναι η αποτροπή της χρήσης αυτοκινήτων και η ταυτόχρονη διευκόλυνση των ανθρώπων όταν χρησιμοποιούν τα μέσα.
Εσυ θα προτιμούσες να του δίναμε εναλλακτικές ποιοτικότερης μετακίνησης απο το αυτοκίνητο αλλά δεν εξηγείς ποιά είναι αυτή η ποιοτικότερη μετακίνηση και πως θα λειτουργήσει.
Κανενας δεν πρόκειται να προτιμήσει τα μέσα όταν συνεχώς του φτιάχνεις πάρκινγκ για αυτοκίνητα και φαρδύτερους δρόμους γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο ειναι μακράν ο ποιοτικότερος τρόπος μετακίνησης.
Σου είπα για γέφυρες που ακούγονταν επί δεκαετίες. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να είναι υλοποιήσιμο κάτι τέτοιο. Κάνει μπαμ επίσης ότι μέγα μέρος του προβλήματος είναι οι νταλίκες που πάνε ή βγαίνουν κυρίως από τα Κρητικά καράβια. Οτιδήποτε θα μπορούσε να τις βγάλει μέσα από το κεντρικό δίκτυο της πόλης θα βοηθούσε τρομερά. Δεν μπορούμε γέφυρα; ΟΚ. Μπορούμε κάποια υπογειοποίηση; Κάποιο περιφερειακό; Δεν μπορώ να απαντήσω. Αλλά θα σου δώσω μία ιδέα για να καταλάβεις γιατί οι λύσεις που προτείνετε για τα ΙΧ μου ακούγονται παράλογες.
Φαντάσου να σου έλεγα να στενέψουμε τόσο τους δρόμους του Πειραιά ώστε να μη χωρούν πουθενά να περάσουν νταλίκες. Θα το θεωρούσες αυτό λύση του προβλήματος; Δηλαδή οι νησιώτες να πάνε απλώς να κόψουν το λαιμό τους; Γιατί τέτοιου είδους επιχειρήματα διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες για όσους χρησιμοποιούν ΙΧ στην Αθήνα.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 00:51

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:38
Εμείς συζητάμε για τρόπους να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό χάος του κέντου της Αθήνας και του Πειραιά. Αν σου αρέσει που φρακάρουν τα αυτοκίνητα, το καυσαέριο και η ηχορύπανση αν πιστεύεις οτι ο ανάπηρος μετακινείται μια χαρά στην αθήνα στην παρούσα φαση και θα τον εμποδίσουν τα ΜΜΜ και οι πεζόδρομοι, τότε δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει τίποτα.
Αν δεν σου αρέσει η κατάσταση ως έχει πες μας πιο συγκεκριμένα τι πιστεύεις οτι πρέπει να γίνει και μην πετάς αόριστα για εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, που δεν σημαίνει τίποτα.
Με τις παρεμβάσεις που κάνετε ελπίζετε ότι κάποιοι θα σταματήσουν να κατεβαίνουν με οχήματα στο κέντρο της Αθήνας. Εγώ προβλέπω ότι δεν είναι τόσο πολλοί όσο πιστεύετε και αυτό πουν θα γίνει στο τέλος θα είναι αυτοί που αναγκαστικά κατεβαίνουν με όχημα, να τρώνε την ταλαιπωρία της αρκούδας.

Και μη μένεις μόνο στη συζήτηση για την Πανεπιστημίου. Η Χαρ. Τρικούπη είναι πλέον ένα αίσχος. Διοχετεύεται τόση κίνηση που αποκλείεται να μπορέσει να έχει μια κάποια φυσιολογική ροή. Αποτέλεσμα. Αυτοκίνητα σαρδελοποιημένα και μεγάλη αύξηση της κατανάλωσης από το σταμάτα ξεκίνα. Δεν ξέρω αν έχεις κάποια επαγγελματική σχέση με το χώρο. Αν ναι θα ήθελα να ακούσω αν έχει υπολογιστεί αυτή η έξτρα επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τα οχήματα που κινούνται διαρκώς με πρώτη.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών