gassim έγραψε: ↑30 Ιουν 2020, 00:33
Τώρα εσυ μου λες οτι δεν έχεις δει τίποτα θετικό απο το τράμ που δεν έχει λειτουργήσει.
Βασική προϋπόθεση για να δεις τα θετικά ενός μέσου είναι το μέσο να λειτουργεί και να επεκτείνεται.
Σωστό αυτό αλλά στον προηγούμενο μακροσκελές ποστ σου επισήμανα τα προβλήματα από τις διευθετήσεις που έγιναν προκειμένου να βρεθεί χώρος για το τραμ. Τι θα αλλάξει όταν λειτουργήσει; Από αυτές τίποτα.
Πιστεύω ότι όταν έχεις ένα κέντρο πόλης με κυκλοφοριακή συμφόρηση, δεν είναι λύση να κάνεις τους διαθέσιμους δρόμους στενότερους προκειμένου να δημιουργήσεις ακόμα μεγαλύτερη συμφόρηση και να μην κατεβαίνει ο κόσμος εκεί με οχήματα. Αυτό μου φαίνεται τελείως σαδιστικό και παράλογο.
Ότι τα έργα προκαλούν προβλήματα το γνωρίζω αλλά δυστυχώς τίποτα δεν γίνεται χωρίς την ανάλογη ταλαιπωρία. Για να γίνει το μετρό που σου αρέσει, όσοι είχαν μαγαζιά στις πλατείες που γίνονται οι σταθμοί δουλεύουν 10 χρόνια με τις λαμαρίνες μπροστά τους.
gassim έγραψε: ↑30 Ιουν 2020, 00:33
Ο Πειραιάς έχει πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα εδω και δεκαετίες, η λύση πιστεύω οτι είναι η αποτροπή της χρήσης αυτοκινήτων και η ταυτόχρονη διευκόλυνση των ανθρώπων όταν χρησιμοποιούν τα μέσα.
Εσυ θα προτιμούσες να του δίναμε εναλλακτικές ποιοτικότερης μετακίνησης απο το αυτοκίνητο αλλά δεν εξηγείς ποιά είναι αυτή η ποιοτικότερη μετακίνηση και πως θα λειτουργήσει.
Κανενας δεν πρόκειται να προτιμήσει τα μέσα όταν συνεχώς του φτιάχνεις πάρκινγκ για αυτοκίνητα και φαρδύτερους δρόμους γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο ειναι μακράν ο ποιοτικότερος τρόπος μετακίνησης.
Σου είπα για γέφυρες που ακούγονταν επί δεκαετίες. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να είναι υλοποιήσιμο κάτι τέτοιο. Κάνει μπαμ επίσης ότι μέγα μέρος του προβλήματος είναι οι νταλίκες που πάνε ή βγαίνουν κυρίως από τα Κρητικά καράβια. Οτιδήποτε θα μπορούσε να τις βγάλει μέσα από το κεντρικό δίκτυο της πόλης θα βοηθούσε τρομερά. Δεν μπορούμε γέφυρα; ΟΚ. Μπορούμε κάποια υπογειοποίηση; Κάποιο περιφερειακό; Δεν μπορώ να απαντήσω. Αλλά θα σου δώσω μία ιδέα για να καταλάβεις γιατί οι λύσεις που προτείνετε για τα ΙΧ μου ακούγονται παράλογες.
Φαντάσου να σου έλεγα να στενέψουμε τόσο τους δρόμους του Πειραιά ώστε να μη χωρούν πουθενά να περάσουν νταλίκες. Θα το θεωρούσες αυτό λύση του προβλήματος; Δηλαδή οι νησιώτες να πάνε απλώς να κόψουν το λαιμό τους; Γιατί τέτοιου είδους επιχειρήματα διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες για όσους χρησιμοποιούν ΙΧ στην Αθήνα.