Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
esu
Δημοσιεύσεις: 1542
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2018, 16:08

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από esu » 30 Ιουν 2020, 00:56

Ο Πειραιάς είναι πολύ πυκνοκατοικημένος. Το πρόβλημα πιστεύω θα μειωνόταν με την δημιουργία ή εκμετάλλευση μεγάλων κτήριων ή χώρων parking, που να συμφέρει όμως τον μόνιμο κάτοικο αλλά και τον επισκέπτη. Και από κει και πέρα μονοδρομίσεις στις μεγάλες αρτηρίες (Ηρώων, Λαμπράκη κλπ) και στοχευμένες πεζοδρομίσεις σε σοκάκια που χρησιμεύουν μόνο για παρκάρισμα κάτω απ το σπίτι του καθενα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος esu την 30 Ιουν 2020, 00:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7701
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 00:57

Όταν σχεδιάζεται ένας αυτοκινητόδρομος, είτε γέφυρα, είτε υπόγειος, με 5 10 20 λωρίδες είναι θέμα χρόνου να πήξει στην κίνηση. Οι συγκοινωνιολόγοι ξέρουν απο τώρα ποια δεκαετία θα πήζει η Αττική Οδός που τώρα μας φαίνεται οικόπεδο. Τα αυτοκίνητα πρέπει να κινούνται όσο το δυνατόν πιο περιφερειακά και στους δρόμους του κέντρου να κινούνται όσο το δυνατόν περισσότερα ΜΜΜ.
Η Ηρώων Πολυτεχνείου δεν πήζει απο τις νταλίκες που έρχονται απο την Κρήτη, πήζει από όσους θέλουν να πάνε στο κέντρο και παίρνουν το αυτοκίνητο ελπίζοντας οτι θα παρκάρουν στα γύρω στενά. Τα γυρω στενά πήζουν απ όλους αυτους που ψάχνουν να παρκάρουν και κάνουν γύρω γύρω. Ε κάποια στιγμή πρέπει να μπει στο μυαλό μας οτι αν θες να πας στο Δημοτικό θέατρο πρέπει να πάρεις το δημόσιο μέσο που σε εξυπηρετεί καλύτερα και πρέπει τα μέσα αυτά να πληθύνουν όσο το δυνατόν περισσότερο.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24347
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 00:58

esu έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:56
Ο Πειραιάς είναι πολύ πυκνοκατοικημένος. Το πρόβλημα πιστεύω θα μειωνόταν με την δημιουργία ή εκμετάλλευση μεγάλων κτήριων ή χώρων parking, που να συμφέρει όμως τον μόνιμο κάτοικο αλλά και τον επισκέπτη. Και από κει και πέρα μονοδρομίσεις και στοχευμένες πεζοδρομίσεις σε σοκάκια που χρησιμεύουν μόνο για παρκάρισμα κάτω απ το σπίτι του καθενα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν χώροι για αυτά. Αυτό που θα δεις αν είχες επισκεφθεί πριν 10-15 χρόνια τον Πειραιά, είναι ότι πλέον χρειάζεσαι να κάνεις κύκλους προκειμένου να πας από το σημείο Α στο Β και μάλιστα χρησιμοποιώντας στενότερους δρόμους. Είναι στη λογική που παρουσιάστηκε νωρίτερα ότι τιμωρούμε τον οδηγό προκειμένου να απηυδήσει και να μην πατήσει.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7701
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 01:02

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:51
gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:38
Εμείς συζητάμε για τρόπους να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό χάος του κέντου της Αθήνας και του Πειραιά. Αν σου αρέσει που φρακάρουν τα αυτοκίνητα, το καυσαέριο και η ηχορύπανση αν πιστεύεις οτι ο ανάπηρος μετακινείται μια χαρά στην αθήνα στην παρούσα φαση και θα τον εμποδίσουν τα ΜΜΜ και οι πεζόδρομοι, τότε δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει τίποτα.
Αν δεν σου αρέσει η κατάσταση ως έχει πες μας πιο συγκεκριμένα τι πιστεύεις οτι πρέπει να γίνει και μην πετάς αόριστα για εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, που δεν σημαίνει τίποτα.
Με τις παρεμβάσεις που κάνετε ελπίζετε ότι κάποιοι θα σταματήσουν να κατεβαίνουν με οχήματα στο κέντρο της Αθήνας. Εγώ προβλέπω ότι δεν είναι τόσο πολλοί όσο πιστεύετε και αυτό πουν θα γίνει στο τέλος θα είναι αυτοί που αναγκαστικά κατεβαίνουν με όχημα, να τρώνε την ταλαιπωρία της αρκούδας.

Και μη μένεις μόνο στη συζήτηση για την Πανεπιστημίου. Η Χαρ. Τρικούπη είναι πλέον ένα αίσχος. Διοχετεύεται τόση κίνηση που αποκλείεται να μπορέσει να έχει μια κάποια φυσιολογική ροή. Αποτέλεσμα. Αυτοκίνητα σαρδελοποιημένα και μεγάλη αύξηση της κατανάλωσης από το σταμάτα ξεκίνα. Δεν ξέρω αν έχεις κάποια επαγγελματική σχέση με το χώρο. Αν ναι θα ήθελα να ακούσω αν έχει υπολογιστεί αυτή η έξτρα επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τα οχήματα που κινούνται διαρκώς με πρώτη.
Η χαριλαου τρικούπη ήταν και πριν ενα αίσχος. Οκ δεν πιστεύεις οτι θα βελτιωθεί η κατάσταση όσο παιρνεις χώρο απο τα αυτοκίνητα και τον δίνεις στα ΜΜΜ. δεκτό.
Εσυ τι πιστεύεις οτι πρέπει να γίνει;

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24347
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 01:04

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:57
Όταν σχεδιάζεται ένας αυτοκινητόδρομος, είτε γέφυρα, είτε υπόγειος, με 5 10 20 λωρίδες είναι θέμα χρόνου να πήξει στην κίνηση. Οι συγκοινωνιολόγοι ξέρουν απο τώρα ποια δεκαετία θα πήζει η Αττική Οδός που τώρα μας φαίνεται οικόπεδο. Τα αυτοκίνητα πρέπει να κινούνται όσο το δυνατόν πιο περιφερειακά και στους δρόμους του κέντρου να κινούνται όσο το δυνατόν περισσότερα ΜΜΜ.
Η Ηρώων Πολυτεχνείου δεν πήζει απο τις νταλίκες που έρχονται απο την Κρήτη, πήζει από όσους θέλουν να πάνε στο κέντρο και παίρνουν το αυτοκίνητο ελπίζοντας οτι θα παρκάρουν στα γύρω στενά. Τα γυρω στενά πήζουν απ όλους αυτους που ψάχνουν να παρκάρουν και κάνουν γύρω γύρω. Ε κάποια στιγμή πρέπει να μπει στο μυαλό μας οτι αν θες να πας στο Δημοτικό θέατρο πρέπει να πάρεις το δημόσιο μέσο που σε εξυπηρετεί καλύτερα και πρέπει τα μέσα αυτά να πληθύνουν όσο το δυνατόν περισσότερο.
Αυτό που λες είναι λογικό και δεν μπορεί να διαφωνήσει κάποιος. Πρώτα λοιπόν φτιάχνεις το μετρό, ταυτόχρονα εκμοντερνίζεις και ρυθμίζεις καλύτερα τα λεωφορεία και μετά δίνει αντικίνητρα στο να μπει κάποιος με το ΙΧ του στο κέντρο (πχ μεγαλύτερα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση, ειδικές άδειες εισόδου για κατοίκους κοκ).
Όχι όμως πριν δόσεις λύση να κόβεις πλάτος από ήδη κορεσμένους δρόμους, ελπίζοντας ότι κάποιοι θα μετακινηθούν με παραπέντε ή ελικόπτερο. Δεν είναι φυσιολογικό.

Στο δε σχεδιασμό έχουν γίνει τόσο χτυπητά μικρά λάθη εδώ κι εκεί που πραγματικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην επιστημοσύνη αυτών που επιβλέπουν.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7701
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 01:06

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:58
esu έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:56
Ο Πειραιάς είναι πολύ πυκνοκατοικημένος. Το πρόβλημα πιστεύω θα μειωνόταν με την δημιουργία ή εκμετάλλευση μεγάλων κτήριων ή χώρων parking, που να συμφέρει όμως τον μόνιμο κάτοικο αλλά και τον επισκέπτη. Και από κει και πέρα μονοδρομίσεις και στοχευμένες πεζοδρομίσεις σε σοκάκια που χρησιμεύουν μόνο για παρκάρισμα κάτω απ το σπίτι του καθενα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν χώροι για αυτά. Αυτό που θα δεις αν είχες επισκεφθεί πριν 10-15 χρόνια τον Πειραιά, είναι ότι πλέον χρειάζεσαι να κάνεις κύκλους προκειμένου να πας από το σημείο Α στο Β και μάλιστα χρησιμοποιώντας στενότερους δρόμους. Είναι στη λογική που παρουσιάστηκε νωρίτερα ότι τιμωρούμε τον οδηγό προκειμένου να απηυδήσει και να μην πατήσει.
ή να πατήσει κυριολεκτικά και λίγο τα πόδια του στην γη και να περπατήσει 2 τετραγωνα απο την πλατεία καραισκάκη μέχρι την αγία τριάδα που είπες νωρίτερα.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24347
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 01:12

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:02
Εσυ τι πιστεύεις οτι πρέπει να γίνει;
Αθήνα εδώ που φτάσαμε; Το λιγότερο κατάργηση του ποδηλατόδρομου στην Πανεπιστημίου. Φίλος ποδηλάτης σας έγραψε σε άλλη σελίδα ότι ποδηλατόδρομος με 5 φανάρια δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί από αυτούς.

Δεν νομίζω ότι έλειψαν χώροι στην Πανεπιστημίου για τους πεζούς. Θα προτιμούσα τα χρήματα να είχαν διατεθεί αλλιώς:

* Καλαίσθητη αναβάθμιση των υπαρχόντων πεζοδρομίων δρόμου με λουλούδια ή ότι άλλο ξέρουν οι ειδικοί.
* Μία λωρίδα αποκλειστικής χρήσης (με βαριά πρόστιμα για όποιον δεν συμμορφώνεται - 3 κάμερες κατά μήκος θα αρκούσαν) δεξιά για τα ΜΜΜ και τα τουριστικά λεωφορεία τα οποία και λόγω κορωνοϊού θα φροντίζαμε να πυκνώσουν θεαματικά τα δρομολόγιά τους
* Ο υπόλοιπος δρόμος φαρδύς και όχι κλειστοφοβικός όπως τώρα για ομαλή ροή

Η Αθήνα είναι μια βρώμικη πόλη. Υπάρχουν πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν θεαματικά την εικόνα της.

Άβαταρ μέλους
esu
Δημοσιεύσεις: 1542
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2018, 16:08

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από esu » 30 Ιουν 2020, 01:15

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:58
esu έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:56
Ο Πειραιάς είναι πολύ πυκνοκατοικημένος. Το πρόβλημα πιστεύω θα μειωνόταν με την δημιουργία ή εκμετάλλευση μεγάλων κτήριων ή χώρων parking, που να συμφέρει όμως τον μόνιμο κάτοικο αλλά και τον επισκέπτη. Και από κει και πέρα μονοδρομίσεις και στοχευμένες πεζοδρομίσεις σε σοκάκια που χρησιμεύουν μόνο για παρκάρισμα κάτω απ το σπίτι του καθενα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν χώροι για αυτά. Αυτό που θα δεις αν είχες επισκεφθεί πριν 10-15 χρόνια τον Πειραιά, είναι ότι πλέον χρειάζεσαι να κάνεις κύκλους προκειμένου να πας από το σημείο Α στο Β και μάλιστα χρησιμοποιώντας στενότερους δρόμους. Είναι στη λογική που παρουσιάστηκε νωρίτερα ότι τιμωρούμε τον οδηγό προκειμένου να απηυδήσει και να μην πατήσει.
Νομίζω χώρος δεν υπάρχει αν αποδεχτούμε την στάθμευση στις άκρες των δρόμων, που είναι ενοχλητική -ειδικά στον Πειραιά- τόσο στους πεζούς όσο και στους οδηγούς, όσο και επικίνδυνη γιατί μειώνει την ορατότητα. Πέρα από την αισθητική του θέματος. Από κει και πέρα δεν βλέπω γιατί να μην μπορούν να δημιουργηθούν υπόγεια ή πολυόροφα parking. Το πρόβλημα είναι ότι η περιοχή έχει πολλές ανηφόρες και τα parking πρέπει να είναι πιο κοντά στα κεντρικά σημεία γιατί το περπάτημα είναι θέμα.

Το κτήριο Σκυλίτση και Ηρώων που έχει καλυφτεί με τις αφήσες του Μόραλη, ξέρεις τι είναι; Νομίζω υπάρχουν πολλά κτήρια φαντάσματα. Ο Κεράνης πχ; απέχει 700 μέτρα από την Κοραή.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24347
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 01:18

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:06

ή να πατήσει κυριολεκτικά και λίγο τα πόδια του στην γη και να περπατήσει 2 τετραγωνα απο την πλατεία καραισκάκη μέχρι την αγία τριάδα που είπες νωρίτερα.
Αφήνοντάς το αυτοκίνητό του που; Στο λιμάνι απαγορεύεται (και σωστά) να παρκάρεις.
Μη μου πεις να μην πάρει αυτοκίνητο καν. Υπάρχουν περιοχές που για να κατεβείς στον Πειραιά υποφέρεις. Μιλάς με άνθρωπο που στο κέντρο της Αθήνας, στη δουλειά του δεν είχε πατήσει ΠΟΤΕ με το όχημά του προ κορωνοϊού.

Έγιναν και άλλα παλαβά, χειρότερα. Έρχεσαι από Φάληρο (Συγγρού ή και όλη τη ζώνη της παραλιακής) και θέλεις να πας Πασαλιμάνι. Κατέβαινες μια Γρ. Λαμπράκη και τέρμα. Και τώρα φορτώνεις με κίνηση άλλους κεντρικούς δρόμους κάνοντας Π επειδή έπρεπε να βρεθεί χώρος για το τραμ.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7701
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 01:19

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:04
gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:57
Όταν σχεδιάζεται ένας αυτοκινητόδρομος, είτε γέφυρα, είτε υπόγειος, με 5 10 20 λωρίδες είναι θέμα χρόνου να πήξει στην κίνηση. Οι συγκοινωνιολόγοι ξέρουν απο τώρα ποια δεκαετία θα πήζει η Αττική Οδός που τώρα μας φαίνεται οικόπεδο. Τα αυτοκίνητα πρέπει να κινούνται όσο το δυνατόν πιο περιφερειακά και στους δρόμους του κέντρου να κινούνται όσο το δυνατόν περισσότερα ΜΜΜ.
Η Ηρώων Πολυτεχνείου δεν πήζει απο τις νταλίκες που έρχονται απο την Κρήτη, πήζει από όσους θέλουν να πάνε στο κέντρο και παίρνουν το αυτοκίνητο ελπίζοντας οτι θα παρκάρουν στα γύρω στενά. Τα γυρω στενά πήζουν απ όλους αυτους που ψάχνουν να παρκάρουν και κάνουν γύρω γύρω. Ε κάποια στιγμή πρέπει να μπει στο μυαλό μας οτι αν θες να πας στο Δημοτικό θέατρο πρέπει να πάρεις το δημόσιο μέσο που σε εξυπηρετεί καλύτερα και πρέπει τα μέσα αυτά να πληθύνουν όσο το δυνατόν περισσότερο.
Αυτό που λες είναι λογικό και δεν μπορεί να διαφωνήσει κάποιος. Πρώτα λοιπόν φτιάχνεις το μετρό, ταυτόχρονα εκμοντερνίζεις και ρυθμίζεις καλύτερα τα λεωφορεία και μετά δίνει αντικίνητρα στο να μπει κάποιος με το ΙΧ του στο κέντρο (πχ μεγαλύτερα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση, ειδικές άδειες εισόδου για κατοίκους κοκ).
Όχι όμως πριν δόσεις λύση να κόβεις πλάτος από ήδη κορεσμένους δρόμους, ελπίζοντας ότι κάποιοι θα μετακινηθούν με παραπέντε ή ελικόπτερο. Δεν είναι φυσιολογικό.

Στο δε σχεδιασμό έχουν γίνει τόσο χτυπητά μικρά λάθη εδώ κι εκεί που πραγματικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην επιστημοσύνη αυτών που επιβλέπουν.
Έχεις υπόψη σου πόσο πιο ακριβό και πόσο περισσότερο χρόνο θέλει για να φτιαχτεί το μετρό απο το τράμ; Στο Κερατσίνι που σου είπα νωρίτερα έπεσε η ιδέα να γίνει προέκταση του μετρό. Απο την στιγμή που πέφτει η ιδέα μέχρι την στιγμή που θα είναι έτοιμο ρεαλιστικά μπορει να περάσουν 20 χρόνια ή και παραπάνω. Το κόστος είναι εκατό φορές πάνω. Η γραμμη 4 του μετρό συζητιέται ήδη καμια δεκαετία και απέχουμε πολύ απο το να μπει η πρώτη μπουλντόζα.
Τα λεωφορεία που σαφώς και πρέπει να πληθυνουν και να εκμοντερνιστούν (ηλεκτρικά;) αν τα ρίξεις έτσι απλά στην κυκλοφορία απλά θα κάθονται πίσω απο τα αυτοκίνητα. Τα αντικίνητρα για την χρήση του ΙΧ πρέπει να έρθουν ταυτόχρονα. Δηλαδή όσο μπαίνουν νεα ΜΜΜ τόσο να πιέζονται οι οδηγοί να τα προτιμήσουν έναντι του αυτοκινήτου τους. Όσο ξέρεις οτι με το ΙΧ σου θα φτάσεις κουτσά στραβά στον προορισμό σου κι εκει με εναν δυο κύκλους θα παρκάρεις δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσεις σε στάση λεωφορείου για να είσαι στην ίδια ουρά με τους οδηγούς. Αυτό το λέω απο προσωπική πείρα και ως οδηγός αυτοκινήτου που δεν το αποχωρίζεται σχεδόν ποτέ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 30 Ιουν 2020, 01:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7701
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 01:27

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:18
gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:06

ή να πατήσει κυριολεκτικά και λίγο τα πόδια του στην γη και να περπατήσει 2 τετραγωνα απο την πλατεία καραισκάκη μέχρι την αγία τριάδα που είπες νωρίτερα.
Αφήνοντάς το αυτοκίνητό του που; Στο λιμάνι απαγορεύεται (και σωστά) να παρκάρεις.
Μη μου πεις να μην πάρει αυτοκίνητο καν. Υπάρχουν περιοχές που για να κατεβείς στον Πειραιά υποφέρεις. Μιλάς με άνθρωπο που στο κέντρο της Αθήνας, στη δουλειά του δεν είχε πατήσει ΠΟΤΕ με το όχημά του προ κορωνοϊού.

Έγιναν και άλλα παλαβά, χειρότερα. Έρχεσαι από Φάληρο (Συγγρού ή και όλη τη ζώνη της παραλιακής) και θέλεις να πας Πασαλιμάνι. Κατέβαινες μια Γρ. Λαμπράκη και τέρμα. Και τώρα φορτώνεις με κίνηση άλλους κεντρικούς δρόμους κάνοντας Π επειδή έπρεπε να βρεθεί χώρος για το τραμ.
Πρέπει να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης περιφερειακά της πόλης. Υπάρχουν περιοχές που για να κατέβεις πειραιά υποφέρεις και μένω σε μια απο αυτές. Αν δεν υπήρχε η κίνηση στο κέντρο και κινούνταν τα ΜΜΜ πιο άνετα δεν θα υπόφερες. Είναι φαύλος κύκλος και για να σπάσει πρέπει να ξεβολευτούμε όλοι (οι οδηγοί).

Άβαταρ μέλους
esu
Δημοσιεύσεις: 1542
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2018, 16:08

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από esu » 30 Ιουν 2020, 01:31

Και η πιο προχω λυση είναι να επενδύσουμε σε αυτο-οδηγούμενα ταξί... Όταν κάνεις έργα με πλάνο να ολοκληρωθούν σε τόσα χρόνια, μπορεί με την ολοκλήρωσή τους να είσαι παλί εκτός τόπου και χρόνου. Αυτοί που χειρίζονται τέτοια θέματα θα πρέπει να βλέπουν πολλές δεκαετίες μπροστά και να μιλάνε ειδικοί από πολλούς κλάδους.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24347
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 01:31

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:19
Έχεις υπόψη σου πόσο πιο ακριβό και πόσο περισσότερο χρόνο θέλει για να φτιαχτεί το μετρό απο το τράμ; Στο Κερατσίνι που σου είπα νωρίτερα έπεσε η ιδέα να γίνει προέκταση του μετρό. Απο την στιγμή που πέφτει η ιδέα μέχρι την στιγμή που θα είναι έτοιμο ρεαλιστικά μπορει να περάσουν 20 χρόνια ή και παραπάνω. Το κόστος είναι εκατό φορές πάνω.
Τα λεωφορεία που σαφώς και πρέπει να πληθυνουν και να εκμοντερνιστούν (ηλεκτρικά;) αν τα ρίξεις έτσι απλά στην κυκλοφορία απλά θα κάθονται πίσω απο τα αυτοκίνητα. Τα αντικίνητρα για την χρήση του ΙΧ πρέπει να έρθουν ταυτόχρονα. Δηλαδή όσο μπαίνουν νεα ΜΜΜ τόσο να πιέζονται οι οδηγοί να τα προτιμήσουν έναντι του αυτοκινήτου τους. Όσο ξέρεις οτι με το ΙΧ σου θα φτάσεις κουτσά στραβά στον προορισμό σου κι εκει με εναν δυο κύκλους θα παρκάρεις δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσεις σε στάση λεωφορείου για να είσαι στην ίδια ουρά με τους οδηγούς. Αυτό το λέω απο προσωπική πείρα και ως οδηγός αυτοκινήτου που δεν το αποχωρίζεται σχεδόν ποτέ.
Νομίζω ότι η διαφωνία μας καταγράφηκε. Μπορεί να λέω βλακείες και οι ειδικοί να ξέρουν καλύτερα. Οι πιθανότητες είναι μαζί τους.

Πάντως όταν βλέπω αυτό, αδυνατώ να πιστέψω ότι πρόκειται για ανθρώπους που είχαν οποιαδήποτε επαφή ή μελέτησαν την πραγματικότητα της πόλης

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7701
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 01:35

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:31


Νομίζω ότι η διαφωνία μας καταγράφηκε. Μπορεί να λέω βλακείες και οι ειδικοί να ξέρουν καλύτερα. Οι πιθανότητες είναι μαζί τους.

Πάντως όταν βλέπω αυτό, αδυνατώ να πιστέψω ότι πρόκειται για ανθρώπους που είχαν οποιαδήποτε επαφή ή μελέτησαν την πραγματικότητα της πόλης

Εικόνα

τι είναι αυτό;
Δεν κατάλαβα τι σε ενοχλεί.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24347
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 01:52

Τεκμήριο άγνοιας αυτών που έκαναν τις παρεμβάσεις.

Στο αριστερό πάνω μέρος του κύκλου βλέπεις τη στάση των λεωφορείων απέναντι από τον ηλεκτρικό. Είναι η πολυπληθέστερη στάση του λιμανιού και μάλλον και του Πειραιά ολόκληρου. Το μεγαλύτερο μέρος των ΜΜΜ που κατεβαίνουν στο λιμάνι σταματάει σε αυτήν. Στο σημείο εκείνο έχει το μικρότερο φάρδος το πεζοδρόμιο! Αποτέλεσμα. Όταν ως συνήθως έχεις 2 ή και περισσότερα λεωφορεία (ή τρόλλεϋ) να αποβιβάζουν κόσμο, προκειμένου αυτοί να τρέξουν στο φανάρι της διάβασης, πέφτουν (οι του πίσω οχήματος) πάνω σε αυτούς του μπροστινού. Για όνομα του Δία ποιος σκέφτηκε ότι έπρεπε να βάλει στάση εκεί που στενεύει το πεζοδρόμιο; Γιατί δεν έγινε μία διαπλάτυνση προς τη θάλασσα να δώσουν 2-3 μέτρα (που καταφανώς υπάρχουν) να εξυπηρετηθεί ο κόσμος; Έχω δει ανθρώπους να πέφτουν πάνω σε άλλους, συνήθως ηλικιωμένους που είναι πιο βραδυκίνητοι.

Δεύτερο λάθος και μάλιστα εγκληματικό. Δημιουργήθηκε αυτό το S στο δρόμο (αναγκαστικά) και μπήκε η διάβαση ακριβώς στη μέση του. Το πρόβλημα είναι ότι εκεί τα οχήματα έρχονται με κάποια ταχύτητα και έχουν να αντιμετωπίσουν πεζούς που δεν σέβονται το φανάρι γιατί είναι σχετικά μεγάλο (αργεί). Είναι θέμα χρόνου να έχεις τροχαίο με σοβαρό τραυματισμό (αν δε έχεις ήδη και δεν το ξέρω). Στο σημείο εκείνο δεν έχεις ορατότητα παρά μόνο την τελευταία στιγμή.

Λίγο πιο πάνω (εκτός φωτογραφίας) χάσκει η άχρηστη πλέον γέφυρα του Φασούλα. Πέρα της σπατάλης πόρων του να φτιαχθεί μια τέτοια γέφυρα που μετά από λίγα χρόνια δεν χρησιμοποιείται, μήπως θα μπορούσαν να την μετακινήσουν 10 μέτρα προς τη θάλασσα και να λύσουν το πρόβλημα αυτών που μπαίνουν και βγαίνουν στον ηλεκτρικό; Αλλά και αυτό να μην γίνεται, δεν μπορούσε η διάβαση να αποφύγει την κοιλιά του S και να πάει 10 μέτρα παρακάτω ώστε να βλέπουν οι οδηγοί τους πεζούς;

Δες τώρα πως απέναντι με μηδαμινό κόστος θα είχε γίνει η ζωή των πολιτών ευκολότερη. Έχουν μπει σε πολλές στάσεις αυτά τα αυτόματα συστήματα με φωτεινές ενδείξεις με τον υπολειπόμενο εκτιμώμενο χρόνο για την άφιξη λεωφορείου. Έχει πχ 2 τετράγωνα παρακάτω στη στάση του 20 μετά τη Αγ. Τριάδα. Και δεν έχει που (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που πέρασα); Δεν έχει στην πλέον κομβική στάση ακριβώς έξω και επάνω από τον κόκκινο κύκλο. Εκεί που πολλοί μπορούν να εξυπηρετηθούν από 2 και 3 γραμμές. Αν ήξεραν πχ ότι αμέσως μετά το 825 έρχεται το 826 θα απέφευγαν να τιγκάρουν το πρώτο.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών