ST48410 έγραψε: ↑30 Ιουν 2020, 01:52Τεκμήριο άγνοιας αυτών που έκαναν τις παρεμβάσεις.
Στο αριστερό πάνω μέρος του κύκλου βλέπεις τη στάση των λεωφορείων απέναντι από τον ηλεκτρικό. Είναι η πολυπληθέστερη στάση του λιμανιού και μάλλον και του Πειραιά ολόκληρου. Το μεγαλύτερο μέρος των ΜΜΜ που κατεβαίνουν στο λιμάνι σταματάει σε αυτήν. Στο σημείο εκείνο έχει το μικρότερο φάρδος το πεζοδρόμιο! Αποτέλεσμα. Όταν ως συνήθως έχεις 2 ή και περισσότερα λεωφορεία (ή τρόλλεϋ) να αποβιβάζουν κόσμο, προκειμένου αυτοί να τρέξουν στο φανάρι της διάβασης, πέφτουν (οι του πίσω οχήματος) πάνω σε αυτούς του μπροστινού. Για όνομα του Δία ποιος σκέφτηκε ότι έπρεπε να βάλει στάση εκεί που στενεύει το πεζοδρόμιο; Γιατί δεν έγινε μία διαπλάτυνση προς τη θάλασσα να δώσουν 2-3 μέτρα (που καταφανώς υπάρχουν) να εξυπηρετηθεί ο κόσμος; Έχω δει ανθρώπους να πέφτουν πάνω σε άλλους, συνήθως ηλικιωμένους που είναι πιο βραδυκίνητοι.
Δεύτερο λάθος και μάλιστα εγκληματικό. Δημιουργήθηκε αυτό το S στο δρόμο (αναγκαστικά) και μπήκε η διάβαση ακριβώς στη μέση του. Το πρόβλημα είναι ότι εκεί τα οχήματα έρχονται με κάποια ταχύτητα και έχουν να αντιμετωπίσουν πεζούς που δεν σέβονται το φανάρι γιατί είναι σχετικά μεγάλο (αργεί). Είναι θέμα χρόνου να έχεις τροχαίο με σοβαρό τραυματισμό (αν δε έχεις ήδη και δεν το ξέρω). Στο σημείο εκείνο δεν έχεις ορατότητα παρά μόνο την τελευταία στιγμή.
Λίγο πιο πάνω (εκτός φωτογραφίας) χάσκει η άχρηστη πλέον γέφυρα του Φασούλα. Πέρα της σπατάλης πόρων του να φτιαχθεί μια τέτοια γέφυρα που μετά από λίγα χρόνια δεν χρησιμοποιείται, μήπως θα μπορούσαν να την μετακινήσουν 10 μέτρα προς τη θάλασσα και να λύσουν το πρόβλημα αυτών που μπαίνουν και βγαίνουν στον ηλεκτρικό; Αλλά και αυτό να μην γίνεται, δεν μπορούσε η διάβαση να αποφύγει την κοιλιά του S και να πάει 10 μέτρα παρακάτω ώστε να βλέπουν οι οδηγοί τους πεζούς;
Δες τώρα πως απέναντι με μηδαμινό κόστος θα είχε γίνει η ζωή των πολιτών ευκολότερη. Έχουν μπει σε πολλές στάσεις αυτά τα αυτόματα συστήματα με φωτεινές ενδείξεις με τον υπολειπόμενο εκτιμώμενο χρόνο για την άφιξη λεωφορείου. Έχει πχ 2 τετράγωνα παρακάτω στη στάση του 20 μετά τη Αγ. Τριάδα. Και δεν έχει που (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που πέρασα); Δεν έχει στην πλέον κομβική στάση ακριβώς έξω και επάνω από τον κόκκινο κύκλο. Εκεί που πολλοί μπορούν να εξυπηρετηθούν από 2 και 3 γραμμές. Αν ήξεραν πχ ότι αμέσως μετά το 825 έρχεται το 826 θα απέφευγαν να τιγκάρουν το πρώτο.
Έξοχη ανάλυση παρότι δεν ήξερα την κατάσταση.
Γενικότερα όσοι ξέρουν μία περιοχή καλά οδηγώντας την κιόλας έχουν βαρύνουσα γνώμη.
Το έχω διαπιστώσει από περιοχές που έχω οδηγήσει πολύ και κρίνοντας τις αντίστοιχες παρεμβάσεις που έγιναν.