θελουμε, και εχουμε.
μεσα σε αυτη την ελευθερια εντασσεται η ελευθερια των χχ να ξεσκεπαζουν, και η ελευθερια του φβ να κατεβαζει.
θελουμε, και εχουμε.
Σου είπα, έχουμε διαφορετική θεώρηση.
σοφα εμιλησες.ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 12:38Πέραν των επιμέρους διαφωνιών και αντεγκλήσεων που σημειώθηκαν στο σεπτό αυτό νήμα, θα ήθελα να τοποθετηθώ γενικότερα, ιδίως με αφορμή το πώς λειτουργώ προσωπικά όλα αυτά τα χρόνια όσον αφορά τον έλεγχο των οιωνδήποτε φερόμενων πραγματολογικών στοιχείων συναντώ -είτε στο διαδίκτυο είτε σε χαρτώες «πηγές»/πηγές. Παράλληλα, έχω ενστερνιστεί και μια μπακάλικη «θεωρία», τη θεωρία με το «γυφτάκι» (μην παρεξηγηθώ: το εννοώ με πολλά εισαγωγικά και χωρίς ρατσιστικές συνδηλώσεις), την οποία έχω χρησιμοποιήσει αφορμής γενομένης και σε εργασιακό πλαίσιο υπουργείου (ένα φεγγάρι). Έλεγα λοιπόν προς προϊσταμένους μου, όσο υψηλά και εάν ίσταντο αυτοί: εάν τώρα -που συζητάτε ένα θέμα προκειμένου για μια ληπτέα απόφαση- ανέβαινε απέξω ένα «γυφτάκι» και σας έλεγε κάτι τι επί της συζήτησης, θα το λαμβάνατε υπόψη (αν θα το ακούγατε, δηλ., όχι αν θα το υπακούγατε) ή θα το αποδιώχνατε το έρμο άμα τη εμφανίσει;
Τι θέλω να πω; Και πώς προσωπικά λειτουργώ στα πεδία ερευνητικού ή μη ενδιαφέροντός μου; Λειτουργώ υπό καθεστώς εύλογης αμφιβολίας/δυσπιστίας για το οτιδήποτε μου παρουσιάζεται ως πραγματολογικώς ορθό –ας είναι και από αυτά που μοιάζουν αυτονόητα ή από αυτά που συμμερίζεται ο πολύς ή όλος ο κόσμος. Πάντα προσπαθώ να διασταυρώσω εξ ιδίων κριτικών και άλλων δυνάμεων εάν κάτι αληθεύει. Λειτουργώ όπως οι βαθμολογητές στα γραπτά των διαγωνισμάτων των παιδιών: δεν με ενδιαφέρει ΠΟΙΟΣ υποστηρίζει κάτι, αλλά καταπιάνομαι αποκλειστικά και μόνο με το ΤΙ αποτελεί αντικείμενο ισχυρισμού –κι ας το ισχυρίζεται κι ο Πάπας ο ίδιος.
Έτσι και με το «χοαξάδικο» τέλος πάντων αυτό «μαγαζί»/ ιστοσελίδα/ σοβαρό ή ασόβαρο/ από δημοσιογράφους ή μη/ από προκατειλημμένους ή μη κλπ κλπ. Δεν μου προσδίδονται περισσότερα εχέγγυα εγκυρότητας των όσων υποστηρίζουν οι άνθρωποι εάν όντως είναι ή δεν είναι δημοσιογράφοι κλπ κλπ Με ενδιαφέρει να καταθέτουν κριτήρια και τεκμήρια και βάσει αυτών να συνάγουν συμπεράσματα, με τρόπο μάλιστα που να είναι ευεξέλεγκτα τα γραφόμενά τους. Δεν καταλαβαίνω Χριστό από το «μα το είπε ο τάδε», «το είπε το χοαξάδικο», το είπε ο Σαραντάκος, το είπε ο Τραχανάς κλπ κλπ. Αν έχω τρόπο να κρίνω εξ ιδίων, αυτό θα πράξω. Αν είναι σε πεδίο που έχω μαύρα μεσάνυχτα, θα καταφύγω στους ειδήμονες και ό,τι πιάσω από κει και πέρα όσον αφορά τα εκατέρωθεν επιχειρήματα ή φληναφήματα.
[συμπαθάτε μου το σινδόνιον]
+1Ασέβαστος έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 13:28σοφα εμιλησες.ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 12:38Πέραν των επιμέρους διαφωνιών και αντεγκλήσεων που σημειώθηκαν στο σεπτό αυτό νήμα, θα ήθελα να τοποθετηθώ γενικότερα, ιδίως με αφορμή το πώς λειτουργώ προσωπικά όλα αυτά τα χρόνια όσον αφορά τον έλεγχο των οιωνδήποτε φερόμενων πραγματολογικών στοιχείων συναντώ -είτε στο διαδίκτυο είτε σε χαρτώες «πηγές»/πηγές. Παράλληλα, έχω ενστερνιστεί και μια μπακάλικη «θεωρία», τη θεωρία με το «γυφτάκι» (μην παρεξηγηθώ: το εννοώ με πολλά εισαγωγικά και χωρίς ρατσιστικές συνδηλώσεις), την οποία έχω χρησιμοποιήσει αφορμής γενομένης και σε εργασιακό πλαίσιο υπουργείου (ένα φεγγάρι). Έλεγα λοιπόν προς προϊσταμένους μου, όσο υψηλά και εάν ίσταντο αυτοί: εάν τώρα -που συζητάτε ένα θέμα προκειμένου για μια ληπτέα απόφαση- ανέβαινε απέξω ένα «γυφτάκι» και σας έλεγε κάτι τι επί της συζήτησης, θα το λαμβάνατε υπόψη (αν θα το ακούγατε, δηλ., όχι αν θα το υπακούγατε) ή θα το αποδιώχνατε το έρμο άμα τη εμφανίσει;
Τι θέλω να πω; Και πώς προσωπικά λειτουργώ στα πεδία ερευνητικού ή μη ενδιαφέροντός μου; Λειτουργώ υπό καθεστώς εύλογης αμφιβολίας/δυσπιστίας για το οτιδήποτε μου παρουσιάζεται ως πραγματολογικώς ορθό –ας είναι και από αυτά που μοιάζουν αυτονόητα ή από αυτά που συμμερίζεται ο πολύς ή όλος ο κόσμος. Πάντα προσπαθώ να διασταυρώσω εξ ιδίων κριτικών και άλλων δυνάμεων εάν κάτι αληθεύει. Λειτουργώ όπως οι βαθμολογητές στα γραπτά των διαγωνισμάτων των παιδιών: δεν με ενδιαφέρει ΠΟΙΟΣ υποστηρίζει κάτι, αλλά καταπιάνομαι αποκλειστικά και μόνο με το ΤΙ αποτελεί αντικείμενο ισχυρισμού –κι ας το ισχυρίζεται κι ο Πάπας ο ίδιος.
Έτσι και με το «χοαξάδικο» τέλος πάντων αυτό «μαγαζί»/ ιστοσελίδα/ σοβαρό ή ασόβαρο/ από δημοσιογράφους ή μη/ από προκατειλημμένους ή μη κλπ κλπ. Δεν μου προσδίδονται περισσότερα εχέγγυα εγκυρότητας των όσων υποστηρίζουν οι άνθρωποι εάν όντως είναι ή δεν είναι δημοσιογράφοι κλπ κλπ Με ενδιαφέρει να καταθέτουν κριτήρια και τεκμήρια και βάσει αυτών να συνάγουν συμπεράσματα, με τρόπο μάλιστα που να είναι ευεξέλεγκτα τα γραφόμενά τους. Δεν καταλαβαίνω Χριστό από το «μα το είπε ο τάδε», «το είπε το χοαξάδικο», το είπε ο Σαραντάκος, το είπε ο Τραχανάς κλπ κλπ. Αν έχω τρόπο να κρίνω εξ ιδίων, αυτό θα πράξω. Αν είναι σε πεδίο που έχω μαύρα μεσάνυχτα, θα καταφύγω στους ειδήμονες και ό,τι πιάσω από κει και πέρα όσον αφορά τα εκατέρωθεν επιχειρήματα ή φληναφήματα.
[συμπαθάτε μου το σινδόνιον]
Έτσι.ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 12:38Πέραν των επιμέρους διαφωνιών και αντεγκλήσεων που σημειώθηκαν στο σεπτό αυτό νήμα, θα ήθελα να τοποθετηθώ γενικότερα, ιδίως με αφορμή το πώς λειτουργώ προσωπικά όλα αυτά τα χρόνια όσον αφορά τον έλεγχο των οιωνδήποτε φερόμενων πραγματολογικών στοιχείων συναντώ -είτε στο διαδίκτυο είτε σε χαρτώες «πηγές»/πηγές. Παράλληλα, έχω ενστερνιστεί και μια μπακάλικη «θεωρία», τη θεωρία με το «γυφτάκι» (μην παρεξηγηθώ: το εννοώ με πολλά εισαγωγικά και χωρίς ρατσιστικές συνδηλώσεις), την οποία έχω χρησιμοποιήσει αφορμής γενομένης και σε εργασιακό πλαίσιο υπουργείου (ένα φεγγάρι). Έλεγα λοιπόν προς προϊσταμένους μου, όσο υψηλά και εάν ίσταντο αυτοί: εάν τώρα -που συζητάτε ένα θέμα προκειμένου για μια ληπτέα απόφαση- ανέβαινε απέξω ένα «γυφτάκι» και σας έλεγε κάτι τι επί της συζήτησης, θα το λαμβάνατε υπόψη (αν θα το ακούγατε, δηλ., όχι αν θα το υπακούγατε) ή θα το αποδιώχνατε το έρμο άμα τη εμφανίσει;
Τι θέλω να πω; Και πώς προσωπικά λειτουργώ στα πεδία ερευνητικού ή μη ενδιαφέροντός μου; Λειτουργώ υπό καθεστώς εύλογης αμφιβολίας/δυσπιστίας για το οτιδήποτε μου παρουσιάζεται ως πραγματολογικώς ορθό –ας είναι και από αυτά που μοιάζουν αυτονόητα ή από αυτά που συμμερίζεται ο πολύς ή όλος ο κόσμος. Πάντα προσπαθώ να διασταυρώσω εξ ιδίων κριτικών και άλλων δυνάμεων εάν κάτι αληθεύει. Λειτουργώ όπως οι βαθμολογητές στα γραπτά των διαγωνισμάτων των παιδιών: δεν με ενδιαφέρει ΠΟΙΟΣ υποστηρίζει κάτι, αλλά καταπιάνομαι αποκλειστικά και μόνο με το ΤΙ αποτελεί αντικείμενο ισχυρισμού –κι ας το ισχυρίζεται κι ο Πάπας ο ίδιος.
Έτσι και με το «χοαξάδικο» τέλος πάντων αυτό «μαγαζί»/ ιστοσελίδα/ σοβαρό ή ασόβαρο/ από δημοσιογράφους ή μη/ από προκατειλημμένους ή μη κλπ κλπ. Δεν μου προσδίδονται περισσότερα εχέγγυα εγκυρότητας των όσων υποστηρίζουν οι άνθρωποι εάν όντως είναι ή δεν είναι δημοσιογράφοι κλπ κλπ Με ενδιαφέρει να καταθέτουν κριτήρια και τεκμήρια και βάσει αυτών να συνάγουν συμπεράσματα, με τρόπο μάλιστα που να είναι ευεξέλεγκτα τα γραφόμενά τους. Δεν καταλαβαίνω Χριστό από το «μα το είπε ο τάδε», «το είπε το χοαξάδικο», το είπε ο Σαραντάκος, το είπε ο Τραχανάς κλπ κλπ. Αν έχω τρόπο να κρίνω εξ ιδίων, αυτό θα πράξω. Αν είναι σε πεδίο που έχω μαύρα μεσάνυχτα, θα καταφύγω στους ειδήμονες και ό,τι πιάσω από κει και πέρα όσον αφορά τα εκατέρωθεν επιχειρήματα ή φληναφήματα.
[συμπαθάτε μου το σινδόνιον]
Ποιοι ακριβώς είναι οι "καταξιωμένοι" δημοσιογράφοι;Αρίστος έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 16:24
Σορυ αλλα η ΕΕΦ ηταν το λιγοτερο, το πως λογοκρινε το ellinikahoaxes εφημεριδες σαν το Βημα, το Εθνος και τη Δημοκρατια σε θεματα ασχετα με την ΕΕΦ ειναι πολυ σημαντικοτερα ζητηματα που καταδεικνυουν πως οταν δεν υπαρχουν δημοσιογραφοι, το μαγαζι πεφτει σε hoaxιες μονο του.
Γιατι κακα τα ψεματα μια ομαδα που δεν εχει δημοσιογραφους δεν μπορει να τα βαλει με καταξιωμενους δημοσιογραφους και αρχισυντακτες. Μοιραια θα φαει τα μουτρα της οπως και τα εφαγε. Γι' αυτο και ζητησε συγγνωμη στο θεμα πιχι της καταργησης των καλλιτεχνικων.
.
Ε, αυτό ακριβώς έγραψα κι εγώ αλλά με άλλα λόγια.
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑02 Ιούλ 2020, 12:38
Έτσι και με το «χοαξάδικο» τέλος πάντων αυτό «μαγαζί»/ ιστοσελίδα/ σοβαρό ή ασόβαρο/ από δημοσιογράφους ή μη/ από προκατειλημμένους ή μη κλπ κλπ. Δεν μου προσδίδονται περισσότερα εχέγγυα εγκυρότητας των όσων υποστηρίζουν οι άνθρωποι εάν όντως είναι ή δεν είναι δημοσιογράφοι κλπ κλπ
Σαφώς και μπαίνει θέμα γιατί προκύπτει το ερώτημα αν θεωρούνται καταξιωμένοι οι τσανακογλείφτες.