Ειλικρινά τώρα, φέρνεις ως αντεπιχείρημα τον εξαναγκασμό στη βάφτιση ή ονοματοδοσία;Χαοτικός έγραψε: ↑19 Αύγ 2020, 15:39-Μια χαρά απαντούν και δεν είναι κλισέ. βάφτιση και ονοματοδοσία. Είναι κάργα εμφανές ως φαινόμενο. και το αποδίδω σε εγωκεντρισμό και τίποτα άλλο. Ή τουλάχιστον σε εξαναγκασμένο εγωκεντρισμό (γιατί μπορεί να μην είναι και εγωκεντρικό ως άτομο ο γονιός στο σύνολό του. άρα παίζει και συστημικότητα και κυρίαρχη ιδεολογία.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑19 Αύγ 2020, 15:10Οκ, τότε θα το κρίνουμε βάζοντας στο πλαίσιο ΚΑΙ τον εγωκεντρισμό των γονέων και όχι μόνον την ειδυλλιακή εικόνα του παιδιού που του παρέχεται η δυνατότητα για εμπειρίες.Χαοτικός έγραψε: ↑19 Αύγ 2020, 14:57
Σου ξαναλέω ότι στην δική μου σκέψη δεν είναι μειωτικό το να είναι εγωκεντρικός ο γονιός. Ο εγωκεντρισμός δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι βλαπτικός στο τέλος. ξέρουμε ότι είναι και κακό αλά δεν κρίνουμε το τι είναι οι γονείς. αυτό λέω. Κρίνουμε αν είναι καλό ή όχι το εγχείρημα.
Γιατί καλέ μου χαοτικέ, όλοι οι γονείς για το καλό του παιδιού τους τα κάνουν όλα. Βασικό. Είτε αυτοί που τα σέρνουν σε δραστηριότητες είτε αυτοί που τα σέρνουν σε πλατείες ή δάση του κόσμου.Αυτό δεν το ισχυρίστηκα καν. Οι πρεζάκηδες δεν μπορούν να μετακινηθούν ούτε 100 μέτρα, οπότε βλέπω μάλλον χλωμό, τις οικογενειακές εξορμήσεις για μεγαλύτερες αποστάσεις. Τους γκέι και τους ναζί, που τους είδες; Να υποθέσω ότι παίζει στο μοντέλο αυτόματης σχηματοποίησης σκεπτομορφών σε όσους αμφισβητούν την αντισυστημικότητα;Το να λες ότι το εγχείρημα το ξεκίνησε ένας πρεζάκιας ή ένας γκέι ή ένας ναζί δηλώνει εξ αρχής εμπάθεια που δεν σε αφήνει να δεις την ίδια την πράξη.
κι αυτό γίνεται πάντα σε όλα τα ζητήματαΟκ, τα γνωστά κλισέ από προσωπικά ή περιφερειακά βιώματα. Δεν απαντούν σε κάτι.Επίσης το να βαφτίσεις το παιδί, το να του δώσουν τό όνομα των γονιών του άντρα και πολλά άλλα εγωκεντρικά τα βρίσκω. Το να τα ντύνεις όπως θες, και χίλια δυο άλλα.Ούτε αυτή η πιο προσωπική αναφορά απαντά σε κάτι. Το μόνο που προκύπτει είναι μια ενστικτώδης προσομοίωση για ευνόητους λόγους και τίποτα περισσότερο.Να εγώ ας πούμε τα κοιμίζω με μαύρες τρύπες, με οξυγόνωση των ιστών μέσω του αίματος, με χημικούς δεσμούς ατόμων κλπ. Ξέρω ότι είναι δικό μου ψώνιο. Ξέρω ότι υπάρχει κίνδυνος να τα μισήσουν αν τα ταυτίσουν με μένα και με απορρίψουν μεθαύριο. αλλά το κάνω και το χαίρομαι. Στην προοπτική να με πουν ψώνιο και εγωπαθή, δεν θα σταματήσω. Αν ήταν να σταματούσαμε τις ενορμήσεις μας και τα γούστα μας μην τυχόν μας την πέσουν αντχομινικά, θα ήμασταν ακίνητοι και εγκλωβισμένοι σε μια αδράνεια που ενεργά θα πρέπει να τη διατηρούμε για να είμαστε ασφαλείς από επιθέσεις και κριτικές.
Αλλά όλως τυχαίως, το παιδί του συγκεκριμένου θέματος, απουσιάζει από όλες τις εικόνες.
- Οι πρεζάκηδες ναζί γκέι είναι οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί όπως και ο εγωκεντρικός. μην προτρέχεις. Λέω πως ό,τι και να ναι ο γονιός, δεν προσφέρεται το χαρακτηριστικό του για να εκτιμήσεις την ενέργειά του. Μπορείς να το κάνεις βεβαίως και το κάνουμε όποτε γουστάρουμε αλλά δεν είναι επιχείρημα που μπορεί να στηρίξει μία θέση και μια διαφωνία.
Στην τελική ρε χαοτικέ, ποιος επιβάλλει τη βάφτιση ή την ονοματοδοσία; Όποιος δεν τα γουστάρει, μπορεί κάλλιστα να τα αρνηθεί. Όποιος παραπονιέται ότι ναι μεν μπορεί να τα αρνηθεί αλλά θα έχει μουρμούρα ή άλλες φρικιαστικές συνέπειες από τον περίγυρο του, ας γράψει τον περίγυρο του. Αν δεν μπορεί να το κάνει για τον χ ή ψ λόγο, ας παραδεχθεί ότι είναι ένας χαζοπαπάρας που περιμένει να του λύσουν οι άλλοι τα ψυχολογικά/οικονομικά του και ας σταματήσει τη γκρίνια.
Για όλα υπάρχουν λύσεις.
Και μην αρχίσεις πάλι τις αναφορές για το πως το βλέπεις εσύ, γιατί κάπου τα έχεις μούλτι κούλτι.