Δεν μπορεί να αποκοπεί η πρόσβαση της Τουρκίας στην ανοιχτή θάλασσα και στις δικές της θαλάσσιες ζώνες, διεκδικώντας 40.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα υφαλοκρηπίδας για ένα μικρό νησί όπως το Μέις ή Καστελλόριζο που είναι μόνο 2 χιλιόμετρα μακριά από την Τουρκία και 580 από την ελληνική ηπειρωτική χώρα
Looking at recent developments from a pure energy standpoint doesn’t help much in understanding Turkey’s policy course. Assuming Turkey was legally allowed to drill in an area broadly located between Crete and Cyprus and found natural gas, the needed search and development effort would probably take ten years and amount to some € 10 billion. The resulting gas output would reach Turkey’s shore at a cost largely superior to current and forecasted LNG import prices. In addition, the COVID-19-induced recession in Europe makes it unlikely that this gas would easily find an export market. Behind the economic gamble, there is a political motive: trying to break decades of stalemate on an issue dear to all Turkish politicians, i.e. Turkey’s fair access to Eastern Mediterranean waters.
This is where Ankara’s choice of a disruptive foreign policy comes into play. First, an agreement on maritime boundaries is struck with Libya in November 2019 as a quid-pro-quofor a defence cooperation agreement at a critical time for the Tripoli government. This agreement amounts to a unilateral initiative by Turkey with a beleaguered government which, incidentally, doesn’t control Libya’s easternmost shore where the new delimitation lands. This outlandish legal construction later triggered a Greek-Egyptian agreement of a similar nature, intersecting the previous one and therefore making a settlement even more difficult to reach.
Αυτό το εξωπραγματικό νομικό κατασκεύασμα αργότερα προκάλεσε μια Ελληνο-Αιγυπτιοακή συμφωνία παρόμοιας φύσης
One interesting element is that Cyprus, Greece and Turkey all officially call for discussion without pre-conditions and proclaim their desire to reach a settlement. The Turkish claim on substance, i.e. being given a larger access to the Mediterranean Sea proportionate to its landmass, is viewed as legitimate by a number of experts of maritime issues in Europe and internationally. But, today, a mere exploratory meeting between Greek and Turkish diplomats is rendered impossible by Ankara’s misreading of three crucial principles of the European Union: internal solidarity; good neighbourly relations; peaceful resolution of disputes.
του Στέλιου Παπαθεμελή*
Ο Ξέρξης μετά την ήττα του στη Σαλαμίνα αποχωρεί πανικόβλητος από τον ελλαδικό χώρο. Αλλά αφήνει στη θέση του τον στρατηγό του Μαρδόνιο. Ο Μαρδόνιος επιχειρεί να προσεταιριστεί τους Αθηναίους. Στέλνει τον Ελλησπόντιο Μουροχύδη, άνθρωπο δικό του με ειρηνευτικές προτάσεις στην Βουλή των Πεντακοσίων που έδρευε τότε στη Σαλαμίνα. Ο Μουριχύδης απεπέμφθη κακήν κακώς από την Βουλή. Προηγουμένως μάλιστα είχε αποπεμφθεί και από την αθηναϊκή Εκκλησία του Δήμου και ο Αλέξανδρος ο Μακεδών. [Πρόκειται για τον Αλέξανδρο τον Α΄, Αλέξανδρος ο Μέγας είναι Αλέξανδρος ο Γ΄]. Κατά την μαρτυρία του Ηροδότου και άλλος βουλευτής, ο Λυκίδης, είχε αποτολμήσει να συμβουλέψει τους Αθηναίους να διαπραγματευτούν με τους Πέρσες, αλλά τον θανάτωσαν με λιθοβολισμό (Ηρόδοτος Θ΄, 5). Χίλεος ο Τεγεάτης προειδοποίησε ότι ενδεχόμενη συμμαχία των Αθηναίων με τους Πέρσες θα αχρήστευε την αποτελεσματικότητα του τείχους που οι Πελοποννήσιοι είχαν κατασκευάσει στον Ισθμό της Κορίνθου, όπερ οδυνηρό για τους Σπαρτιάτες ( Ηρόδοτος Θ΄, 8-9). Οι πρόγονοί μας τιμωρούσαν σκληρά τους εισηγητές του συμβιβασμού= προδοσίας!
*Show
Οι υπηρεσίες μας τι κάνουν ακριβώς;
Αυτοί οι ας πούμε άνθρωποι γιατί ακριβώς δεν έχουν λογοδοτήσει ακόμη;
όταν υποσκάπτεις ξεκάθαρα τα εθνικά συμφέροντα υπέρ κάποιου ο οποίος σε απειλεί ενεργά να σε καταστρέψει δεν τίθεται κανένα ζήτημα ελευθερίας του λόγου καθώς αυτοί οι, αυτά τα ανθρωπολύμματα αποσκοπούν στον φυσικό αφανισμό μας.
Πρέπει να τελειώνουμε με αυτούς, χτες και με συνοπτικές διαδικασίες.
Looking at recent developments from a pure energy standpoint doesn’t help much in understanding Turkey’s policy course. Assuming Turkey was legally allowed to drill in an area broadly located between Crete and Cyprus and found natural gas, the needed search and development effort would probably take ten years and amount to some € 10 billion. The resulting gas output would reach Turkey’s shore at a cost largely superior to current and forecasted LNG import prices. In addition, the COVID-19-induced recession in Europe makes it unlikely that this gas would easily find an export market. Behind the economic gamble, there is a political motive: trying to break decades of stalemate on an issue dear to all Turkish politicians, i.e. Turkey’s fair access to Eastern Mediterranean waters.
This is where Ankara’s choice of a disruptive foreign policy comes into play. First, an agreement on maritime boundaries is struck with Libya in November 2019 as a quid-pro-quofor a defence cooperation agreement at a critical time for the Tripoli government. This agreement amounts to a unilateral initiative by Turkey with a beleaguered government which, incidentally, doesn’t control Libya’s easternmost shore where the new delimitation lands. This outlandish legal construction later triggered a Greek-Egyptian agreement of a similar nature, intersecting the previous one and therefore making a settlement even more difficult to reach.
Αυτό το εξωπραγματικό νομικό κατασκεύασμα αργότερα προκάλεσε μια Ελληνο-Αιγυπτιοακή συμφωνία παρόμοιας φύσης
One interesting element is that Cyprus, Greece and Turkey all officially call for discussion without pre-conditions and proclaim their desire to reach a settlement. The Turkish claim on substance, i.e. being given a larger access to the Mediterranean Sea proportionate to its landmass, is viewed as legitimate by a number of experts of maritime issues in Europe and internationally. But, today, a mere exploratory meeting between Greek and Turkish diplomats is rendered impossible by Ankara’s misreading of three crucial principles of the European Union: internal solidarity; good neighbourly relations; peaceful resolution of disputes.
του Στέλιου Παπαθεμελή*
Ο Ξέρξης μετά την ήττα του στη Σαλαμίνα αποχωρεί πανικόβλητος από τον ελλαδικό χώρο. Αλλά αφήνει στη θέση του τον στρατηγό του Μαρδόνιο. Ο Μαρδόνιος επιχειρεί να προσεταιριστεί τους Αθηναίους. Στέλνει τον Ελλησπόντιο Μουροχύδη, άνθρωπο δικό του με ειρηνευτικές προτάσεις στην Βουλή των Πεντακοσίων που έδρευε τότε στη Σαλαμίνα. Ο Μουριχύδης απεπέμφθη κακήν κακώς από την Βουλή. Προηγουμένως μάλιστα είχε αποπεμφθεί και από την αθηναϊκή Εκκλησία του Δήμου και ο Αλέξανδρος ο Μακεδών. [Πρόκειται για τον Αλέξανδρο τον Α΄, Αλέξανδρος ο Μέγας είναι Αλέξανδρος ο Γ΄]. Κατά την μαρτυρία του Ηροδότου και άλλος βουλευτής, ο Λυκίδης, είχε αποτολμήσει να συμβουλέψει τους Αθηναίους να διαπραγματευτούν με τους Πέρσες, αλλά τον θανάτωσαν με λιθοβολισμό (Ηρόδοτος Θ΄, 5). Χίλεος ο Τεγεάτης προειδοποίησε ότι ενδεχόμενη συμμαχία των Αθηναίων με τους Πέρσες θα αχρήστευε την αποτελεσματικότητα του τείχους που οι Πελοποννήσιοι είχαν κατασκευάσει στον Ισθμό της Κορίνθου, όπερ οδυνηρό για τους Σπαρτιάτες ( Ηρόδοτος Θ΄, 8-9). Οι πρόγονοί μας τιμωρούσαν σκληρά τους εισηγητές του συμβιβασμού= προδοσίας!
*Show
Οι υπηρεσίες μας τι κάνουν ακριβώς;
Αυτοί οι ας πούμε άνθρωποι γιατί ακριβώς δεν έχουν λογοδοτήσει ακόμη;
όταν υποσκάπτεις ξεκάθαρα τα εθνικά συμφέροντα υπέρ κάποιου ο οποίος σε απειλεί ενεργά να σε καταστρέψει δεν τίθεται κανένα ζήτημα ελευθερίας του λόγου καθώς αυτοί οι, αυτά τα ανθρωπολύμματα αποσκοπούν στον φυσικό αφανισμό μας.
Πρέπει να τελειώνουμε με αυτούς, χτες και με συνοπτικές διαδικασίες.
Η συγκεκριμένη μελέτη υπογράφεται από Γάλλο -πρώην πρέσβη- αν δεν κάνω λάθος. έτσι εξαφανίζονται τα όποια "κολλήματα".
Είναι μια αναδρομή των γεγονότων μέχρι σήμερα, με οπτικη και χρώμα πολύ κοντινό στις Ελληνικές θέσεις στο πρώτο ειδικά κομμάτι.
Το απόσπασμα που ανέβασα βέβαια, είναι αυτό που επιβεβαιώνει τις προσδοκίες, Είναι ο λόγος ύπαρξής τους. Αν δεν υπήρχαν, θα έπρεπε να τους εφεύρουμε.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Γερμανικο και παγκοσμιοποιητικο οργανο το ΕΛΙΑΜΕΠ αρα εξ ορισμου και σκανδαλωδως τουρκοφιλο (θυμηθειτε και τις αναθεωρητικες για την επανασταση του 21 εκπομπες στο ΣΚΑΙ στις οποιες ιστορικος συμβουλος ηταν μελος του ΕΛΙΑΜΕΠ). Υπαρχουν μελη του που εχουν ισχυριστει πως κακως η Ελλαδα επεκταθηκε τοσο πολυ εδαφικα και αλλα εχουν πει πως ο ελληνικος εθνικισμος ειναι προβλημα για τα γειτονικα κρατη.
Αμα παρετε το περιοδικο NEXUS που κυκλοφορησε χτες θα βρειτε αρθρο μου που ακριβως περιγραφω γιατι το ΕΛΙΑΜΕΠ ειναι απο τα οργανα που καθιστουν την Ελλαδα αποικια.
Εφοσον ισχυουν μηπως πρεπει να ξανασκεφτει ο Κουλης για την ελληνογαλλικη συμφωνια και το αν θα υποστηριξει κυρωσεις κατα Τουρκιας στην ευρωπαικη συνοδο;
Εφοσον ισχυουν μηπως πρεπει να ξανασκεφτει ο Κουλης για την ελληνογαλλικη συμφωνια και το αν θα υποστηριξει κυρωσεις κατα Τουρκιας στην ευρωπαικη συνοδο;
.
Απο την στιγμη που το "Ορουτς Ρεϊς" απεσυρθη απο την περιοχη , η Ελλαδα δεν μπορει να ζητησει να εφαρμοστουν κυρωσεις ... Μονο η Κυπρος μπορει να το ζητησει με δεδομενο οτι οι Τουρκοι κανουν γεωτρησεις στην ΑΟΖ της ...
Η Ελληνογαλλικη συμφωνια πρεπει να θεωρειται δεδομενη ...
Δεν μπορεί να αποκοπεί η πρόσβαση της Τουρκίας στην ανοιχτή θάλασσα και στις δικές της θαλάσσιες ζώνες, διεκδικώντας 40.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα υφαλοκρηπίδας για ένα μικρό νησί όπως το Μέις ή Καστελλόριζο που είναι μόνο 2 χιλιόμετρα μακριά από την Τουρκία και 580 από την ελληνική ηπειρωτική χώρα
Ο ίδιος ο Τσαβούσογλου επεδίωξε να δημοσιευθεί το άρθρο του στην Κ, το διαφήμισε μάλιστα και έντονα στα επίσημα τουιτ του υπεξ και των πρεσβειών τους....
Δεν μπορεί να αποκοπεί η πρόσβαση της Τουρκίας στην ανοιχτή θάλασσα και στις δικές της θαλάσσιες ζώνες, διεκδικώντας 40.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα υφαλοκρηπίδας για ένα μικρό νησί όπως το Μέις ή Καστελλόριζο που είναι μόνο 2 χιλιόμετρα μακριά από την Τουρκία και 580 από την ελληνική ηπειρωτική χώρα
Ο ίδιος ο Τσαβούσογλου επεδίωξε να δημοσιευθεί το άρθρο του στην Κ, το διαφήμισε μάλιστα και έντονα στα επίσημα τουιτ του υπεξ και των πρεσβειών τους....
Ο Τσαβουσογλου με το αρθρο του επιχειρησε να ξεκινησει εναν δημοσιο διαλογο με τον Δενδια ... Ευτυχως ο Ελληνας δεν επεσε στην παγιδα ...
Αφου αυτα θεωρει ο Τσαβουσογλου , ας υπογραψει το Δικαιο της Θαλασσας , η να αποδεχθει δημοσια την δικαιοδοσια της Χαγης και ας παμε εκει να δουμε ποια θα ειναι η ετυμηγορια του ...
Μονο με ξυλο καταλαβαινουν τα μογγολια με τις πρωτες φαπες θα αρχισουν να τρεχουν μεχρι την αγκυρα και τωρα δεν υπαρχουν οι μπολσεβικοι για να τους σωσουν
Μόνο προδότες και ηλίθιοι δεν καταλαβαίνουν ότι οι Τούρκοι δεν προκειται να παραιτηθούν των επιδιώξεων τους.
Όλοι τους με έναν τρόπο αντιμετωπίζονται.
Στα 3 μέτρα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.