Ο πρώτος νεκρός
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.
Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.
Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
Re: Ο πρώτος νεκρός
Όλες οι λύσεις που μπορώ να σκεφτώ είναι προβληματικές και θέλουν αρκετό χρόνο προετοιμασίας. Τώρα είναι αργά.
Δεν είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά που παίζουν στην αυλή δεν έρχονται κοντά το ένα στο άλλο. Όποιο ομαδικό παιχνίδι και να βάλεις θα έχεις συνωστισμό κάποιου είδους. Ίσως θεωρείται ασφαλέστερο να βρίσκονται σε μία τάξη στο 1,5 μέτρο μεταξύ τους.
Δεν είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά που παίζουν στην αυλή δεν έρχονται κοντά το ένα στο άλλο. Όποιο ομαδικό παιχνίδι και να βάλεις θα έχεις συνωστισμό κάποιου είδους. Ίσως θεωρείται ασφαλέστερο να βρίσκονται σε μία τάξη στο 1,5 μέτρο μεταξύ τους.
Re: Ο πρώτος νεκρός
Μα αμα υπαρχουν πολλα επαρχιακα σχολεια δεν αλλαζει αυτο που εγραψα. Σημαινει οτι παρα πολλα σχολεια δε χρειαζονται καμια απολυτως παρεμβαση και το προβλημα περιοριζεται σε μια μειοψηφια που εχει 18-25 μαθητες, Κατα μεσο ορο στο συνολο της επικρατειας θα χρειαστει να προσθεσει περιπου ενα τμημα για καθε οχτω που υπαρχουν. Αυτο που λεω ειναι πολυ βαθυτερη αντιληψη του πώς δουλευει ο μεσος ορος.
Αγεωμετρητε μπακαλη με πτυχιο μπετατζη που θα πεις σε ΗΜΜΥ οτι ειναι μαλωμενος με τα μαθηματικα.
Αγεωμετρητε μπακαλη με πτυχιο μπετατζη που θα πεις σε ΗΜΜΥ οτι ειναι μαλωμενος με τα μαθηματικα.
Re: Ο πρώτος νεκρός
Σκέψου ένα τυπικό Γυμνάσιο στην Αθήνα. Χρειάζεται σχεδόν άλλες τόσες τάξεις. Τι να τον κάνεις τον μέσο όρο; Θα είχε νόημα μόνο αν μπορούσες να μετακινήσεις παιδιά σε άλλα σχολεία σε λιγότερο πυκνές πληθυσμιακά περιοχές.foscilis έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:30Μα αμα υπαρχουν πολλα επαρχιακα σχολεια δεν αλλαζει αυτο που εγραψα. Σημαινει οτι παρα πολλα σχολεια δε χρειαζονται καμια απολυτως παρεμβαση και το προβλημα περιοριζεται σε μια μειοψηφια που εχει 18-25 μαθητες, Κατα μεσο ορο στο συνολο της επικρατειας θα χρειαστει να προσθεσει περιπου ενα τμημα για καθε οχτω που υπαρχουν. Αυτο που λεω ειναι πολυ βαθυτερη αντιληψη του πώς δουλευει ο μεσος ορος.
Re: Ο πρώτος νεκρός
Επίσης ένα ιδιωτικό που έχει 3-4 τάξεις. Που θα βρει στο κτίριό του άλλες τόσες ή έστω και 1-2 παραπάνω;
Re: Ο πρώτος νεκρός
Για την ωρα ο γιος μου κρυολογησε μετα απο εξι ολοκληρους μηνες στις 48 ωρες απο οταν πηγε σχολειο.ST48410 έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:27Όλες οι λύσεις που μπορώ να σκεφτώ είναι προβληματικές και θέλουν αρκετό χρόνο προετοιμασίας. Τώρα είναι αργά.
Δεν είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά που παίζουν στην αυλή δεν έρχονται κοντά το ένα στο άλλο. Όποιο ομαδικό παιχνίδι και να βάλεις θα έχεις συνωστισμό κάποιου είδους. Ίσως θεωρείται ασφαλέστερο να βρίσκονται σε μία τάξη στο 1,5 μέτρο μεταξύ τους.
Κατι που ΔΕΝ ειχε συμβει τον Ιουνιο με τα αληθινα μετρα προστασιας.
Δεν ειναξ κορωνοϊος βεβαια αλλα ειναι ενδεικτικο του οτι το σχολειο αποτελει το ιδιο ακριβως κεντρο βιολογικου πολεμου που αποτελουσε και πριν. Καλυτερα να μπουμε ολοι μεσα για καμια ωρα στις αιθουσες να τελειωνουμε τουλαχιστον λιγο γρηγορα.
- Ζενίθεδρος
- Δημοσιεύσεις: 14561
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
- Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
- Επικοινωνία:
Re: Ο πρώτος νεκρός
Αυτοί οι 15 μαθητές δεν θα συναντηθούν με τους άλλους 15 του άλλου τμήματος; Ούτε ένας; Η μόνη λύση είναι να κρατικοποιηθουν όλα τα φροντιστήρια και να προσληφθούν ως δημόσιοι υπάλληλοι όλοι οι καθηγητές των φροντιστήριων, ώστε να μοιραστούν τα τμήματα στα κτίρια των φροντιστηρίων, έχοντας ως καθηγητές τους φροντιστηριακους. Υπάρχει φυσικά και η λύση του Συψα, που πρότεινε να μην αγγίζουν καν οι γονείς τα παιδιά τους. Υπάρχει και η λύση του να αρχίσουμε να αυτοκτονούμε ομαδικά για να περιορίσουμε την διασπορά του ιού.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
☦𓀢
Re: Ο πρώτος νεκρός
Ζενίθεδρος έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:44Η μόνη λύση είναι να κρατικοποιηθουν όλα τα φροντιστήρια και να προσληφθούν ως δημόσιοι υπάλληλοι όλοι οι καθηγητές των φροντιστήριων,
SpoilerShow
Re: Ο πρώτος νεκρός
Πολύ μισοάδειο το βλέπεις το ποτήρι...hellegennes έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:26Δηλαδή και θα αυξήσεις 50% τα τμήματα και θα μειώσεις τις ώρες κατά 1/3 και δεν θα έχεις τον στόχο των 15 μαθητών.nrg έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:02Δεν σε καταλαβαίνω.
Τα 2 τμήματα των 25 τα κάνεις 3 από 16,6 μαθητές ... πχ α1, α2, α3
Την 1η ώρα είναι στις τάξεις τα τμήματα α1 και α2 ενώ στην αυλή είναι το α3.
Την 2η ώρα είναι στις τάξεις τα τμήματα α2 και α3 ενώ στην αυλή είναι το α1.
Την 3η ώρα είναι στις τάξεις τα τμήματα α1 και α3 ενώ στην αυλή είναι το α2.
..και πάει λέγοντας...
Λύση ανάγκης είναι.
Μειώνεις τους μαθητές πολύ κοντά στο όριο. Μείωση 30% στο τμήμα δεν είναι και αμελητέα...
Οι μειωμένες ώρες είναι γενικά αδιάφορο, αφού θα κόψεις από τα δευτερεύοντα μαθήματα.
Ξεκινάς έτσι και βλέπεις πώς θα εξελιχθούν τα κρούσματα.
Αν όλα πάνε καλά, επαναφέρεις την κανονική λειτουργία.
Επαναλαμβάνω. Λύση ανάγκης.
Αν όμως φτάνεις μέχρι μάσκες και παγουρίνο... ναι το παραδέχομαι...εφιάλτης...
Δεν πειράζει όμως, υπάρχει και η επιλογή της καραντίνας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nrg την 20 Σεπ 2020, 01:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40719
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ο πρώτος νεκρός
Αλλάζει βίαια αυτό που έγραψες γιατί τα τμήματα που χρειάζεται να αβγατίσεις είναι πολλαπλάσια από όσα υπολόγισες.foscilis έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:30Μα αμα υπαρχουν πολλα επαρχιακα σχολεια δεν αλλαζει αυτο που εγραψα. Σημαινει οτι παρα πολλα σχολεια δε χρειαζονται καμια απολυτως παρεμβαση και το προβλημα περιοριζεται σε μια μειοψηφια που εχει 18-25 μαθητες, Κατα μεσο ορο στο συνολο της επικρατειας θα χρειαστει να προσθεσει περιπου ενα τμημα για καθε οχτω που υπαρχουν. Αυτο που λεω ειναι πολυ βαθυτερη αντιληψη του πώς δουλευει ο μεσος ορος.
Αγεωμετρητε μπακαλη με πτυχιο μπετατζη που θα πεις σε ΗΜΜΥ οτι ειναι μαλωμενος με τα μαθηματικα.
Και στην ουσία, πέρα από την ματσακονιά του μέσου όρου, δεν υπάρχει ρεαλιστικός τρόπος να πάρεις 7 τμήματα των 17 και να τα κάνεις 8 των 15, λες και όλες οι τάξεις επιπλέουν σε μια πανελλήνια σούπα και την μοιράζεις ισόποσα. Σε σχολικές μονάδες που έχουν 1 και 2 τμήματα άνω των 15, θα πρέπει να τα χωρίσεις σε 2 και 3 τμήματα αντίστοιχα ή ακόμα και 4 για να βγούνε οι αριθμοί σου.
Σε πρακτικό επίπεδο μιλάμε για +50% με +100% τμήματα. Κι αυτό χαλαρά σημαίνει +1 δις. Όχι ότι είμαι τελείως αντίθετος σε μια τέτοια υποθετική ιδέα, αλλά τα λεφτά πρέπει να προκύψουν από περικοπές.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40719
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ο πρώτος νεκρός
Ούτε οι επιστήμονες αλλά ούτε τα στοιχεία συναινούν μ' αυτήν την άποψη για τον κορωνοϊό. Τα παιδιά είναι πολύ πιο ισχυροί φορείς της γρίπης καθώς και άλλων ιών του αναπνευστικού, από ό,τι είναι του κορωνοϊού.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ο πρώτος νεκρός
Επίσης λάβετε υπόψη σας πως δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων. Αν ας πούμε νοίκιαζε το κράτος αίθουσες, εδώ κι εκεί σε κάθε πόλη θα ήθελε ο γονέας να πάει το παιδί του "σχολείο" σε ένα κτίριο που δεν έχει προαύλιο χώρο, καντίνα, κατάλληλες τουαλέτες και βοηθητικούς χώρους (γυμναστήριο, αποδυτήρια, εργαστήρια) και κυρίως δεν είναι φτιαγμένο με μέτρα προστασίας/ασφάλειας για παιδιά;hellegennes έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:53Σε πρακτικό επίπεδο μιλάμε για +50% με +100% τμήματα. Κι αυτό χαλαρά σημαίνει +1 δις. Όχι ότι είμαι τελείως αντίθετος σε μια τέτοια υποθετική ιδέα, αλλά τα λεφτά πρέπει να προκύψουν από περικοπές.
Αυτό που τελικά νομίζω ότι θα γίνει και εδώ θα είναι αυτό που γίνεται και έξω. Καθώς τα κρούσματα αυξάνονται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, θα ακολουθήσουμε τις λύσεις που δοκιμάζονται εκεί.
Re: Ο πρώτος νεκρός
Δεν χρειάζεται να προσλάβεις άλλους γιατί μπορείς να αυξήσεις την διάρκεια των διαλειμμάτων.hellegennes έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:53Αλλάζει βίαια αυτό που έγραψες γιατί τα τμήματα που χρειάζεται να αβγατίσεις είναι πολλαπλάσια από όσα υπολόγισες.foscilis έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:30Μα αμα υπαρχουν πολλα επαρχιακα σχολεια δεν αλλαζει αυτο που εγραψα. Σημαινει οτι παρα πολλα σχολεια δε χρειαζονται καμια απολυτως παρεμβαση και το προβλημα περιοριζεται σε μια μειοψηφια που εχει 18-25 μαθητες, Κατα μεσο ορο στο συνολο της επικρατειας θα χρειαστει να προσθεσει περιπου ενα τμημα για καθε οχτω που υπαρχουν. Αυτο που λεω ειναι πολυ βαθυτερη αντιληψη του πώς δουλευει ο μεσος ορος.
Αγεωμετρητε μπακαλη με πτυχιο μπετατζη που θα πεις σε ΗΜΜΥ οτι ειναι μαλωμενος με τα μαθηματικα.
Και στην ουσία, πέρα από την ματσακονιά του μέσου όρου, δεν υπάρχει ρεαλιστικός τρόπος να πάρεις 7 τμήματα των 17 και να τα κάνεις 8 των 15, λες και όλες οι τάξεις επιπλέουν σε μια πανελλήνια σούπα και την μοιράζεις ισόποσα. Σε σχολικές μονάδες που έχουν 1 και 2 τμήματα άνω των 15, θα πρέπει να τα χωρίσεις σε 2 και 3 τμήματα αντίστοιχα ή ακόμα και 4 για να βγούνε οι αριθμοί σου.
Σε πρακτικό επίπεδο μιλάμε για +50% με +100% τμήματα. Κι αυτό χαλαρά σημαίνει +1 δις. Όχι ότι είμαι τελείως αντίθετος σε μια τέτοια υποθετική ιδέα, αλλά τα λεφτά πρέπει να προκύψουν από περικοπές.
Οπότε μειώνονται οι ώρες του μαθήματος, επομένως αποδεσμεύονται δάσκαλοι από δευτερεύοντα μαθήματα.
Re: Ο πρώτος νεκρός
κατ'αρχας το γυμνασιο δεν ειναι το ιδιο σημαντικο με τις μικρες ταξεις του δημοτικου οπου η ικανοτητα των παιδιων να ακολουθησουν πεντε κανονες υγιεινης ειναι ανυπαρκτη. Δε θα ηταν προτεραιοτητα μου να βαλω αυτους του γυμνασιου να κατσουν αραια γιατι χρειαζονται λιγοτερο μπουσουλα απο τα εξαχρονα.ST48410 έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:32Σκέψου ένα τυπικό Γυμνάσιο στην Αθήνα. Χρειάζεται σχεδόν άλλες τόσες τάξεις.foscilis έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:30Μα αμα υπαρχουν πολλα επαρχιακα σχολεια δεν αλλαζει αυτο που εγραψα. Σημαινει οτι παρα πολλα σχολεια δε χρειαζονται καμια απολυτως παρεμβαση και το προβλημα περιοριζεται σε μια μειοψηφια που εχει 18-25 μαθητες, Κατα μεσο ορο στο συνολο της επικρατειας θα χρειαστει να προσθεσει περιπου ενα τμημα για καθε οχτω που υπαρχουν. Αυτο που λεω ειναι πολυ βαθυτερη αντιληψη του πώς δουλευει ο μεσος ορος.
Τι να τον κάνεις τον μέσο όρο; Θα είχε νόημα μόνο αν μπορούσες να μετακινήσεις παιδιά σε άλλα σχολεία σε λιγότερο πυκνές πληθυσμιακά περιοχές.
Δευτερον οπως ειπα ο μεσος ορος με νοιαζει γιατι στη μεγαλη κλιμακα οπου υποτιθεται πρεπει να βλεπει τα πραγματα το υπουργειο οταν μιλα για συνολικα κοστη αυτο το γυμνασιο ειναι μειοψηφια. Εχω ξερωγω 100 δημοτικα που δε θελουν τιποτα και αυτο το γυμνασιο που ειναι σαν αλλα 10 δημοτικα. Συνολικα, σαν κοστος χωροταξια και προγραμματισμος το προβλημα ειναι πώς θα χωρεσω 120 πραγματα αντι για 110. Δεν ειναι πώς θα χωρεσω 150. Αμα καποιος σου λεει οτι θα αυξηθει 40% το κοστος της πρωτοβαθμιας και της δευτεροβαθμιας για να χωρεσουν μεχρι 15 μαθητες σε καθε ταξη της επικρατειας ενω η μεση ταξη εχει 17 μαθητες, λεει ψεματα. Αυτο το ρολο παιζει ο μεσος ορος. Με μεγιστο 30 ανα τμημα και μεσο 17 στα γυμνασια προκυπτει οτι λιγοτερα απο τα μισα τμηματα γυμνασιου στη χωρα ξεπερνουν τους 17. Η αυξηση των τμηματων στην ακραια περιπτωση που ολα απο δαυτα εχουν 30 ειναι 25%. Και δεν ειναι υποχρεωτικα διπλασιασμος.
Και σε επιπεδο ενος γυμνασιου αλλωστε αυτο συμβαινει. ΑΝ ΚΑΘΕ τμημα πρεπει να σπασει επειδη ξεπερνα τους 15 αυτο δε σημαινει οτι διπλασιαζονται τα τμηματα. Σημαινει οτι αναδιαμορφωνονται στον αποτελεσμα της διαιρεσης του συνολικου αριθμου μαθητων της ταξης με το 15. Εστω οτι εχει τρια τμηματα των 25. Δε θα παει στα 6 των 12.5. Θα παει στα 5 των 15. Αν εχει 5 τμηματα των 24 δεν παει στα δεκα των 12. Θα παει στα 8 των 15. Μονο αν ολα τα τμηματα εχουν 30 που ειναι οι νομιμοι 27 + προσαυξηση υπαρχει διπλασιασμος. Ποσα σχολεια ειναι ετσι; Το 30% μας λεει η κεραμεως υπολογιζοντας κοστος ενα δις. Ε δεν ισχυει. 30% εχει συνολικα η Αττικη και μονο τα πολυ κεντρικα ειναι ετσι και οχι ολα τα τμηματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος foscilis την 20 Σεπ 2020, 02:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40719
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ο πρώτος νεκρός
Πρώτα απ' όλα, δεν λύνεις κανένα πρόβλημα με το να βγάζεις το 1/3 των μαθητών εκτός αίθουσας για πολύ ώρα. Δημιουργείς ακόμα μεγαλύτερο συνωστισμό.nrg έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:58Δεν χρειάζεται να προσλάβεις άλλους γιατί μπορείς να αυξήσεις την διάρκεια των διαλειμμάτων.hellegennes έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 01:53Σε πρακτικό επίπεδο μιλάμε για +50% με +100% τμήματα. Κι αυτό χαλαρά σημαίνει +1 δις. Όχι ότι είμαι τελείως αντίθετος σε μια τέτοια υποθετική ιδέα, αλλά τα λεφτά πρέπει να προκύψουν από περικοπές.
Οπότε μειώνονται οι ώρες του μαθήματος, επομένως αποδεσμεύονται δάσκαλοι από δευτερεύοντα μαθήματα.
Και δεύτερον δεν λύνεις και κανένα άλλο πρόβλημα, γιατί στην ουσία είναι σαν να πηγαίνουν οι μαθητές για μάαθημα εκ περιτροπής.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40719
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ο πρώτος νεκρός
Μαλακίες λες και το εξηγώ για τρίτη φορά. Τα τμήματα δεν είναι δομημένα όπως σε βολεύει για τις κλασματικές σου πράξεις. Ένα τμήμα των 20 μαθητών πρέπει να σπάσει σε 2 των 10. Δεν θα γίνει ένα των 15 και οι περισσευούμενοι θα πάνε σε άλλο σχολείο που θα μαζεύονται τα υπόλοιπα τμημάτων για να βγούνε οι αριθμοί.foscilis έγραψε: ↑20 Σεπ 2020, 02:25Και σε επιπεδο ενος γυμνασιου αλλωστε αυτο συμβαινει. ΑΝ ΚΑΘΕ τμημα πρεπει να σπασει επειδη ξεπερνα τους 15 αυτο δε σημαινει οτι διπλασιαζονται τα τμηματα. Σημαινει οτι αναδιαμορφωνονται στον αποτελεσμα της διαιρεσης του συνολικου αριθμου μαθητων της ταξης με το 15. Εστω οτι εχει τρια τμηματα των 25. Δε θα παει στα 6 των 12.5. Θα παει στα 5 των 15. Αν εχει 5 τμηματα των 24 δεν παει στα δεκα των 12. Θα παει στα 8 των 15. Μονο αν ολα τα τμηματα εχουν 30 που ειναι οι νομιμοι 27 + προσαυξηση υπαρχει διπλασιασμος. Ποσα σχολεια ειναι ετσι; Το 30% μας λεει η κεραμεως υπολογιζοντας κοστος ενα δις. Ε δεν ισχυει. 30% εχει συνολικα η Αττικη και μονο τα πολυ κεντρικα ειναι ετσι και οχι ολα τα τμηματα.
Πιστεύω ότι η Κεραμέως ξέρει καλύτερα από σένα πώς είναι δομημένα τα σχολεία. Δεν διαφέρεις σε κάτι από τις μανούλες του FB που κρίνουν με βάση την ατομική τους εμπειρία για το πώς είναι τα τμήματα στο σχολείο του γιόκα τους.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Στη Θεσσαλία πρώτος ο Αγοραστός
από Golden Age » 08 Οκτ 2023, 21:14 » σε Εσωτερική Πολιτική - 10 Απαντήσεις
- 411 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
08 Οκτ 2023, 21:31
-
-
- 118 Απαντήσεις
- 1653 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από GoBack
10 Απρ 2024, 18:51
-
-
Νέα δημοσίευση Ο πρώτος καθαρά θεολογικής προέλευσης θεός.
από Άθεος » 20 Απρ 2024, 22:11 » σε Θρησκειολογία - 6 Απαντήσεις
- 223 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πασιφάη
23 Απρ 2024, 14:53
-
-
-
Νέα δημοσίευση Πεθανε ο πρώτος εβραικης καταγωγης Δημαρχος της Ελλάδας
από George_V » 17 Φεβ 2023, 19:12 » σε Εσωτερική Πολιτική - 74 Απαντήσεις
- 2382 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Mitharadir
21 Φεβ 2023, 17:55
-