Καλός λίαν επλασθη ο άνθρωπος, όχι τέλειος.Alphabet έγραψε: ↑12 Οκτ 2020, 00:16Το "τελεια οντα" πηγαινε για τον (ανυπαρκτο βεβαια) διαβολο, ο οποιος κατα την φαντασια της θρησκευτικων ταγων δημιουργηθηκε αγγελος για να υπηρετει τον Θεο (τα πρωτοεμφανισθεντα κειμενα της Γραφης στον Ησαια και στον Ιεζεκιηλ δεν αναφερονται σε κανενα σατανα, αλλα στον βασιλια της Βαβυλωνας και στον αρχοντα της Τυρου). Οι πρωτοπλαστοι ομως υποτιθεται οτι ηταν τελεια οντα (κατ' εικονα και ομοιωση), μεχρις οτου ο Θεος εστειλε τον διαβολο για να εκμεταλλευτει την αθωωτητα τους (δεν γνωριζαν οτι ηταν κακο αυτο που εκαναν). Το οποιο σημαινει οτι ναι μεν τους εκανε τελειους, αλλα ο ιδιος τα χαλασε ολα στελνοντας την κακια στο ανθρωπινο γενος. Ο διαβολος ειπαμε οτι συμφωνα με την Γραφη δεν μπορει να κανει τιποτα απο μονος του.opsimasmenos έγραψε: ↑10 Οκτ 2020, 21:21Alphabet έγραψε: ↑09 Οκτ 2020, 11:13
Δεν ξερω αν καταλαβες οτι το "δυσλειτουργησε" ηταν ειρωνικο. Γιατι δεν γινεται ενας Θεος που βλεπει το μελλον ως παρον να μην γνωριζει οτι τα δημιουργηματα του θα δυσλειτουργησουν, συμπεριλαμβανομενων βεβαια και των πρωτοπλαστων, ουτε γινεται ενας τελειος Θεος να φτιαχνει ατελη δημιουργηματα.
Τωρα η ιστορια του Ιωβ δεν μας ενδιαφερει σε αυτην την συζητηση. Την παραθεσα για να σου δειξω οτι ο "διαβολος" ζηταει αδεια απο τον Θεο, προκειμενου να επεμβει σε καποιον. Ο Θεος λοιπον δινει την αδεια του για το κακο και γι αυτο η Κυριακη προσευχη λεει "και μη εισενεγκης ημας εις πειρασμον".
Όχι όλα, ίσως αυτό να θέλει να βγάλει μέσα από το καμινι ερθ πλανετ, τους λειτουργικους.
τα τέλεια δημιουργηματα είναι ρομπότ.
Πρώτα την παίρνει από τον άνθρωπο.Αυτο αντιφασκει με μερικα κειμενα της Γραφης, ...ως συνηθως.opsimasmenos έγραψε: ↑11 Οκτ 2020, 20:32Μέσα από το εργαστήρι ερθ πλανετ θα βγουν τα τέλεια όντα με δικό τους αγώνα και με τη δική τους αξία, αλλιώς θα ήταν ρομπότ κατασκευές.
Αυτοί θα γίνουν κληρονόμοι της βασιλείας των ουρανών.
Πραξ. 13,48 ἀκούοντα δὲ τὰ ἔθνη ἔχαιρον καὶ ἐδέξαντο τὸν λόγον τοῦ Κυρίου, καὶ ἐπίστευσαν ὅσοι ἦσαν τεταγμένοι εἰς ζωὴν αἰώνιον·
Ρωμ. 8,29 ὅτι οὓς προέγνω, καὶ προώρισε συμμόρφους τῆς εἰκόνος τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, εἰς τὸ εἶναι αὐτὸν πρωτότοκον ἐν πολλοῖς ἀδελφοῖς· 30 οὓς δὲ προώρισε, τούτους καὶ ἐκάλεσε, καὶ οὓς ἐκάλεσε, τούτους καὶ ἐδικαίωσεν, οὓς δὲ ἐδικαίωσε, τούτους καὶ ἐδόξασε.
Εφ. 1,4 καθὼς καὶ ἐξελέξατο ἡμᾶς ἐν αὐτῷ πρὸ καταβολῆς κόσμου εἶναι ἡμᾶς ἁγίους καὶ ἀμώμους κατενώπιον αὐτοῦ, ἐν ἀγάπῃ 5 προορίσας ἡμᾶς εἰς υἱοθεσίαν διὰ Ἰησοῦ Χριστοῦ εἰς αὐτόν, κατὰ τὴν εὐδοκίαν τοῦ θελήματος αὐτοῦ
Β Τιμ. 1,9 τοῦ σώσαντος ἡμᾶς καὶ καλέσαντος κλήσει ἁγίᾳ, οὐ κατὰ τὰ ἔργα ἡμῶν, ἀλλὰ κατ᾿ ἰδίαν πρόθεσιν καὶ χάριν, τὴν δοθεῖσαν ἡμῖν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ πρὸ χρόνων αἰωνίων
Θεσ. 2,11 καὶ διὰ τοῦτο πέμψει αὐτοῖς ὁ Θεὸς ἐνέργειαν πλάνης εἰς τὸ πιστεῦσαι αὐτοὺς τῷ ψεύδει, 12 ἵνα κριθῶσι πάντες οἱ μὴ πιστεύσαντες τῇ ἀληθείᾳ, ἀλλ᾿ εὐδοκήσαντες ἐν τῇ ἀδικίᾳ.
Μου αρεσει παντως που η εκκλησια ποιει την νησσαν για ολα αυτα.
Μπλου, για ρωτησε την γνωμη του πνευματικου σου σε παρακαλω.
Όσο για τον προορισμό, τα έχουμε ξαναπεί. Ο Θεός φυσικά και γνωρίζει ποιοι θα σωθούν. Κάτι όμως που είναι πέρα από τον ορίζοντα της δυνατότητας γνώσης του ανθρώπου, δεν μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις του, ώστε να θίγεται η ελευθερία των επιλογών του.