To "ελληνικό hypercar"
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 31292
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: To "ελληνικό hypercar"
επίσης ο Βασίλης Σαρημπαλίδης είναι γνωστή πληρωμένη πένα, πρόθυμος να εκθειάσει κάθε αυτοκίνητο αν το τίμημα είναι σωστό
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 18 Οκτ 2020, 14:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Наше дело правое - победа будет за нами!
Re: To "ελληνικό hypercar"
Σιγα την πένα . εγω με το χαος τον πρωτοειδα . τεσπα μακαρι να κανω λαθος η η δυσπιστια μου να ειναι υπερβολικη η φαση μαλλον παει αλλα devel sixteen .
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 31292
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: To "ελληνικό hypercar"
Τον έβλεπα τις προάλλες στην εκπομπή που παρουσίαζε το νεο Golf να κόβει επιδέξια στο μοντάζ το σημείο που το καπώ στηρίζεται με την κλασσική "στέκα" ενώ στα προηγούμενα μοντέλα είχε αμορτισέρ και έχει πέσει διεθνώς κράξιμο στη VW
Наше дело правое - победа будет за нами!
- Δημοκρατικός
- Δημοσιεύσεις: 9194
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49
Re: To "ελληνικό hypercar"
Ερμής έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:08Αυτό. Εντάξει προμοσιον είναι και μάλιστα σε μια εκπομπή με νεανικό κοινό που ο πιτσιρικάς θα καβλωσει. Μπουλσιτ αλερτ Ναι, μπουλσιτ Όχι.hellegennes έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:50Όχι, σε έναν επενδυτή θα μιλούσε διαφορετικά. Γι' αυτό το ονόμασα φλαφ. Είναι ένα πράγμα που κάνεις στην διαφήμιση. Λες πράγματα που ακούγονται εντυπωσιακά, εύπεπτα και ωραία, όχι τεχνικές λεπτομέρειες.Uppercut έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:48Εκεί είναι το θέμα. όταν σε ρωτάει ο άλλος πώς κάνεις δουλειά 100 ατόμων με 10, η απάντηση του πρωτοπόρου επιχειρηματία - μηχανικού πρέπει να είναι κάτι για τη λειτουργία της επιχείρησης, κάτι να σε πείσει, όχι οι δικοί μου είναι Έλληνες. Ως επενδυτής θα δεχόταν κανείς τέτοια εξήγηση για να βάλει τα λεφτά του;
Άρα, όπως λέω, bullshit alert.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
Re: To "ελληνικό hypercar"
Ο Σεπτεμβριος περασε. Πηγε τελικα στο Ντουμπαι που τον ειχαν καλεσει;
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Αυτο ειναι το λιγοτερο . οπως ειπωθηκε στις αρχικες σελιδες ( μαλλον απο τον φιντφλανγκ ) ο τυπος εχει φτωχο λεξιλογιο και μηδαμινες γνωσεις περι του αντικειμενου . ( λιγο που τον εχω δει . )dna replication έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:17Τον έβλεπα τις προάλλες στην εκπομπή που παρουσίαζε το νεο Golf να κόβει επιδέξια στο μοντάζ το σημείο που το καπώ στηρίζεται με την κλασσική "στέκα" ενώ στα προηγούμενα μοντέλα είχε αμορτισέρ και έχει πέσει διεθνώς κράξιμο στη VW
-
- Δημοσιεύσεις: 21477
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: To "ελληνικό hypercar"
Ρε φτιάξτε κανένα πλυντήριο, που ούτε αυτά δεν φτιάχνουμε πλέον, και μετά πάμε στα hypercars...
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41259
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: To "ελληνικό hypercar"
Η λέξη φλαφ δεν είναι ελληνική. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να σου λέει ότι το «Αυτές οι μαλακιες πιάνουν μόνο στο Ελλαδισταν» είναι εκ προοιμίου παπαριά.Georg Von Balkanen έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:00Αυτές οι μαλακιες πιάνουν μόνο στο Ελλαδισταν. ΜΌΝΟ. Αντε και σε κάτι ακόμη τριτοκοσμικά χώρες της μέσης ανατολης.hellegennes έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:50Όχι, σε έναν επενδυτή θα μιλούσε διαφορετικά. Γι' αυτό το ονόμασα φλαφ. Είναι ένα πράγμα που κάνεις στην διαφήμιση. Λες πράγματα που ακούγονται εντυπωσιακά, εύπεπτα και ωραία, όχι τεχνικές λεπτομέρειες.Uppercut έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:48Εκεί είναι το θέμα. όταν σε ρωτάει ο άλλος πώς κάνεις δουλειά 100 ατόμων με 10, η απάντηση του πρωτοπόρου επιχειρηματία - μηχανικού πρέπει να είναι κάτι για τη λειτουργία της επιχείρησης, κάτι να σε πείσει, όχι οι δικοί μου είναι Έλληνες. Ως επενδυτής θα δεχόταν κανείς τέτοια εξήγηση για να βάλει τα λεφτά του;
Άρα, όπως λέω, bullshit alert.
Δηλαδη, σκέψου τι σανο τρώει ο μέσος Ελ. Ο οποίος πιστεύει τις αρχιμαλακιες που του πασάρουν αρκεί το περιεχόμενο να είναι ελληνοψυχο.
Ακούς εκεί, φλαφ.
Σερβιτοριλικι και πολύ σας είναι.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Καταλαβα.. Τελικα ισως μπορεσει να φτιαξει ενα πρωτοτυπο για να μην εκτεθει που δεν θα οδηγηθει ποτε. Απλα στην καλυτερη θα το στειλει σε καποια εκθεση με την ελπιδα να βρεθει χρηματοδοτης.
Here's when you will see it.
How many countries have attempted to build a supercar or hypercar only to go out of business before selling a single example? For every success story like Rimac, the Croatian company that builds the all-electric Rimac C_Two, there are about a dozen or more disastrous tales of some 1,000, 2,000, or even 3,000 horsepower cars with an outrageous name that was set to revolutionize the world but never made it off the ground. We bring this up because a Greek company called Spyros Panopoulos Automotive says it is building its own hypercar that will be called the 'Chaos'.
https://carbuzz.com/news/a-3000-horsepo ... rom-greece
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Πάντως μάθαμε πριν λίγες μέρες ότι θα φοράει μισλεν
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41259
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: To "ελληνικό hypercar"
Προφανώς τέτοια πράγματα συμβαίνουν συνέχεια. Κάποιος υπόσχεται κάτι επαναστατικό και στο τέλος δεν βγαίνει τίποτα. Δεν συμβαίνει μόνο με αλμπάνηδες, συμβαίνει ακόμα και με εξαιρετικά επιτυχημένους ανθρώπους.Alphabet έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:47Καταλαβα.. Τελικα ισως μπορεσει να φτιαξει ενα πρωτοτυπο για να μην εκτεθει που δεν θα οδηγηθει ποτε. Απλα στην καλυτερη θα το στειλει σε καποια εκθεση με την ελπιδα να βρεθει χρηματοδοτης.
Here's when you will see it.
How many countries have attempted to build a supercar or hypercar only to go out of business before selling a single example? For every success story like Rimac, the Croatian company that builds the all-electric Rimac C_Two, there are about a dozen or more disastrous tales of some 1,000, 2,000, or even 3,000 horsepower cars with an outrageous name that was set to revolutionize the world but never made it off the ground. We bring this up because a Greek company called Spyros Panopoulos Automotive says it is building its own hypercar that will be called the 'Chaos'.
https://carbuzz.com/news/a-3000-horsepo ... rom-greece
Ένα παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι του Τζον Ρομέρο, συνιδρυτή της ID Software και μέρος της ομάδας που σχεδίασε τα Wolfenstein, Heretic, Hexen, Doom, Doom 2 και Quake.
Μετά το τελευταίο έφυγε από την ID και άνοιξε δική του εταιρεία όπου θα έβγαζε ένα επαναστατικό παιχνίδι. Πήγαιναν δημοσιογράφοι στο κτήριο που νοίκιαζε και θαμπώνονταν από την χλίδα. Το κτήριο κόστιζε 550 χιλιάρικα τον μήνα. Στο τέλος το παιχνίδι του καθυστέρησε 3 χρόνια και όταν βγήκε ήταν σούπερ αποτυχία και η καριέρα του πήρε την κατιούσα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: To "ελληνικό hypercar"
hellegennes έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 15:08Προφανώς τέτοια πράγματα συμβαίνουν συνέχεια. Κάποιος υπόσχεται κάτι επαναστατικό και στο τέλος δεν βγαίνει τίποτα. Δεν συμβαίνει μόνο με αλμπάνηδες, συμβαίνει ακόμα και με εξαιρετικά επιτυχημένους ανθρώπους.Alphabet έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:47Καταλαβα.. Τελικα ισως μπορεσει να φτιαξει ενα πρωτοτυπο για να μην εκτεθει που δεν θα οδηγηθει ποτε. Απλα στην καλυτερη θα το στειλει σε καποια εκθεση με την ελπιδα να βρεθει χρηματοδοτης.
Here's when you will see it.
How many countries have attempted to build a supercar or hypercar only to go out of business before selling a single example? For every success story like Rimac, the Croatian company that builds the all-electric Rimac C_Two, there are about a dozen or more disastrous tales of some 1,000, 2,000, or even 3,000 horsepower cars with an outrageous name that was set to revolutionize the world but never made it off the ground. We bring this up because a Greek company called Spyros Panopoulos Automotive says it is building its own hypercar that will be called the 'Chaos'.
https://carbuzz.com/news/a-3000-horsepo ... rom-greece
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑05 Ιούλ 2020, 12:19Η διάρροια του μπακογιάννη μετά από οξεία τροφική δηλητηρίαση είναι νέκταρ και αμβροσία
Re: To "ελληνικό hypercar"
Προφανώς δε χρειαζόταν και η έπαρση του τύπου ενας ελλ = 10 ξενοι . το οποιο ακομη και ας πουμε πως ισχυει δε το λες δημοσια σε συνεντευξη σαν κατασκευαστης ενος των γρηγοροτερων σουπερ καρ παγκοσμιως . Ειναι κατι που θα σε ακολουθα μονιμως ειδικα αν η προσπαθεια τυχει επιτυχιας κατασκευαστικης και εμπορικης .
Re: To "ελληνικό hypercar"
Εγώ που δεν έχω καμία γνώση από αυτοκίνητα (AFAIAC είναι ένας κουβάς με 4 ρόδες που σε πάει από το Α στο Β), να ρωτήσω γιατί δεν το δείχνει καθόλου στο βίντεο και το έχει καλυμμένο; Φοβάται μην του κάνουν reverse engineer τον κινητήρα από το σχήμα που έχει το αυτοκίνητο; Ή είναι για το marketing cockteasing factor;
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 22 Απαντήσεις
- 979 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από pylothess
13 Οκτ 2022, 12:17
-
- 10 Απαντήσεις
- 473 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος
20 Φεβ 2024, 19:12
-
- 51 Απαντήσεις
- 2117 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Japetus
05 Ιούλ 2022, 23:23
-
- 66 Απαντήσεις
- 2106 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
09 Φεβ 2024, 20:37