dna replication έγραψε: ↑03 Απρ 2019, 18:40
θα σας πω και ένα περιστατικό και θέλω τη γνώμη των γερμανοθρεμμένων: χάσαμε το αεροπλάνο της επιστροφής,
πήραμε το S-Bahn που έκανε άπειρες στάσεις αντί για το Regional Bahn και φτάσαμε με καθυστέρηση στο αεροδρόμιο, εκεί μας έκαναν αναλυτικό έλεγχο οι υπάλληλοι με το πάσο τους και φτάσαμε στη θύρα τρέχοντας.
Το λεωφορείο ήταν ακόμα εκεί με ανοιχτές τις πόρτες 4 μέτρα μπροστά μας. Η γερμανίδα συνοδός εδάφους όμως δε μας άφησε να μπούμε, στην αρχή μας μιλούσε γερμανικά, μετά μας είπε να πάμε στα γκισέ να βγάλουμε άλλο εισιτήριο, υπέγραψε επιδεικτικά το χαρτί μπροστά μας οτι κλείνει η λίστα, έφραξε την είσοδο με το πασσαλάκι με την ταινία μπροστά μας και το έδωσε στον οδηγό του λεωφορείου και του είπε να κλείσει τις πόρτες και να φύγει.
Ως εκεί ήμουν σοκαρισμένος, κόσμιος και συνεργάσιμος και έφυγα πράγματι για να πάω στο άλλο τέρμιναλ,
αλλά μετά από μερικά λεπτά συνειδητοποίησα οτι ήταν καριόλα και γύρισα πίσω, την πέτυχα στο διάδρομο μπροστά στα duty free και ζήτησα το όνομά της μαζί με τον βοηθό της. Αυτή αρνήθηκε να μου το δώσει και αρχίσαμε έντονη συζήτηση (χωρίς να παρεκτραπώ). Μετά πήγα στις πληροφορίες της εταιρείας και ζήτησα την υπεύθυνη που ήταν σε σύσκεψη για την επόμενη 1,5 ώρα αλλά μπαστακώθηκα εκεί και τελικά ήρθε η φράου Φίσερ (πλήρως ενημερωμένη απότι φαίνεται) και είχαμε ακόμα μια έντονη συζήτηση επίσης χωρίς να παρεκτραπώ.
Διαπιστώσεις:
νομίζω οτι αυτό που είδα είναι η γερμανική ακαμψία ή/και σκληρότητα: αν είμαι από πάνω και έχω τους κανονισμούς με το μέρος μου θα σε γ@μησω και θα θέλω σου δώσω ένα μάθημα.
νομίζω είδα και τη γερμανική χαιρεκακία: κάτι υπάλληλοι στα duty free ρωτούσαν αν χάσαμε το αεροπλάνο και δεν μπορούσαν να κρύψουν τη χαρά τους σε βαθμό που μου ερχόταν να τους πω κοιτάτε τη δουλειά σας και πουλήστε καμιά μάσκαρα ρε μ@λ@κισμένες
Στα σίγουρα είδα οτι οι γερμανοί δεν έχουν συνηθίσει να τους αντιμιλάνε: νομίζουν πως αν φοράνε στολή (οποιαδήποτε, έστω και αεροπορικής εταιρείας) και σου μιλάνε αυστηρά, θα λουφάξεις. Νομίζουν πως αν ανεβάσουν τον τόνο τόσο ώστε να γυρίσουν οι γύρω να κοιτάξουν τι γινεται, θα θέλεις να εξαφανιστείς απο ντροπή. Το γεγονός οτι εγώ τους απαντούσα σταθερά στον ανάλογο τονο με καλύτερα αγγλικά, τους έκανε να ρετάρουν μετά από λίγο και να χάνουν τα λόγια τους.
το ερώτημα είναι να γράψω ένα email στην εταιρεία εκθέτοντας τα γεγονότα και διαμαρτυρόμενος για τη συμπεριφορά?