ακριβώς ! εξορισμου στον παρανομαστή του τύπου της δεσμευμένης πιθανότητας που γράφεις βρίσκεται η πιθανότητα το παιδί που σου ανοίγει την πόρτα να είναι αγόρι ο,τι κι αν είναι το άλλο παιδί ! Αυτή η πιθανότητα δεν είναι 1/2 αλλα 3/4.Yochanan έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 00:55
Κατσε ρε 'συ. Καταλαβαίνω τι λες αλλα νομιζω οτι παίζουμε στη φαση που λεει αυτος εδω στο λινκ του Λοξια. Δλδ δεν το εχεις σιγουρο οτι θα ειναι αγορι αυτο που θα σου ανοιξει - οι εξερευνητες πανε σε οικογενειες με δυο παιδια οχι σε οικογενειες με δυο παιδια που ανοιγει την πορτα αγορι.
https://en.wikipedia.org/wiki/Boy_or_Gi ... _ambiguity
Το πρόβλημα των 2 αγοριών
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 6657
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
ΕΙΜΑΙ μαζί με το Ισραηλ ! Mπραβο στην γενοκτονία - εθνοκαθαρση που κάνει στους Παλαιστίνιους !
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, θανατος στα ισλαμοπιθηκια του πλανητη, ουτε ενας παλαιστινιος να μην μεινει ζωντανος !
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, θανατος στα ισλαμοπιθηκια του πλανητη, ουτε ενας παλαιστινιος να μην μεινει ζωντανος !
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Αν και τώρα που το ξαναδιαβάζω δεν είμαι σίγουρος ότι το εννοεί έτσι
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Επαναλαμβάνω: το πρόβλημα λέει "σου ανοίγει αγόρι". Αυτομάτως περιορίζεσαι στις οικογένειες που έχουν τουλάχιστον 1 αγόρι, αυτός είναι ο δειγματικός χώρος. Δε σε ρωτάει την πιθανότητα το άλλο να είναι αγόρι στο σύνολο των οικογενειών με 2 παιδιά, ούτε την πιθανότητα να σου άνοιξε αγόρι. Σου ζητάει την πιθανότητα το άλλο να είναι αγόρι σε μια οικογένεια που ξέρεις με βεβαιότητα ότι υπάρχει ένα αγόρι.nik_killthemall έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 01:07ακριβώς ! εξορισμου στον παρανομαστή του τύπου της δεσμευμένης πιθανότητας που γράφεις βρίσκεται η πιθανότητα το παιδί που σου ανοίγει την πόρτα να είναι αγόρι ο,τι κι αν είναι το άλλο παιδί ! Αυτή η πιθανότητα δεν είναι 1/2 αλλα 3/4.Yochanan έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 00:55
Κατσε ρε 'συ. Καταλαβαίνω τι λες αλλα νομιζω οτι παίζουμε στη φαση που λεει αυτος εδω στο λινκ του Λοξια. Δλδ δεν το εχεις σιγουρο οτι θα ειναι αγορι αυτο που θα σου ανοιξει - οι εξερευνητες πανε σε οικογενειες με δυο παιδια οχι σε οικογενειες με δυο παιδια που ανοιγει την πορτα αγορι.
https://en.wikipedia.org/wiki/Boy_or_Gi ... _ambiguity
ΥΓ Σπύρο πάρε, εξαιρετικά αφιερωμένο στο τσόκαρο που συνέκρινε τι κώδικα γράφουν τα αγόρια και τι κώδικα γράφουν τα κορίτσια:
Κώδικας: Επιλογή όλων
eval eval '"'.
'#'.'!'.'/'.('['
^'.').('['^'(').(('[')^
')').'/'.('`'|'"').('`'|')').(
"\`"| '.')
.'/' .+(
'['^ '+'
).+( ( '`'
)|(( ( '%'
)))) .( ( '['
)^(( ( ( ')'
))) )) .( '`'
|(( (( ( ','
))) ))). ( '!'
^(( '+') ) ).(
'[' ^'.' ) .+(
'[' ^('(')).( ( '`'
)|+ (( ( ((
'%' )) ) ))
).( ( ( ((
'{' ) )))^+
'[' ) .(
'[' ^ '(').('['^'/').('['^')').('`'|(')')).(
'`' |'#').("\["^ ('/')). ( ( ';')).( (
'!' ) ^ '+' ).( (( ( ( (( '!' ))) )
))^ ( ( '+'))).('`'| ( ( '-'))).('['^ (
'"' ) ) . ( (
(( '{' ) ) ) ^+ (
(( ( '[')) ) ) ). (
(( ( ( ( ( ( (
(( ( ((( '\\'))))))))))) ) ))).'@'.('`'
|+ ( ( ( (
( ( ( ( (
( ( ( '&' ) )
) ))) )) )
) ) )).('`'|'!').('`'|'-' )
. ( '`'|')').('`'|',').('`'| (
( ( ')')))).('`'|'%').('['^'(' )
. ( "\{"^ '[').'='.('{'^ '[') .
( ( '(') ) . ')' .
(( ';' )).('!'^('+')).( '!'
^ (
( (
( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( ( (
( ( ( (
( '+' )) )
) ))))))))))) )
))
))))))))
).('`'|'&'
).('`'|'/').
((( '['
) )
^ (
')' ))
.''. (((
'{')) ^'['
).'(' . ('`'
|'-') .''.
('['^'"' ).( "\{"^
( '[' ) ) . (
( ( ( ( (
( ( ( (
( '\\'))))))))) )
) .'$'.('`'|')'). ( '=') .''.
( '^'^('`'|'.')). ( ( ';')).(('{')^ ((
( '[')))).('\\'). ( ( '$')).('`' |
( ')')).('<').( ( '^')^(('`')| ((
( '/'))))).('^' ^ ( '`'|'.') ).+( ((
( '^')))^("\`"| ( '.'))).( ( ( ((
( '^')))))^('`' |(( (( '.') ))) ))
. ('^'^('`'|'.')) .+( (( (( ( (( '^'
) ))))))^('`'|('.'))).( (( (( '^')) ))
^ ('`'|'.')).('^'^("\`"| (( '.')))). ((
';' )).('{'^'[').'\\'."\$".( '`' |(')')). ((
'+')).'+'.')'.'\\'.'{'.('!'^ (( '+') )).(('*')^
'#').( '`'|'-').('['^"\"").( '{' ^+ ('[')). '\\'.+
'$' .('`'|'+').('`'|')') .('`'|"\$").( (( (
'[' )) )^('(')).( (( '{') )^"\["). '='.
('{' ^"\["). '['.'(' .( '['^')').( "\`"|
"\!").( '`' |'.' ).( (( '`' ))|
'$' ). '(' .( '^' ^( '`'|'/'))
.+ (( (( ')')) )) .'<'.(
(( ( '^' )))^( (( '`'
)) |+ (( '.')) )). ((
(( (( (( '.'))))))) ).( '^'^
((( (( (( '`') )))))| (( '+')
))) .( (( '^') )^('`' |'/'))
.+( (( (( (( (( '^'))))))))^ +(
(( '`' )) |+ (( "\*")))).(
(( '^' ) )^ +( ('`')| (( '(')
)) ).+ ')'. ( (( (( ((
(( (( '?') ) )) )) )
)) )).(( ( ( (( '\\')) ))
)) .+ '"'. +( (( '`')) |+
(( ('"')))). (( '\\') ).(( ((
(( '"'))))) )."\:".'\\'. '"'.( '`'|
"'" ). '\\'.'"'.','.( '{'^ "\[").
"\(".( '['^')').('`'|'!').('`'|'.').
("\`"| '$').'('.('^'^('`'| '/'))."\)".
('<').( '^'^(('`')| ('.'))). '.'.('^'^(
'`'|'*') ).("\:"& "\=").( '^'^("\`"|
"\+")).( ('^')^( "\`"| ('*'))).
')'.'?' .'\\'. '"'.( '`'|'"'
).'\\' .'"' ."\:". ('\\').
'"'.( "\`"| "\'"). '\\'."\"".
']'. ';'.("\!"^ '+').(('*')^
'#') .('['^'+'). ('['^"\.").(
'['^ '(').("\`"| '(') .''.
('{'^ "\[").'\\'. '@'. +(
('`')| '&').(('`')| ('!')).(
'`'|'-' ).('`'|')'
).("\`"| ',').(
'`'|')'
).('`'|
"\%").(
'['^'(').(',').(
'{'^'[').'\\'.'$'.('`'|
'+').('`'|')').('`'|'$').('['^
'('). ('!'
^'+' ).+
'\\' .((
'}') ) .+(
'!'^ ( '+'
)).( (( ( '!'
)))^ ( ( '+'
))) .( (( '`'
))| (( ( '-'
))) ).+( ( '['
)^+ '"') . (((
'{' ))^+ ( '['
)). '\\'.'@'. ( '`'
|(( (( ( ((
'&' )) ) ))
))) . ( ((
'`' ) )|'!'
).( ( ((
'`' ) ))|'-').('`'|')').('`'|',').('`'|')').
((( '`'))|'%').( '['^'(' ) . ('_').( (
'[' ) ^ ',' ).( (( ( ( (( '`' ))) )
))| ( ( ')'))).('['^ ( ( '/'))).('`'| (
'(' ) ) . ( (
(( '_' ) ) ) ). (
(( ( '`')) ) | (( (
(( ( ( ( ( ( (
(( ( '!' ))))))))))))))) . ('['^('/')).
(( ( ( ( (
( ( ( ( (
( ( ( '_' ) )
) ))) )) )
) ) ))).('`'|',').(('`')| (
( ( '%')))).('`'|'!').("\["^ (
( ( '(')))).('['^'/').'_'.('`' |
( ( '/')) ).('`'|"\.").( '`'| (
( ( '%') ) ) ).+ (
(( '_' ))).('`'|"\"").( '`'
| (
( (
( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( ( (
( ( ( (
( '/' )) )
) ))))))))))) )
))
))))))))
).('['^'"'
).('{'^'[').
'=' .+(
( (
( (
'{' ))
))^+ '['
).''. ('`'
|"'") . ('['
^')') .''.
('`'|'%' ).( "\["^
( '+' ) ) . (
( ( ( ( (
( ( ( (
( '{')))))))))) ^
( '[')).'\\'.'{'. ( '\\' ).((
( '$'))).'\\'.'$' . ( '_').'['.('^' ^(
( '`')|'.')).']'. ( ( '{')^'['). (
( '`')|('%')).( ( '[')^"\*").( ((
( '{')))^"\["). ( ( "\'")).( '`'| ((
( '"'))))."'".( ( '{')^'[' ) . ((
( '|')))."\|".( '{' ^+ '[') .(( ((
( '\\')))))."\$". ((( (( (( ( (( (((
( ('\\'))))))))))))))). (( (( '$')) ))
. '_'.'['.('^'^('`'|'/') ). ']'.('{' ^+
'[' ).('`'|'%').('['^"\*").( '{' ^('[')). ((
"'")).('`'|'"')."'".';'.'\\' .+ '}'. ('{'^'[').
'\\'.+ '@'.('`'|'&').(('`')| '!' ). (('`')| '-').(
'`' |')').('`'|',').('`' |')').(('`')| (( (
'%' )) )).(('[')^ (( '(') )).';'.( '!'^
'+') .("\`"| "\-").( (( '['))^'"') .('{'
^"\["). ((( '\\' ))) .+ '@' .+(
'`' |+ '&' ). ((( (( "\`"))))|
(( (( (( '!')) )) ))).+(
(( ( '`' )))|+ (( '-'
)) ). +( "\`"| ')' ).
+( (( (( ('`')))))| ',' ).+(
'`' |+ (( ')') )).''. +( '`'|
'%' ). +( '['^ "\("). "\_".(
'[' ^+ (( (( (( ','))))))).( ((
(( '`' )) )) |+ ')').('['^
(( '/' ) )) .( ('`')| (( '(')
)) .(( '_') ) .( (( ((
(( (( '[') ) )) )) )
)^ '/'). ( ( (( '['))) ^+
(( (( ',') )) )) .('`' |+
(( ('/')))). (( '_')) .''. +(
(( ('`')))| '"').(('`')| '/'). ('['
^(( (( '"'))))).('['^ '(') .('{'^
"\["). '='.('{'^'[').('`'|"'").('['^
')').( '`'|'%').('['^'+'). ('{'^"\[").
('\\'). '{'.'('.''. '\\'.'$' .'\\'.'$'.
'_'.'['. (('^')^( '`'|'.' )).(']').(
'{'^'[') .("\`"| '%'). ('['^'*'
).('{'^ "\["). "'".( '`'|'"'
)."'". ')'. ("\{"^ ('[')).
"\&". '&'.( ('{')^ '[')."\(".
'\\' .'$'.'\\'. '$'.'_'.'['.
('^' ^('`'|'/')) .']'.(('{')^
'[') .('`'|'%'). ('[' ^'*'
).''. ('{'^"\["). "'". +(
('`')| '"')."'".')' .';'.''.
('\\'). '}'.("\{"^
'[').''. '\\'.+
('@').(
'`'|'&'
).('`'|
'!').('`'|'-').(
'`'|')').('`'|',').('`'
|')').('`'|'%').('['^'(').'_'.
('['^ ',')
.''. (((
'`') )|+
')') . (((
'[') ) ^((
'/') )) . (((
'`') ) | '('
).+ (( (( '_'
))) ). ( '`'
|(( '!') ) ).(
'[' ^'/' ) .((
'_' )).( ( '`'
)|+ ',').('`' | '%'
).( (( ( ((
'`' )) ) ))
|(( ( ( ((
'!' ) )))))
).( ( ((
'[' ) ))^'(').('['^'/').'_'.('`'|'/').("\`"|
'.' ).('`'|'%'). ('_').( ( ( "\`"))| (
'"' ) ) .+( '`' |+ ( ( (( '/' ))) )
).( ( ( '['))^"\""). ( ( ';')).("\!"^ (
'+' ) ) . ( (
(( '!' ) ) ) ^+ (
(( ( '+')) ) ) ). (
(( ( ( ( ( ( (
(( ( '[' )))))))))))^'+' ) .('['^')').(
(( ( ( ( (
( ( ( ( (
( ( ( '`' ) )
) ))) )) )
) ) )))|')').('`'|"\.").( (
( ( '[')))^'/').('{'^"\[").( (
( ( '[')))^'(').('`'|'#').('`' |
( ( '!')) ).('`'|"\,").( '`'| (
( ( '!') ) ) ).( (
(( '[' )))^')').(('{')^ '['
) .
( (
( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( ( (
( ( ( (
( ((( (( (
( '\\'))))))) )
))
))))))))
))))))))))
)))).('@').(
'`' |((
( (
( (
'&' ))
)))) ).(
"\`"| '!')
.('`' | '-')
.('`' |')'
).("\`"| ',' ).''.
( '`' | ( ( (
( ( ( ( (
( ( ( (
( ')')))))))))) )
) )).('`'|"\%").( ( '[') ^'('
) .'_'.('['^','). ( ( '`')|(')')).( ((
( '[')))^('/')).( ( ( '`'))|'(') .
( '_').('`'|'!' ) .('['^"\/"). ((
( '_'))).("\`"| ( ( ','))).( '`'| ((
( '%')))).('`'| ( "\!")).( ( ( ((
( '[')))))^'(') .+( (( '[') )^+ ((
( '/')))).('_').( '`' |+ (( ( (( '/'
) ))))).('`'|'.').('`'| (( (( '%')) ))
) .'_'.('`'|'"').(('`')| (( '/'))).( ((
'[' ))^'"').','.'\\'.'"'.''. ((( '\\'))). ((
'\\')).('`'|'.').'\\'.('"'). (( ';') ).('!'^'+'
).('[' ^'+').('['^')').('`'| ')' ). (('`')| '.').(
'[' ^'/').('{'^'[').('[' ^'(').(('`')| (( (
'#' )) )).(('`')| (( '!') )).('`'| ',')
.''. (('`')| "\!").( (( '['))^')') .('{'
^"\["). ((( '\\' ))) .+ '@' .+(
'`' |+ '&' ). ((( (( "\`"))))|
(( (( (( '!')) )) ))).+(
(( ( '`' )))|+ (( '-'
)) ). +( "\`"| ')' ).
+( (( (( ('`')))))| ',' ).+(
'`' |+ (( ')') )).''. +( '`'|
'%' ). +( '['^ "\("). "\_".(
'[' ^+ (( (( (( ','))))))).( ((
(( '`' )) )) |+ ')').('['^
(( '/' ) )) .( ('`')| (( '(')
)) .(( '_') ) .( (( ((
(( (( '[') ) )) )) )
)^ '/'). ( ( (( '['))) ^+
(( (( ',') )) )) .('`' |+
(( ('/')))). (( '_')) .''. +(
(( ('`')))| '"').(('`')| '/'). ('['
^(( (( '"'))))).('['^ '(') ."\,".
'\\'.+ '"'.'\\'.'\\'.('`'|'.').'\\'.
('"'). ';'.('!'^'+').('!'^ '+').("\["^
"\+").( '['^"\)").( '`'|')') .('`'|'.')
.(('[')^ ('/')).( '{'^'[' ).(('^')^(
'`'|'/') ).'.'.( '^'^( '`'|'.')
).'*'.( ('[')^ '('). (('`')|
'#').( '`'| '!').( '`'|','
).''. ('`'| '!').( '['^"\)").
'('. '\\'.'@'.( '`'|('&')).(
'`'| '!').("\`"| '-').(('`')|
')') .('`'|','). ('`' |')'
).''. ('`'|'%').( '['^ ((
'('))) .'_'.(('[')^ (',')).(
'`'|')' ).('['^'/'
).("\`"| "\(").
('_').(
'['^'/'
).('['^
',').('`'|"\/").
'_'.('`'|'"').('`'|'/')
.('['^'"').('['^'(').')'."\/".
"\(". '\\'
.'@' .+(
'`'| '&'
).+( ( '`'
)|(( ( '!'
)))) .( ( '`'
)|(( ( ( '-'
))) )) .( '`'
|(( (( ( ')'
))) ))). ( '`'
|(( ',') ) ).(
'`' |')' ) .+(
'`' |('%')).( ( '['
)^+ (( ( ((
'(' )) ) ))
).+ ( ( ((
'_' ) ))).(
'[' ^ ((
',' ) )).('`'|')').('['^'/').('`'|'(').'_'.(
'`' |'!').("\["^ ('/')). ( ( '_')).( (
'`' ) | ',' ).( (( ( ( (( '`' ))) )
))| ( ( '%'))).('`'| ( ( '!'))).('['^ (
'(' ) ) . ( (
(( '[' ) ) ) ^+ (
(( ( '/')) ) ) ). (
(( ( ( ( ( ( (
(( ( '_' )))))))))))).+( ( '`')|"\/").(
(( ( ( ( (
( ( ( ( (
( ( ( '`' ) )
) ))) )) )
) ) )))|'.').('`'|('%')). (
( ( '_'))).('`'|'"').(('`')| (
( ( '/')))).('['^'"').')'.'.'. (
( ( '\\') )).'"'.('\\'). '\\' .
( ( '`') | ( '.' )
). ((( '\\'))).'"'.';'. (((
( (
( (
( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( (
( ( ( (
( ( ( (
( '!' )) )
) ))))))))))) )
))
))))))))
)))^"\+").
'"';$:="\."^
'~' ;$~
= (
( (
'@' ))
)|(( '('
));$^ =')'
^'['; ( $/)=
"\`"| '.';
$,="\("^ '}' ;($\)
= '`' | ( ( (
( ( ( ( (
( ( ( (
( '!')))))))))) )
) );$:=')'^'}';$~ = '*'| '`';
( $^)='+'^'_';$/= ( ( '&'))|'@';$,= ((
( '[')))&"\~";$\= ( ( ','))^'|'; (
( $:))='.'^'~'; ( $~)='@'|'('; $^
= ')'^('[');$/= ( ( ('`')))| '.'; $,
= '('^('}');$\= ( '`')|'!' ; ( $:
) =')'^"\}";$~= '*' |+ '`'; $^= ((
( '+')))^"\_";$/= '&' |+ (( ( (( '@'
) ))));$,='['&('~');$\= (( (( ',')) ))
^ '|';$:='.'^'~';$~='@'| (( '('));$^ =(
')' )^'[';$/='`'|'.';$,='('^ '}' ;$\='`'| ((
'!'));$:=')'^'}';$~='*'|'`'; $^ ='+' ^('_');$/=
('&')| '@';$,='['&'~';$\=',' ^(( (( '|')))) ;($:)=
'.' ^'~';$~='@'|"\(";$^= ')'^('[');$/= (( (
'`' )) )|"\.";$,= (( '(') )^'}';$\ ='`'
|'!' ;$:=')' ^'}';$~ =( '*')|"\`"; ($^)=
'+'^'_' ;$/ ='&' |(( (( '@' )))
);( $, )=( (( '[' )) )&'~';$\=
(( (( (( ',')) )) ))^'|'
;( ( $:) )='.' ^+ '~'
;( $~ )= "\@"| '(' ;(
$^ )= (( ')'))^'['; $/= '`'|
'.' ;( $, )=(( '('))^ (( '}')
);( $\ )= '`'| '!';$: ="\)"^
'}' ;( $~ )= (( '*'))|'`';$^ =(
(( '+' )) )^ (( "\_"));$/=
(( '&' ) )| (( '@')); $, ='['
&+ '~' ;$\= ( (( (( ((
(( (( ',') ) )) )) )
)) ))^(( ( ( (( '|'))) ))
); $: ='.' ^+ (( '~')) ;(
$~ )='@'|'(' ;( ($^)) =')' ^+
(( '['));$/ ='`'|'.';$,= "\("^ '}';
$\= (( '`'))|"\!";$:= ')'^ '}';$~
="\*"| '`';$^='+'^'_';$/='&'|'@';$,=
('[')& '~';$\=','^"\|";$:= '.'^'~';$~=
'@'|'(' ;$^=')'^'[' ;$/='`'| '.';$,='('
^'}';$\= '`'|'!'; $:=')'^ '}';$~='*'
|'`';$^= '+'^'_' ;($/) ='&'|'@'
;$,='[' &"\~"; ($\)= ','^'|'
;($:)= '.'^ '~';$~ =('@')|
"\("; ($^)= (')')^ '[';$/='`'
|'.' ;$,=('(')^ '}';$\="\`"|
'!'; $:=')'^'}'; $~='*'|"\`";
($^) ='+'^'_';$/ ='&' |'@'
;($,) ='['&'~';$\ =',' ^+
'|';$: ='.'^'~';$~= '@'|'(';
$^=')'^ '[';$/='`'
|'.';$,= ('(')^
'}';$\=
'`'|'!'
;$:=')'
-
- Δημοσιεύσεις: 25254
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
foscilis έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 00:53Πρόγραμμα που δημιουργεί 10 εκατομμύρια οικογένειες με 2 παιδιά και μετράει την πιθανότητα να είναι και τα 2 αγόρια δοθέντος ότι τουλάχιστον 1 είναι αγόρι:Κώδικας: Επιλογή όλων
#!/usr/bin/perl use strict; my @families = (); for (my $i=0; $i<10000000; $i++){ my $kids = [(rand(1)<0.5)?"b":"g", (rand(1)<0.5)?"b":"g"]; push @families, $kids } my @families_with_at_least_one_boy = grep {$$_[0] eq 'b' || $$_[1] eq 'b';} @families; my @families_with_two_boys = grep {($$_[0] eq 'b') && ($$_[1] eq 'b');} @families_with_at_least_one_boy; print scalar @families_with_at_least_one_boy,"\n"; print scalar @families_with_two_boys,"\n"; print 1.0*scalar(@families_with_two_boys)/(@families_with_at_least_one_boy)."\n";
Case closed.Κώδικας: Επιλογή όλων
perl fuckoff_granma.pl 7500944 2501216 0.333453495986638
Δεν ρωτάει αυτό η ερώτηση . Απαντάς σε διαφορετικό ερώτημαμετράει την πιθανότητα να είναι και τα 2 αγόρια δοθέντος ότι τουλάχιστον 1 είναι αγόρι:
Η πιθανότητα είναι 50%
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Βρες μου την πιθανότητα το δέκατο παιδί μια οικογένειας να είναι αγόρι αν τα 9 είναι κορίτσια και σου ανοίξουν την πόρτα. Είναι 50% ή όχι;
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4425
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Να σημειώσω ότι δεν μελετάμε την διατύπωση:
Ποιο η πιθανότητα σε σπίτι με 2 παιδιά, να μας ανοίξει αγόρι και το άλλο παιδί να είναι αγόρι. Αυτό είναι άλλη περίπτωση και η λύση είναι 1/4. Στην διατύπωση την δική μας έχουμε 1/3.
Ποιο η πιθανότητα σε σπίτι με 2 παιδιά, να μας ανοίξει αγόρι και το άλλο παιδί να είναι αγόρι. Αυτό είναι άλλη περίπτωση και η λύση είναι 1/4. Στην διατύπωση την δική μας έχουμε 1/3.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
-
- Δημοσιεύσεις: 25254
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Έχεις ένα γιό και η γυναίκα σου είναι εγγυος
50% να σου γεννήσει αγόρι
50% να σου γεννήσει αγόρι
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 6657
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
P(X1=B/X2=Β)= P(X1=A τομή X2=Β) / P(X1;X2=B)foscilis έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 01:12Επαναλαμβάνω: το πρόβλημα λέει "σου ανοίγει αγόρι". Αυτομάτως περιορίζεσαι στις οικογένειες που έχουν τουλάχιστον 1 αγόρι, αυτός είναι ο δειγματικός χώρος. Δε σε ρωτάει την πιθανότητα το άλλο να είναι αγόρι στο σύνολο των οικογενειών με 2 παιδιά, ούτε την πιθανότητα να σου άνοιξε αγόρι. Σου ζητάει την πιθανότητα το άλλο να είναι αγόρι σε μια οικογένεια που ξέρεις με βεβαιότητα ότι υπάρχει ένα αγόρι.nik_killthemall έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 01:07ακριβώς ! εξορισμου στον παρανομαστή του τύπου της δεσμευμένης πιθανότητας που γράφεις βρίσκεται η πιθανότητα το παιδί που σου ανοίγει την πόρτα να είναι αγόρι ο,τι κι αν είναι το άλλο παιδί ! Αυτή η πιθανότητα δεν είναι 1/2 αλλα 3/4.Yochanan έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 00:55
Κατσε ρε 'συ. Καταλαβαίνω τι λες αλλα νομιζω οτι παίζουμε στη φαση που λεει αυτος εδω στο λινκ του Λοξια. Δλδ δεν το εχεις σιγουρο οτι θα ειναι αγορι αυτο που θα σου ανοιξει - οι εξερευνητες πανε σε οικογενειες με δυο παιδια οχι σε οικογενειες με δυο παιδια που ανοιγει την πορτα αγορι.
https://en.wikipedia.org/wiki/Boy_or_Gi ... _ambiguity
μην το μπλέκεις ρε παπαρα φοσι εγώ εδώ εξηγώ το P(X1;X2=B) και εσύ εξηγείς το P(X1=B/X2=Β).
Γιοχι γενικά στο πρόβλημα που έχει ΣΑΦΩΣ τεθεί, παίζουμε στο "οπωσδήποτε το παιδί που ανοίγει την πόρτα είναι αγορι" ! ε με αυτό δεδομένο ο παρανομαστης στη δεσμευμένη πιθανοτητα που έγραψες, είναι όπως στην γράφω/εξηγώ : 3/4 και οχι 1/2.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nik_killthemall την 02 Αύγ 2018, 01:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
ΕΙΜΑΙ μαζί με το Ισραηλ ! Mπραβο στην γενοκτονία - εθνοκαθαρση που κάνει στους Παλαιστίνιους !
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, θανατος στα ισλαμοπιθηκια του πλανητη, ουτε ενας παλαιστινιος να μην μεινει ζωντανος !
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, θανατος στα ισλαμοπιθηκια του πλανητη, ουτε ενας παλαιστινιος να μην μεινει ζωντανος !
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4425
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Πας επίσκεψη σε ένα σπίτι που ξέρεις ότι το ζευγάρι έχει 2 παιδιά. Σου ανοίγει ένα παιδί αγόρι. Τι σκέφτεσαι; Το λογικό είναι να σκεφτείς ότι το άλλο είναι πιο πιθανό να είναι κορίτσι. Νομίζω είναι απλό.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Είναι παραπλανητική η διατύπωση. Ακόμη και το ότι οι οικογένειες έχουν 2 παιδιά, δεν επηρεάζει. Παραμένει στο 50%
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Σα να μου λες οτι αν στη ρουλέτα βγάλει η μπίλια κοκκινο, στην επόμενη μπιλια είναι πιο πιθανό να βγει το μαύρο. Δεν ισχύει, πάλι ισοπίθανα είναι.
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Δεν το διατυπώνει όμως έτσι. Ρωτάει την πιθανότητα 1 παιδί να είναι αγόρι. Οπότε είτε είναι λάθος είτε παραπλανητική.
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Δεν είναι ίδιο με το πρόβλημά μας.talaipwros έγραψε: ↑02 Αύγ 2018, 01:17Έχεις ένα γιό και η γυναίκα σου είναι εγγυος
50% να σου γεννήσει αγόρι
Το πρόβλημά μας περιλαμβάνει χιλιάδες οικογένεις που είτε είχαν αγόρι και γέννησαν αγόρι, είτε είχαν κορίτσι και γέννησαν αγόρι, είτε είχαν αγόρι και γέννησαν κορίτσι.
Το βλέπεις και μόνος σου ότι δεν καλύπτεις όλα τα ενδεχομένα στα οποία τελικά ένα αγόρι θα άνοιγε την πόρτα στον ερευνητή.
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Ας πω και εγω τη γνωμη μου, νομιζω πως ετσι οπως το εχει διατυπωσει ο Σπυρος, η πιθανοτητα ειναι 50%, θα δεχομουν το 1/3 μονο αν μου ελεγε οτι "τουλαχιστον το ενα απο τα δυο παιδια που ανοιγει τη πορτα ειναι αγορι". Ομως δεν υπαρχει το " τουλαχιστον" οποτε και δεχομαι την 50% πιθανοτητα.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Το πρόβλημα των 2 αγοριών
Μα προφανως δε μπορει να ειναι λιγοτερο απο ενα το αγορι που ανοιγει την πορτα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Τα δεκα δημοφιλεστερα ονοματα αγοριων και κοριτσιων τα τελευταια χρονια
από George_V » 22 Μαρ 2024, 18:25 » σε Κοινωνικά θέματα - 4 Απαντήσεις
- 105 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
22 Μαρ 2024, 18:29
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 429 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nick
11 Φεβ 2023, 19:19
-
- 2 Απαντήσεις
- 392 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sys3x
30 Μάιος 2022, 14:40
-
- 118 Απαντήσεις
- 2805 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
13 Μαρ 2023, 07:49