On Two Wheels

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14664
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 14 Μαρ 2021, 20:51

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
25 Φεβ 2021, 09:23
Οταν έχεις death wish...
Τύπε, παίζει να της σφύριξε και κανένα πάνω στα κόλπα.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 10163
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 14 Μαρ 2021, 21:00

Feindflug έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:50
Νon4me έγραψε:
21 Φεβ 2021, 02:05
SpoilerShow
couldn't resist
αρια γερμανικη ανωτερώτητα μεν ..... μια μηνυσουλα για πνευματικα δικαιωματα τη θελουν ομως δε .

Golden Age

Εικόνα

Εικόνα
Σαν βέσπα με αναβολικά είναι ρε τύπε.
Τι να κανουμε ρε ψηλε . δεν αρεσουν σε ολους οι ανωτεροτητες . βασικα πιο πολυ για να το δει ο γκολδεν το ειχα βαλει . ουτε μενα με τρελαινει .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Νon4me την 14 Μαρ 2021, 22:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 14 Μαρ 2021, 22:19

Νon4me έγραψε:
22 Φεβ 2021, 23:27
μπαραζ δυνατης μπαλιτσας τα κινέζια απο παντου

μικρο μοτοσυκλετακι με διαφορα μπινελίκια σε τιμη μικροτερη των επωνυμων παπιων

https://www.daytonamotors.gr/model/g155 ... 3IhECGpgbs
Το έχω δει από κοντά, το έχει ένας στη γειτονιά μου, φαίνεται πιο ποιοτικό απ ότι (φαντάζομαι οτι) ειναι. Όμως δεν είναι πιο φθηνό από τα περισσότερα παπιά, εκτός από τα κορυφαία μοντέλα των Ιαπώνων. Στα 2500 ευρώ, είναι οριακά πιο ακριβό από τα honda astrea grand κ yamaha crypton s

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 10163
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 14 Μαρ 2021, 22:33

EKPLIKTIKOS έγραψε:
14 Μαρ 2021, 22:19
Νon4me έγραψε:
22 Φεβ 2021, 23:27
μπαραζ δυνατης μπαλιτσας τα κινέζια απο παντου

μικρο μοτοσυκλετακι με διαφορα μπινελίκια σε τιμη μικροτερη των επωνυμων παπιων

https://www.daytonamotors.gr/model/g155 ... 3IhECGpgbs
Το έχω δει από κοντά, το έχει ένας στη γειτονιά μου, φαίνεται πιο ποιοτικό απ ότι (φαντάζομαι οτι) ειναι. Όμως δεν είναι πιο φθηνό από τα περισσότερα παπιά, εκτός από τα κορυφαία μοντέλα των Ιαπώνων. Στα 2500 ευρώ, είναι οριακά πιο ακριβό από τα honda astrea grand κ yamaha crypton s
Ενταξει μιλαμε για αναποδες αναρτησεις abs -μοτοσυκλετακι - 18αλογα . τα καργιολια μεχρι και τις ακτινες στις ζαντες εχουν πλεξει με την πατεντα που ειχε λανσαρει η bmw πρωτη στα GS ADVENTURE [πατα ζουμ την εικονα] . ( στην ακρη του στεφανιου πλεγμενες για να περναει λαστιχο χωρις σαμπρελα ) :sal13:

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 12524
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 15 Μαρ 2021, 08:34

Έχουν δουλειά ακόμα οι Κινέζοι

People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 16 Μαρ 2021, 10:21

nyxtovios έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:46
Έχει ρυθμίσει από μόνος του κάνεις καρμπυρατέρ από πάπια;
Έχω αναστήσει ένα παρατημένο που είχα στο γκαράζ αλλά δεν μπορώ να πετύχω ομαλή λειτουργία.
ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12734
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 16 Μαρ 2021, 10:48

Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:21
nyxtovios έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:46
Έχει ρυθμίσει από μόνος του κάνεις καρμπυρατέρ από πάπια;
Έχω αναστήσει ένα παρατημένο που είχα στο γκαράζ αλλά δεν μπορώ να πετύχω ομαλή λειτουργία.
ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 16 Μαρ 2021, 11:04

nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:48
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:21
nyxtovios έγραψε:
14 Μαρ 2021, 20:46
Έχει ρυθμίσει από μόνος του κάνεις καρμπυρατέρ από πάπια;
Έχω αναστήσει ένα παρατημένο που είχα στο γκαράζ αλλά δεν μπορώ να πετύχω ομαλή λειτουργία.
ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.
πριν απο ρυθμιση, φανταζομαι επαιξε καλο καθαρισμα, ετσι;

με ανοιχτο τσοκ, λογικο ειναι να μη δουλευει σωστα, το τσοκ ειναι μονο για να παραει μπρος, κρυο.

τη βιδα δε θυμαμαι ρυθμιση, βρες το στο νετ, η αστο στο ρελαντι, και γυριζε την μεχρι να ανεβουν οι στροφες στο υψηλοτερο επιπεδο, και να "καθαρισει" η λειτουργια.

μη σε στεναχωρησω, αλλα δεν ειναι απαραιτητα καρμπ αυτα τα προβληματα, θα μπορουσε να ειναι χαμηλη συμπιεση, δηλαδη ελατηρια, ρεκτιφιε...
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 12524
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 16 Μαρ 2021, 11:07

ΜΕ το που πάρει μπρος, βάλτο στην μέση το τσοκ, και όταν ζεσταθεί κλειστο τελείως.
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12734
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 16 Μαρ 2021, 11:12

enterprise-psi έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:07
ΜΕ το που πάρει μπρος, βάλτο στην μέση το τσοκ, και όταν ζεσταθεί κλειστο τελείως.
Έτσι το κάνω, και δεν τραβάει καλά.

Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:04


nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:48
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 10:21

ναι, αλλα τελευταια φορα ηταν πριν απο 30 χρονια. :lol:

για πες ομως, τι εννοεις μη-ομαλη λειτουργια.
Μου κάνει αρρυθμίες με ανοιχτό το τσοκ και δεν έχει επίσης αρκετή δύναμη στο δρόμο. Βελτιώνεται με ζεστό μοτέρ αλλά πάλι δεν δουλευει σωστά.
Προσπάθησα να παίξω με τη βίδα του μίγματος, αλλά έχω την εντύπωση είτε το γυρίζω είτε όχι δεν έχει καμιά διαφορά.
Θα το πάω συνεργείο τελικά να το ρυθμίσουν. Θα μου στερήσουν την ευχαρίστηση ότι τα έκανα όλα μόνος μου αλλά δε βαριέσαι.
πριν απο ρυθμιση, φανταζομαι επαιξε καλο καθαρισμα, ετσι;

με ανοιχτο τσοκ, λογικο ειναι να μη δουλευει σωστα, το τσοκ ειναι μονο για να παραει μπρος, κρυο.

τη βιδα δε θυμαμαι ρυθμιση, βρες το στο νετ, η αστο στο ρελαντι, και γυριζε την μεχρι να ανεβουν οι στροφες στο υψηλοτερο επιπεδο, και να "καθαρισει" η λειτουργια.

μη σε στεναχωρησω, αλλα δεν ειναι απαραιτητα καρμπ αυτα τα προβληματα, θα μπορουσε να ειναι χαμηλη συμπιεση, δηλαδη ελατηρια, ρεκτιφιε...
Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 16 Μαρ 2021, 11:26

nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:12

Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12734
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 16 Μαρ 2021, 11:53

Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:12

Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32523
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 16 Μαρ 2021, 13:49

nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:53
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:12

Ναι, το καθάρισα καλά.
Ανοιχτό τσόκ, εννοώ βασικά ότι δεν το έχω στη θέση να κόβει τον αέρα. Δηλαδή κλειστός ο διακόπτης.

Έτσι προσπάθησα να κάνω και με τη βίδα, αλλά τίποτα είτε γυρνάω είτε όχι. Έχω βρει και στο μανουαλ τι λέει, αλλά τίποτα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο, ότι ίσως παίζει και κάτι άλλο. Θα το δώσω για εξεταση σύντομα.
επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.
δεν το καθαρισες.

τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους

η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12734
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 16 Μαρ 2021, 13:53

Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 13:49
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:53
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26

επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.
δεν το καθαρισες.

τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους

η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.
Ωχ κατάλαβα.
Θα το κάνω μόλις γυρίσω από τη δουλειά και βλέπουμε.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12734
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: On Two Wheels

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 30 Μαρ 2021, 16:20

Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 13:49
nyxtovios έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:53
Ασέβαστος έγραψε:
16 Μαρ 2021, 11:26

επιτελους ενας ανθρωπος που ξερει οτι ανοιχτο τσοκ σημαινει κλειστος αερας. :bravo:

αυτο με τη βιδα περιεργο, συνηθως αντιδρα πολυ το μιγμα στην περιστροφη της, μιση στροφη κανει μεγαλη διαφορα. οταν καθαριζες, την ξεβιδωσες εντελως να καθαρισεις τη διοδο;
εχεις δει τα ζιγκλερ, τα νουμερα, οτι ειναι τα εργοστασιακα μην τα εχει αλλαξει κανεις στο παρελθον;
μηπως εχει εμφανη φθορα η βελονα;

μετα το καρμπ, το πρωτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι συμπιεση.
Τα ζιγκλέρ και τις βίδες δεν τα έβγαλα είναι η αλήθεια :102: Υπάρχει πιθανότητα να έχει μαζέψει μούργα και εκεί. Έχεις δίκιο θα πρέπει ίσως να το λύσω ξανά τελειώς αυτή τη φορά όμως. Ίσως και για αυτό δεν ανταποκρίνεται στο γύρισμα της βίδας. π.χ. Ενώ έχω βιδώσει τέρμα τη βίδα, που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να περνά αέρας καθόλου στην κεφαλή (νομίζω) το μοτέρ δεν σβήνει και συνεχίζει. Μπορεί να ρουφάει αέρα και από κάπου. Θέλει να δω και φλάντζες ή να παραγγείλω κάνα κινέζικο να το βάλω πάνω και να ξεμπερδεύω. Ευλεπιστώ ότι είναι το καρμπ, καθώς το μοτέρ δεν έχει πάνω από 6000 χιλιόμετρα και την τελευταία φορά που το έιδα να δουλεύει (15 χρόνια) ήταν οκ.
δεν το καθαρισες.

τα ζιγκλερ ειναι το πρωτο που θελει καθαρισμα, η βιδα του ρελαντι το δευτερο. φυσα αερα, η ακομη καλυτερα σπρει carb clean σε ολες τις διοδους

η βενζινη οταν μενει στασιμη, κανει ενα σχεδον αορατο φιλμ, που βουλωνει τα παντα χωρις να φαινονται βρωμικα.
UPDATE
Καθάρισα τα πάντα και δουλεύει ρολόι

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών