O I έγραψε: ↑16 Ιουν 2021, 11:44
Alphabet έγραψε: ↑10 Ιουν 2021, 21:33
George_V έγραψε: ↑10 Ιουν 2021, 15:06
Ο Χριστος ειχε 2 φυσεις. Μια θεικη και μια ανθρωπινη.
Ειναι απολυτως λογικο και αναμενόμενο η ανθρωπινη φυση του να φοβάται. Ολοι οι ανθρωποι εχουν μια φυσικη αποστροφη προς το θανατο. Ο Χριστος με την ανθρωπινη φυση του δεν αποτελουσε εξαιρεση.
Για αυτο τον βλεπουμε και στη Γεσθημανη να λεει "απελθετω απ' εμου το ποτηριον τουτο" και στο Σταυρο να φωνάζει "Ηλι Ηλι λαμα σαβαχθανι". Ως ανθρωπος αποστρεφεται τον θανατο οπως ολοι μας.
Αλλα λογια να αγαπιομαστε.
Ειναι Θεος: Ηταν δικο του σχεδιο να πεθανει για την σωτηρια του ανθρωπου; Ηξερε οτι σε 3 μερες θα αναστηθει;
Δεν υπαρχει λοιπον ουτε φοβος, ουτε "δεν θελω".
Κριμα που οι χιλιαδες μαρτυρες κατα την θρησκεια, εδωσαν την ΜΟΝΑΔΙΚΗ τους ζωη για τον Ιησου, με ενα χαμογελο στα χειλη. Και δεν φοβηθηκαν.
Πάλι τα ίδια
.,
Καλε μου φιλε Ο.Ι., οτι εγραψα τοτε, ισχυει και τωρα για μενα και μαλιστα περισσοτερο ενισχυμενο. Δεν αντιλεγω στο οτι ο Ιησους μπορει να ειχε δυο θελησεις (αν ηταν βεβαια Θεος).
Στο τελευταιο σου μηνυμα αναφερεις οτι ...
"αλλο το θελημα του ανθρωπου Ιησου και αλλο του Θεου Ιησου" . Δεκτον, συμφωνα με την θεολογια παντα, οτι ο Ιησους ειχε δυο θελησεις. Την ανθρωπινη και την θεια.
Συνεχιζεις ομως με το ...
"Η υπακοη ομως του ανθρωπου Ιησου στο θελημα του Πατερα του, ο οποιος εστειλε τον Υιο (θεικη φυση του Ιησου), να ενσαρκωθει σε ανθρωπο Ιησου, ηταν προαιρετικη. Θα μπορουσε αν ηθελε προαιρετικα να παρακουσει στο θελημα του Πατερα του, αλλα ..."
Ε, αυτο δεν γινεται συμφωνα με την ΣΤ' Οικουμενικη Συνοδο. Ειναι ενα θεολογικο ατοπημα. Η ανθρωπινη θεληση του υποτασσοταν ΠΑΝΤΟΤΕ στην θεικη.
«Και δυο φυσικάς θελήσεις, ήτοι θελήματα, εν αυτώ και δυο φυσικάς ενεργείας αδιαιρέτως, ατρέπτως, αμερίστως, ασυγχύτως, κατά την των αγίων Πατέρων διδασκαλίαν ωσαύτως κηρύττομεν, και δυο μεν φυσικά θελήματα ουχ υπεναντία, μη γένοιτο, καθώς οι ασεβείς έφησαν αιρετικοί, αλλ’ επόμενον το ανθρώπινον αυτού θέλημα και μη αντιπίπτον ή αντιπαλαίον, μάλλον μεν ουν και υποτασσόμενον τω θείω αυτού και πανσθενεί θελήματι «έδει γαρ το της σαρκός θέλημα κινηθήναι, υποταγήναι δε τω θελήματι τω θεϊκώ », κατά τον πάνσοφον Αθανάσιον.»
"Ο Χριστός είχε δύο φυσικά θελήματα και δύο ενέργειες. Ηθελε και ενεργούσε ενιαία και ως άνθρωπος και ως Θεός. Το ανθρώπινό του θέλημα, αν και ελεύθερο, υποτασσόταν στο θείο του θέλημα, χωρίς να αντιπαλαίει και ν' αντιπίπτει προς αυτό."
Αποστολικη Διακονια της Εκκλησιας της Ελλαδος.
http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_ma ... 5A.htm#s67
Ηταν λοιπον αδυνατον κατα την θεολογια να ειχε διαφορετικο θελημα απο τον Πατερα. Το "πλὴν μὴ τὸ θέλημά μου, ἀλλὰ τὸ σὸν γινέσθω" δεν μπορουσε ΠΟΤΕ να υπαρξει.
Υ.Γ. Συγνωμη αλλα τωρα ειδα οτι δεν ηθελες να σχολιασεις.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.