break έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 19:41
SuperRogue έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 19:21
break έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 19:21
Πως έγραψαν χειρότερα αφού αυτοί πέρασαν στο σχέδιο ενώ αυτός απέτυχε ;
Έκοψες το υπόλοιπο όμως και δεν το απάντησες.
Από την στιγμή που το σχέδιο ήταν κριτήριο αποκλεισμού σε αυτό τον διαγωνισμό πως ο συγκεκριμένος βγαίνει να είναι καλύτερος ; Καλύτερος σε τι ; Στα επί μέρους ; Αφού στο σύνολο αποκλείστηκε.
Κάνεις λάθος στη λέξη κριτήριο. Κριτήριο υπάρχει όταν βάζεις ένα ελάχιστο όριο ικανοτήτων.
Εδώ δεν υπάρχει κριτήριο, αλλά διαγωνισμός.
Μέχρι πέρυσι υπήρχε κριτήριο: σου έλεγαν πρέπει να πιάσεις επίδοση 10. Συγκεκριμένα. Αυτό ονομάζεται κριτήριο.
Φέτος σου λεν γράψε και θα σου πω το κριτήριο μετά, που θα εξαρτάται από το πώς έγραψες.
Αστειότητες δηλαδή...
Ερώτηση κρίσεως. Αν τα πράγματα ήταν ανάποδα και κάποιος άλλος που είχε αποκλειστεί στο σχέδιο διεκδικούσε την θέση του αυτός θα την παραχωρούσε ; Γιατί ας μην ξεχνάμε ότι με τις θέσεις να είναι μετρημένες αυτό που ζητάει αυτός είναι να βγει κάποιος άλλος για να μπει αυτός. Αυτός θα το δεχόταν να συμβεί κάτι τέτοιο σε αυτή την υποθετική περίπτωση ή τότε θα το έπαιρνε αλλιώς και θα ζητούσε αυστηρή τήρηση των κανονισμών ;
Το πρόβλημα δεν είναι μεταξύ των μαθητών. Όλοι οι μαθητές προσπαθούν και πασχίζουν. Συγχαρητήρια σε όλους, ούτως ή άλλως.
Το πρόβλημα είναι σε ένα σύστημα που βάζει σε πρώτη σειρά προτίμησης έναν μαθητή του 19.000 και σε δεύτερη ένα μαθητή του 20.800.