Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 25354
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria » 24 Ιούλ 2021, 11:40

Feindflug έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 11:15
Τι φάση αυτό το Λαζαρής ρε τύποι;

Ήξερα την λόξα να φωνάζουν οι γονείς τα παιδιά Ιωάννη, Αθανάσιο, Κωνσταντίνο αντί για Γιάννη, Σάκη, Κώστα, και καλά για πιο εξευγενισμένα και high class, αλλά το αντίθετο δεν το είχα ακούσει.

Είναι στην μόδα η μπακαλοποίηση των ονομάτων: Λαζαρής, Νάκος, Παυλίκας, Κίτσος;
Είναι μεγαλοκοπέλλα ο Λαζαρής, οπότε δεν είναι νέα μόδα αυτό που περιγράφεις
gassim έγραψε:
07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 24 Ιούλ 2021, 11:43

Tehol έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 10:40
Όταν μπαίνεις σε μια διαδικασία εξετάσεων οι κανόνες είναι γνωστοί από πριν και με αυτούς διαγωνίζεσαι (ή συναγωνιζεσαι πιο σωστά μιας και μιλάμε για Πανελλήνιες).
1) Οι "κανόνες" (βασικά το σύστημα) είναι παρανοϊκοί.
Αυτό συζητάμε.
Υποψήφιος με γενική βαθμολογία 1800 μόρια πάνω από τη βάση της σχολής του (επίδοση τελευταίου εισακτέου) δεν μπορεί να εισαχθεί στη σχολή αυτή.

2) Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες διαγωνισμού.
Κανόνας θα ήταν ότι "πρέπει να πιάσεις 14 για να μπεις".
Εδώ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

3) Το δικαίωμα πρόσβασης στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αναφαίρετο. Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης με οποιονδήποτε τρόπο συνιστά παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων. Όσο υπάρχουν κενές θέσεις στις σχολές επιλογής του υποψηφίου, αυτός έχει το δικαίωμα να μπορεί να τις καλύψει.

4) Ο ΜΟ της επίδοσης των υποψηφίων δεν συνιστά αξιολογικό κριτήριο της ικανότητας οποιουδήποτε.
Το ότι κάποιοι έγραψαν καλύτερα από εσένα δεν σημαίνει ότι εσύ δεν έχεις την ικανότητα να βρίσκεσαι σε ΑΕΙ.
Ανήκω στη γενιά της μεταρρύθμισης Αρσένη. Από τη δική μου χρονια είχαμε να δώσουμε 12 μαθήματα στη Β' Λυκειου και 14 στην Γ' Λυκείου (ακόμη και Θρησκευτικά, Ιστορία Επιστημών και Τεχνολογίας κτλ). Άδικο σε σχέση με τους προηγούμενους που δίναν δέσμες μόνο 4 μαθήματα; Σίγουρα αλλά οι κανόνες ήταν ίδιοι για όλους.
Ο κανόνας ήταν ένας: όποιος πετυχαίνει υψηλότερη γενική βαθμολογία προηγείται στη σειρά προτίμησης.
Οι γκρίνιες και οι κλάψες εκ των υστέρων είναι εκ του πονηρου. Αντίστοιχα στη δική μου χρονια επειδή οι βάσεις είχαν εκτοξευθεί προς τα πάνω, έβγαινε μια κοπέλα στα κανάλια και κλαιγοταν ότι δεν περνούσε σε καμία Ιατρική πάρα το γεγονός ότι είχε πάνω από 19000 μόρια. Τότε είχε αναλάβει η Νέα Δημοκρατία βέβαια το προμοταρισμα της.
Ο κανόνας ήταν απλός και συγκεκριμένος: δεν υπάρχει όριο. Προηγείται εκείνος που θα συγκεντρώσει μεγαλύτερη βαθμολογία.
Αντί να κάτσουμε ως χώρα να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση για το πως θα αποκτήσουν νόημα τα πτυχία στην αγορά εργασίας και να δουμε πόσους αποφοίτους σε κάθε τομέα χρειαζόμαστε και πως θα εκσυγχρονισουμε τα προγράμματα σπουδών και τις συνθήκες στα πανεπιστήμια, αναλωνομαστε ως συνήθως σε μικροκομματικες σπεκουλες.
Δεν γίνεται να αλλάζουμε θέμα συζήτησης επειδή έρχεται σε κάποιου το μυαλό η επιφοίτηση να συζητήσει για κάτι άλλο.
Άνοιξε νήμα να συζητήσουμε και για τις πάπιες.

Tehol
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Οκτ 2018, 13:09
Phorum.gr user: Coltaine289

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tehol » 24 Ιούλ 2021, 12:01

Όταν μπαίνεις εν γνώσει σου σε μια διαδικασία διαγωνισμού ακολουθείς τους κανόνες που έχουν τεθεί.
Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.

Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.

Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 24 Ιούλ 2021, 12:02

Ασέβαστος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 09:32
SuperRogue έγραψε:
23 Ιούλ 2021, 20:04
under έγραψε:
23 Ιούλ 2021, 19:55
Περασαν αυτοι που ΣΥΝΟΛΙΚΑ εγραψαν καλυτερα.
Τοσο απλα.
Κουράζεις. Κάποιος που έγραψε 18.000 μονάδες μπορεί να περάσει μπροστά από κάποιον που έγραψε 20.000. Αυτό καταργεί το πνεύμα των πανελληνίων.
δεν το βλεπω.

ας πουμε, θα μπορουσαν να δινουν στο σχεδιο διπλασιες μοναδες, με το ιδιο αποτελεσμα.
Γιατί κατά τη γνώμη σου δεν το κάνουν, αλλά κρατούν το σχέδιο ως το χαμηλότερης συνεισφοράς μάθημα στη γενική βαθμολογία; :wink

Θυμίζω ότι τα τεχνικά σχέδια δίνουν συνολικά ως 4.000 μονάδες, ενώ κάθε ένα από τα μαθήματα του επιστημονικού πεδίου μεσοσταθμικά ως 5.000 μονάδες (υπάρχει συντελεστής βασικού μαθήματος κλπ).
Στην τελική, δε, βαθμολογία, τα Σχέδια δίνουν ως 4.000/24.000 μονάδες, ενώ τα υπόλοιπα συνολικά 20.000/24.000 μονάδες.

Θα ήθελα μία εξήγηση επ' αυτού.

Η δική μου εξήγηση είναι πάρα πολύ απλή:
σκοπός των ΑΕΙ δεν είναι να βγάλουν ζωγράφους. Σκοπός τους είναι να βγάλουν επιστήμονες. Το βασικό που έχει ένας επιστήμονας είναι η ικανότητα να μελετά και να αναλύει τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά του αντικειμένου. Για την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση απαιτούνται συγκεκριμένες δεξιότητες που αφορούν τη λογική ανάλυση, τη μεθοδολογία κλπ.
Τι να τον κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει στατικά φορτία της κατασκευής και θα σκοτώσει ανθρώπους; Να του πω μπράβο για την προσθήκη πορτοκαλί απόχρωσης στα δοκάρια;
Τί να κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει οπλισμούς στα υποστυλώματα μίας γέφυρας; Να του πω μπράβο επειδή ζωγράφισε πάνω τους κανάτες, σκούπες και λεκάνες (στα οποία εξετάζονται στο ελεύθερο σχέδιο) ;

Γι' αυτό, λοιπόν, το αισθητικό θέμα είναι μεν επιθυμητό, αλλά απέχει πολύ από το να αποτελεί το βασικό στοιχείο ικανότητας ενός αρχιτέκτονα.

Εκείνο που πετυχαίνει η ΕΒΕ των σχεδίων σε αυτό το αντικείμενο είναι να αποκλειστούν υποψήφιοι με εξαιρετικές επιδόσεις στα επιστημονικά μαθήματα και να πάρουν τη θέση τους υποψήφιοι με -ακόμη και- μέτριες επιδόσεις σε εκείνα, όπως και το παράδειγμα που συζητάμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 24 Ιούλ 2021, 12:27, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 24 Ιούλ 2021, 12:11

Tehol έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:01
Όταν μπαίνεις εν γνώσει σου σε μια διαδικασία διαγωνισμού ακολουθείς τους κανόνες που έχουν τεθεί.
Δεν υπάρχουν κανόνες.
Υπήρχαν μέχρι πέρυσι.
Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Το να εισάγεται κάποιος με 19.000 μόρια και να κόβεται κάποιος με 20.800, και ταυτόχρονα να αφαιρείται η δικαιωματική πρόσβαση χιλιάδων υποψηφίων στα ΑΕΙ, δεν είναι ζήτημα λογικής.
Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.
Τα αποτελέσματα του εκτρώματος φαίνονται τώρα. Μέχρι τώρα υπήρχε η υποψία και η θεωρητική ανάλυση.
Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Δηλαδή, να μην γράψουμε τώρα για το πόσο αποτυχημένο είναι το σύστημα εκ του αποτελέσματος;
Να θεωρητικολογούμε μόνο;

Να σου κάνουμε τη χάρη και να φτιάξουμε άγαλμα στην Κεραμέως;
Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.
Αυτό που χάνουμε σε αυτό τον τόπο είναι τα βασικά δικαιώματα των υποψηφίων και την λογική.
Με παρανοϊκά συστήματα εξετάσεων δεν αναβαθμίζονται τα ΑΕΙ, οπότε και δεν έχει νόημα μία τέτοια συζήτηση επί το παρόν.
Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.
Καλό σαν σλόγκαν. Άστοχο ως παρατήρηση.

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8068
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 24 Ιούλ 2021, 12:29

Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.

Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.

Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.

Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.

Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ξεχνάω κάτι; :lol:
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Tehol
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 02 Οκτ 2018, 13:09
Phorum.gr user: Coltaine289

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tehol » 24 Ιούλ 2021, 12:57

stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:11
Tehol έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:01
Όταν μπαίνεις εν γνώσει σου σε μια διαδικασία διαγωνισμού ακολουθείς τους κανόνες που έχουν τεθεί.
Δεν υπάρχουν κανόνες.
Υπήρχαν μέχρι πέρυσι.

Οι κανόνες αλλάζουν όπως π.χ άλλαξε ο αριθμός των μαθημάτων σε εμάς.
Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Το να εισάγεται κάποιος με 19.000 μόρια και να κόβεται κάποιος με 20.800, και ταυτόχρονα να αφαιρείται η δικαιωματική πρόσβαση χιλιάδων υποψηφίων στα ΑΕΙ, δεν είναι ζήτημα λογικής.

Δε διαφωνώ μαζί σου στη γενική λογική αυτή αλλά εδώ μιλάμε επιπλέον για κάποια ελάχιστα προαπαιτούμενα που θεωρήθηκε σωστό να μπουν.
Σωστό ή λάθος μπορούμε να το κρίνουμε από τη δική μας οπτική αλλά τις αποφάσεις οφείλουν να τις πάρουν οι ειδικοί και σε αυτή τη βάση αποδέχομαι τις σχολές να θέτουν τα κριτήρια που θεωρούν αυτές σημαντικά.
Θα σου θέσω ένα άλλο παράδειγμα. Για να προσληφθείς στο Ηνωμένο Βασίλειο στο NHS πρέπει να έχεις πιστοποίηση γλωσσομάθειας μέσω των εξετάσεων IELTS. Ζητάνε και μέσο όρο 7.5 (με αρίστα το 9) ΚΑΙ βαθμό τουλάχιστον 7 σε κάθε υποκατηγορία (writing, speaking, listening κτλ). Παράλογο; Με τη δική σου λογική ναι αλλά αυτοί είναι οι κανόνες.
Δε μπορώ να φωνάζω ενώ το ήξερα πριν δώσω εξετάσεις.

Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.
Τα αποτελέσματα του εκτρώματος φαίνονται τώρα. Μέχρι τώρα υπήρχε η υποψία και η θεωρητική ανάλυση.

Απλά τώρα είναι γόνιμο το έδαφος για πολιτική εκμετάλλευση. Η σκληρή αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος τώρα που του συνέβη αυτό φωνάζει γιατί πριν πίστευε οτι θα τα καταφέρει και κάποιοι επιτήδειοι τον εκμεταλλεύονται για να σπεκουλάρουν πολιτικά.
Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Δηλαδή, να μην γράψουμε τώρα για το πόσο αποτυχημένο είναι το σύστημα εκ του αποτελέσματος;
Να θεωρητικολογούμε μόνο;

Να σου κάνουμε τη χάρη και να φτιάξουμε άγαλμα στην Κεραμέως;

Είναι τρομερά αστείο να βλέπεις που έχουν οδηγήσει τα social media το δημόσιο διάλογο. Δυστυχώς ενισχύονται τα άκρα και παρουσιάζεται ο κόσμος με μανιχαϊστικούς όρους. Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι με τους άλλους. Δεν έχω καμία ιδιαίτερη εκτίμηση στην Κεραμέως και ούτε φυσικά θα ζητούσα να της φτιάξουμε άγαλμα αλλά ωραίο το σλόγκαν σου όπως θα έλεγες και εσύ.
Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.
Αυτό που χάνουμε σε αυτό τον τόπο είναι τα βασικά δικαιώματα των υποψηφίων και την λογική.
Με παρανοϊκά συστήματα εξετάσεων δεν αναβαθμίζονται τα ΑΕΙ, οπότε και δεν έχει νόημα μία τέτοια συζήτηση επί το παρόν.

Οι Πανελλήνιες εξετάσεις με όλα τα προβλήματα τους είναι ένα από τα λίγα αδιάβλητα και αποδεκτά συστήματα στη χώρα μας.
Επιδέχονται βελτίωσης; Σίγουρα ναι. Φυσικά και να γίνει συζήτηση.
Δε βλέπω όμως γιατί αυτή η συζήτηση έχει νόημα ενώ η γενκότερη συζήτηση για αξιολόγηση στα πανεπιστήμια και την αναβάθμιση των σπουδών δεν έχει. Μάλλον δεν εξυπηρετεί τη δική σου ατζέντα.

Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.
Καλό σαν σλόγκαν. Άστοχο ως παρατήρηση.
Εκτιμώ τον τρόπο που γράφεις και το γεγονός ότι υποστηρίζεις τις ιδέες σου με πάθος αλλά έχεις συγκεκριμένο και προβλέψιμο τρόπο αντιπαράθεσης.
Κατακερματίζεις το γραπτό του άλλου σε μικρά κομμάτια ώστε να χάνεται ο συνολικός ειρμός και γυρίζεις γύρω γύρω από τα ίδια σημεία που νομίζεις ότι σου δίνουν πόντους μέχρι να επιφέρεις κόπωση στο συνομιλητή σου. Επίσης προκαλεί εντύπωση η ιδιαίτερη ευκολία που έχεις σε ορισμένα θέματα να επικαλείσαι τους νόμους όπου σε συμφέρει και σε άλλα να τους απορρίπτεις και να ζητάς να ακολουθηθεί η δική σου λογική.
Έτσι δεν είναι κύριε ρακοσυλλέκτη;
Δε θα συνεχίσω την αντιπαράθεση μαζί σου. Σέβομαι την οπτική σου αν και διαφωνώ αλλά το να μιλάς για νήματα για πάπιες και αγάλματα της Κεραμέως απλά ευτελίζουν το περιεχόμενο των γραπτών σου.
Καλό Σαββατοκύριακο!

Άβαταρ μέλους
Cecily Anne
Δημοσιεύσεις: 20334
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cecily Anne » 24 Ιούλ 2021, 13:03

Καλώς η κακώς οι Πανελληνιες είναι ένα μέτρο σύγκρισης με σχετικούς κανόνες που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, αλλά πορεύεσαι με αυτούς. Εμείς πχ δίναμε εννιά μαλακίες για πανελλήνιες στη β κ γ Λυκείου και μετρούσε και ο βαθμός της β αν ήταν μεγαλύτερος. Εγώ δίνοντας πορεύτηκα με αυτό. Ήμουν δύο χρόνια σε μουντ πανελληνίων αντί για 1 και διάβαζα μαθήματα που σιχαίνομαι, όπως η ιστορία που έδινα κι ας ήμουν θετική κατεύθυνση. Σε κανένα δεν άρεσε, σε κανένα δεν αρεσει, αλλά πορεύεσαι με τη στρατηγική αυτή. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς που πρέπει να ρίξεις βάρος στο διάβασμα σου και στην προετοιμασία σου είναι δικό σου πρόβλημα. Οι αποτυχίες μας κάνουν πιο δυνατούς και μαθαίνουμε από αυτές. Αν δεν μάθεις να τις αντιμετωπίζεις και να τις ξεπερνάς, η επόμενη φορά θα είναι πάντα χειρότερη.

Κατ'εμε όσο πιο γρήγορα το τρως το χαστούκι τόσο πιο γρήγορα ξυπνας και καλύτερα να το φας στα 18 παρά στα 40.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”

Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 15441
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum » 24 Ιούλ 2021, 13:05

Ο σταυρομανουρας είναι τυπικό παραδειγμα γουοναμπι ρήτορα που εκτίθεται συνεχώς. Έτσι γίνεται συνήθως όταν οι ιδεοληψιες προηγούνται της λογικης. Για το σύστημα των δεσμών που ουσιαστικά οι υποψήφιοι κρατώντας μαθηματα διαγωνίζονταν επί διαφορετικών θεμάτων θα καταλάβαινα τέτοια κριτική. Για ένα σύστημα που τα ίδια τα πανεπιστήμια θέτουν τις εβε να κατηγορείται η υπουργός είναι απλά γελοίο.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!

Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 15441
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum » 24 Ιούλ 2021, 13:09

Cecily Anne έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 13:03
Καλώς η κακώς οι Πανελληνιες είναι ένα μέτρο σύγκρισης με σχετικούς κανόνες που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, αλλά πορεύεσαι με αυτούς. Εμείς πχ δίναμε εννιά μαλακίες για πανελλήνιες στη β κ γ Λυκείου και μετρούσε και ο βαθμός της β αν ήταν μεγαλύτερος. Εγώ δίνοντας πορεύτηκα με αυτό. Ήμουν δύο χρόνια σε μουντ πανελληνίων αντί για 1 και διάβαζα μαθήματα που σιχαίνομαι, όπως η ιστορία που έδινα κι ας ήμουν θετική κατεύθυνση. Σε κανένα δεν άρεσε, σε κανένα δεν αρεσει, αλλά πορεύεσαι με τη στρατηγική αυτή. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς που πρέπει να ρίξεις βάρος στο διάβασμα σου και στην προετοιμασία σου είναι δικό σου πρόβλημα. Οι αποτυχίες μας κάνουν πιο δυνατούς και μαθαίνουμε από αυτές. Αν δεν μάθεις να τις αντιμετωπίζεις και να τις ξεπερνάς, η επόμενη φορά θα είναι πάντα χειρότερη.

Κατ'εμε όσο πιο γρήγορα το τρως το χαστούκι τόσο πιο γρήγορα ξυπνας και καλύτερα να το φας στα 18 παρά στα 40.
Ακριβώς. Κι εγώ θρησκευτικά και ιστορία επιστημών έδωσα μαλακία τα θεωρούσα αλλά δεν θα έβγαινα να κλαογπμαι αν δεν έμπαινα εκεί που ήθελα επειδή το σύστημα των εξετάσεων δεν με ευνόησε.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!

Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 7090
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot » 24 Ιούλ 2021, 13:12

ΟΥΤΙΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:29
Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.

Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.

Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.

Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.

Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ξεχνάω κάτι; :lol:
Ν' ακούσουμε και τους χιλιάδες πτυχιούχους σχολών που τυλίγουν σουβλάκια στην καλύτερη, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών.. :102:

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32956
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 24 Ιούλ 2021, 13:13

stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:02


Θα ήθελα μία εξήγηση επ' αυτού.

Η δική μου εξήγηση είναι πάρα πολύ απλή:
σκοπός των ΑΕΙ δεν είναι να βγάλουν ζωγράφους. Σκοπός τους είναι να βγάλουν επιστήμονες. Το βασικό που έχει ένας επιστήμονας είναι η ικανότητα να μελετά και να αναλύει τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά του αντικειμένου. Για την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση απαιτούνται συγκεκριμένες δεξιότητες που αφορούν τη λογική ανάλυση, τη μεθοδολογία κλπ.
Τι να τον κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει στατικά φορτία της κατασκευής και θα σκοτώσει ανθρώπους; Να του πω μπράβο για την προσθήκη πορτοκαλί απόχρωσης στα δοκάρια;
Τί να κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει οπλισμούς στα υποστυλώματα μίας γέφυρας; Να του πω μπράβο επειδή ζωγράφισε πάνω τους κανάτες, σκούπες και λεκάνες (στα οποία εξετάζονται στο ελεύθερο σχέδιο) ;

Γι' αυτό, λοιπόν, το αισθητικό θέμα είναι μεν επιθυμητό, αλλά απέχει πολύ από το να αποτελεί το βασικό στοιχείο ικανότητας ενός αρχιτέκτονα.

Εκείνο που πετυχαίνει η ΕΒΕ των σχεδίων σε αυτό το αντικείμενο είναι να αποκλειστούν υποψήφιοι με εξαιρετικές επιδόσεις στα επιστημονικά μαθήματα και να πάρουν τη θέση τους υποψήφιοι με -ακόμη και- μέτριες επιδόσεις σε εκείνα, όπως και το παράδειγμα που συζητάμε.
δεν εχω εξηγηση.

αλλα και η δικη σου, δεν ειναι εξηγηση.

γιατι το κανουν; δε θελουν να βγαλουν επιστημονες; εχουν τιποτα δικους τους καλους στο σχεδιο που θελουν να τους βαλουν απο την πισω πορτα;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8068
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 24 Ιούλ 2021, 13:45

Parrot έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 13:12
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:29
Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.

Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.

Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.

Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.

Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ξεχνάω κάτι; :lol:
Ν' ακούσουμε και τους χιλιάδες πτυχιούχους σχολών που τυλίγουν σουβλάκια στην καλύτερη, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών.. :102:
Lol.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 7090
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot » 24 Ιούλ 2021, 13:52

ΟΥΤΙΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 13:45
Parrot έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 13:12
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:29
Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.

Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.

Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.

Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.

Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ξεχνάω κάτι; :lol:
Ν' ακούσουμε και τους χιλιάδες πτυχιούχους σχολών που τυλίγουν σουβλάκια στην καλύτερη, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών.. :102:
Lol.
Να ρωτήσουμε τότε στην πραγματική οικονομία, τους επιχειρηματίες πώς βλέπουν όλους αυτούς που σπουδάζουν δέκα χρόνια και φτάνουν 30+ με μηδεν εμπειρία, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών.. :102:

Άβαταρ μέλους
Antipnevma
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antipnevma » 24 Ιούλ 2021, 13:56

Τα πανεπιστήμια έχουν παρακμάσει σήμερα γιατί πολύ απλά δεν είναι τόσο απαραίτητα όσο κάποτε. Δεν ζούμε πλέον σε τριτοκοσμική χώρα που έπρεπε να μορφώσουμε μάζες πολιτικών μηχανικών, γιατρών, δικηγόρων και τα λοιπά, ούτε πλέον έχουμε βιομηχανία για να μορφώσουμε χημικούς, μηχανικούς, μεταλλουργούς κτλ.

Σήμερα οποίος θέλει να καταξιωθεί επαγγελματικά και οικονομικά πρέπει να γίνει είτε επιχειρηματίας είτε celebrity. Οι υπόλοιποι ας πηγαίνουν κατευθείαν σε σχολές μετά το λύκειο χωρίς πανελλαδικές και παπαριές και άχρηστα πράγματα όπως φιλοσοφία, ιστορία και θεολογία να καταργηθούν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antipnevma την 24 Ιούλ 2021, 13:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών