Μαζί με εσένα, κανέναν.
Δηλαδή, δύο στους δύο άσχετους που προσπαθούν να επιτεθούν προσωπικά σε κάποιον ο οποίος εκφράζει την άποψή του.
Μαζί με εσένα, κανέναν.
Εγώ ένα πολύχρωμο παπαγαλάκι είμαι καλέ, τί θες να κάνω αφού..;Καραμελίτσα έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 19:15Να ρωτήσουμε ανθρώπους που ξέρουν το θέμα, όχι που που παπαγαλίζουν ατάκες από τα καφενεία και νομίζουν ότι αυτό είναι άποψη.
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων. Επομένως είναι και δικό μας πρόβλημα τελικά, όπως πρέπει να βλέπουμε όλοι μας την παιδεία, η δημιουργία της κοινωνίας του αύριο.stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 19:02Δικό τους το πρόβλημα.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός που παράγει σειρά προτεραιότητας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Αν κάποιος θέλει να μπει τελευταίος, θα μπει τελευταίος στη σειρά δήλωσης προτίμησης σχολής. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να μπει με 5, θα γράψει για 5.
Είναι επιλογή του καθενός εξ αυτών.
Το αν είναι κάποιος ικανός να μετέχει στα ΑΕΙ κρίνεται από το πτυχίο της προηγούμενης βαθμίδας, το απολυτήριο Λυκείου, όπως κάθε ένας που έχει απολυτήριο Γυμνασίου μπαίνει στο Λύκειο, και κάθε ένας που έχει απολυτήριο Δημοτικού μπαίνει στο Γυμνάσιο.
Το σύστημα που είχαν όπου η βαρύτητα των βαθμών των μαθημάτων σχετίζονταν με την σχολή, ισχύει ή δεν ισχύει πλέον. Το να έχει δηλαδή μεγαλύτερη βαρύτητα ο βαθμός της φυσικής σε σχέση με αυτόν την χημείας για να περάσεις πχ φυσικό. Αν έχει βαρύτητα τότε δεν μπορεί να περάσει μαθηματικό ο μαθητής αυτός. Αυτό το σύστημα θεωρώ ότι είναι το σωστό.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:30Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων. Επομένως είναι και δικό μας πρόβλημα τελικά, όπως πρέπει να βλέπουμε όλοι μας την παιδεία, η δημιουργία της κοινωνίας του αύριο.
Η να στρωθεί στο Σχέδιο και να περάσει του χρόνου;dna replication έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:14ή να πάει σε κανέναν κολλητό της Κεραπέως κολεγιάρχη, να πληρώσει και να πάρει απο εκεί πτυχίο χωρίς βάσεις και ΕΒΕ και μαλακίες...
Ετσι κι'αλλιως τα ιδια επαγγελματικά δικαιώματα θα του δώσουν
Κι εγώ πιστεύω πως κάτι αντίστοιχο θα ήταν καλύτερο. Για παράδειγμα να υπάρχει μια κατώτατη βάση στο μάθημα βαρύτητας που ενδιαφέρει κάθε σχολή και να ξεκινήσει επιτέλους ένας ουσιαστικός σχολικός προσανατολισμός.Σπύρος έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:42Το σύστημα που είχαν όπου η βαρύτητα των βαθμών των μαθημάτων σχετίζονταν με την σχολή, ισχύει ή δεν ισχύει πλέον. Το να έχει δηλαδή μεγαλύτερη βαρύτητα ο βαθμός της φυσικής σε σχέση με αυτόν την χημείας για να περάσεις πχ φυσικό. Αν έχει βαρύτητα τότε δεν μπορεί να περάσει μαθηματικό ο μαθητής αυτός. Αυτό το σύστημα θεωρώ ότι είναι το σωστό.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:30Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων. Επομένως είναι και δικό μας πρόβλημα τελικά, όπως πρέπει να βλέπουμε όλοι μας την παιδεία, η δημιουργία της κοινωνίας του αύριο.
Ας ανακεφαλαιώσουμε:ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:30Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων.stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 19:02Δικό τους το πρόβλημα.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός που παράγει σειρά προτεραιότητας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Αν κάποιος θέλει να μπει τελευταίος, θα μπει τελευταίος στη σειρά δήλωσης προτίμησης σχολής. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να μπει με 5, θα γράψει για 5.
Είναι επιλογή του καθενός εξ αυτών.
Το αν είναι κάποιος ικανός να μετέχει στα ΑΕΙ κρίνεται από το πτυχίο της προηγούμενης βαθμίδας, το απολυτήριο Λυκείου, όπως κάθε ένας που έχει απολυτήριο Γυμνασίου μπαίνει στο Λύκειο, και κάθε ένας που έχει απολυτήριο Δημοτικού μπαίνει στο Γυμνάσιο.
δηλαδη θα παει ο υποψηφιος να πει επιασα Α* στη φυσικη και Α μαθηματικα Α αγγλικα, γιατι δεν με παιρνει το ακαρδο πανεπιστημιο αφου θελει Α*ΑΑ και νατα τα εχω, και θα βρεθει ανθρωπος που δεν θα του ριξει τοματες;A-level
Grades A*AA including A* in mathematics. This should include Mathematics with a significant pure element (the Use of Mathematics or Core Mathematics does not satisfy this requirement). General Studies is welcome, but is not normally included as part of the standard offer.
Με αυτόν μιλάτε !!!!
To alternative entry requirements το είδες ή μπα;talaipwros έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:51συγγνωμη, τι διαφερει τελικα αυτο που εκανε η αρχιτεκτονικη απο αυτο που κανει καθε σοβαρο πανεπιστημιο;
π.χ
https://www.manchester.ac.uk/study/unde ... uirements/δηλαδη θα παει ο υποψηφιος να πει επιασα Α* στη φυσικη και Α μαθηματικα Α αγγλικα, γιατι δεν με παιρνει το ακαρδο πανεπιστημιο αφου θελει Α*ΑΑ και νατα τα εχω, και θα βρεθει ανθρωπος που δεν θα του ριξει τοματες;A-level
Grades A*AA including A* in mathematics. This should include Mathematics with a significant pure element (the Use of Mathematics or Core Mathematics does not satisfy this requirement). General Studies is welcome, but is not normally included as part of the standard offer.
Ήσουν ικανοποιημένος από την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος τα προηγούμενα χρόνια; Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το ζήτημα. Δεν σε προβλημάτισε ποτέ τίποτε άλλο μέχρι τώρα στο εκπαιδευτικό συστημα; Αν σε προβληματίζει τόσο η εβε πάντως μπορείς να στείλεις ένα email στο Μετσόβιο. Ίσως αυτοί μπορέσουν να σε διαφωτίσουν γιατί το εκαναν. Όταν οι πανελλήνιες ήταν και απολυτήρια διαφωνούσες; (σε ρωτώ γιατί το θέτεις ως επιχείρημα)stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:50Ας ανακεφαλαιώσουμε:ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:30Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων.stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 19:02
Δικό τους το πρόβλημα.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός που παράγει σειρά προτεραιότητας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Αν κάποιος θέλει να μπει τελευταίος, θα μπει τελευταίος στη σειρά δήλωσης προτίμησης σχολής. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να μπει με 5, θα γράψει για 5.
Είναι επιλογή του καθενός εξ αυτών.
Το αν είναι κάποιος ικανός να μετέχει στα ΑΕΙ κρίνεται από το πτυχίο της προηγούμενης βαθμίδας, το απολυτήριο Λυκείου, όπως κάθε ένας που έχει απολυτήριο Γυμνασίου μπαίνει στο Λύκειο, και κάθε ένας που έχει απολυτήριο Δημοτικού μπαίνει στο Γυμνάσιο.
1) Οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν εξετάζουν την ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.
2) Η ικανότητα του μαθητή να συμμετέχει στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αυτονόητη κατά την απόλυσή του από την προηγούμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, όπως συμβαίνει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
3) Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένας εσωτερικός διαγωνισμός για την παραγωγή σειράς δήλωσης προτίμησης σχολών επιλογής και μόνον.
4) Η πρόσβαση στα ΑΕΙ είναι δικαίωμα κάθε έλληνα πολίτη. Ονομάζεται δικαίωμα στην εκπαίδευση. Επειδή, όμως, είναι περιορισμένη η δυνατότητα των ΑΕΙ να φιλοξενήσουν όλους τους έλληνες πολίτες, θεσπίσαμε τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, στην οποία καθένας μπαίνει σε μία σειρά για να δηλώσει την προτίμησή του, κατά τη διαδικασία της πλήρωσης των θέσεων των ΑΕΙ.
5) Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης στα ΑΕΙ είναι αντισυνταγματική. Εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στην εκάστοτε σχολή, κάθε έλληνας που έχει αποδεδειγμένα απολυθεί από την 2οβάθμια εκπαίδευση έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει οποιαδήποτε από αυτές, μέσα από τη διαδικασία κατάθεσης "μηχανογραφικού". Πχ. μπορείς να συμμετέχεις ακόμη και 70 χρονών στις πανελλαδικές, να γράψεις 0 στα τέσσερα μαθήματα και να εισαχθείς σε ΑΕΙ, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις σε οποιαδήποτε σχολή από εκείνες που δηλώνεις.
6) Το αν κάποιος μπορεί να αποφοιτήσει από μία Σχολή και πότε, δεν εξαρτάται από το όνειρο που είδε ο/η κάθε Υπουργός.
7) Η ΕΒΕ δεν αποτελεί αξιακό κόφτη. Είναι ένας "σχετικός" κόφτης που δεν εγγυάται ούτε ότι όσοι τον πέρασαν είναι ικανοί, ούτε ότι όσοι δεν τον πέρασαν είναι ανίκανοι. Ανάλογα με τη "φουρνιά" των εξεταζομένων μπορεί να είναι στα ίδια θέματα από 0 ως 20. Δηλαδή, θεωρητικά μιλώντας, σε δύο διαδοχικές χρονιές, στα ίδια εξεταζόμενα θέματα, η ΕΒΕ θα είναι διαφορετική επειδή θα είναι διαφορετικές οι επιδόσεις των δύο φουρνιών εξεταζομένων. Επομένως, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ΕΒΕ που να αποτελεί αξιολογικό κριτήριο ικανότητας.
Μάλιστα. Δηλαδή πρέπει να έχεις 19 στα Αγγλικά για να σπουδάσεις Επιστήμη Πληροφορικής.talaipwros έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:51συγγνωμη, τι διαφερει τελικα αυτο που εκανε η αρχιτεκτονικη απο αυτο που κανει καθε σοβαρο πανεπιστημιο;
π.χ
https://www.manchester.ac.uk/study/unde ... uirements/δηλαδη θα παει ο υποψηφιος να πει επιασα Α* στη φυσικη και Α μαθηματικα Α αγγλικα, γιατι δεν με παιρνει το ακαρδο πανεπιστημιο αφου θελει Α*ΑΑ και νατα τα εχω, και θα βρεθει ανθρωπος που δεν θα του ριξει τοματες;A-level
Grades A*AA including A* in mathematics. This should include Mathematics with a significant pure element (the Use of Mathematics or Core Mathematics does not satisfy this requirement). General Studies is welcome, but is not normally included as part of the standard offer.
Ε, βέβαια, πώς να καταλάβεις;
Δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε. Τα προηγούμενα χρόνια δεν αποκλείονταν η πρόσβαση των παιδιών στα πανεπιστήμια γιατί ...έτσι, που συμβαίνει από εφέτος.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 21:09Ήσουν ικανοποιημένος από την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος τα προηγούμενα χρόνια;stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:50Ας ανακεφαλαιώσουμε:ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 20:30Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων.
1) Οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν εξετάζουν την ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.
2) Η ικανότητα του μαθητή να συμμετέχει στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αυτονόητη κατά την απόλυσή του από την προηγούμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, όπως συμβαίνει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
3) Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένας εσωτερικός διαγωνισμός για την παραγωγή σειράς δήλωσης προτίμησης σχολών επιλογής και μόνον.
4) Η πρόσβαση στα ΑΕΙ είναι δικαίωμα κάθε έλληνα πολίτη. Ονομάζεται δικαίωμα στην εκπαίδευση. Επειδή, όμως, είναι περιορισμένη η δυνατότητα των ΑΕΙ να φιλοξενήσουν όλους τους έλληνες πολίτες, θεσπίσαμε τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, στην οποία καθένας μπαίνει σε μία σειρά για να δηλώσει την προτίμησή του, κατά τη διαδικασία της πλήρωσης των θέσεων των ΑΕΙ.
5) Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης στα ΑΕΙ είναι αντισυνταγματική. Εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στην εκάστοτε σχολή, κάθε έλληνας που έχει αποδεδειγμένα απολυθεί από την 2οβάθμια εκπαίδευση έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει οποιαδήποτε από αυτές, μέσα από τη διαδικασία κατάθεσης "μηχανογραφικού". Πχ. μπορείς να συμμετέχεις ακόμη και 70 χρονών στις πανελλαδικές, να γράψεις 0 στα τέσσερα μαθήματα και να εισαχθείς σε ΑΕΙ, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις σε οποιαδήποτε σχολή από εκείνες που δηλώνεις.
6) Το αν κάποιος μπορεί να αποφοιτήσει από μία Σχολή και πότε, δεν εξαρτάται από το όνειρο που είδε ο/η κάθε Υπουργός.
7) Η ΕΒΕ δεν αποτελεί αξιακό κόφτη. Είναι ένας "σχετικός" κόφτης που δεν εγγυάται ούτε ότι όσοι τον πέρασαν είναι ικανοί, ούτε ότι όσοι δεν τον πέρασαν είναι ανίκανοι. Ανάλογα με τη "φουρνιά" των εξεταζομένων μπορεί να είναι στα ίδια θέματα από 0 ως 20. Δηλαδή, θεωρητικά μιλώντας, σε δύο διαδοχικές χρονιές, στα ίδια εξεταζόμενα θέματα, η ΕΒΕ θα είναι διαφορετική επειδή θα είναι διαφορετικές οι επιδόσεις των δύο φουρνιών εξεταζομένων. Επομένως, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ΕΒΕ που να αποτελεί αξιολογικό κριτήριο ικανότητας.
Περίεργο. Γράφω για δικαίωμα στην εκπαίδευση, αξιοκρατία, μέχρι και κριτική επί των μελλοντολογικών προβλέψεων του Υπουργείου.Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το ζήτημα.
Με προβλημάτισαν πολλά πράγματα στη ζωή μου, αλλά εδώ συζητάμε για την παραδοξότητα του συγκεκριμένου νομοσχεδίου.Δεν σε προβλημάτισε ποτέ τίποτε άλλο μέχρι τώρα στο εκπαιδευτικό συστημα;
Να επισημάνω απλά ότι η ΕΒΕ είναι παράγωγο του Υπουργείου, όχι του Μετσόβιου.Αν σε προβληματίζει τόσο η εβε πάντως μπορείς να στείλεις ένα email στο Μετσόβιο. Ίσως αυτοί μπορέσουν να σε διαφωτίσουν γιατί το εκαναν.
Έχει πραγματικά σημασία;Όταν οι πανελλήνιες ήταν και απολυτήρια διαφωνούσες; (σε ρωτώ γιατί το θέτεις ως επιχείρημα)