Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 24 Ιούλ 2021, 20:21

Cecily Anne έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 19:51
Βλέπεις κάνα μηχανικό να σχολίασε ?
Μαζί με εσένα, κανέναν.
Δηλαδή, δύο στους δύο άσχετους που προσπαθούν να επιτεθούν προσωπικά σε κάποιον ο οποίος εκφράζει την άποψή του.

ethereal
Δημοσιεύσεις: 1598
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal » 24 Ιούλ 2021, 20:26

Παρακαλείσθε να καταθέτετε τους επαγγελματικούς σας τίτλους κατά την είσοδό σας στα νήματα, ώστε να μπορεί ο κάθε ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΣ να προσαρμόζει αναλόγως τις κενώσεις του.
Ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 7090
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot » 24 Ιούλ 2021, 20:28

Καραμελίτσα έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 19:15
Parrot έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 13:52
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 13:45


Lol.
Να ρωτήσουμε τότε στην πραγματική οικονομία, τους επιχειρηματίες πώς βλέπουν όλους αυτούς που σπουδάζουν δέκα χρόνια και φτάνουν 30+ με μηδεν εμπειρία, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών.. :102:
Να ρωτήσουμε ανθρώπους που ξέρουν το θέμα, όχι που που παπαγαλίζουν ατάκες από τα καφενεία και νομίζουν ότι αυτό είναι άποψη.
Εγώ ένα πολύχρωμο παπαγαλάκι είμαι καλέ, τί θες να κάνω αφού..; :a040:

ktisila
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 02 Απρ 2020, 15:30

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ktisila » 24 Ιούλ 2021, 20:30

stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 19:02
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 01:25
(...) το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί, να μπαίνουν παιδιά σε σχολές με σχεδόν μηδενικά γραπτά.
Δικό τους το πρόβλημα.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός που παράγει σειρά προτεραιότητας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Αν κάποιος θέλει να μπει τελευταίος, θα μπει τελευταίος στη σειρά δήλωσης προτίμησης σχολής. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να μπει με 5, θα γράψει για 5.
Είναι επιλογή του καθενός εξ αυτών.

Το αν είναι κάποιος ικανός να μετέχει στα ΑΕΙ κρίνεται από το πτυχίο της προηγούμενης βαθμίδας, το απολυτήριο Λυκείου, όπως κάθε ένας που έχει απολυτήριο Γυμνασίου μπαίνει στο Λύκειο, και κάθε ένας που έχει απολυτήριο Δημοτικού μπαίνει στο Γυμνάσιο.
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων. Επομένως είναι και δικό μας πρόβλημα τελικά, όπως πρέπει να βλέπουμε όλοι μας την παιδεία, η δημιουργία της κοινωνίας του αύριο.

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4461
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: έρημος
Επικοινωνία:

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 24 Ιούλ 2021, 20:42

ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:30
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων. Επομένως είναι και δικό μας πρόβλημα τελικά, όπως πρέπει να βλέπουμε όλοι μας την παιδεία, η δημιουργία της κοινωνίας του αύριο.
Το σύστημα που είχαν όπου η βαρύτητα των βαθμών των μαθημάτων σχετίζονταν με την σχολή, ισχύει ή δεν ισχύει πλέον. Το να έχει δηλαδή μεγαλύτερη βαρύτητα ο βαθμός της φυσικής σε σχέση με αυτόν την χημείας για να περάσεις πχ φυσικό. Αν έχει βαρύτητα τότε δεν μπορεί να περάσει μαθηματικό ο μαθητής αυτός. Αυτό το σύστημα θεωρώ ότι είναι το σωστό.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 15685
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: HH

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere » 24 Ιούλ 2021, 20:44

dna replication έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:14
Cavaliere έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 18:53
Πραγματικά στ΄αρχίδια μου, να βελτιωθεί, να δώσει του χρόνου και να μπει.
ή να πάει σε κανέναν κολλητό της Κεραπέως κολεγιάρχη, να πληρώσει και να πάρει απο εκεί πτυχίο χωρίς βάσεις και ΕΒΕ και μαλακίες...
Ετσι κι'αλλιως τα ιδια επαγγελματικά δικαιώματα θα του δώσουν
Η να στρωθεί στο Σχέδιο και να περάσει του χρόνου;
Ordem e Progresso.

ktisila
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 02 Απρ 2020, 15:30

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ktisila » 24 Ιούλ 2021, 20:46

Σπύρος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:42
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:30
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων. Επομένως είναι και δικό μας πρόβλημα τελικά, όπως πρέπει να βλέπουμε όλοι μας την παιδεία, η δημιουργία της κοινωνίας του αύριο.
Το σύστημα που είχαν όπου η βαρύτητα των βαθμών των μαθημάτων σχετίζονταν με την σχολή, ισχύει ή δεν ισχύει πλέον. Το να έχει δηλαδή μεγαλύτερη βαρύτητα ο βαθμός της φυσικής σε σχέση με αυτόν την χημείας για να περάσεις πχ φυσικό. Αν έχει βαρύτητα τότε δεν μπορεί να περάσει μαθηματικό ο μαθητής αυτός. Αυτό το σύστημα θεωρώ ότι είναι το σωστό.
Κι εγώ πιστεύω πως κάτι αντίστοιχο θα ήταν καλύτερο. Για παράδειγμα να υπάρχει μια κατώτατη βάση στο μάθημα βαρύτητας που ενδιαφέρει κάθε σχολή και να ξεκινήσει επιτέλους ένας ουσιαστικός σχολικός προσανατολισμός.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 24 Ιούλ 2021, 20:50

ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:30
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 19:02
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 01:25
(...) το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί, να μπαίνουν παιδιά σε σχολές με σχεδόν μηδενικά γραπτά.
Δικό τους το πρόβλημα.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός που παράγει σειρά προτεραιότητας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Αν κάποιος θέλει να μπει τελευταίος, θα μπει τελευταίος στη σειρά δήλωσης προτίμησης σχολής. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να μπει με 5, θα γράψει για 5.
Είναι επιλογή του καθενός εξ αυτών.

Το αν είναι κάποιος ικανός να μετέχει στα ΑΕΙ κρίνεται από το πτυχίο της προηγούμενης βαθμίδας, το απολυτήριο Λυκείου, όπως κάθε ένας που έχει απολυτήριο Γυμνασίου μπαίνει στο Λύκειο, και κάθε ένας που έχει απολυτήριο Δημοτικού μπαίνει στο Γυμνάσιο.
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων.
Ας ανακεφαλαιώσουμε:
1) Οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν εξετάζουν την ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

2) Η ικανότητα του μαθητή να συμμετέχει στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αυτονόητη κατά την απόλυσή του από την προηγούμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, όπως συμβαίνει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.

3) Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένας εσωτερικός διαγωνισμός για την παραγωγή σειράς δήλωσης προτίμησης σχολών επιλογής και μόνον.

4) Η πρόσβαση στα ΑΕΙ είναι δικαίωμα κάθε έλληνα πολίτη. Ονομάζεται δικαίωμα στην εκπαίδευση. Επειδή, όμως, είναι περιορισμένη η δυνατότητα των ΑΕΙ να φιλοξενήσουν όλους τους έλληνες πολίτες, θεσπίσαμε τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, στην οποία καθένας μπαίνει σε μία σειρά για να δηλώσει την προτίμησή του, κατά τη διαδικασία της πλήρωσης των θέσεων των ΑΕΙ.

5) Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης στα ΑΕΙ είναι αντισυνταγματική. Εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στην εκάστοτε σχολή, κάθε έλληνας που έχει αποδεδειγμένα απολυθεί από την 2οβάθμια εκπαίδευση έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει οποιαδήποτε από αυτές, μέσα από τη διαδικασία κατάθεσης "μηχανογραφικού". Πχ. μπορείς να συμμετέχεις ακόμη και 70 χρονών στις πανελλαδικές, να γράψεις 0 στα τέσσερα μαθήματα και να εισαχθείς σε ΑΕΙ, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις σε οποιαδήποτε σχολή από εκείνες που δηλώνεις.

6) Το αν κάποιος μπορεί να αποφοιτήσει από μία Σχολή και πότε, δεν εξαρτάται από το όνειρο που είδε ο/η κάθε Υπουργός.

7) Η ΕΒΕ δεν αποτελεί αξιακό κόφτη. Είναι ένας "σχετικός" κόφτης που δεν εγγυάται ούτε ότι όσοι τον πέρασαν είναι ικανοί, ούτε ότι όσοι δεν τον πέρασαν είναι ανίκανοι. Ανάλογα με τη "φουρνιά" των εξεταζομένων μπορεί να είναι στα ίδια θέματα από 0 ως 20. Δηλαδή, θεωρητικά μιλώντας, σε δύο διαδοχικές χρονιές, στα ίδια εξεταζόμενα θέματα, η ΕΒΕ θα είναι διαφορετική επειδή θα είναι διαφορετικές οι επιδόσεις των δύο φουρνιών εξεταζομένων. Επομένως, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ΕΒΕ που να αποτελεί αξιολογικό κριτήριο ικανότητας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 24 Ιούλ 2021, 20:54, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25463
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 24 Ιούλ 2021, 20:51

συγγνωμη, τι διαφερει τελικα αυτο που εκανε η αρχιτεκτονικη απο αυτο που κανει καθε σοβαρο πανεπιστημιο;

π.χ
https://www.manchester.ac.uk/study/unde ... uirements/
A-level

Grades A*AA including A* in mathematics. This should include Mathematics with a significant pure element (the Use of Mathematics or Core Mathematics does not satisfy this requirement). General Studies is welcome, but is not normally included as part of the standard offer.
δηλαδη θα παει ο υποψηφιος να πει επιασα Α* στη φυσικη και Α μαθηματικα Α αγγλικα, γιατι δεν με παιρνει το ακαρδο πανεπιστημιο αφου θελει Α*ΑΑ και νατα τα εχω, και θα βρεθει ανθρωπος που δεν θα του ριξει τοματες;

ethereal
Δημοσιεύσεις: 1598
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal » 24 Ιούλ 2021, 20:52

stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:50


Ας ανακεφαλαιώσουμε:



Τι να τον κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει στατικά φορτία της κατασκευής και θα σκοτώσει ανθρώπους;

Τί να κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει οπλισμούς στα υποστυλώματα μίας γέφυρας;


Με αυτόν μιλάτε !!!!
Πόσο πιο χαμηλά;;

Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 9079
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα » 24 Ιούλ 2021, 20:57

talaipwros έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:51
συγγνωμη, τι διαφερει τελικα αυτο που εκανε η αρχιτεκτονικη απο αυτο που κανει καθε σοβαρο πανεπιστημιο;

π.χ
https://www.manchester.ac.uk/study/unde ... uirements/
A-level

Grades A*AA including A* in mathematics. This should include Mathematics with a significant pure element (the Use of Mathematics or Core Mathematics does not satisfy this requirement). General Studies is welcome, but is not normally included as part of the standard offer.
δηλαδη θα παει ο υποψηφιος να πει επιασα Α* στη φυσικη και Α μαθηματικα Α αγγλικα, γιατι δεν με παιρνει το ακαρδο πανεπιστημιο αφου θελει Α*ΑΑ και νατα τα εχω, και θα βρεθει ανθρωπος που δεν θα του ριξει τοματες;
To alternative entry requirements το είδες ή μπα;

Τα σοβαρά πανεπιστήμια έχουν ευελιξία στην εισαγωγή.

Και η αρχιτεκτονική απλά διάλεξε συντελεστή. ΤΟ ΕΒΕ, και τους κανόνες του ότι λειτουργεί ως ον-οφ τους επέλεξε η δράκα ηλιθίων στο υπουργείο.
Z

ktisila
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 02 Απρ 2020, 15:30

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ktisila » 24 Ιούλ 2021, 21:09

stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:50
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:30
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 19:02


Δικό τους το πρόβλημα.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός που παράγει σειρά προτεραιότητας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Αν κάποιος θέλει να μπει τελευταίος, θα μπει τελευταίος στη σειρά δήλωσης προτίμησης σχολής. Αν κάποιος θεωρεί ότι μπορεί να μπει με 5, θα γράψει για 5.
Είναι επιλογή του καθενός εξ αυτών.

Το αν είναι κάποιος ικανός να μετέχει στα ΑΕΙ κρίνεται από το πτυχίο της προηγούμενης βαθμίδας, το απολυτήριο Λυκείου, όπως κάθε ένας που έχει απολυτήριο Γυμνασίου μπαίνει στο Λύκειο, και κάθε ένας που έχει απολυτήριο Δημοτικού μπαίνει στο Γυμνάσιο.
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων.
Ας ανακεφαλαιώσουμε:
1) Οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν εξετάζουν την ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

2) Η ικανότητα του μαθητή να συμμετέχει στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αυτονόητη κατά την απόλυσή του από την προηγούμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, όπως συμβαίνει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.

3) Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένας εσωτερικός διαγωνισμός για την παραγωγή σειράς δήλωσης προτίμησης σχολών επιλογής και μόνον.

4) Η πρόσβαση στα ΑΕΙ είναι δικαίωμα κάθε έλληνα πολίτη. Ονομάζεται δικαίωμα στην εκπαίδευση. Επειδή, όμως, είναι περιορισμένη η δυνατότητα των ΑΕΙ να φιλοξενήσουν όλους τους έλληνες πολίτες, θεσπίσαμε τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, στην οποία καθένας μπαίνει σε μία σειρά για να δηλώσει την προτίμησή του, κατά τη διαδικασία της πλήρωσης των θέσεων των ΑΕΙ.

5) Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης στα ΑΕΙ είναι αντισυνταγματική. Εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στην εκάστοτε σχολή, κάθε έλληνας που έχει αποδεδειγμένα απολυθεί από την 2οβάθμια εκπαίδευση έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει οποιαδήποτε από αυτές, μέσα από τη διαδικασία κατάθεσης "μηχανογραφικού". Πχ. μπορείς να συμμετέχεις ακόμη και 70 χρονών στις πανελλαδικές, να γράψεις 0 στα τέσσερα μαθήματα και να εισαχθείς σε ΑΕΙ, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις σε οποιαδήποτε σχολή από εκείνες που δηλώνεις.

6) Το αν κάποιος μπορεί να αποφοιτήσει από μία Σχολή και πότε, δεν εξαρτάται από το όνειρο που είδε ο/η κάθε Υπουργός.

7) Η ΕΒΕ δεν αποτελεί αξιακό κόφτη. Είναι ένας "σχετικός" κόφτης που δεν εγγυάται ούτε ότι όσοι τον πέρασαν είναι ικανοί, ούτε ότι όσοι δεν τον πέρασαν είναι ανίκανοι. Ανάλογα με τη "φουρνιά" των εξεταζομένων μπορεί να είναι στα ίδια θέματα από 0 ως 20. Δηλαδή, θεωρητικά μιλώντας, σε δύο διαδοχικές χρονιές, στα ίδια εξεταζόμενα θέματα, η ΕΒΕ θα είναι διαφορετική επειδή θα είναι διαφορετικές οι επιδόσεις των δύο φουρνιών εξεταζομένων. Επομένως, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ΕΒΕ που να αποτελεί αξιολογικό κριτήριο ικανότητας.
Ήσουν ικανοποιημένος από την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος τα προηγούμενα χρόνια; Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το ζήτημα. Δεν σε προβλημάτισε ποτέ τίποτε άλλο μέχρι τώρα στο εκπαιδευτικό συστημα; Αν σε προβληματίζει τόσο η εβε πάντως μπορείς να στείλεις ένα email στο Μετσόβιο. Ίσως αυτοί μπορέσουν να σε διαφωτίσουν γιατί το εκαναν. Όταν οι πανελλήνιες ήταν και απολυτήρια διαφωνούσες; (σε ρωτώ γιατί το θέτεις ως επιχείρημα)

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4461
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: έρημος
Επικοινωνία:

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 24 Ιούλ 2021, 21:11

talaipwros έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:51
συγγνωμη, τι διαφερει τελικα αυτο που εκανε η αρχιτεκτονικη απο αυτο που κανει καθε σοβαρο πανεπιστημιο;

π.χ
https://www.manchester.ac.uk/study/unde ... uirements/
A-level

Grades A*AA including A* in mathematics. This should include Mathematics with a significant pure element (the Use of Mathematics or Core Mathematics does not satisfy this requirement). General Studies is welcome, but is not normally included as part of the standard offer.
δηλαδη θα παει ο υποψηφιος να πει επιασα Α* στη φυσικη και Α μαθηματικα Α αγγλικα, γιατι δεν με παιρνει το ακαρδο πανεπιστημιο αφου θελει Α*ΑΑ και νατα τα εχω, και θα βρεθει ανθρωπος που δεν θα του ριξει τοματες;
Μάλιστα. Δηλαδή πρέπει να έχεις 19 στα Αγγλικά για να σπουδάσεις Επιστήμη Πληροφορικής. :smt005:
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

ethereal
Δημοσιεύσεις: 1598
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal » 24 Ιούλ 2021, 21:11

ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 21:09
Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το ζήτημα.
Ε, βέβαια, πώς να καταλάβεις;
Μήπως αυτός καταλαβαίνει τι γράφει;
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 12:02

Τι να τον κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει στατικά φορτία της κατασκευής και θα σκοτώσει ανθρώπους;

Τί να κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει οπλισμούς στα υποστυλώματα μίας γέφυρας;

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 24 Ιούλ 2021, 21:18

ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 21:09
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:50
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 20:30
Ακριβώς αυτό που λες. Είναι πρόβλημα, δικό τους λες εσύ, του συστήματος λέω εγώ γιατί αν δεν προβληματιστούμε γιατί ένα παιδί που γράφει σχεδόν μηδεν στα μαθηματικά, δηλώνει μαθηματικό ή ένας μαθητής που δεν είναι καλός στο σχέδιο δηλώνει αρχιτεκτονική και όχι πολιτικός μηχανικός, τότε αύριο θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια κοινωνία δυστυχισμένων ανθρώπων.
Ας ανακεφαλαιώσουμε:
1) Οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν εξετάζουν την ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

2) Η ικανότητα του μαθητή να συμμετέχει στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αυτονόητη κατά την απόλυσή του από την προηγούμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, όπως συμβαίνει σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.

3) Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένας εσωτερικός διαγωνισμός για την παραγωγή σειράς δήλωσης προτίμησης σχολών επιλογής και μόνον.

4) Η πρόσβαση στα ΑΕΙ είναι δικαίωμα κάθε έλληνα πολίτη. Ονομάζεται δικαίωμα στην εκπαίδευση. Επειδή, όμως, είναι περιορισμένη η δυνατότητα των ΑΕΙ να φιλοξενήσουν όλους τους έλληνες πολίτες, θεσπίσαμε τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, στην οποία καθένας μπαίνει σε μία σειρά για να δηλώσει την προτίμησή του, κατά τη διαδικασία της πλήρωσης των θέσεων των ΑΕΙ.

5) Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης στα ΑΕΙ είναι αντισυνταγματική. Εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις στην εκάστοτε σχολή, κάθε έλληνας που έχει αποδεδειγμένα απολυθεί από την 2οβάθμια εκπαίδευση έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει οποιαδήποτε από αυτές, μέσα από τη διαδικασία κατάθεσης "μηχανογραφικού". Πχ. μπορείς να συμμετέχεις ακόμη και 70 χρονών στις πανελλαδικές, να γράψεις 0 στα τέσσερα μαθήματα και να εισαχθείς σε ΑΕΙ, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις σε οποιαδήποτε σχολή από εκείνες που δηλώνεις.

6) Το αν κάποιος μπορεί να αποφοιτήσει από μία Σχολή και πότε, δεν εξαρτάται από το όνειρο που είδε ο/η κάθε Υπουργός.

7) Η ΕΒΕ δεν αποτελεί αξιακό κόφτη. Είναι ένας "σχετικός" κόφτης που δεν εγγυάται ούτε ότι όσοι τον πέρασαν είναι ικανοί, ούτε ότι όσοι δεν τον πέρασαν είναι ανίκανοι. Ανάλογα με τη "φουρνιά" των εξεταζομένων μπορεί να είναι στα ίδια θέματα από 0 ως 20. Δηλαδή, θεωρητικά μιλώντας, σε δύο διαδοχικές χρονιές, στα ίδια εξεταζόμενα θέματα, η ΕΒΕ θα είναι διαφορετική επειδή θα είναι διαφορετικές οι επιδόσεις των δύο φουρνιών εξεταζομένων. Επομένως, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ΕΒΕ που να αποτελεί αξιολογικό κριτήριο ικανότητας.
Ήσουν ικανοποιημένος από την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος τα προηγούμενα χρόνια;
Δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε. Τα προηγούμενα χρόνια δεν αποκλείονταν η πρόσβαση των παιδιών στα πανεπιστήμια γιατί ...έτσι, που συμβαίνει από εφέτος.

Εδώ συζητάμε αν το νομοσχέδιο για την παιδεία καταρχήν αναγνωρίζει τα δικαιώματα των ελλήνων πολιτών, και στη συνέχεια αν παράγει κάποιο αξιοκρατικό σύστημα δήλωσης προτίμησης σχολής από τους υποψήφιους.
Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το ζήτημα.
Περίεργο. Γράφω για δικαίωμα στην εκπαίδευση, αξιοκρατία, μέχρι και κριτική επί των μελλοντολογικών προβλέψεων του Υπουργείου.
Πού ακριβώς βρίσκεται η δυσκολία; :p2:
Δεν σε προβλημάτισε ποτέ τίποτε άλλο μέχρι τώρα στο εκπαιδευτικό συστημα;
Με προβλημάτισαν πολλά πράγματα στη ζωή μου, αλλά εδώ συζητάμε για την παραδοξότητα του συγκεκριμένου νομοσχεδίου.
Αν σε προβληματίζει τόσο η εβε πάντως μπορείς να στείλεις ένα email στο Μετσόβιο. Ίσως αυτοί μπορέσουν να σε διαφωτίσουν γιατί το εκαναν.
Να επισημάνω απλά ότι η ΕΒΕ είναι παράγωγο του Υπουργείου, όχι του Μετσόβιου.
Δεν νομοθετεί το Μετσόβιο, ευτυχώς ή δυστυχώς, κατά περίπτωση.
Όταν οι πανελλήνιες ήταν και απολυτήρια διαφωνούσες; (σε ρωτώ γιατί το θέτεις ως επιχείρημα)
Έχει πραγματικά σημασία;
Εδώ έχουμε ένα πρόβλημα μπροστά μας. Ένα σύστημα που κόβει αυθαίρετα την πρόσβαση παιδιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη στιγμή που υπάρχουν κενές θέσεις σε εκείνη.
Δεν μπορούμε να συζητήσουμε για το πρόβλημα που θα βασανίζει από αυτή τη στιγμή δεκάδες χιλιάδες υποψηφίων ετησίως;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 24 Ιούλ 2021, 21:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών