Ρε να το ξέρει η μάνα του.
Μέχρι στιγμής έχουμε CRF300L, KTM 390 adventure (οικονομική λύση και μαθαίνω ότι κάνει τα πάντα - ή αντίστοιχο huqsvarna), Yamaha Tenere Rally (ακριβή λύση, πολύ ακριβή αν αλλάξουν οι αναρτήσεις αλλά μάλλον η σωστή).
Ρε να το ξέρει η μάνα του.
Την έβγαζα με KazeR εδω και 20 χρόνια. Μια χαρά ήταν. Είναι περίεργο που στην Ελλάδα τα μισά οχήματα δεν είναι παπάκια ή σκούτερ. Δεν έχουμε λίγα βέβαια. Τώρα κινούμαι με ποδήλατο στα κοντινά. Φλερτάρω να πάρω ηλεκτρικό εργαλείο αλλά αργότερα γιατί είναι πολλά τα λεφτά.Feindflug έγραψε: ↑26 Αύγ 2021, 21:18Αν το 85% είναι για δουλειά, ας πάρει το Honda Gtr 150, δυνατό παπάκι με κανονικές ταχύτητες και ας κρατήσει τα ξερά για την κάβλα του, τύπε.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑26 Αύγ 2021, 21:13Κόλπα του μάρκετινγκ είναι αυτά, δικουλη μου.Feindflug έγραψε: ↑26 Αύγ 2021, 20:55
Ρε δικέ μου, αλλού θα σε πάει το 390, αλλού το 990.
Το θέλω να πηγαίνω εκδρομές είναι πολύ σχετικό. Θέλει να φτάσει Άλπεις, Ρουμανία, να κάνει τον γύρο της Πελοποννήσου, της Κρήτης, να πηγαίνει για καφέ και σε ταβέρνες 100 - 200 χλμ μακριά, τι εκδρομές εννοεί ο τύπος;
Όταν απαντήσει στον εαυτό του πρώτα και αποφασίσει και πόσα μπορεί να δώσει, τότε θα δει ότι οι επιλογές περιορίζονται σε 3-5 μοντέλα.
Να βλέπεις το τέρας διακοσαεβδομηντα κιλά στην αφίσα κ να λες, ω ρε μια περιπέτεια που θα μπορούσα να κάμω
Αφού σε λέει ο δικός σου ότι θα πηγαίνει από και προς τη δουλειά. Αυτό σημαίνει ότι η μεκανη θα περάσει το 85% της ζωής της στη μπολη.
Imperium έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 12:37Δοκίμασα το ΚΤΜ390 Adv σε μικρή βόλτα περίπου 1 ώρα σε μικτό αστικό περιβάλλον, χωρίς χώμα.
Σε γκρουπ ράιντ, οπότε δεν έπαιρνε για τρέλλες.
Το μηχανάκι μου άρεσε, αλλά όχι όσο περιμένα. Στα θετικά η άνεση, πολυ καλό καντράν, αφού άρχισα να αλλαξοπιστίζω για τα ηλεκτονικά μπλιμπλίκια, καλό στήσιμο, καλό κράτημα, πολύ ευέλικτο, όπως θα περίμενε κανεις από ΚΤΜ. Άντβε δεν ήταν πάντως - ρόδες χυτές, αλλά για εδρομικό μια χαρά. Ήμουα σε γκρουπ με 1290αρια και μου φάνηκε οτι απ' όλους πιο πολύ το ευχαριστήθηκα εγώ, LOL.
Το μοτόρι είχε αίθηση ΚΤΜ, κανένα πρόβλημα, αλλά να, πώς να το πω, προτιμούσα το παλιο ψευτοεντουνάκι μου για αίσθηση, ήθελα την ροπή πιο χαμηλά. Για άλλους βέβαια το οτι στροφάρει μπορεί να είναι πλεονέκτημα.
Εν ολίγοις, μια χαρά μηχανάκι, σουπερ πρακτικό για εκδρομικό παπάκι, φτηνό, μονδέρνο, απλά εγώ δεν το ερωτεύτηκα (όπως περίμενα).
Είχαν και το CRF300, αλλά δεν πρόλαβα να δοκιμάσω, καλό φαινόταν.
Ωραίος! Από όλους ακούω ότι είναι πολύ τίμιο.Imperium έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 12:37Δοκίμασα το ΚΤΜ390 Adv σε μικρή βόλτα περίπου 1 ώρα σε μικτό αστικό περιβάλλον, χωρίς χώμα.
Σε γκρουπ ράιντ, οπότε δεν έπαιρνε για τρέλλες.
Το μηχανάκι μου άρεσε, αλλά όχι όσο περιμένα. Στα θετικά η άνεση, πολυ καλό καντράν, αφού άρχισα να αλλαξοπιστίζω για τα ηλεκτονικά μπλιμπλίκια, καλό στήσιμο, καλό κράτημα, πολύ ευέλικτο, όπως θα περίμενε κανεις από ΚΤΜ. Άντβε δεν ήταν πάντως - ρόδες χυτές, αλλά για εδρομικό μια χαρά. Ήμουα σε γκρουπ με 1290αρια και μου φάνηκε οτι απ' όλους πιο πολύ το ευχαριστήθηκα εγώ, LOL.
Το μοτόρι είχε αίθηση ΚΤΜ, κανένα πρόβλημα, αλλά να, πώς να το πω, προτιμούσα το παλιο ψευτοεντουνάκι μου για αίσθηση, ήθελα την ροπή πιο χαμηλά. Για άλλους βέβαια το οτι στροφάρει μπορεί να είναι πλεονέκτημα.
Εν ολίγοις, μια χαρά μηχανάκι, σουπερ πρακτικό για εκδρομικό παπάκι, φτηνό, μονδέρνο, απλά εγώ δεν το ερωτεύτηκα (όπως περίμενα).
Είχαν και το CRF300, αλλά δεν πρόλαβα να δοκιμάσω, καλό φαινόταν.
Λογικά αν έχει τα περιφερειακά που μας έχει συνηθίσει η ΚΤΜ, φτηνό θα είναι.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Σεπ 2021, 10:23Imperium έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 12:37Δοκίμασα το ΚΤΜ390 Adv σε μικρή βόλτα περίπου 1 ώρα σε μικτό αστικό περιβάλλον, χωρίς χώμα.
Σε γκρουπ ράιντ, οπότε δεν έπαιρνε για τρέλλες.
Το μηχανάκι μου άρεσε, αλλά όχι όσο περιμένα. Στα θετικά η άνεση, πολυ καλό καντράν, αφού άρχισα να αλλαξοπιστίζω για τα ηλεκτονικά μπλιμπλίκια, καλό στήσιμο, καλό κράτημα, πολύ ευέλικτο, όπως θα περίμενε κανεις από ΚΤΜ. Άντβε δεν ήταν πάντως - ρόδες χυτές, αλλά για εδρομικό μια χαρά. Ήμουα σε γκρουπ με 1290αρια και μου φάνηκε οτι απ' όλους πιο πολύ το ευχαριστήθηκα εγώ, LOL.
Το μοτόρι είχε αίθηση ΚΤΜ, κανένα πρόβλημα, αλλά να, πώς να το πω, προτιμούσα το παλιο ψευτοεντουνάκι μου για αίσθηση, ήθελα την ροπή πιο χαμηλά. Για άλλους βέβαια το οτι στροφάρει μπορεί να είναι πλεονέκτημα.
Εν ολίγοις, μια χαρά μηχανάκι, σουπερ πρακτικό για εκδρομικό παπάκι, φτηνό, μονδέρνο, απλά εγώ δεν το ερωτεύτηκα (όπως περίμενα).
Είχαν και το CRF300, αλλά δεν πρόλαβα να δοκιμάσω, καλό φαινόταν.
Ευχαριστούμε για το review. Φθηνό δεν είμαι σίγουρος ότι είναι στα 7 χιλιάρικα (παίρνεις κ 2κυλινδρο με αυτά τα λεφτά)
Τι σε χάλασε ακριβώς στο 390;
Πλάκα πλάκα ένα τέτοιο είναι ό,τι πρέπει για 2ο. 450 ή 525 (για τα 530 έχω ακούσει προβλήματα) μόνο για να βγάζω γούστα. Κρατάω κ το gs για όλα τα υπόλοιπα, κ το κάνω κ sm άμα δω ότι το βαριέμαι το χώμα
Έχω ένα 125 και ένα 200 για μουλάρι. Κάθε 120 ώρες λειτουργίας θέλει αλλαγή πιστονιού και μπιέλας...EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Σεπ 2021, 18:46Εσένα ποιο είναι; Κ κυρίως πόσο κατοσταευρα σου κοστίζει τον χρόνο;
Πολλά λεφτά ρε γμτ
5500 Λίρες της Βασίλισσας δεν είναι και τόσο άσχημα. 7χι το πουλάνε Ελλάδα;EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Σεπ 2021, 10:23
Ευχαριστούμε για το review. Φθηνό δεν είμαι σίγουρος ότι είναι στα 7 χιλιάρικα (παίρνεις κ 2κυλινδρο με αυτά τα λεφτά)
Τι σε χάλασε ακριβώς στο 390;
Το συγκεκριμένο είναι ζημιάρικο. Δε νομίζω ότι τα άλλα θέλουν τόσο συχνά μπιέλα. Θα δοκιμάσω 2.5% λάδι (μέχρι και 3% αν δε μπουκώνει) στη μείξη μήπως και βελτιώσει τα πράγματα. Σε κάθε περίπτωση αυτά τα μηχανάκια είναι φτιαγμένα για συγκεκριμένο σκοπό. Μη κοιτάς κάτι καθυστερημένους πιτσιρικάδες που τα έχουν για τη καφετέρια. Με σπίτι-καφέ-μπαρ-σπίτι δε γεμίζουν οι ώρες λειτουργίας και δε φαίνεται το κόστος.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑14 Σεπ 2021, 19:40Πολλά λεφτά ρε γμτ
Με διχρονα δεν πολυθελω βέβαια να μπλέξω. Αλλά δε νομίζω ότι ένα 450 exc θα είναι πιο φθηνό σε συντήρηση, μάλλον πιο ακριβό θα είναι. Παλιά τουλάχιστον υπήρχε η φήμη ότι τα διχρονα είναι πιο φθηνά..