Στα @@ μου με τους Βρωμόστομους. Ο προσηλυτισμός γίνεται στην Θρησκειολογία και όχι εδώ.George_V έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 12:57Kι ομως δεν ειναι μονο για αυτο.Nandros έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 12:44Όλη η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από το εβραϊκό "αυξάνεστε και πληθύνεστε" που έχουν υιοθετήσει.klg έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 05:52Ενώ είναι πολύ φυσιολογικό το να πιστεύεις σε ένα φανταστικό φίλο που περιμένει να ψοφήσεις, και άμα ήσουν καλό παιδί ενώ ζούσες θα σε ανταμείψει με αιώνιο τσιλλάρισμα στο crib του. Αλλά ναι οκ, ας εμποδίσουμε ανθρώπους που δεν έχεις καμία σχέση μαζί τους από το να είναι μαζί και ευτυχισμένοι, μην τυχόν θιχτούν οι ευαισθησίες σου περί φυσιολογικότητας.
Το σέξ πρέπει να είναι μόνο για τεκνοποίηση και οτιδήποτε άλλο είναι αμαρτία.
Αναρωτιέμαι αν τελικά μαμούν καθόλου οι φανατικοί.
.
Ο Ιωάννης ο Χρυσοστομος εχει πει (νομιζω ειναι στην ΙΒ' ομιλια του Εις Κολασσαεις) "Δοθηκε λοιπον και λογω της παιδοποιιας ο γαμος. Πολυ περισσοτερο ομως ωστε να σβήσουμε την πυρωση της φυσης μας. Και μαρτυρας για αυτο ο Παύλος που λεει: Λογω της πορνειας ο καθενας ας εχει τη δικη του γυναικα. Οχι ομως κατ' αναγκην της τεκνογονίας".
Και συνεχιζει ο Χρυσοστομος λεγοντας πως "καλον ειναι να συνευρισκονται συχνα οι συζυγοι οχι για να κανουν πολλα παιδια αλλα για να αποφευχθει ο πειρασμος"
Και απο εκει ο Χρυσοστομος Παπαδόπουλος στο βιβλιο του "Γαμος και Παρθενια στον Ιερο Χρυσοστομο" αναφέρει πως τα παραπάνω χωρια με σαφηνεια προυποθέτουν σαρκικη ενωση χωρις την προοπτικη τεκνογονιας.
Αυτο που λες εσυ ειναι η αποψη της Ρωμαικης Εκκλησιας η οποια βασιστηκε στον Ιερο Αυγουστινο και θεωρησε καθε ερωτικο συναισθημα ακομα και εντος του γάμου ως αμαρτία. Κατι που δεν βρισκει εφαρμογη στην Ανατολικη Εκκλησια. Μονο για τεκνοποιια λεει ο Αυγουστινος και με αποφυγη καθε συναισθηματος.
Και ακριβώς πανω σε αυτη τη βάση η Ρωμαικη Εκκλησια καταδικασε τα προφυλακτικα.
.