συνεπως η ενδεδειγμενη λυση ειναι να σκοτωνεις τους σεριαλ κιλερς που γενναει ενα σαπιο περιβαλλον;
![Roll Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Τότε γιατί μίλησες για Δαυιδ και Γολιάθ...
Μεγάλη συζήτηση...omg kai 3 lol έγραψε: ↑16 Νοέμ 2021, 12:35γεννιεται κανεις σεριαλ κιλερ ή διαμορφωνεται μεσα απο το περιβαλλον που μεγαλωνει;
συνεπως η ενδεδειγμενη λυση ειναι να σκοτωνεις τους σεριαλ κιλερς που γενναει ενα σαπιο περιβαλλον;
Γιατί να τον σκοτώσεις; Γιατί να μην τον τραυματίσεις;Fixer66 έγραψε: ↑16 Νοέμ 2021, 10:50Εγώ δεν μιλάω καν για αυτό που λες. Αλλά μιλάω για το ιερό καθήκον του καθενός από μας αν δει νύχτα στο δρόμο κάποιον άγνωστο να βιάζει ένα μωρό, και κρατάει περίστροφο, τσεκούρι, μια πέτρα, να το αδειάσει απ' ευθείας στο κεφάλι του βιαστή.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑16 Νοέμ 2021, 10:36Από τη στιγμή που έχεις θεσμο/νομοθετήσει την θανατική ποινή, επαφίεται στην καύλα του εκάστοτε εξουσιαστή πόσους θα φάει και γιατί. Αναπότρεπτα θα έχεις κατάχρηση εκ μέρους του/των. Είναι ένα εργαλείο τεράστιας εξουσίας για το οποίο δεν έχεις καμία εγγύηση ότι θα το έχει στο χέρι άπαξ και δια παντός ένας σώφρων που η μόνη του έγνοια θα είναι να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Με αυτό το σκεπτικό έχει καταργηθεί η εκτέλεση στις σύγχρονες δημοκρατίες.
βιαστής μωρού είπα. Πρέπει να καθαρίσεις τουλάχιστον το πατέρα που τον έσπειρε.ksk έγραψε: ↑16 Νοέμ 2021, 15:02Γιατί να τον σκοτώσεις; Γιατί να μην τον τραυματίσεις;Fixer66 έγραψε: ↑16 Νοέμ 2021, 10:50Εγώ δεν μιλάω καν για αυτό που λες. Αλλά μιλάω για το ιερό καθήκον του καθενός από μας αν δει νύχτα στο δρόμο κάποιον άγνωστο να βιάζει ένα μωρό, και κρατάει περίστροφο, τσεκούρι, μια πέτρα, να το αδειάσει απ' ευθείας στο κεφάλι του βιαστή.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑16 Νοέμ 2021, 10:36
Από τη στιγμή που έχεις θεσμο/νομοθετήσει την θανατική ποινή, επαφίεται στην καύλα του εκάστοτε εξουσιαστή πόσους θα φάει και γιατί. Αναπότρεπτα θα έχεις κατάχρηση εκ μέρους του/των. Είναι ένα εργαλείο τεράστιας εξουσίας για το οποίο δεν έχεις καμία εγγύηση ότι θα το έχει στο χέρι άπαξ και δια παντός ένας σώφρων που η μόνη του έγνοια θα είναι να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Με αυτό το σκεπτικό έχει καταργηθεί η εκτέλεση στις σύγχρονες δημοκρατίες.
Νύχτα στο δρόμο...
Εχει σημασία το κίνητρο. Και η συνολική συλλογιστική σου πορεία.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 14:06ο στρατιώτης που εν καιρώ πολέμου αφαιρεί τη ζωή ενός άλλου στρατιώτη, θεωρείται δολοφόνος;
ουσιαστικά η πράξη είναι μία, η αφαίρεση ζωής
είτε ένας ληστής που μπαίνει σε ένα μαγαζί για να κλέψει και σκοτώνει τον μαγαζάτορα, είτε ένας στρατιώτης που σκοτώνει έναν άλλον στρατιώτη κατά τη διάρκεια της μάχης
και οι δύο αφαιρούν μια ζωή
γιατί ο ένας θεωρείται κακοποιός και ο άλλος ήρωας;
γιατί κάθε πράξη μπορεί να είναι αντικειμενική ως ουσία, αλλά όταν μπαίνει σε πλαίσιο αποκτά υποκειμενική υπόσταση;
stavmanr
Γιατί ο στρατιώτης (ανεξαρτήτως πλευράς) θα σκοτώσει για να προστατεύσει άλλους, η σύγκρουση είναι προαποφασισμένη. Και ακριβώς γι' αυτό οι αιχμάλωτοι πολέμου είναι (θεωρητικώς τουλάχιστον) αθώοι ενώ οι εγκληματιές πολέμου ένοχοι. Άλλο ο φόνος στρατιώτη από στρατιώτη και άλλο οι φόνοι άοπλου πληθυσμού από στρατιώτες, που εκ των πραγμάτων είναι άνισος αγών.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 14:06ο στρατιώτης που εν καιρώ πολέμου αφαιρεί τη ζωή ενός άλλου στρατιώτη, θεωρείται δολοφόνος;
ουσιαστικά η πράξη είναι μία, η αφαίρεση ζωής
είτε ένας ληστής που μπαίνει σε ένα μαγαζί για να κλέψει και σκοτώνει τον μαγαζάτορα, είτε ένας στρατιώτης που σκοτώνει έναν άλλον στρατιώτη κατά τη διάρκεια της μάχης
και οι δύο αφαιρούν μια ζωή
γιατί ο ένας θεωρείται κακοποιός και ο άλλος ήρωας;
γιατί κάθε πράξη μπορεί να είναι αντικειμενική ως ουσία, αλλά όταν μπαίνει σε πλαίσιο αποκτά υποκειμενική υπόσταση;
stavmanr
Εννοείς ότι οι στρατιώτες των κομμουνιστικών χωρών που επιχειρούν επέκταση της επικράτειας τους, δεν το κάνουν με δόλο; Γιατί το κάνουν; Για να σώσουν αυτούς που σκοτώνουν από τον καπιταλισμό;