Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Συνεχιζω απο την προηγουμενη σελιδα.
Παμε τωρα να δουμε ενα αλλο ζητημα.
Ο Διονυσος που υποτιθεται εκστρατευσε στην Ινδια υπηρχε στην Μινωικη Κρητη;
Οχι μονο υπηρχε αλλα βασιλευε.
di-wi-jo-[de , ]di-ẉẹ ṂẸ±ṚỊ *2̣0̣9̣VAS+Ạ 1
di-wo-nu-so ṂẸ±ṚỊ [ ] 2̣ [
Δηλ.
.1 τω Διί ιωδε διφε μέλι 209
.2 Στον Διόνυσο Μέλι 2
«Πήλινη πινακίδα με κείμενο σε Γραμμική Β γραφή. Το περιεχόμενο της είναι θρησκευτικό και αναφέρεται σε προσφορά μελιού στους θεούς Δία και Διόνυσο. Δηλώνεται η ύπαρξη ιερού του Δία στα Χανιά ήδη από το 1300 π.Χ. και αναιρείται η θεωρία ότι η λατρεία του Διόνυσου εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αι. π.Χ..Από ανασκαφή στο Καστέλι Χανίων, Πλατεία Αγίας Αικατερίνης (1300 π.Χ.). Ενδεικτική βιβλιογραφία : Hallager E., Vlasaki M., Hallager B.P., New Linear B Tablets from Khania, Kadmos XXXI, (1992), 61-87.»
https://hellenictheologyandplatonicphil ... %BB%CF%8D/
Υπηρχε στην Κρητη μια κεντρικη Τριαδα θεων: ο Διας, η Μεγαλη Μητερα και ο γιος της Μεγαλης Μητερας, δηλαδη ο Διονυσος. Ο Διονυσος τωρα τοσο στην Κρητη οσο και στα Ορφικα αναφεραι και ως Λυσιος Ληναιος.
.
Παμε τωρα να δουμε ενα αλλο ζητημα.
Ο Διονυσος που υποτιθεται εκστρατευσε στην Ινδια υπηρχε στην Μινωικη Κρητη;
Οχι μονο υπηρχε αλλα βασιλευε.
di-wi-jo-[de , ]di-ẉẹ ṂẸ±ṚỊ *2̣0̣9̣VAS+Ạ 1
di-wo-nu-so ṂẸ±ṚỊ [ ] 2̣ [
Δηλ.
.1 τω Διί ιωδε διφε μέλι 209
.2 Στον Διόνυσο Μέλι 2
«Πήλινη πινακίδα με κείμενο σε Γραμμική Β γραφή. Το περιεχόμενο της είναι θρησκευτικό και αναφέρεται σε προσφορά μελιού στους θεούς Δία και Διόνυσο. Δηλώνεται η ύπαρξη ιερού του Δία στα Χανιά ήδη από το 1300 π.Χ. και αναιρείται η θεωρία ότι η λατρεία του Διόνυσου εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αι. π.Χ..Από ανασκαφή στο Καστέλι Χανίων, Πλατεία Αγίας Αικατερίνης (1300 π.Χ.). Ενδεικτική βιβλιογραφία : Hallager E., Vlasaki M., Hallager B.P., New Linear B Tablets from Khania, Kadmos XXXI, (1992), 61-87.»
https://hellenictheologyandplatonicphil ... %BB%CF%8D/
Υπηρχε στην Κρητη μια κεντρικη Τριαδα θεων: ο Διας, η Μεγαλη Μητερα και ο γιος της Μεγαλης Μητερας, δηλαδη ο Διονυσος. Ο Διονυσος τωρα τοσο στην Κρητη οσο και στα Ορφικα αναφεραι και ως Λυσιος Ληναιος.
.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Δευτερη αποδειξη για τη συνδεση Κρητης και Διονυσου, το γεγονος οτι η κορη του Μινωα Αριαδνη παντρευεται τελικα το Διονυσο και οχι τον Ιασωνα.
.
.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Ο Καρλ Κερένυι, ενας διαπρεπης καθηγητής των κλασικών σπουδών, μυθολόγος και ιστορικός της θρησκείας, που εγραψε εκτεταμενο εργο για την ελληνικη μυθολογια εγραψε και ιδιαιτερο εργο για τον Διονυσο στο οποιο αναφερει αρκετα για τη λατρεια του στη μινωικη Κρητη.
«Είναι σίγουρο πως δεν θα εμφανιστώ λοιπόν την επόμενη άνοιξη στην Αθήνα· παρ' όλο που αυτό το ταξίδι θέριεψε στον νου μου και που τώρα, καθώς εργάζομαι επάνω στον "Διόνυσό" μου και γράφω το "Κρητικό προοίμιο", είμαι επιπροσθέτως λυπημένος επειδή δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου το δικό μου όραμα σχετικά με την Κρήτη. Είναι ένα όραμα μιας Κρήτης των οραμάτων, μιας Κρήτης που δεν θα μπορούσε να έχει τη μινωική θρησκεία της εάν δεν ήταν -κατά μίαν έννοια απολύτως συγκεκριμένη- ένα νησί των οραμάτων».
Καρλ Κερένυϊ προς Παντελή Πρεβελάκη, 7/4/1965 (απόσπασμα ανέκδοτης επιστολής)
.
«Είναι σίγουρο πως δεν θα εμφανιστώ λοιπόν την επόμενη άνοιξη στην Αθήνα· παρ' όλο που αυτό το ταξίδι θέριεψε στον νου μου και που τώρα, καθώς εργάζομαι επάνω στον "Διόνυσό" μου και γράφω το "Κρητικό προοίμιο", είμαι επιπροσθέτως λυπημένος επειδή δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου το δικό μου όραμα σχετικά με την Κρήτη. Είναι ένα όραμα μιας Κρήτης των οραμάτων, μιας Κρήτης που δεν θα μπορούσε να έχει τη μινωική θρησκεία της εάν δεν ήταν -κατά μίαν έννοια απολύτως συγκεκριμένη- ένα νησί των οραμάτων».
Καρλ Κερένυϊ προς Παντελή Πρεβελάκη, 7/4/1965 (απόσπασμα ανέκδοτης επιστολής)
.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
"Η συγγένεια της ζαγρεϊκής με τη διονυσιακή λατρεία φαίνεται στο κατασπάραγμα του Ζαγρέως όταν αυτός είχε τη μορφή ταύρου. Η δε ανάγνωση των πινακίδων της Γραμμικής Β΄ Γραφής αποκαλύπτει την καταγωγή του Διόνυσου από την προϊστορική Κρήτη. (Παναγή Λεκατσά: Διόνυσος, καταγωγή και εξέλιξη της διονυσιακής θρησκείας)
Στη δε Κρήτη οι κάτοικοι του νησιού, λάτρεις του Ζαγρέως, μέχρι και τον 4ο μ.Χ. αιώνα, διατηρούσαν ως έθιμο ν’ ανεβαίνουν στα βουνά και σε κατάσταση ιερής μανίας με ενθουσιαστική μουσική έτρωγαν ένα ταύρο.
Πέραν όμως των άλλων το κοινό στοιχείο στις λατρευτικές τελετές του είναι το στοιχείο της έκστασης, ενίοτε της οργιαστικής φρενίτιδας, που απελευθερώνει από τις φροντίδες της καθημερινότητας, προσδίδοντάς του την προσωνυμία «Λύαιος» ή Λύσιος γιατί έλυε τις πίκρες και τις στενοχώριες".
https://www.gnomionline.gr/o-polyonymos ... n-anatoli/
.
Στη δε Κρήτη οι κάτοικοι του νησιού, λάτρεις του Ζαγρέως, μέχρι και τον 4ο μ.Χ. αιώνα, διατηρούσαν ως έθιμο ν’ ανεβαίνουν στα βουνά και σε κατάσταση ιερής μανίας με ενθουσιαστική μουσική έτρωγαν ένα ταύρο.
Πέραν όμως των άλλων το κοινό στοιχείο στις λατρευτικές τελετές του είναι το στοιχείο της έκστασης, ενίοτε της οργιαστικής φρενίτιδας, που απελευθερώνει από τις φροντίδες της καθημερινότητας, προσδίδοντάς του την προσωνυμία «Λύαιος» ή Λύσιος γιατί έλυε τις πίκρες και τις στενοχώριες".
https://www.gnomionline.gr/o-polyonymos ... n-anatoli/
.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Συμφωνα λοιπον με τον Παναγη Λεκατσα ο Διονυσος δεν ηρθε στην Ελλαδα απο καποια ΦΡυγια αλλα απο την Μινωικη Κρητη.
,
,
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Παμε μετα απο ολα αυτα να δουμε και ενα σεναριο. Εμποροι απο τη ΜΙνωικη Κρητη γνωριζουν εμπορους απο το ΜΟχεντζο Νταρο σε καποια αγορα της Μεσης Ανατολης. Κανουν καλη παρεα για καποιες μερες και συνειδητοποιουν πως θα εχουν σημαντικα κερδη αν ξεκινησουν εμπορικοι δεσμοι αναμεσα στους λαους τους. Σταδιακα αυτοι οι εμπορικοι δεσμοι αναπτυσσονται σε τετοιο σημειο ωστε καποτε να φτασει μια αντιπροσωπεια Κρητων στο Μοχεντζο Νταρο για μονιμη διαμονη και ισως οι Ινδοι να ανταπεδωσαν στελνοντας μια αντιστοιχη δικη τους ομαδα να μεινει στην Κρητη. Πριγκηπισες και αρχοντοπουλες του ενος λαου παντρευτηκαν με αρχοντοπουλα του αλλου λαου και ισως αυτη ηταν μια διαδεδομενη πρακτικη φιλιας και συμμαχιας εκεινη την εποχη. Ετσι μονο θα μπορουσαν να εξηγηθουν οι τεχνολογικες αλλα και οι θρησκευτικες και πολιτιστικες ομοιοτητες αναμεσα στους δυο λαους. Καποια στιγμη μαλιστα το Μοχεντζο Νταρο αντιμετωπισε εισβολη απο εχθρους και τοτε η Κρητη εστειλε ενα σωμα επιλεκτων πολεμιστων σε βοηθεια του. Επικεφαλης του εκστρατευτικου σωματος ηταν ο πριγκηπας Διονυσος Α η Β η ΙΑ η ενας πριγκηπας με αλλο ονομα τον οποιο ακολουθουσαν ιερεις του Διονυσου.
.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 23 Νοέμ 2021, 06:08, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 17131
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
3000πχ
Γεωργιος Μαγκων Βαλαμου
τωρα εξηγουνται ολα...
ΥΓ. Στηριζουμε Διονυσο στην Νυσα της ΙνΔιας
Γεωργιος Μαγκων Βαλαμου
τωρα εξηγουνται ολα...
ΥΓ. Στηριζουμε Διονυσο στην Νυσα της ΙνΔιας
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Νομισματα που εξεδωσε ο βασιλιας Διονυσιος ο Σωτηρ την ελληνιστικη περιοδο στην περιοχη του Παντζαμπ, ειναι φθαρμενα και δεν φαινονται καλα οι αναπαραστασεις.
Που βρισκοταν το Παντζαμπ;
Στην ιδια περιοχη που βρισκοταν κατι χιλιετιες πιο πριν ο πολιτισμος της Κοιλαδας του Ινδου και το Μοχεντζο Νταρο.
Oι Ελληνες επανηρθαν τοτε και παλι με Διονυσο αυτη τη φορα.
.
Που βρισκοταν το Παντζαμπ;
Στην ιδια περιοχη που βρισκοταν κατι χιλιετιες πιο πριν ο πολιτισμος της Κοιλαδας του Ινδου και το Μοχεντζο Νταρο.
Oι Ελληνες επανηρθαν τοτε και παλι με Διονυσο αυτη τη φορα.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Δεν υπάρχει μικρά Ασία στο αρχαίο κειμενοtaxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 01:05ποια ειναι αυτη η μικρα ασια αν η λυδια και η φρυγια μαζι ολη η ανατολια σχεδον;Γκουερινο 4 έγραψε: ↑22 Νοέμ 2021, 23:34...και τη Μικρά Ασία ολόκληρη,
που απλώνεται πλάι στο αλμυρό κύμα
με τους ωραίους πύργους της να στεφανώνουν πόλεις πολυάνθρωπες,
όπου Έλληνες και βάρβαροι ζουν αξεχώριστοι,
Ασία υπάρχει
Στη μετάφραση έγινε μικρά Ασία, γιατί κάποιοι έφαγαν τον παπά ότι οι αρχαίοι Ασία ονόμαζαν ένα μέρος μόνο της μικράς.
Κάτι που φυσικά ισοπεδώθηκε στο νήμα αυτό
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 17131
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
λεω και εγω; ποια ειναι αυτη η μικρα ασια που δεν υπαρχει στο αρχαιο κειμενο;Γκουερινο 4 έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 09:45Δεν υπάρχει μικρά Ασία στο αρχαίο κειμενοtaxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 01:05ποια ειναι αυτη η μικρα ασια αν η λυδια και η φρυγια μαζι ολη η ανατολια σχεδον;Γκουερινο 4 έγραψε: ↑22 Νοέμ 2021, 23:34...και τη Μικρά Ασία ολόκληρη,
που απλώνεται πλάι στο αλμυρό κύμα
με τους ωραίους πύργους της να στεφανώνουν πόλεις πολυάνθρωπες,
όπου Έλληνες και βάρβαροι ζουν αξεχώριστοι,
Ασία υπάρχει
Στη μετάφραση έγινε μικρά Ασία, γιατί κάποιοι έφαγαν τον παπά ότι οι αρχαίοι Ασία ονόμαζαν ένα μέρος μόνο της μικράς.
Κάτι που φυσικά ισοπεδώθηκε στο νήμα αυτό
η Αραβια ευδαιμονα ειναι η περιοχη της Υεμενης;
λιπὼν δὲ Λυδῶν τοὺς πολυχρύσους γύας
Φρυγῶν τε, Περσῶν ἡλιοβλήτους πλάκας
15 Βάκτριά τε τείχη τήν τε δύσχιμον χθόνα
Μήδων ἐπελθὼν Ἀραβίαν τ᾽ εὐδαίμονα
Ἀσίαν τε πᾶσαν ἣ παρ᾽ ἁλμυρὰν ἅλα
κεῖται μιγάσιν Ἕλλησι βαρβάροις θ᾽ ὁμοῦ
πλήρεις ἔχουσα καλλιπυργώτους πόλεις,
20 ἐς τήνδε πρώτην ἦλθον Ἑλλήνων πόλιν,
τἀκεῖ χορεύσας καὶ καταστήσας ἐμὰς
τελετάς, ἵν᾽ εἴην ἐμφανὴς δαίμων βροτοῖς.
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Δεν ξέρω ακριβώς ποια περιοχή έλεγαν οι αρχαίοι Αραβία, σίγουρα η Υεμένη ήταν μέσα.taxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 10:21λεω και εγω; ποια ειναι αυτη η μικρα ασια που δεν υπαρχει στο αρχαιο κειμενο;Γκουερινο 4 έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 09:45Δεν υπάρχει μικρά Ασία στο αρχαίο κειμενοtaxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 01:05
ποια ειναι αυτη η μικρα ασια αν η λυδια και η φρυγια μαζι ολη η ανατολια σχεδον;
Ασία υπάρχει
Στη μετάφραση έγινε μικρά Ασία, γιατί κάποιοι έφαγαν τον παπά ότι οι αρχαίοι Ασία ονόμαζαν ένα μέρος μόνο της μικράς.
Κάτι που φυσικά ισοπεδώθηκε στο νήμα αυτό
η Αραβια ευδαιμονα ειναι η περιοχη της Υεμενης;
λιπὼν δὲ Λυδῶν τοὺς πολυχρύσους γύας
Φρυγῶν τε, Περσῶν ἡλιοβλήτους πλάκας
15 Βάκτριά τε τείχη τήν τε δύσχιμον χθόνα
Μήδων ἐπελθὼν Ἀραβίαν τ᾽ εὐδαίμονα
Ἀσίαν τε πᾶσαν ἣ παρ᾽ ἁλμυρὰν ἅλα
κεῖται μιγάσιν Ἕλλησι βαρβάροις θ᾽ ὁμοῦ
πλήρεις ἔχουσα καλλιπυργώτους πόλεις,
20 ἐς τήνδε πρώτην ἦλθον Ἑλλήνων πόλιν,
τἀκεῖ χορεύσας καὶ καταστήσας ἐμὰς
τελετάς, ἵν᾽ εἴην ἐμφανὴς δαίμων βροτοῖς.
Το παραπάνω που έβαλες και εσύ είναι του Ευριπίδη
Μιλάει για Διόνυσο και στην Αραβία
Δες τι γράφει και ο Ηρόδοτος
Ηρόδοτος
""""""
Από τους Θεούς ωστόσο οι Άραβες παραδέχονται ότι υπάρχουν μόνο ο Διόνυσος και η Ουράνια Αφροδίτη, και υποστηρίζουν ότι τα μαλλιά τους τα κουρεύουν όπως είναι κουρεμένος και ο ίδιος ο Διόνυσος: κουρεύονται δηλαδή γύρω γύρω, και από κάτω ξυρίζουν
""""""""
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Τον Θησέα εννοείς .
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 17131
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
https://books.google.com.mx/books?id=al ... βα&f=falseΓκουερινο 4 έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 10:48Δεν ξέρω ακριβώς ποια περιοχή έλεγαν οι αρχαίοι Αραβία, σίγουρα η Υεμένη ήταν μέσα.taxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 10:21λεω και εγω; ποια ειναι αυτη η μικρα ασια που δεν υπαρχει στο αρχαιο κειμενο;Γκουερινο 4 έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 09:45
Δεν υπάρχει μικρά Ασία στο αρχαίο κειμενο
Ασία υπάρχει
Στη μετάφραση έγινε μικρά Ασία, γιατί κάποιοι έφαγαν τον παπά ότι οι αρχαίοι Ασία ονόμαζαν ένα μέρος μόνο της μικράς.
Κάτι που φυσικά ισοπεδώθηκε στο νήμα αυτό
η Αραβια ευδαιμονα ειναι η περιοχη της Υεμενης;
λιπὼν δὲ Λυδῶν τοὺς πολυχρύσους γύας
Φρυγῶν τε, Περσῶν ἡλιοβλήτους πλάκας
15 Βάκτριά τε τείχη τήν τε δύσχιμον χθόνα
Μήδων ἐπελθὼν Ἀραβίαν τ᾽ εὐδαίμονα
Ἀσίαν τε πᾶσαν ἣ παρ᾽ ἁλμυρὰν ἅλα
κεῖται μιγάσιν Ἕλλησι βαρβάροις θ᾽ ὁμοῦ
πλήρεις ἔχουσα καλλιπυργώτους πόλεις,
20 ἐς τήνδε πρώτην ἦλθον Ἑλλήνων πόλιν,
τἀκεῖ χορεύσας καὶ καταστήσας ἐμὰς
τελετάς, ἵν᾽ εἴην ἐμφανὴς δαίμων βροτοῖς.
Το παραπάνω που έβαλες και εσύ είναι του Ευριπίδη
Μιλάει για Διόνυσο και στην Αραβία
Δες τι γράφει και ο Ηρόδοτος
Ηρόδοτος
""""""
Από τους Θεούς ωστόσο οι Άραβες παραδέχονται ότι υπάρχουν μόνο ο Διόνυσος και η Ουράνια Αφροδίτη, και υποστηρίζουν ότι τα μαλλιά τους τα κουρεύουν όπως είναι κουρεμένος και ο ίδιος ο Διόνυσος: κουρεύονται δηλαδή γύρω γύρω, και από κάτω ξυρίζουν
""""""""
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Κοίτα, ευδαιμων Αραβία ονόμασαν οι Ρωμαίοι την Υεμένη, σαφέστατα επηρεασμένοι από την ελληνική ονομασίαtaxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 10:55https://books.google.com.mx/books?id=al ... βα&f=falseΓκουερινο 4 έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 10:48Δεν ξέρω ακριβώς ποια περιοχή έλεγαν οι αρχαίοι Αραβία, σίγουρα η Υεμένη ήταν μέσα.taxalata xalasa έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 10:21
λεω και εγω; ποια ειναι αυτη η μικρα ασια που δεν υπαρχει στο αρχαιο κειμενο;
η Αραβια ευδαιμονα ειναι η περιοχη της Υεμενης;
λιπὼν δὲ Λυδῶν τοὺς πολυχρύσους γύας
Φρυγῶν τε, Περσῶν ἡλιοβλήτους πλάκας
15 Βάκτριά τε τείχη τήν τε δύσχιμον χθόνα
Μήδων ἐπελθὼν Ἀραβίαν τ᾽ εὐδαίμονα
Ἀσίαν τε πᾶσαν ἣ παρ᾽ ἁλμυρὰν ἅλα
κεῖται μιγάσιν Ἕλλησι βαρβάροις θ᾽ ὁμοῦ
πλήρεις ἔχουσα καλλιπυργώτους πόλεις,
20 ἐς τήνδε πρώτην ἦλθον Ἑλλήνων πόλιν,
τἀκεῖ χορεύσας καὶ καταστήσας ἐμὰς
τελετάς, ἵν᾽ εἴην ἐμφανὴς δαίμων βροτοῖς.
Το παραπάνω που έβαλες και εσύ είναι του Ευριπίδη
Μιλάει για Διόνυσο και στην Αραβία
Δες τι γράφει και ο Ηρόδοτος
Ηρόδοτος
""""""
Από τους Θεούς ωστόσο οι Άραβες παραδέχονται ότι υπάρχουν μόνο ο Διόνυσος και η Ουράνια Αφροδίτη, και υποστηρίζουν ότι τα μαλλιά τους τα κουρεύουν όπως είναι κουρεμένος και ο ίδιος ο Διόνυσος: κουρεύονται δηλαδή γύρω γύρω, και από κάτω ξυρίζουν
""""""""
Τώρα ποια ακριβώς περιοχή ονόμασε ετσι ο Ευριπίδης και γενικά οι Έλληνες δεν γνωρίζω
Μπορεί να το αναφέρει ο Ηρόδοτος αλλά τώρα δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 200 Απαντήσεις
- 4300 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
20 Φεβ 2023, 14:32