Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.
Γκουερινο 4
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
Phorum.gr user: Gouerino

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γκουερινο 4 » 27 Δεκ 2021, 12:18

Jimmy81 έγραψε:
27 Δεκ 2021, 03:31
Γκουερινο 4 έγραψε:Κάποια στιγμή θα μας πούνε ότι οι Άραβες πήγαν στους εσκιμωους την λέξη για το χιόνι
Η διαφορά είναι ότι οι στέπες γειτνιάζουν με δύο μεγάλες θάλασσες και τις διαπερνούν μεγάλοι ποταμοί, επομένως ήταν λογικό να υπάρχει μια λέξη για ένα "πλεούμενο" όπως η ΙΕ ρίζα *néh₂us.

Λος ντοκομεντος φέρε ότι είχαν πλεουμενα στα κουργκαν την τεταρτη χιλιετία π. Χ, όχι υποθέσεις και ευχολόγια
Εγώ αν το ζητήσεις μπορώ να σε φέρω μια σελίδα αποδείξεις ότι στον ελληνικό χώρο υπήρχαν πλεουμενα τουλάχιστον πριν από 11.000 χρονια
Ακόμα και στην Ιταλία βρέθηκαν πιρογες που έφεραν εξημερωμενα ζώα από το Αιγαίο πριν 7.500 χρονια και είναι σχεδόν σύγχρονη με την βάρκα που βρέθηκε στο δισπηλιο της Καστοριάς


https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%9B% ... F%84%CE%B1

Έτσι για να μιλάμε με στοιχεία όπως κάνω εγώ, όχι με θέλω όπως εσυ

Γκουερινο 4
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
Phorum.gr user: Gouerino

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γκουερινο 4 » 27 Δεκ 2021, 18:05

Jimmy81 έγραψε:
27 Δεκ 2021, 03:21
Γκουερινο 4 έγραψε: Σοβαρά τώρα ρε Μήτσο;
Δηλαδή σύμπτωση είναι που μόνο αυτά τα τρία ζώα στα οποία βασιστηκε η κτηνοτροφία του νεολιθικου τρόπου ζωής έχουν κοινές ονομασίες σε ιε και σημιτες;
Και δεν έγιναν την εποχή των ανταλλαγών στην περίοδο της εξημερωσης αλλά χιλιάδες χρόνια αργότερα; Ούτε εσύ το πιστεύεις αυτό, απλά γράφεις για να γραφεις.Η διάδοση των ονομάτων έγινε από τους ομιλητές των πρωτογλωσσων και των δύο γλωσσικων οικογενειων

Σύμπτωση είναι και το ότι γνωρίζουμε ότι επιβεβαιωμενα εδώ και χιλιάδες χρόνια η μια πλευρά του Αιγαίου μιλάει ιε γλώσσα και η άλλη πλευρά στην μέση ανατολή σημιτικα;
Ακριβώς εκεί που έγιναν οι ανταλλαγές;
Σοβαρότατα το γράφω. Γλώσσες δεν έπαψαν να σχηματίζονται και μετά την ανακάλυψη της αγροτοκτηνοτροφίας όταν τα ζώα αυτά παρέμεναν βασικά για την διατροφή των πληθυσμών. Και προφανώς δεν αντιλαμβάνεσαι το τεράστιο χρονικό διάστημα από το 9000 π.Χ. που ζητάς να αναχθεί η ΠΙΕ μέχρι την 2η χιλιετία π.Χ. που μιλάνε ΙΕ γλώσσα στην Ελλάδα και την 3η χιλιετία που βρίσκουμε τα σημιτικά στη Μέση Ανατολή. Δεν γίνεται να υπάρχει για παράδειγμα ΠΙΕ από το 9000 π.Χ. αλλά να υπάρχει ακόμα ενοποιημένη και την εποχή των δευτερογενών προϊόντων που προέρχονται από την εκμετάλλευση των ζώων (γάλα, τροχοφόρα οχήματα κλπ) 4 και 5 χιλιάδες χρόνια αργότερα. Διότι και γι’ αυτά βρίσκουμε κάποιες κοινές ΙΕ ρίζες. Μέχρι τότε όμως θα έπρεπε να είχε σπάσει σε πολλές διαφορετικές γλώσσες όπως δείχνει η ιστορική εμπειρία και όχι να υπάρχει ακόμα ως ΠΙΕ.

.
Αυτά τα έχει απαντήσει ο Γιαννόπουλος στο βιβλίο του πόθεν οι Έλληνες αλλά και σε κάποιες συνεντεύξεις του που υπάρχουν με τον ομώνυμο τίτλο στο γιουτιουμπ
Δεν χρειάζεται να πω εγώ κατι
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να παρακολουθήσει τα βιντεακια

Γκουερινο 4
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
Phorum.gr user: Gouerino

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γκουερινο 4 » 27 Δεκ 2021, 18:07

Πράγματι λέει ενδιαφέροντα πράγματα αλλά δεν σχετίζονται με το θέμα μας. Πού λέει ο Σαμψών ότι στον οικισμό της Ιορδανίας είχαν και τα 3 αυτά εξημερωμένα ζώα την περίοδο επαφής με το Αιγαίο; Θύμισέ μου το βίντεο και το λεπτό που τα λέει όλα αυτά.
Σοβαρά τωρα;
Τίποτα άλλο θες;
Κάνα ξυρισμένο μουνάκι στο πιατο;

Γκουερινο 4
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
Phorum.gr user: Gouerino

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γκουερινο 4 » 27 Δεκ 2021, 18:10

Αυτά τα γράφω ως συμπληρωματική επιχειρηματολογία, δεν κόβω τον π@ύτσ@ μου κιόλας. Διότι όπως ξέρεις η καταγωγή των Ετρούσκων δεν είναι ξεκάθαρη. Εκτός από την πληροφορία του Ηρόδοτου υπάρχουν και οι αρχαίοι συγγραφείς που τους θεωρούσαν αυτόχθονες στην Ιταλία ενώ και οι πρόσφατες γενετικές έρευνες έδειξαν κάποια μικτή καταγωγή. Ο Ηρόδοτος μπορεί να αναφέρεται σε ένα απομεινάρι όλων αυτών των λαών που βάζουμε κάτω από την ταμπέλα «Τυρρηνικοί» και να έχει πιάσει ένα μόνο επεισόδιο της πιο πρόσφατης ιστορίας τους αλλά οι ίδιοι να είναι πολύ παλιότεροι στην περιοχή μας.
Για την καταγωγή των ετρουσκων ο Ηρόδοτος είναι πάρα πολύ ξεκάθαρος, δεν χρειάζεται ούτε τον πουτσο σου να κόψεις ούτε τιποτα
Επιμένεις σε μαλακιες

Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 9029
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας » 27 Δεκ 2021, 18:14

Ο Ρένφριου είναι μαλάκας που βγάζει την κοιτίδα στην Ανατολία άρα δεν τον απασχολούν ούτε άλογα ούτε στέπες ;
Ο Ρένφριου είναι ψεκασμένος;
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16618
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 27 Δεκ 2021, 21:16

Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 12:06
taxalata xalasa έγραψε:
24 Δεκ 2021, 20:52
[...]
Sum sine regno :8) sī + nē = so < sto < tan [η επι τας] + ne < no < νο = αυτο + μη ον = μην, μη ζων.........μήνε (μην) κανεις αυτό.....δήνε (δεν) κατέχω.... :8)

sine < tane > τανε < τανη < θανη < τα+νο = αυτά + αντίθετο το ον [ζων] = νο [μη ζων]

Έχει κάποιος λογικός φορουμύτης αντίρρηση ότι το Θανά σημαίνει "αυτα μη οντα"; και το θανά-tus σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"....; εκτός κι έχουμι τίποτα ζόμπια δωμέσα πού 'ν' όντα μη όντα. Λες; :p2:
Ας πούμε, και σύμφωνα με το μονό σεντονάκι που (σου) έγραψα), εγώ έχω αντίρρηση. Διότι θέλω να μου ξηγήσεις πως ακριβώς προκύπτει πως "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται";
Πέραν της δικής σου ετυμολογίας, υπάρχει κάποια γλωσσολογική-ετυμολογική εργασία πάνω σε αυτό, κάποια δημοσίευση, κάποιο paper για να δω;
πάρε ένα "πελάο" paper να το δώσεις στους "ειδικούς" από τον "πελάο" taxalataxalasa...

1. θανᾱ
[ΕΤΥΜΟΛ. Η λ. θάνα-τος < θανᾰ- που αποτελεί την απαθή και συνεσταλμένη μορφή της αρχικής δισύλλαβης μακρόφωνης ρίζας θανᾱ-. Μετά θα σου πει ο taxalataxalasa, πως βγαίνει αυτό :smt005:
----------------------------------------
2. θα.
1. δηλώνει κάτι που πρόκειται να γίνει στο μέλλον («θα γράψω»)
2. δηλώνει δυνητική διάθεση («θα έγραφα, αν είχα καιρό»)
3. δηλώνει κάτι το πιθανό («κάτι θα του έτυχε, γι αυτό δεν ήρθε»).

προερχόμενο από το θε να < θελω να
-----------------------------------------------

4. sine
Πρωτο-ινδοευρωπαϊκό *(«αυτό»), από όπου si («αν»). Και όπως μερικές φορές γράφτηκε και το nesi, με το -ne να είναι nē («όχι»), το sine μπορεί να σημαίνει κυριολεκτικά «αυτό όχι».

Proto-Hellenic: *ho- só
Ancient Greek: ὁ (ho), ἡ (hē), τό (tó), ὡς (hōs), αὐτός (autós), ὅδε (hóde), ὁδί (hodí), οὗτος (hoûtos), τότε (tóte) - τοτέ (toté), τηλίκος (tēlíkos), τηνίκα (tēníka), τῆμος (têmos)


ne
Επέκταση από το πρωτο-ινδοευρωπαϊκό *ne («όχι») (όπου παλαιά λατινικά ne («όχι»)). Τα συγγενή περιλαμβάνουν το πρωτο-γερμανικό *ne (εξ ου και το γοτθικό 𐌽𐌹 (ni) και τα παλιά αγγλικά ne), τα σανσκριτικά न (ná), τα βουλγαρικά, τα σερβο-κροατικά και τα ρωσικά не (ne), τα λιθουανικά ne, τα ιρλανδικά ní.

όλα τα καλόπαιδα ΙΕ μαζεμένα σε τούτη την λέξη...

νη-, ν-, νε-, νω-, να- (Α)
ανάγεται σε ΙΕ στερητικό πρόθημα ne-, που εμφανίζεται κυρίως στη συνεσταλμένη του βαθμίδα n-, η οποία έδωσε στην Ελληνική και το στερητικό πρόθημα α-. Σε άλλες ΙΕ γλώσες η απαθής βαθμίδα ne- χρησιμοποιήθηκε ως ανεξάρτητο αρνητικό μόριο σε επίπεδο φράσεως (πρβλ. αρχ. ινδ. na, λατ. ne). Στην αρχ. ελλ. δεν εμφανίζεται παρά μόνο εν συναιρέσει σε συνδυασμό με θέματα που άρχιζαν από φωνήεν ε-, ο- ή α-. Οι συναιρέσεις αυτές, που θεωρούνται πολύ προγενέστερες από τις γνωστές συναιρέσεις της ελλ. ανήκοντας στους προϊστορικούς χρόνους, έδωσαν τύπους από νη- (πρβλ. νήκεστος < νε- + ἄκος), νω- (πρβλ. νώδυνος < νε- + ὀδύνη) ή νᾱ- (πρβλ. νᾱμερτής < νε- + ἁμαρτάνω), αντιστοίχως. Οι τ. από νη- δημιούργησαν αυτοτελές αρνητικό πρόθημα νη-, που εμφανίζεται και προ θ. από σύμφωνο (πρβλ. νή-κερως, νή-φρων). Πολλά σύνθ., εξάλλου, εμφανίζουν παράλληλους τ. με το στερητικό πρόθημα α- (πρβλ. νήκεστος / ανήκεστος, νώδυνος / ανώδυνος, νήνεμος / ανήνεμος).
ΣΥΝΘ. νήνεμος

-τος
3. -τος είναι αρχαϊκοί τύποι (πρβλ. χόρ-τος, πλοῡ-τος) ή παράγωγα ρημάτων (πρβλ. θάνα-τος, κωκυ-τός, και τα ουσιαστικοποιημένα πρόβατον, στρα-τός, φυ-τον).
(κρητ. και θηρ. τ. αιτ. πληθ. του αρσ. του άρθρου ο) τους.
(II)
τη, το, Ν
1. αδύνατος τύπος της προσωπικής αντωνυμίας τρίτου προσώπου (α. «άκουσέ τον» β. «του το έδωσα» γ. «της το έφερα» δ. «τους είδα» ε. «τίς άκουσα» — στ. «τά μύρισα»)
2. επαναληπτικός και προληπτικός τύπος της προσωπικής αντωνυμίας (α. «τον Γιάννη δεν τον είδα καθόλου» β. «τήν είδε με τα μάτια του τη νεράιδα να πλέει στον αφρό»).
[ΕΤΥΜΟΛ. Η αντων. σχηματίστηκε από την αιτ. πτώση του άρθρου τον, τη(ν), το αναλογικά προς το αυτόν, αυτή(ν), αυτό, που έχει ονομαστική πτώση αυτός, αυτή, αυτό].

---------------------------------------------------------

θα+να+τος = θα + όχι + ως =
1. θα όχι + το = όχι "θα" για αυτο = ..........πες μου εσύ με βάζεις στα αναλύω με επίσημες ετυμολογήσεις ΙΕ αν υπάρχει ΘΑ για κάποιον που δεν ζει....θα μιλήσει; :smt005:

2. θα + όχι το = θα + όχι αυτό = "θα" όχι για αυτό = ..........πες μου εσύ με βάζεις στα αναλύω με επίσημες ετυμολογήσεις ΙΕ αν υπάρχει ΘΑ για κάποιον που δεν ζει....θα γυρίσει τανάσκελα; :smt005:

θ'νη-τός.

εξτρα.....για το "νη" = ne = no = όχι

νήκερως, -ων και επικ. τ. πληθ. αρσ. νήκεροι (Α)
αυτός που δεν έχει κέρατα.
[ΕΤΥΜΟΛ. < στερ. πρόθημα νη- + -κέρως (< κέρας, -ατος), πρβλ. ά-κερως, δί-κερως].

νήφρων, ὁ, ἡ (Α)
μωρός, ανόητος, άφρων.
[ΕΤΥΜΟΛ. < στερ. πρόθημα νη- + -φρων (< φρην, φρενός), πρβλ. ά-φρων].

νε quo = όχι όποιος, όπου, όποτε = νεκυς = νεκρός
Ελληνικά νέκυς (kus, «ένα νεκρό σώμα») και νεκρός (nekrós, «νεκρός»),
Μυκηναϊκή στον τ. nekiride «νέκριδες

ΙΕ *ker σαν ρίζα του λατινικού creo - δημιουργώ > κρεάρ > κρέας > νέ κριδες = όχι κρέας.....έλιωσε.....μείναν οστά....

αλλά η ΙΕ σταματά στο *ker.......εμείς οι προ ΙΕ πελάοι το συνέχιζουμε....πάρε ανάλυση το creo.........quo+ρεω.....κοιο > οποίο ρέει
κρέας = Στο ανθρώπινο σώμα γενικά το νερό περιέχεται σε ποσοστό 70%.... ρέει.....

και γενικά, λατινικα creatio = αγγλικά creation = κρεάρ = το ρεούμενο q (όπου, όπως, όποτε)

Creatio ex nihilo


Ελπίζω να σε κάλυψα και να συμφωνήσεις επιτέλους out of the box...με την ΠΙΕ ανάλυση.

Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 12:06
taxalata xalasa έγραψε:
24 Δεκ 2021, 20:52
Ξεφύγαμε στο ειρμό, αλλά αναρωτιέμαι. Όταν πήρε την ασπίδα ο Λεωνίς και του παν "η ταν η επι τας" ήξεραν την διπλή ηχητική ερμηνεία ή είναι τυχαίο κι αυτό; " η τανη επιτας" = η θανή επιτάσσει = ο θανάτος διατάζει, μπμπρρρρρρ.... χρονιάρες μέρες.....μακρυάάάάάάα΄.....τα Ακεδλαιμόνια .
;12218
[...]
Εδώ ρεστάρεις, δεν μπορώ να πω...
Αλήθεια, αναρωτιέσαι αν ο Λεωνίδας και οι υπόλοιποι, ήξεραν την "διπλή ηχητική ερμηνεία";
Δηλαδή, αν όντως υπήρχε διπλή ερμηνεία, την γνωρίζεις εσύ, αλλά υπάρχει πιθανότητα να μην την γνώριζαν οι Σπαρτιάτες!
Αυτοί που και μιλούσαν τα αρχαία ελληνικά και χρονικά ήταν πολύ πιο κοντά στα τεκταινόμενα, πιθανόν να μην ήξεραν την διπλή ερμηνεία! Και την ξέρεις εσύ (με σιγουριά) 2.500 χρόνια μετά!

Την ποια λοιπόν; Την "διπλή ηχητική ερμηνεία"; Αυτήν δηλαδή που έβγαλες εσύ μόλις τώρα;
Φυσικά γνωρίζεις (;) πως αλλιώς προφερόταν το "ή ταν ή επί τας" και αλλιώς το "η θανή επιτάσσει". Καμία ηχητική ομοιότητα!
Εξ άλλου, οι Σπαρτιάτες δεν ήταν Αγρινιώτες για να κόβουν την τελευταία συλλαβή...σιγά μην έλεγαν "επιτάσ" αντί για "επιτάσσει"
Δεν υπάρχει καμία ηχητική ομοιότητα στην αρχαία ελληνική. Κάποια ηχητική ομοιοτητα, εμφανίζεται στην σημερινή επίπεδη προφορά, αφού πρώτα κάνεις λάστιχο τις λέξεις.
εδώ γνωρίζεις πως πρόκειται για λογοπαίχνιο και όχι για πραγματικότητα... :smt005: έλεος μεσιέ Luxias...

νόμιζα πως θα το πιάσεις γρήγορα και θα γέλαγες....

είναι κατα την ΙΕρομά ".ντεν εκι να σου ντοσι παλατια κε λετα.....τελει να πετανει.;.."
αγρινιώτες ΙΕρομά....η τανη επιτασ'..... :smt005: καλα το πες...
θα μπορούσε νά τανε φαφούτης αγρινιώτης ΙΕ μη ρομά τσοπάνης και το "η στανη επιτασσει" νάγινε "η 'τανη επιτας" ΗΤΑΝΗΕΠΙΤΑΣ..... ΒΓΑΛΕΣΑΡΧΗΜΕΣΗΚΑΙΤΕΛΟΣ...

:smt005::smt005::smt005:
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

nemo
Δημοσιεύσεις: 7229
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo » 27 Δεκ 2021, 21:37

για να μην χρειαστει να το διαβασω απο την αρχη -απο που λετε βγαινει η λεξη θανατος;
-για να γελασω λιγακι

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 6698
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 27 Δεκ 2021, 21:39

taxalata xalasa έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:16

πάρε ένα "πελάο" paper να το δώσεις στους "ειδικούς" από τον "πελάο" taxalataxalasa...
SpoilerShow
1. θανᾱ
[ΕΤΥΜΟΛ. Η λ. θάνα-τος < θανᾰ- που αποτελεί την απαθή και συνεσταλμένη μορφή της αρχικής δισύλλαβης μακρόφωνης ρίζας θανᾱ-. Μετά θα σου πει ο taxalataxalasa, πως βγαίνει αυτό :smt005:
----------------------------------------
2. θα.
1. δηλώνει κάτι που πρόκειται να γίνει στο μέλλον («θα γράψω»)
2. δηλώνει δυνητική διάθεση («θα έγραφα, αν είχα καιρό»)
3. δηλώνει κάτι το πιθανό («κάτι θα του έτυχε, γι αυτό δεν ήρθε»).

προερχόμενο από το θε να < θελω να
-----------------------------------------------

4. sine
Πρωτο-ινδοευρωπαϊκό *(«αυτό»), από όπου si («αν»). Και όπως μερικές φορές γράφτηκε και το nesi, με το -ne να είναι nē («όχι»), το sine μπορεί να σημαίνει κυριολεκτικά «αυτό όχι».

Proto-Hellenic: *ho- só
Ancient Greek: ὁ (ho), ἡ (hē), τό (tó), ὡς (hōs), αὐτός (autós), ὅδε (hóde), ὁδί (hodí), οὗτος (hoûtos), τότε (tóte) - τοτέ (toté), τηλίκος (tēlíkos), τηνίκα (tēníka), τῆμος (têmos)


ne
Επέκταση από το πρωτο-ινδοευρωπαϊκό *ne («όχι») (όπου παλαιά λατινικά ne («όχι»)). Τα συγγενή περιλαμβάνουν το πρωτο-γερμανικό *ne (εξ ου και το γοτθικό 𐌽𐌹 (ni) και τα παλιά αγγλικά ne), τα σανσκριτικά न (ná), τα βουλγαρικά, τα σερβο-κροατικά και τα ρωσικά не (ne), τα λιθουανικά ne, τα ιρλανδικά ní.

όλα τα καλόπαιδα ΙΕ μαζεμένα σε τούτη την λέξη...

νη-, ν-, νε-, νω-, να- (Α)
ανάγεται σε ΙΕ στερητικό πρόθημα ne-, που εμφανίζεται κυρίως στη συνεσταλμένη του βαθμίδα n-, η οποία έδωσε στην Ελληνική και το στερητικό πρόθημα α-. Σε άλλες ΙΕ γλώσες η απαθής βαθμίδα ne- χρησιμοποιήθηκε ως ανεξάρτητο αρνητικό μόριο σε επίπεδο φράσεως (πρβλ. αρχ. ινδ. na, λατ. ne). Στην αρχ. ελλ. δεν εμφανίζεται παρά μόνο εν συναιρέσει σε συνδυασμό με θέματα που άρχιζαν από φωνήεν ε-, ο- ή α-. Οι συναιρέσεις αυτές, που θεωρούνται πολύ προγενέστερες από τις γνωστές συναιρέσεις της ελλ. ανήκοντας στους προϊστορικούς χρόνους, έδωσαν τύπους από νη- (πρβλ. νήκεστος < νε- + ἄκος), νω- (πρβλ. νώδυνος < νε- + ὀδύνη) ή νᾱ- (πρβλ. νᾱμερτής < νε- + ἁμαρτάνω), αντιστοίχως. Οι τ. από νη- δημιούργησαν αυτοτελές αρνητικό πρόθημα νη-, που εμφανίζεται και προ θ. από σύμφωνο (πρβλ. νή-κερως, νή-φρων). Πολλά σύνθ., εξάλλου, εμφανίζουν παράλληλους τ. με το στερητικό πρόθημα α- (πρβλ. νήκεστος / ανήκεστος, νώδυνος / ανώδυνος, νήνεμος / ανήνεμος).
ΣΥΝΘ. νήνεμος

-τος
3. -τος είναι αρχαϊκοί τύποι (πρβλ. χόρ-τος, πλοῡ-τος) ή παράγωγα ρημάτων (πρβλ. θάνα-τος, κωκυ-τός, και τα ουσιαστικοποιημένα πρόβατον, στρα-τός, φυ-τον).
(κρητ. και θηρ. τ. αιτ. πληθ. του αρσ. του άρθρου ο) τους.
(II)
τη, το, Ν
1. αδύνατος τύπος της προσωπικής αντωνυμίας τρίτου προσώπου (α. «άκουσέ τον» β. «του το έδωσα» γ. «της το έφερα» δ. «τους είδα» ε. «τίς άκουσα» — στ. «τά μύρισα»)
2. επαναληπτικός και προληπτικός τύπος της προσωπικής αντωνυμίας (α. «τον Γιάννη δεν τον είδα καθόλου» β. «τήν είδε με τα μάτια του τη νεράιδα να πλέει στον αφρό»).
[ΕΤΥΜΟΛ. Η αντων. σχηματίστηκε από την αιτ. πτώση του άρθρου τον, τη(ν), το αναλογικά προς το αυτόν, αυτή(ν), αυτό, που έχει ονομαστική πτώση αυτός, αυτή, αυτό].

---------------------------------------------------------

θα+να+τος = θα + όχι + ως =
1. θα όχι + το = όχι "θα" για αυτο = ..........πες μου εσύ με βάζεις στα αναλύω με επίσημες ετυμολογήσεις ΙΕ αν υπάρχει ΘΑ για κάποιον που δεν ζει....θα μιλήσει; :smt005:

2. θα + όχι το = θα + όχι αυτό = "θα" όχι για αυτό = ..........πες μου εσύ με βάζεις στα αναλύω με επίσημες ετυμολογήσεις ΙΕ αν υπάρχει ΘΑ για κάποιον που δεν ζει....θα γυρίσει τανάσκελα; :smt005:

θ'νη-τός.

εξτρα.....για το "νη" = ne = no = όχι

νήκερως, -ων και επικ. τ. πληθ. αρσ. νήκεροι (Α)
αυτός που δεν έχει κέρατα.
[ΕΤΥΜΟΛ. < στερ. πρόθημα νη- + -κέρως (< κέρας, -ατος), πρβλ. ά-κερως, δί-κερως].

νήφρων, ὁ, ἡ (Α)
μωρός, ανόητος, άφρων.
[ΕΤΥΜΟΛ. < στερ. πρόθημα νη- + -φρων (< φρην, φρενός), πρβλ. ά-φρων].

νε quo = όχι όποιος, όπου, όποτε = νεκυς = νεκρός
Ελληνικά νέκυς (kus, «ένα νεκρό σώμα») και νεκρός (nekrós, «νεκρός»),
Μυκηναϊκή στον τ. nekiride «νέκριδες

ΙΕ *ker σαν ρίζα του λατινικού creo - δημιουργώ > κρεάρ > κρέας > νέ κριδες = όχι κρέας.....έλιωσε.....μείναν οστά....

αλλά η ΙΕ σταματά στο *ker.......εμείς οι προ ΙΕ πελάοι το συνέχιζουμε....πάρε ανάλυση το creo.........quo+ρεω.....κοιο > οποίο ρέει
κρέας = Στο ανθρώπινο σώμα γενικά το νερό περιέχεται σε ποσοστό 70%.... ρέει.....

και γενικά, λατινικα creatio = αγγλικά creation = κρεάρ = το ρεούμενο q (όπου, όπως, όποτε)

Creatio ex nihilo
Ελπίζω να σε κάλυψα και να συμφωνήσεις επιτέλους out of the box...με την ΠΙΕ ανάλυση.
Ο Χριστός κι η μάνα του!!! :o ΤΙ γράφεις άνθρωπέ μου;
Τι κατεβατό (και ολίγον τι άσχετο) είναι αυτό; Δεν ζήτησα να κάνεις άλλη μια ετυμολογική ανάλυση σε στυλ taxalata xalasa!
Ζήτησα να μου πεις ποιοι άλλοι συμφωνούν πως "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"
Εσύ ρετάρεις ένα διπλοσέντονο όπου ευλογείς πάλι τα γένια σου...
Όχι, άλλων ευλογίες θέλω να μου φέρεις, όχι τις δικές σου.
Ποιός/ποιοι άλλοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική σου ετυμολογία.
Αλλιώς είναι ως μη γενόμενη...

taxalata xalasa έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:16
εδώ γνωρίζεις πως πρόκειται για λογοπαίχνιο και όχι για πραγματικότητα... :smt005: έλεος μεσιέ Luxias...

νόμιζα πως θα το πιάσεις γρήγορα και θα γέλαγες....

είναι κατα την ΙΕρομά ".ντεν εκι να σου ντοσι παλατια κε λετα.....τελει να πετανει.;.."
αγρινιώτες ΙΕρομά....η τανη επιτασ'..... :smt005: καλα το πες...
θα μπορούσε νά τανε φαφούτης αγρινιώτης ΙΕ μη ρομά τσοπάνης και το "η στανη επιτασσει" νάγινε "η 'τανη επιτας" ΗΤΑΝΗΕΠΙΤΑΣ..... ΒΓΑΛΕΣΑΡΧΗΜΕΣΗΚΑΙΤΕΛΟΣ...

:smt005::smt005::smt005:
Α ναι; Ε, να με συγχωρεί η χάρη σου, αλλά πέραν του ότι όταν μπουρδουκλωνεις συνεχώς φατσούλες και γελάκια ΚΑΙ στα "σοβαρά" σου ποστς ΚΑΙ στα αστεία, στο τέλος και τα σοβαρά σου αστεία φαίνονται, είναι η δεύτερη φορά που επικαλείσαι "αστείο" σε κάτι που σου υποδεικνύω ότι δεν στέκει...
Οπότε, καλύτερα βάζε πρόθεμα "και τώρα ακολουθεί αστείο", ώστε να μην σε υποψιάζονται για κωλοτούμπα με διπλό άξελ...

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16618
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 27 Δεκ 2021, 21:42

nemo έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:37
για να μην χρειαστει να το διαβασω απο την αρχη -απο που λετε βγαινει η λεξη θανατος;
-για να γελασω λιγακι
είναι κατα την ΙΕρομά ".ντεν εκι να σου ντοσι παλατια κε λετα.....τελει να πετανει.;.."
αγρινιώτες ΙΕρομά....η τανη επιτασ'..... :smt005: καλα το πες...
θα μπορούσε νά τανε φαφούτης αγρινιώτης ΙΕ μη ρομά τσοπάνης και το "η στανη επιτασσει" νάγινε "η 'τανη επιτας" ΗΤΑΝΗΕΠΙΤΑΣ..... ΒΓΑΛΕΣΑΡΧΗΜΕΣΗΚΑΙΤΕΛΟΣ...

:smt005::smt005::smt005:
γελάσαμε...
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

nemo
Δημοσιεύσεις: 7229
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo » 27 Δεκ 2021, 21:45

το θαμπος δεν σας κανει;

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16618
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 27 Δεκ 2021, 22:46

Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Ο Χριστός κι η μάνα του!!! :o ΤΙ γράφεις άνθρωπέ μου;
Τι κατεβατό (και ολίγον τι άσχετο) είναι αυτό; Δεν ζήτησα να κάνεις άλλη μια ετυμολογική ανάλυση σε στυλ taxalata xalasa!
Ζήτησα να μου πεις ποιοι άλλοι συμφωνούν πως "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"
Εσύ ρετάρεις ένα διπλοσέντονο όπου ευλογείς πάλι τα γένια σου...
Όχι, άλλων ευλογίες θέλω να μου φέρεις, όχι τις δικές σου.
Ποιός/ποιοι άλλοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική σου ετυμολογία.
Αλλιώς είναι ως μη γενόμενη...
είμαι "σπανός", δεν έχω γένια να βλογήξω...ευτυχώς...

με ρωτάς ποιοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική μου ετυμολογία και σου παραθέτω τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΕ ετυμολογήσεις της λέξης, σε επιμέρους κομμάτια, συλλαβές, που στέκουν και αλληλοσυνδέονται, με βάση τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΕ ετυμολογήσεις.... Ξέρεις ότι τις επίσημες ΙΕ ετυμολογήσεις, δεν τις έχω κάνει εγώ, αλλά είναι διαθέσιμες παντού με πεντε-δεκα κλικ στα επισημα ετυμολογικα του πλανητη...
Αγνοώ τα ονόματα των γλωσσωλόγων που έχουν συγγράψει τις επίσημες ΙΕ ετυμολογήσεις.

Τώρα, αν, αναρωτιέσαι αν ο θάνατος σημαίνει "θα+νη+τος" = θα όχι αύτος = αυτός δεν ίσταται, πρέπει να υπάρχει πρόβλημα αντιλογίας άνευ ουσίας... γιατί και τα τρία συνδετικά της λέξης υπάρχουν με τις έννοιες αυτές στην ΙΕ σε όλους τους ΙΕλαλούντες.

άν δεν δέχεσαι την ΙΕ θεωρία σωστή, μην το συνεχίζουμε άλλο, γιατί εγώ την δέχομαι και την αναλύουμε στις άγνωστες ρίζες που αναφέρει η ίδια η θεωρία που είναι ελλειπής και σταματά την ανάλυση σε κλάρες και όχι σε ρίζες.

Με άλλα λόγια, ότι γράφουμε ίσταται στα ετυμολογικά λεξικά απ' όπου παραθέτουμε τις συνδέσεις των λέξεων... δεν είναι taxalataxalasaίες ετυμολογήσεις, παρα μόνο αναλύσεις των ετυμολογήσεων με βάση την ισχύουσα ΙΕ θεωρία γλωσσολογίας...

out of the box όμως...
Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Α ναι; Ε, να με συγχωρεί η χάρη σου, αλλά πέραν του ότι όταν μπουρδουκλωνεις συνεχώς φατσούλες και γελάκια ΚΑΙ στα "σοβαρά" σου ποστς ΚΑΙ στα αστεία, στο τέλος και τα σοβαρά σου αστεία φαίνονται, είναι η δεύτερη φορά που επικαλείσαι "αστείο" σε κάτι που σου υποδεικνύω ότι δεν στέκει...
Οπότε, καλύτερα βάζε πρόθεμα "και τώρα ακολουθεί αστείο", ώστε να μην σε υποψιάζονται για κωλοτούμπα με διπλό άξελ...
σε αυτό έχεις δίκιο.... να βάλουμε banner να εμφανίζεται στα αστεία και στα σοβαρά...διαβάζει ο προγραμματιστής του site.;

πάντως, νομίζω, μεταξύ σοβαρού και αστείου διασταυρόνονται κάποια πράγματα, κάποιες φορές, αόριστα...
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 6698
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 27 Δεκ 2021, 23:21

taxalata xalasa έγραψε:
27 Δεκ 2021, 22:46
Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Ο Χριστός κι η μάνα του!!! :o ΤΙ γράφεις άνθρωπέ μου;
Τι κατεβατό (και ολίγον τι άσχετο) είναι αυτό; Δεν ζήτησα να κάνεις άλλη μια ετυμολογική ανάλυση σε στυλ taxalata xalasa!
Ζήτησα να μου πεις ποιοι άλλοι συμφωνούν πως "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"
Εσύ ρετάρεις ένα διπλοσέντονο όπου ευλογείς πάλι τα γένια σου...
Όχι, άλλων ευλογίες θέλω να μου φέρεις, όχι τις δικές σου.
Ποιός/ποιοι άλλοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική σου ετυμολογία.
Αλλιώς είναι ως μη γενόμενη...
είμαι "σπανός", δεν έχω γένια να βλογήξω...ευτυχώς...

με ρωτάς ποιοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική μου ετυμολογία και σου παραθέτω τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΕ ετυμολογήσεις της λέξης, σε επιμέρους κομμάτια, συλλαβές, που στέκουν και αλληλοσυνδέονται, με βάση τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΕ ετυμολογήσεις.... Ξέρεις ότι τις επίσημες ΙΕ ετυμολογήσεις, δεν τις έχω κάνει εγώ, αλλά είναι διαθέσιμες παντού με πεντε-δεκα κλικ στα επισημα ετυμολογικα του πλανητη...
Αγνοώ τα ονόματα των γλωσσωλόγων που έχουν συγγράψει τις επίσημες ΙΕ ετυμολογήσεις.

Τώρα, αν, αναρωτιέσαι αν ο θάνατος σημαίνει "θα+νη+τος" = θα όχι αύτος = αυτός δεν ίσταται, πρέπει να υπάρχει πρόβλημα αντιλογίας άνευ ουσίας... γιατί και τα τρία συνδετικά της λέξης υπάρχουν με τις έννοιες αυτές στην ΙΕ σε όλους τους ΙΕλαλούντες.

άν δεν δέχεσαι την ΙΕ θεωρία σωστή, μην το συνεχίζουμε άλλο, γιατί εγώ την δέχομαι και την αναλύουμε στις άγνωστες ρίζες που αναφέρει η ίδια η θεωρία που είναι ελλειπής και σταματά την ανάλυση σε κλάρες και όχι σε ρίζες.

Με άλλα λόγια, ότι γράφουμε ίσταται στα ετυμολογικά λεξικά απ' όπου παραθέτουμε τις συνδέσεις των λέξεων... δεν είναι taxalataxalasaίες ετυμολογήσεις, παρα μόνο αναλύσεις των ετυμολογήσεων με βάση την ισχύουσα ΙΕ θεωρία γλωσσολογίας...

out of the box όμως...
Μάλιστα...δηλαδή τα ετυμολογικά λεξικά σταματάνε εκεί που αρχίζεις εσύ.
Και από όλους του δεκάδες χιλιάδες γλωσσολόγους και οι λεξικογράφους στον κόσμο, δεν βρέθηκε ούτε ένας που να σκεφτεί αυτό που εσύ είδες μετά από μια έξυπνη μελέτη και όλιγη επιφοίτηση.
Κανείς δεν μπόρεσε να δει πως η ίδια η θεωρά είνα ελλειπής (όπως λες) και να την προχωρήσει προς την τελειοποίηση με κάτι συσχετικές ετυμολογήσεις όπως: "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"
ή όπως: ο θάνατος σημαίνει "θα+νη+τος" = θα όχι αύτος = αυτός δεν ίσταται

Τέλεια εξήγηση...την οποία στελνω στο καλαθάκι των αχρήστων. Θα την ανασύρω μόλις τεκμηριωθεί.


taxalata xalasa έγραψε:
27 Δεκ 2021, 22:46
Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Α ναι; Ε, να με συγχωρεί η χάρη σου, αλλά πέραν του ότι όταν μπουρδουκλωνεις συνεχώς φατσούλες και γελάκια ΚΑΙ στα "σοβαρά" σου ποστς ΚΑΙ στα αστεία, στο τέλος και τα σοβαρά σου αστεία φαίνονται, είναι η δεύτερη φορά που επικαλείσαι "αστείο" σε κάτι που σου υποδεικνύω ότι δεν στέκει...
Οπότε, καλύτερα βάζε πρόθεμα "και τώρα ακολουθεί αστείο", ώστε να μην σε υποψιάζονται για κωλοτούμπα με διπλό άξελ...
σε αυτό έχεις δίκιο.... να βάλουμε banner να εμφανίζεται στα αστεία και στα σοβαρά...διαβάζει ο προγραμματιστής του site.;

πάντως, νομίζω, μεταξύ σοβαρού και αστείου διασταυρόνονται κάποια πράγματα, κάποιες φορές, αόριστα...
Δεν χρειάζεται ο προγραμματιστής του site...το μπανεράκι μπορείς να το βάζεις εσύ, ώστε να μην κινδυνέψεις για τρίτη φορά για κωλοτούμπας...

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16618
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 27 Δεκ 2021, 23:45

Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 23:21
taxalata xalasa έγραψε:
27 Δεκ 2021, 22:46
Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Ο Χριστός κι η μάνα του!!! :o ΤΙ γράφεις άνθρωπέ μου;
Τι κατεβατό (και ολίγον τι άσχετο) είναι αυτό; Δεν ζήτησα να κάνεις άλλη μια ετυμολογική ανάλυση σε στυλ taxalata xalasa!
Ζήτησα να μου πεις ποιοι άλλοι συμφωνούν πως "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"
Εσύ ρετάρεις ένα διπλοσέντονο όπου ευλογείς πάλι τα γένια σου...
Όχι, άλλων ευλογίες θέλω να μου φέρεις, όχι τις δικές σου.
Ποιός/ποιοι άλλοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική σου ετυμολογία.
Αλλιώς είναι ως μη γενόμενη...
είμαι "σπανός", δεν έχω γένια να βλογήξω...ευτυχώς...

με ρωτάς ποιοι γλωσσολόγοι συμφωνούν με την δική μου ετυμολογία και σου παραθέτω τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΕ ετυμολογήσεις της λέξης, σε επιμέρους κομμάτια, συλλαβές, που στέκουν και αλληλοσυνδέονται, με βάση τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΕ ετυμολογήσεις.... Ξέρεις ότι τις επίσημες ΙΕ ετυμολογήσεις, δεν τις έχω κάνει εγώ, αλλά είναι διαθέσιμες παντού με πεντε-δεκα κλικ στα επισημα ετυμολογικα του πλανητη...
Αγνοώ τα ονόματα των γλωσσωλόγων που έχουν συγγράψει τις επίσημες ΙΕ ετυμολογήσεις.

Τώρα, αν, αναρωτιέσαι αν ο θάνατος σημαίνει "θα+νη+τος" = θα όχι αύτος = αυτός δεν ίσταται, πρέπει να υπάρχει πρόβλημα αντιλογίας άνευ ουσίας... γιατί και τα τρία συνδετικά της λέξης υπάρχουν με τις έννοιες αυτές στην ΙΕ σε όλους τους ΙΕλαλούντες.

άν δεν δέχεσαι την ΙΕ θεωρία σωστή, μην το συνεχίζουμε άλλο, γιατί εγώ την δέχομαι και την αναλύουμε στις άγνωστες ρίζες που αναφέρει η ίδια η θεωρία που είναι ελλειπής και σταματά την ανάλυση σε κλάρες και όχι σε ρίζες.

Με άλλα λόγια, ότι γράφουμε ίσταται στα ετυμολογικά λεξικά απ' όπου παραθέτουμε τις συνδέσεις των λέξεων... δεν είναι taxalataxalasaίες ετυμολογήσεις, παρα μόνο αναλύσεις των ετυμολογήσεων με βάση την ισχύουσα ΙΕ θεωρία γλωσσολογίας...

out of the box όμως...
Μάλιστα...δηλαδή τα ετυμολογικά λεξικά σταματάνε εκεί που αρχίζεις εσύ.
Και από όλους του δεκάδες χιλιάδες γλωσσολόγους και οι λεξικογράφους στον κόσμο, δεν βρέθηκε ούτε ένας που να σκεφτεί αυτό που εσύ είδες μετά από μια έξυπνη μελέτη και όλιγη επιφοίτηση.
Κανείς δεν μπόρεσε να δει πως η ίδια η θεωρά είνα ελλειπής (όπως λες) και να την προχωρήσει προς την τελειοποίηση με κάτι συσχετικές ετυμολογήσεις όπως: "θανα" σημαίνει "αυτά μη όντα" και πως το "θάνατος" σημαίνει "αυτα μη οντα + ισταται"
ή όπως: ο θάνατος σημαίνει "θα+νη+τος" = θα όχι αύτος = αυτός δεν ίσταται

Τέλεια εξήγηση...την οποία στελνω στο καλαθάκι των αχρήστων. Θα την ανασύρω μόλις τεκμηριωθεί.
τι να τεκμηριωθεί;
αφού είναι ήδη.... εσύ δεν ήξερες και το μάθες τώρα και αντιδράς σαν λακεδαιμονισμένος*...[*αστείο, banner λογοπαίχνιο....] όπως η λίντα μπλερ από τον αγιασμό του φον μαξ σιντοφ, εξορκιστή... :003:

όλα είναι τεκμηριωμένα στα λεξικά...

όσον αφορά γιατί η επίσημη ΙΕ ετυμολογία σταματά και δεν προχωρά σε βάθος, είναι ένα ερώτημα να θέσεις στους επίσημους γλωσσογλώσσους ιεροεξεταστές...
όχι σε έμενα που δεν σταματώ και προχωρώ σε βάθος και το κάνω βασιζόμενος στα ίδια τα δικά τους γραφόμενα με τεχνική scuba diver khu-fu master... :8)
Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 23:21
taxalata xalasa έγραψε:
27 Δεκ 2021, 22:46
Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Α ναι; Ε, να με συγχωρεί η χάρη σου, αλλά πέραν του ότι όταν μπουρδουκλωνεις συνεχώς φατσούλες και γελάκια ΚΑΙ στα "σοβαρά" σου ποστς ΚΑΙ στα αστεία, στο τέλος και τα σοβαρά σου αστεία φαίνονται, είναι η δεύτερη φορά που επικαλείσαι "αστείο" σε κάτι που σου υποδεικνύω ότι δεν στέκει...
Οπότε, καλύτερα βάζε πρόθεμα "και τώρα ακολουθεί αστείο", ώστε να μην σε υποψιάζονται για κωλοτούμπα με διπλό άξελ...
σε αυτό έχεις δίκιο.... να βάλουμε banner να εμφανίζεται στα αστεία και στα σοβαρά...διαβάζει ο προγραμματιστής του site.;

πάντως, νομίζω, μεταξύ σοβαρού και αστείου διασταυρόνονται κάποια πράγματα, κάποιες φορές, αόριστα...
Δεν χρειάζεται ο προγραμματιστής του site...το μπανεράκι μπορείς να το βάζεις εσύ, ώστε να μην κινδυνέψεις για τρίτη φορά για κωλοτούμπας...
τι κρύος που είσαι με τα banner...
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16618
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 27 Δεκ 2021, 23:51

Λοξίας έγραψε:
27 Δεκ 2021, 21:39
Ο Χριστός κι η μάνα του!!! ....... κωλοτούμπα με διπλό άξελ...
:p2:
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Γκουερινο 4
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
Phorum.gr user: Gouerino

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γκουερινο 4 » 27 Δεκ 2021, 23:59

Σε κάποια σκηνή της μάχης ο όμηρος σχεδόν ετυμολογει την λέξη θάνατος, κάνοντας μια πετυχημένη παρομοίωση για κάποιον από το στρατόπεδο των Τρώων που πέθανε ,φίλος του Πάρη
Όποιος το βρει θα τον παραδεχτώ

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Γλωσσολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών