ρόϊδο.
(:
ρόϊδο.
Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορούσες να πας και να πεις "Γειά σας ήρθα απ τη Θήβα και θα αγωνιστώ στους Ολυμπιακούς". Επρεπε να αποδείξεις την καταγωγή, το γένος σου, ότι είσαι ελεύθερος Έλληνας κι όχι δούλος κλπ. Ο Αλέξανδρος ο Ά ουσιαστικά απέδειξε την καταγωγή απ τους Τημενίδες.Βινόσαυρος έγραψε: ↑10 Σεπ 2018, 14:59γιατι ο αλεξανδρος επικαλέστηκε το αργος, δεν αρκουσαν οι αιγες; Δεν ήταν ελληνογεννα η πρωευουσα των μακεδόνων;Ίφιδα έγραψε: ↑10 Σεπ 2018, 14:41Απ τη Μακεδονία εννοείς. Φυσικά και αρκούσε! Η μόνη φορά που χρειάστηκε να "αποδέίξουν" την ελληνικότητά τους οι Μακεδόνες ήταν η πρωτη φορά που συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς, όπως έκαναν κι άλλοι των οποίων η Ελληνικότητα σημερα δεν αμφισβητείται.Βινόσαυρος έγραψε: ↑10 Σεπ 2018, 00:54
εννοεί πως για να συμμετέχουν στους ολυμπιακους αγώνες δεν αρκούσε ότι ήταν στη μακεδονία
Καταλαβαίνω οτι εισαι ενας άνθρωπος που μεγαλωσε.με χαρντ κορ προπαγάνδα, χειρότερη κι απ τη δική μας και πως έχεις ρατσιστικά αισθήματα για όσους Ελληνες δεν εχουν τη δική σου άποψη για τη Μακεδονία. Οκ. Το να μιλάς όμως για μακεδονικό εθνος ειναι ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ.
Τα εχουμε πει 1000 φορές. Μακεδονία=γεωγραφικός προσδιορισμός. Το ότι έζησαν καποια στιγμή της ιστορίας της διάφορα έθνη στο γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας δε τους κάνει εθνικά Μακεδόνες. Δεν υπάρχουν εθνικά Μακεδόνες. Το ότι οι ομοεθνείς σου χρησιμοποιούν καταχραστικά αυτόν τον ορο καθαρά και μόνο για να εκμεταλλευτούν την ιστορία ειναι άλλο ευαγγέλιο
Πρεπει να διαχωρίσουμε το συγχρονο μακεδονικό έθνος από το αρχαίο. στη δευτερη παράγραφο σε ποιο αναφέρεσαι;
επομένως δημιουργήθηκε μια συνείδηση από τα χιλιάδες χρόνια δεσίματος με την γη της μακεδονίας η οποία είναι πιούρα μακεδονική.
Θέλοντας ή όχι μεστην ιστορία γεννιούνται έθνη και πεθαίνουν. Αυτό γίνεται ανεξάρτητα απο την δική μας θέληση ή κάποιο φανταστικό κριτήριο
που σε ζητάνε πιστοποιητικά απόταν δημιουργήθηκε το σύμπαν. Π.χ το παλαιστινιακό έθνος είναι νεαρότερο απο το μακεδονικό και πληρεί όλες τις προυποθέσεις, όπως και το μακεδονικό φυσικά, του έθνους. ΤΟ αμερικ'ανικο έθνος μέσα σε λίγα χρόνια γεννηθηκε από την μετανάστευση.
Το ιταλικό έθνος μέσα από την ομοσπονδιοποίηση. Όπως βλέπεις δεν υπάρχει μόνο ένας δρόμος για να δει ένα έθνος το φως της ιστορίας.
Οι Ιταλοί, οι Αμερικάνοι και οι Παλαιστίνιοι δεν οικειοποιήθηκαν τον γεωγραφικό προσδιορισμό άλλου έθνους να τον παρουσιάσουν ως δικό τους.Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, όμως, είναι ατομικό. Αφορά το δικαίωμα του κάθε ατόμου να ορίζει αυτό ποια είναι η εθνική του συνείδηση. Δεν σημαίνει ότι ένας λαός μπορεί να επιλέγει χωρίς περιορισμούς όποιο όνομα θέλει για τον εαυτό του, για το κράτος, και τη γλώσσα του. Έχω επανειλημμένως από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 χρησιμοποιήσει το εξής επιχείρημα: Τί θα έλεγαν τα άλλα εθνικά κράτη στη Γηραιά Ήπειρο εάν –υποθετικά μιλώντας– η Ελλάδα αποφάσιζε να μετονομασθεί σε “Δημοκρατία της Ευρώπης”, το ελληνικό έθνος σε ευρωπαϊκό και η ελληνική γλώσσα αντιστοίχως σε ευρωπαϊκή;
Θα το αποδέχονταν; Προφανώς όχι. Ευρωπαίοι αξιωματούχοι και δημοσιογράφοι που υποστήριζαν το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού των Σλαβομακεδόνων αντέδρασαν όταν τους έθεσα αντιμέτωπους με το παραπάνω ερώτημα. Επικαλέσθηκαν το βάσιμο επιχείρημα ότι η Ελλάδα είναι κι αυτή Ευρώπη, αλλά δεν είναι μόνο αυτή η Ευρώπη, ότι οι Έλληνες είναι κι αυτοί Ευρωπαίοι, αλλά δεν είναι μόνο αυτοί οι Ευρωπαίοι. Αντέδρασαν, δηλαδή, με το βάσιμο επιχείρημα ότι το Μέρος επιχειρεί να οικειοποιηθεί το Όλον.
Όταν υποθετικά έστω εθίγησαν οι ίδιοι, συμφώνησαν ότι το ίδιο ακριβώς ισχύει και στην περίπτωση των γειτόνων. Η ΠΓΔΜ είναι κι αυτή μέρος της πολυεθνικής γεωγραφικής Μακεδονίας, αλλά όχι η Μακεδονία. Οι κάτοικοί της είναι κι αυτοί με την γεωγραφική έννοια Μακεδόνες, αλλά όχι με την εθνική έννοια οι Μακεδόνες. Για τον ίδιο λόγο, λοιπόν, που το κράτος τους είναι καταχρηστικό να ονομάζεται “Μακεδονία”, για τον ίδιο ακριβώς λόγο είναι καταχρηστικό οι ίδιοι να ονομάζονται “Μακεδόνες” και η γλώσσα τους “μακεδονική”. Επειδή η ονομασία ενός κράτους και ενός έθνους συμπυκνώνει την ταυτότητά του, η ελευθερία επιλογής ονόματος σταματάει εκεί, που αρχίζει να θίγει άλλους.
Εχεις δίκηο, παρασύρθηκα και γω.
κι ο Εφιαλτης βερος Μαλιευς ηταν .Βινόσαυρος έγραψε: ↑10 Σεπ 2018, 13:34
Ως απάντηση ότι είμαι απο την πολη των σκοπίων
ούτε το ένα είμαι ούτε το άλλο
και αυτό σας πονάει περισσότερο που είμαι βέρος αιγαιομακεδονας.
Παπαριές γραμμένες από μια μυθιστοριογράφο που δεν είχε πατήσει ποτέ το πόδι της στη Μακεδονία. Μια χαρά είχαν εθνική συνείδηση και ξεχώριζαν οι διάφορες εθνότητες την εποχή στην οποία αναφέρεται το έργο της αυτό και δεν υπήρχε κανένα μπέρδεμα. Στην πραγματικότητα ανάμικτοι πληθυσμοί ζούσαν κυρίως στις μεγάλες πόλεις και σε ορισμένα χωριά που βρισκόταν πάνω στα όρια της ελληνόφωνης με τη σλαβόφωνη ζώνη.Βινόσαυρος έγραψε: ↑10 Σεπ 2018, 14:59Πρεπει να διαχωρίσουμε το συγχρονο μακεδονικό έθνος από το αρχαίο. στη δευτερη παράγραφο σε ποιο αναφέρεσαι;
επομένως δημιουργήθηκε μια συνείδηση από τα χιλιάδες χρόνια δεσίματος με την γη της μακεδονίας η οποία είναι πιούρα μακεδονική.
Δεν νομιζω ο διαχωρισμος εκκλησιων ηταν πολυ σημαντικοςΟι απλοί χωρικοί ήταν ρευστής συνείδησης, όπως επίσης δεν τους ενδιέφερε ποια εκκλησία επισκέπτονταν(σλαβόφωνη, ελληνική
Αυτό ισχύει για τους σλαβόφωνους μόνο. Στους ελληνόφωνους ήταν απίθανο να έβρισκες κάποιον ρευστής εθνικής συνείδησης στα τέλη του 19ου-αρχές 20ου αιώνα.DrDracula έγραψε: ↑14 Σεπ 2018, 20:10"...άλλοι ουδόλως απασχολούνται υπό εθνικών ζητημάτων, ως επί παράδειγματι δύο χωρικοί, ούς ηρώτησα, τι είσθε Βούλγαροι ή Έλληνες;
Μήπως ξέρομε και μείς τί είμεθα απήντησαν. Η απάντησις ούχ ήττον εδόθη ελληνιστή".
Π.Κοντογιάννης , ό.π, σ. 9.
Οι απλοί χωρικοί ήταν ρευστής συνείδησης, όπως επίσης δεν τους ενδιέφερε ποια εκκλησία επισκέπτονταν(σλαβόφωνη, ελληνική), γιατί πολυ απλά δεν υπήρχε εκπαίδευση , ούτε πήγαιναν οι περισσότεροι σχολείο(και όσοι πήγαιναν, δεν το κάνανε συνεχόμενα).
...οι οποίοι αποτελούσαν και την συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού(σλαβόφωνοι).Νταρνάκας έγραψε: ↑14 Σεπ 2018, 20:23Αυτό ισχύει για τους σλαβόφωνους μόνο. Στους ελληνόφωνους ήταν απίθανο να έβρισκες κάποιον ρευστής εθνικής συνείδησης στα τέλη του 19ου-αρχές 20ου αιώνα.DrDracula έγραψε: ↑14 Σεπ 2018, 20:10"...άλλοι ουδόλως απασχολούνται υπό εθνικών ζητημάτων, ως επί παράδειγματι δύο χωρικοί, ούς ηρώτησα, τι είσθε Βούλγαροι ή Έλληνες;
Μήπως ξέρομε και μείς τί είμεθα απήντησαν. Η απάντησις ούχ ήττον εδόθη ελληνιστή".
Π.Κοντογιάννης , ό.π, σ. 9.
Οι απλοί χωρικοί ήταν ρευστής συνείδησης, όπως επίσης δεν τους ενδιέφερε ποια εκκλησία επισκέπτονταν(σλαβόφωνη, ελληνική), γιατί πολυ απλά δεν υπήρχε εκπαίδευση , ούτε πήγαιναν οι περισσότεροι σχολείο(και όσοι πήγαιναν, δεν το κάνανε συνεχόμενα).
Του πληθυσμού ποιας περιοχής; Μόνο αν πιάσεις ως Μακεδονία το Κόσοβο, τα Σκόπια, το Κουμάνοβο, το Πρίλεπ, το Βέλες κ.τ.λ. ισχύει αυτό που λες.