To προβλημα ειναι πως μεχρι τον 12ο αιώνα ο Αγιος Γεώργιος δεν ζωγραφιζοταν ποτε με αλογο και να σκοτώνει δράκο.Japetus έγραψε: ↑22 Μαρ 2022, 14:13Ο Άγιος Γεώργιος λόγω της ιδιότητάς του και του αξιώματος που κατείχε τον 3ο αι που έζησε -στρατιωτικός, μέλος της πραιτωριανής φρουράς, πρότυπο ήρωα- απείχε παρασάγγας από τον κλασικό άγιο που μαρτύρησε για την πίστη του την εποχή εκείνη -γέροι, φουκαράδες και γυναικόπαιδα επί το πλείστον- και χρησιμοποιήθηκε έτσι σαν όχημα για προσηλυτισμό αντικαθιστώντας τις ηρωϊκές θεότητες που κυρίως λατρεύονταν την εποχή εκείνη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Θράκας Ιππέας που λατρεύονταν παντού στη Θράκη και αντικαταστάθηκε και εικονογραφικά από τον Άγιο. Στην θράκη, τα εκκλησάκια στις κορυφές των υψωμάτων δεν αφιερώνονται στον προφήτη Ηλία όπως συνηθίζεται αλλού (ο οποίος με τη σειρά του αντικατέστησε τον Ήλιο/Φοίβο), αλλά στον Άγιο Γεώργιο καθώς υπαίθρια ιερά του Θράκα Ιππέα υπήρχαν παντού εκεί (και ακόμα υπάρχουν).
Η απεικόνιση με το δράκο προκύπτει από διαφορετική, μεσαιωνική δοξασία, όπου ο Άγιος Γεώργιος αντικατέστησε στη λαϊκή πίστη τον πρίγκηπα των θρύλων.
Τον ζωγράφιζαν παντα ορθιο με ρωμαικη στολη Τριβούνου.
Ο Αγιος Γεώργιος, ο Αγιος Δημητριος, ο Αγιος Προκόπιος και λοιποι στρατιωτικοι άγιοι αρχισαν να αναπαριστωνται καβάλα σε αλογα σκοτωνοντας δράκους, πολεμιστες κτλ. μετα τον 12ο αιώνα οταν η Βυζαντινη Αυλη δέχτηκε ισχυρη δυτική επιρροή (κυριως επι Μανουηλ Α' που ηταν θαυμαστης της δυτικης/λατινικης κουλτουρας) οποτε συσχετιστηκαν με το ιπποτικο πνευμα της εποχης.