Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Σημασία έχει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη να είναι λιγότερο από 4 ώρες και όχι το Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
Γιατί μέχρι σήμερα, το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν μισή ώρα παραπάνω από το Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Εδινε την αίσθηση ότι πηγαίνοντας βόρεια, "ανηφόριζε".
Γιατί μέχρι σήμερα, το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν μισή ώρα παραπάνω από το Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Εδινε την αίσθηση ότι πηγαίνοντας βόρεια, "ανηφόριζε".
Ζούμε σε μία οικονομία.
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Nα τα πάρουμε ένα έναBelisarius έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 11:21Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.SpoilerShowOrion22 έγραψε: ↑15 Μάιος 2022, 18:49Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό
Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.
Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.
Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.
Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Σιδηροδρομική Ιονία λες,
Εννοείς αυτήν που θα ξεκίναγε από καλαμάτα και θα έφτανε γιαννενα και πιο πάνω;
Εννοείς αυτήν για το οποία ο αρχικός (από πολύ παλιά ακόμα) σχεδιασμός της Ριου-αντιρρίου προέβλεπε και σιδηροδρομική γραμμή μεχρι οι της ε.ο ΠΑΣΟΚ να την αφαιρέσουν (για τις μίζες του θείου βρέφους);
Εννοείς αυτή που (θα) συνέδεε την δευτερη μεγαλύτερη σε παραγωγικό δυναμικό αγροτικών προϊόντων περιοχή της Ελλάδας (κάμπος Ηλείας+Μεσσηνιας) με την ευρώπη;
Καταλαβαίνεις την σημασία του να φορτώνεται το προϊον σε εμπορικά τραίναι και να φτάνει στις αγορές πχ της γερμανίας.
Για αυτό που γράφεις για το πλάτος των γραμμών έχεις δίκιο, πλην όμως οτι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός όταν έγινε και υλοποιήθηκε από τους Γάλλους, είχε βάση. Ηταν ηθελημένη η μη συμβατότητα με το σιδ. δίκτυο της Ο.Α. Από τότε βέβαια πέρασαν 100+ χρόνια και προφανώς οι ευθύνες δεν βαραίνουν αποκλειστικά την ε.ο.ΠΑΣΟΚ.
Δεν είπα ποτέ οτι η ΝΔ ήταν/είναι αγία, προφανώς και ευθύνεται και αυτή για μια σειρά παραλείψεων ή και εγκλημάτων αν θες.
Οι ευθύνες της όμως, είναι τάξεις μεγέθους λιγότερες από την εγκληματική οργάνωση που ανέβηκε στην εξουσία το 81, ήλεγξε τους αρμούς της εξουσίας, και έπλασε καθ εικόνα και ομοίωσή της το ανουσιούργημα που ονομάζεται Γ Ελληνική Δημοκρατία.
Ενδεικτικό της κατάστασης -μετα εκσυγχρονιστικής λαίλαπας- είναι αυτό που συνέβη στην Μορεας τότε που με μια βροχή εξαφανίστηκε κομμάτι του αυτοκινητόδρομου iirc κάπου στην μεγαλόπολη. Και χάθηκε διότι οι πουσταράδες αγνόησαν τις μελέτες που προειδοποιούσαν για ακριβώς αυτό, κατόπιν πιέσεων Λαλιώτη για να έχει να δείξει "έργο" ο τάπερμαν και η κουστωδία τρωκτικών του. Το οτι η ερμηνευτική κυριαρχία των σοσιαλυμάτων πουσάρε για χρόνια το αφήγημα του "γραφικού" Πολύδωρα της "Γράνας", δεν σημαίνει πως ο σαμουράι δεν είχε ΑΠΟΛΥΤΑ δίκιο σε αυτό που έλεγε τότε.
Για τον σουφλιά δεν χρειαζεται πολλά, έγραψε ο ίδιος τον επίλογό του μαζί με τον -μητσοτακικό- χατζηγάκη
SpoilerShow
Υ.Γ Θα θελα οπωσδήποτε να δω αυτό που λες για τον συρίγο, μου φαίνεται αδιανόητο να έχει πει ο συγκεκριμένος τέτοια παπαριά.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
ωραίος,Εμπεδοκλής έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 11:45SpoilerShowΛοιπόν, κοίτα πως έχουν τα πράγματα. Η γραμμή, Πάτρα-Καλαμάτα έχει λεηλατηθεί. Οι μπάρες στα φυλασόμενα τμήματα έχουν κοπεί, δρόμοι με άσφαλτο ή και χώμα έχουν φτιαχτεί σε αρκετά σημεία. Δέντρα έχουν φυτρώσει πάνω στη γραμμή. Όλα τα καλώδια της τηλεδιοίκησης έχουν κλαπεί. ακόμη και τμήματα από ράγες έχουν κλαπεί από τους γνωστούς, αγνώστους, όπως και τα τραίνα intercity μετρικής γραμμής.Belisarius έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 11:21Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.Orion22 έγραψε: ↑15 Μάιος 2022, 18:49
Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό
Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.
Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.
Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.
Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Έγινε μεγάλος αγώνας για να ξαναστηθεί σε λογική προαστιακού το Πάτρα - Κάτω Αχαΐα διότι η καταστροφή ήταν τεράστια και τελικά δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία.
Ο προαστιακός της Πάτρας επίσης έχει ξηλωθεί σε μεγάλο του τμήμα και έχει γίνει ασύμφορος σε χρόνο και κόστος. Τα έργα της νέας γραμμής προφανώς και έχουν βαλτώσει και είναι άνγωστο αν και πότε θα παραδωθούν.
Πάμε τώρα στο Αντίρριο και πάνω. Εκεί επί τοπικού βουλευτή και υπουργού μεταφορών Βερελή έγινε πάρτυ. Ανακαινίστηκε πλήρως η γραμμή Κρυονερίου - Αγρινίου, μία ιστορική γραμμή που συνδεόταν διά θαλάσσης με το δίκτυο της Πελοποννήσου και εχρησιμοποιείτο τόσο για τη μεταφορά επιβατών όσο και εμπορευμάτων όπως καπνά και σιτηρά.
Βέβαια, από τη στιγμή της ανακαίνισης κατά το 2004 και αφού πληρώθηκε ο εργλοάβος, και έγιναν κάποιες δοκιμές συρμών για τους ιθαγενείς, η γραμμή αποφασίστηκε να μη λειτουργήσει ποτέ. Επήλθε λοιπόν η εγκατάλειψη, η λεηλασία, αγροτικοί δρόμοι έκοψαν τις γραμμές και συν τοις άλλοις η σιδηροδρομική γέφυρα Ευηνοχωρίου υπέστη ζημιές το χειμώνα και ο νέος εργολάβος απαιτή το γκρέμισμα της. Μιλάμε για μία ιστορική γέφυρα 120 ετών.
Από την άλλη οι Αλβανοί, με επίσης κατεστραμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και τη διάλυση του στη μετά Χότζα εποχή θέλουν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο στα δυτικά Βαλκάνια που θα ενώνει σιδηροδρομικώς την Ελλάδα, τα Σκόπια, τη χώρα τους και το Μαυροβούνιο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν κονδύλια, όλα είναι στα χαρτιά και φυσικά τα ναυτιλιακά και τα οδικά συμφέροντα είναι τεράστια. Απλά το συντηρούν για επιδοματικούς λόγους και ως διαφημιστικό μέσο στην ενταξιακή της πορεία.
Θα έγραφα και για το υπόλοιπο δίκτυο αλλά κουράστηκα. Αν τραβήξει το νήμα μπορεί.
Γενικώς πάντως, τα πέντε χρόνια των Ιταλών δεν έδειξαν κάποια πρόοδο, μάλλον πισωγυρίσματα είδαμε, ειδικά στην ενημέρωση των επιβατών, τις συχνότητες των δρομολογίων και την πρόσβαση των επιβατών στην τηλεματική. Ακόμη και ο στόλος των συρμών έχει υποβαθμιστεί και τα λίγα μεταχειρισμένα ETR δεν πρόκειται να κάνουν τη διαφορά. Απλά είναι τρικ της εταιρείας και του υπουργείου ώστε να φανεί μία δικαιολόγηση των χρημάτων που δίδονται ως επιδότηση ακόμη και στα δρομολόγια μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων και λιμένων της χώρας.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Να γράψεις.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 11:45Λοιπόν, κοίτα πως έχουν τα πράγματα. Η γραμμή, Πάτρα-Καλαμάτα έχει λεηλατηθεί. Οι μπάρες στα φυλασόμενα τμήματα έχουν κοπεί, δρόμοι με άσφαλτο ή και χώμα έχουν φτιαχτεί σε αρκετά σημεία. Δέντρα έχουν φυτρώσει πάνω στη γραμμή. Όλα τα καλώδια της τηλεδιοίκησης έχουν κλαπεί. ακόμη και τμήματα από ράγες έχουν κλαπεί από τους γνωστούς, αγνώστους, όπως και τα τραίνα intercity μετρικής γραμμής.Belisarius έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 11:21Δεν καταλαβαίνω πως φταίει το ΠΑΣΟΚ ή μόνο το ΠΑΣΟΚ.Orion22 έγραψε: ↑15 Μάιος 2022, 18:49
Δεν έχω εικόνα από την περιοχή σου, αφήνω όμως αυτό
Σαν κάτοικος περιοχής που η λαίλαπα του εκσυγχρονιστικού παρασιτισμού αφησε ανεποιύλωτη πληγή (βλ κόκκινο στον χάρτη). Με ορδές ευπαθών γυφτοκατσαπλιάδων να λεηλατούν δίκτυο/ εγκαταστάσεις, να ξηλώνουν ακόμα και ράγες χωρίς καμμία συνέπεια, το οτι έχετε δίκτυο που λειτουργεί είναι σημαντικότατο.
Κοιτάξτε να το στηρίξετε για να μην καταντήσετε ενας τελειωμένος γυφτομαχαλάς - εργοστάσιο παραγωγής ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ/ΠΟΤΑΜΙΟΥ/.
Τη Σιδηροδρομική Ιονία την έκοψε ο Σουφλιάς ενώ τη προωθούσε η κυβέρνηση Σημίτη.
Καραμανλής, Σαμαράς δεν έκαναν τίποτα για τη γραμμή Πελοποννήσου. Μάλιστα ο Συρίγος, τον οποίο γενικώς σέβομαι, πέταξε τη μπαρούφα μεγατόνων να γίνει... ποδηλατοδρόμος η γραμμή Πελοποννήσου.
Η περιφέρεια επέδειξε μεγάλη κινητικότητα αλλά οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της γραμμής προς Ναύπλιο βασίζονταν σε εντελώς λανθασμένες εκτιμήσεις (σε βαθμό γελοιότητας) για την αναμενόμενη επιβατική κίνηση.
Το πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ δεν επιδοτεί γραμμές μη κανονικού εύρους. Ωστόσο, νομίζω ότι πάει να βρεθεί λύση και το τρένο ίσως φτάσει μέχρι τη Καλαμάτα.
Ο προαστιακός από το Αντίριο, προς τα πάνω είναι άλλη περίπτωση. Είναι έτοιμο το 1/3 της γραμμής Αντίρριο-Ιωάννινα με 3 ή 4 σταθμούς. Ωστόσο επίτηδες (συμφέροντα) δεν υπήρξε πρόβλεψη για διέλευση τρένου στη γέφυρα Ρίου και η συνέχιση της χάραξης είναι δαπανηρή. Δεν το βλέπω να προχωρά σύντομα αυτό.
Έγινε μεγάλος αγώνας για να ξαναστηθεί σε λογική προαστιακού το Πάτρα - Κάτω Αχαΐα διότι η καταστροφή ήταν τεράστια και τελικά δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία.
Ο προαστιακός της Πάτρας επίσης έχει ξηλωθεί σε μεγάλο του τμήμα και έχει γίνει ασύμφορος σε χρόνο και κόστος. Τα έργα της νέας γραμμής προφανώς και έχουν βαλτώσει και είναι άνγωστο αν και πότε θα παραδωθούν.
Πάμε τώρα στο Αντίρριο και πάνω. Εκεί επί τοπικού βουλευτή και υπουργού μεταφορών Βερελή έγινε πάρτυ. Ανακαινίστηκε πλήρως η γραμμή Κρυονερίου - Αγρινίου, μία ιστορική γραμμή που συνδεόταν διά θαλάσσης με το δίκτυο της Πελοποννήσου και εχρησιμοποιείτο τόσο για τη μεταφορά επιβατών όσο και εμπορευμάτων όπως καπνά και σιτηρά.
Βέβαια, από τη στιγμή της ανακαίνισης κατά το 2004 και αφού πληρώθηκε ο εργλοάβος, και έγιναν κάποιες δοκιμές συρμών για τους ιθαγενείς, η γραμμή αποφασίστηκε να μη λειτουργήσει ποτέ. Επήλθε λοιπόν η εγκατάλειψη, η λεηλασία, αγροτικοί δρόμοι έκοψαν τις γραμμές και συν τοις άλλοις η σιδηροδρομική γέφυρα Ευηνοχωρίου υπέστη ζημιές το χειμώνα και ο νέος εργολάβος απαιτή το γκρέμισμα της. Μιλάμε για μία ιστορική γέφυρα 120 ετών.
Από την άλλη οι Αλβανοί, με επίσης κατεστραμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και τη διάλυση του στη μετά Χότζα εποχή θέλουν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο στα δυτικά Βαλκάνια που θα ενώνει σιδηροδρομικώς την Ελλάδα, τα Σκόπια, τη χώρα τους και το Μαυροβούνιο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν κονδύλια, όλα είναι στα χαρτιά και φυσικά τα ναυτιλιακά και τα οδικά συμφέροντα είναι τεράστια. Απλά το συντηρούν για επιδοματικούς λόγους και ως διαφημιστικό μέσο στην ενταξιακή της πορεία.
Θα έγραφα και για το υπόλοιπο δίκτυο αλλά κουράστηκα. Αν τραβήξει το νήμα μπορεί.
Γενικώς πάντως, τα πέντε χρόνια των Ιταλών δεν έδειξαν κάποια πρόοδο, μάλλον πισωγυρίσματα είδαμε, ειδικά στην ενημέρωση των επιβατών, τις συχνότητες των δρομολογίων και την πρόσβαση των επιβατών στην τηλεματική. Ακόμη και ο στόλος των συρμών έχει υποβαθμιστεί και τα λίγα μεταχειρισμένα ETR δεν πρόκειται να κάνουν τη διαφορά. Απλά είναι τρικ της εταιρείας και του υπουργείου ώστε να φανεί μία δικαιολόγηση των χρημάτων που δίδονται ως επιδότηση ακόμη και στα δρομολόγια μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων και λιμένων της χώρας.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Τελικα, με αυτα που διαβασα, θα συνεχισω να πηγαινω με το αμαξι!
Ελεγα να παω καμια βολτα με το τρενο να δω πως ειναι να θυμηθω τα παιδικα χρονια αλλα δεν.
Ελεγα να παω καμια βολτα με το τρενο να δω πως ειναι να θυμηθω τα παιδικα χρονια αλλα δεν.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Πολύ ωραία τα βέλη, έχω κάνει κάποια δρομολόγια στην Ιταλία. Το θέμα είναι σε τι δίκτυο θα τρέξουν.
Winter is coming
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
jimdenin έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 12:331) Ένας υγιής σιδηρόδρομος είναι πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά πράγματα από λογικές του τύπου "Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ή 4 ώρες". Είναι η συνέπεια και η συχνότητα των δρομολογίων, το εμπορικό έργο που παραδοσιακά αποφέρει ποιό πολλά έσοδα από το επιβατικό κλπ.
2) Σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Γερμανία η Γαλλία κλπ υπάρχουν τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων ( high speed trains) με ταχύτητες 250-320 χλμ/ώρα. Στην Ελλάδα δεν συμφέρει μια τέτοια περίπτωση αλλά σιδηρόδρομος ταχύτητας 200χλμ/ώρα γίνεται και αυτή ήταν η προτεραιότητα στον εκσυγχρονισμό του δικτύου από μέσα δεκαετίας του 90, αλλά όπως φάνηκε και στην περίπτωση του ΟΣΕ δύσκολα.
3) Αν κάποιο κόμμα έκανε κάτι για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα αυτό ήταν το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ λόγω συγκεκριμένων πεποιθήσεων ήταν αρκετά εχθρική προς το μέσο.
4) Τόσο η Ιαπωνία όσο και η Ελβετία που θεωρούνται "χώρες των σιδηροδρόμων" έχουν σε μεγάλο βαθμό δίκτυα μετρικού εύρους. Το τρικουπικό δίκτυο σε άλλη χώρα θα θεωρούνταν ευλογία όχι πρόβλημα. Για τα δεδομένα της Πελοποννήσου (ανάγλυφο, επιβατική και εμπορική δραστηριότητα) ήταν πολύ πιο κατάλληλο.
Με κλάσμα των χρημάτων που έχουν δοθεί για τα "ανόητα" φαραωνικά έργα στο κομμάτι Αθήνα - Πάτρα και τα οποία έχουν αποδεχθεί σε καταβόθρα πόρων θα μπορούσε η χώρα να έχει ένα μετρικό δίκτυο ταχύτητας 140 χλμ/ώρα το οποίο θα σου έκανε μια χαρά τη δουλειά που απαιτούνταν. Μόνο και μόνο η μοναδικότητα του δικτύου του Τρικούπη που σαν μετρικό ήταν το μεγαλύτερο στην Ευρώπη θα μπορούσε να αποφέρει κέρδη μέσα από δραστηριότητα σιδηροδρομικού τουρισμού όπως ακριβώς πράττουν από ανάλογες κινήσεις οι Ελβετοί με τα δικά τους μετρικά δίκτυα.
ωραιος αν και έχω παρατηρήσεις
δεν είναι απλά ο σιδηροδρομικός τουρισμός, ή μάλλον να το θέσω αλλιώς, αν στοχεύσουν αποκλειστικά σε αυτό το πιθανότερο είναι ελέω αντινατιβιστικού μπόλιασματος με πακι* να έχουμε και τις αντίστοιχες σκηνές στα ΕΛ τραίνα**.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι και θα είναι η διασύνδεση των αγροτοπαραγωγικών περιοχών της δυτικής ελλάδας πχ, είτε με διαμετακομιστικούς κόμβους (αλήθεια τι έγινε με εκείνο το θριάσιο και την σύνδεσή του με πειραιά; ) είτε απ ευθείας έξω***
**(όχι πως δεν είχαμε ήδη με τους ευπαθείς, και την eco-friendly "ευωδία" της ουρίας στις αμαξες αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)
***προυπόθεση η ύπαρξη δομών που θα το επιτρέπουν i.e συσκευαστήρια αποθήκες/σιλό δίπλα στο δίκτυο κ.ο.κ
Επίσης ισχύει απόλυτα και αυτό που έγραψε και ο cav
pic. rel.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12551
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
-
- Δημοσιεύσεις: 5481
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 12:51
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Κάπου εδώ να επισημάνουμε και το παράδοξο να συμφέρει περισσότερο από χρηματική άποψη π.χ. το Αθήνα-Βόλος μετ΄ επιστροφής με ΚΤΕΛ παρά με τρένο. Έβαλα ενδεικτικά κάποιες ημερομηνίες και βγαίνει γύρω στα 23 ευρώ φθηνότερα.
Το ίδιο ισχύει και για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μόνο που εκεί η απόκλιση (τουλάχιστον στις ώρες που ήθελα) ήταν μικρότερη.
Το ίδιο ισχύει και για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μόνο που εκεί η απόκλιση (τουλάχιστον στις ώρες που ήθελα) ήταν μικρότερη.
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
WTF!
Tι γράφει; για όνομα του Θεου, είναι και σχετικά πρόσφατο
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ;
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Αυτόν τον τύπο τον πλάσαρε η ΝΔ ως σοβαρό ακαδημαϊκό!Orion22 έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 18:22WTF!
Tι γράφει; για όνομα του Θεου, είναι και σχετικά πρόσφατο
ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ;
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Δεν μπορώ να κρίνω την ακαδημαϊκή του επάρκεια, ίσα ίσα από όσο τον παρακολουθώ σε άλλα θέματα, είναι από τους πιο αξιόλογους.
Το συγκεκριμένο όμως, πραγματικά είναι από τις χειρότερες μλκιες που έχουν γραφεί από υπουργούς,
Υπάρχει όμως εξήγηση
Είναι τόσο δουλική η gov.gr που δεν αποκλείω (τι δεν αποκλείω, ΓΚΑΡΑΝΤΙ αυτό είναι) άλλη ηταν η αιτία για αυτό το πόνημα:
https://gr.euronews.com/2019/07/05/atyx ... frey-pyatt
timeline checks out
SpoilerShow
alekhine ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12551
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
λες να την πατησε ΓΑΠ style?Orion22 έγραψε: ↑16 Μάιος 2022, 18:47Δεν μπορώ να κρίνω την ακαδημαϊκή του επάρκεια, ίσα ίσα από όσο τον παρακολουθώ σε άλλα θέματα, είναι από τους πιο αξιόλογους.
Το συγκεκριμένο όμως, πραγματικά είναι από τις χειρότερες μλκιες που έχουν γραφεί από υπουργούς,
Υπάρχει όμως εξήγηση
Είναι τόσο δουλική η gov.gr που δεν αποκλείω (τι δεν αποκλείω, ΓΚΑΡΑΝΤΙ αυτό είναι) άλλη ηταν η αιτία για αυτό το πόνημα:
https://gr.euronews.com/2019/07/05/atyx ... frey-pyatt
timeline checks outSpoilerShowalekhine ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- Крaсная армия
- Δημοσιεύσεις: 4150
- Εγγραφή: 17 Ιουν 2021, 21:37
- Phorum.gr user: Μαρίνος Αντύπας
- Τοποθεσία: Πελασγιώτιδα
Re: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες
ΚΤΕΛ;
Ότι χειρότερο.
Και είναι και κρατικοδίαιτα.
Μακρυά.
Τραίνο και πάλι τραίνο.
Προς νότο, προς την πρωτεύουσα της Νότιας Μακεδονίας αδιάφορο. Δεν έχει κάτι να δεις ή να κάνεις.
Ότι χειρότερο.
Και είναι και κρατικοδίαιτα.
Μακρυά.
Τραίνο και πάλι τραίνο.
Προς νότο, προς την πρωτεύουσα της Νότιας Μακεδονίας αδιάφορο. Δεν έχει κάτι να δεις ή να κάνεις.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Αθηνα - Θεσσαλονικη σε ...9 ωρες !!! Η ιδιωτικοποιηση εκανε το ΘΑΥΜΑ της
από Frappezitis » 15 Ιαν 2024, 21:02 » σε Εσωτερική Πολιτική - 9 Απαντήσεις
- 257 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από GoBzi
15 Ιαν 2024, 22:56
-
-
-
Νέα δημοσίευση Τρεις νεκροί εργάτες σε λιγότερο από 48 ώρες
από Μαδουραίος » 06 Απρ 2024, 21:41 » σε Κοινωνικά θέματα - 9 Απαντήσεις
- 326 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος
07 Απρ 2024, 07:37
-
-
-
Νέα δημοσίευση Πατωσαν οι λοατκι υποψήφιοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
από southern » 18 Οκτ 2023, 19:28 » σε Εσωτερική Πολιτική - 6 Απαντήσεις
- 398 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
19 Οκτ 2023, 19:18
-
-
-
Νέα δημοσίευση Εφτασε στην Θεσσαλονικη η εμπορικη αμαξοστοιχια απο Αθηνα !!!
από Frappezitis » 01 Απρ 2023, 21:26 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 244 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
01 Απρ 2023, 21:26
-