μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17640
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 20 Μάιος 2022, 11:42

stergiosbik έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:18
Δηλαδη για να καταλαβω.
Κανετε μια μετατροπη στο αμαξι,στην προκειμενη περιπτωση υγραεριο,και μετα καθεστε και κατηγορειτε ορισμενους κατασκευαστες οτι το αμαξι τους χαλαει γιατι ΕΣΕΙΣ το πειραξατε;
Πατε καλα ρε;
Τι στον μπουτσο πινετε;
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, εγώ πάντως δεν κατηγόρησα κάποιον κατασκευαστή για τέτοιον λόγο.

Άβαταρ μέλους
Крaсная армия
Δημοσιεύσεις: 4150
Εγγραφή: 17 Ιουν 2021, 21:37
Phorum.gr user: Μαρίνος Αντύπας
Τοποθεσία: Πελασγιώτιδα

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Крaсная армия » 20 Μάιος 2022, 11:42

Ασέβαστος έγραψε:
20 Μάιος 2022, 09:01
Крaсная армия έγραψε:
19 Μάιος 2022, 20:49
MultiAir άσχετε!
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Δεν έχω MiTo, δεν θα έπαιρνα ποτέ μικρό αυτοκίνητο, ούτε καν Punto.

Ο μικρός ο TwinAir των 900cc είχε θεματάκια.

Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.

Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
Для пользы дела мне необходимы военные полномочия. В таком случае я буду сам, без формальностей свергать тех командармов и комиссаров, которые губят дело. Так мне подсказывают интересы дела, и, конечно, отсутствие бумажки от Троцкого меня не остановит.

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 13275
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 20 Μάιος 2022, 11:48

Крaсная армия έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:42
Ασέβαστος έγραψε:
20 Μάιος 2022, 09:01
Крaсная армия έγραψε:
19 Μάιος 2022, 20:49
MultiAir άσχετε!
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Δεν έχω MiTo, δεν θα έπαιρνα ποτέ μικρό αυτοκίνητο, ούτε καν Punto.

Ο μικρός ο TwinAir των 900cc είχε θεματάκια.

Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.

Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
:smt017

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 17200
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 20 Μάιος 2022, 12:05

Maspoli έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:42
stergiosbik έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:18
Δηλαδη για να καταλαβω.
Κανετε μια μετατροπη στο αμαξι,στην προκειμενη περιπτωση υγραεριο,και μετα καθεστε και κατηγορειτε ορισμενους κατασκευαστες οτι το αμαξι τους χαλαει γιατι ΕΣΕΙΣ το πειραξατε;
Πατε καλα ρε;
Τι στον μπουτσο πινετε;
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, εγώ πάντως δεν κατηγόρησα κάποιον κατασκευαστή για τέτοιον λόγο.
Μα,είμαι απολύτως ξεκάθαρος στο τι λέω.
Αν κατηγόρησες,ναι αναφέρομαι και σε σένα.
Αν όχι,τότε δεν αναφέρομαι σε σένα.


Άβαταρ μέλους
ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 02:00
Phorum.gr user: ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ » 20 Μάιος 2022, 13:08

Крaсная армия έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:42


Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.

Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
Καλύτερα αυτά που είναι από γιατρό και άμα είναι και από γιατρίνα, άσε κούτα σου λέω.

Άβαταρ μέλους
vagabondo
Δημοσιεύσεις: 10114
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vagabondo » 20 Μάιος 2022, 13:22

Maspoli έγραψε:
19 Μάιος 2022, 19:24
Κάηκαν οι βαλβίδες του κινητήρα.
Μάλλον το πατούσες.
Αν κινείσαι με χαμηλές στροφές, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 20 Μάιος 2022, 15:55

Εμένα για 150 χλμ, μου κοστίζει με 1,1 ευρώ πλέον το Lpg γύρω στα 10 ευρώ ( πριν με 0,90 γύρω στα 8).

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 33114
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Μάιος 2022, 17:45

Gherschaagk έγραψε:
20 Μάιος 2022, 10:21
Chainis έγραψε:
20 Μάιος 2022, 10:18
Gherschaagk έγραψε:
20 Μάιος 2022, 10:11


Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Πλέον υπάρχει η γνώση και σου λένε ποια αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές.
μπα, δεν υπαρχει. καθε μαστορας και διαφορετικη γνωμη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14813
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 20 Μάιος 2022, 17:48

Τύποι, το σβήνετε και στις κατηφόρες;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Volk
Δημοσιεύσεις: 4950
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2021, 18:52

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Volk » 20 Μάιος 2022, 17:49

Ασέβαστος έγραψε:
20 Μάιος 2022, 17:45


μπα, δεν υπαρχει. καθε μαστορας και διαφορετικη γνωμη.
Ελαχιστοι ειναι οι μαστορες που γνωριζουν καλα το αντικειμενο τους και που ειναι τιμιοι στο να λενε την αληθεια στον πελατη.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 33114
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Μάιος 2022, 18:00

Maspoli έγραψε:
20 Μάιος 2022, 10:42

α) Μου το είπε ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Τoyota στο Νομό. Όπου παρεμπιπτόντως εκεί έκαναν κι αυτοί μετατροπές. Θα είχε δηλαδή συμφέρον να πει ότι έγινε μαλακία στην εγκατάσταση από ανταγωνιστή του. Το ίδιο επιβεβαίωσε αργότερα που είχα ανάλογη κουβέντα και συνεργείο σε διπλανό νομό που και εκείνο ασχολούνταν με εγκαταστάσεις υγραερίου (και έκανε πολλές).
τι να πω, καθενας με τις εμπειρειες τους, αλλα παλι κρινω οτι ειναι τσοπανηδες. :102:
β) Άνθρωπέ μου σου γράφω κάτι συγκεκριμένο. Αν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσω μέσα στην πόλη σε συχνές, μικρές μετακινήσεις μέσα στην ημέρα είναι επόμενο ότι ο κινητήρας δεν θα προλάβει να θερμανθεί το ίδιο με αυτόν ενός αυτοκινήτου που κάνει διαδρομή μιας ή παραπάνω ώρας σε αυτοκινητόδρομο. Προφανώς αν τα χιλιόμετρα που κάνεις εντός πόλης είναι αντίστοιχα με ταξί και σε συνθήκες φρακαρισμένης Κηφισίας τότε προφανώς η διαφορά μειώνεται.
αναλογα τι εννοεις μικρες μετακινησεις. σε 3 χιλιομετρα πολης παντως, η θερμοκρασια ειναι μεγαλυτερη απο οτι θα φτασει ποτε σε αυτοκινητοδρομο, κι ας ταξιδευει 40 ωρες σερι.
γ) Αν τα ταξί είναι ο δείκτης σου, τότε αν τα υγραεριοκίνητα ήταν το ίδιο απροβλημάτιστα δεν θα υπερίσχυαν συντριπτικά τα ντίζελ. Με ταξιτζήδες που έχω μιλήσει και που είχαν χρησιμοποιήσει παλιότερα υγραέριο, υπέρ των ντίζελ ήταν.
σωστο. το ντιζελ για τετοια χρηση, με προοπτικη πολλων χιλιομετρων, ειναι σαφως καλυτερη επιλογη, και τα βαρεα μηχανηματα, ντιζελ ειναι, και οι νταλικες, και τα παπορια.. αλλα η συγκριση που καναμε εδω, ειναι βενζινη-αεριο. και το επιχειρημα μου οτι με αεριο μπορει κινητηρας να ζησει για ενα μυριο χιλιομετρα. πραγμα οχι συνηθισμενο για βενζινη, αλλα πολυ συνηθισμενο για ντιζελ.
δ) Σε οικογένεια συνάδελφου είχε μετατρέψει και τα δυο οχήματά τους σε υγραέριο. Το ένα ήταν Rav, το άλλο Golf. Το Rav δίλιτρο, το golf 1.6. Τα χιλιόμετρα και τα δρομολόγια που έκαναν τα οχήματα ήταν περίπου τα ίδια. Ζημιά (βαλβίδες) έβγαλε το Rav. Και ανέφερα εξήγησα αυτό που χρησιμοποιούσα εγώ. Απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα πριν τη μετατροπή, ζημιά στα 65.000 όταν έγινε η μετατροπή, απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα αφού είχα σταματήσει την υγραεριοκίνηση.
ε) Σχετικά με το ευρωπαϊκά/γιαπωνέζικα η τοποθέτηση που είχε γίνει ήταν ότι η διαφορά οφείλονται σε πιο ελαφρά κράματα που χρησιμοποιούν οι γιαπωνέζοι στην κατασκευή του κινητήρα (όχι για κακό αυτό αφού o κινητήρας δεν κατασκευάζεται με προορισμό να καίει υγραέριο)
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο :102:
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 33114
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Μάιος 2022, 18:01

EKPLIKTIKOS έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:07
Ασέβαστος έγραψε:
20 Μάιος 2022, 09:01
Крaсная армия έγραψε:
19 Μάιος 2022, 20:49
MultiAir άσχετε!
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Η μίτο είναι αρκετά αξιόπιστο αμάξι. Ο ειδικός τύπος πολλές φορές είναι γτπ (ή τα παίρνει από τους Γερμανούς, δεν εξηγείται αλλιώς).

Η μίτο βενζίνη μόνο αισθητήρα γωνίας τιμονιού μπορεί να βγάλει, ο tb είναι σκυλί μαύρο. Ο ΜΑ μπορεί να βγάλει βλάβη στη μονάδα ΜΑ.

Όσο για τα γιαπωνέζικα, αρχιδια δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά φίλε. Πήγαινε μια βόλτα από μια αντιπροσωπεία χοντα γιαμαχα στα μηχανάκια κ δες τα καινούργια τους (που τα μισά δεν είναι καν τζαπαν). Πλαστικά εντελώς φτηνιαρικα κ κινέζικα (πχ mt07), λαιμοι που ξεβιδωνουν στη μέση του δρόμου (Tracer 900) κτλ.

Για τα γερμανικά επειδή είχε γκολφ η γυναίκα μου ας μη σχολιάσω καλύτερα. Ευτυχώς το ξεφορτωθηκαμε κ ησυχάσαμε γιατί όλο πάνω σε έναν γερανό ήταν :a040:
οφου καημενα τα ξερω. αλλα αφου γκουγκλισα και το βρηκα, να μην τρολλαρω τον alfista;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 20 Μάιος 2022, 18:09

Ασέβαστος έγραψε:
20 Μάιος 2022, 18:00
....
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο :102:
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Αυτό που λες , σε Όπελ καινούργιο 2 χρόνων, πετρελαιοκίνητο, φίλου καπούτ οι βαλβίδες = 1400 ευρώ ζημιά ( μπορεί από νοθευμένο πετρέλαιο).

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 33114
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 20 Μάιος 2022, 18:09

Крaсная армия έγραψε:
20 Μάιος 2022, 11:42
Ασέβαστος έγραψε:
20 Μάιος 2022, 09:01
Крaсная армия έγραψε:
19 Μάιος 2022, 20:49
MultiAir άσχετε!
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Δεν έχω MiTo, δεν θα έπαιρνα ποτέ μικρό αυτοκίνητο, ούτε καν Punto.

Ο μικρός ο TwinAir των 900cc είχε θεματάκια.

Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.

Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
φτου ρε γμαωτο, νομιζα οτι εισαι alfista, και πηγε τσαμπα το τρολλαρισμα. :a040:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών