Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Διαβασα σε ενα ποστ το εξης: "ένα μεταχειρισμένο πλοίο δεκαετίας είναι αρκετά πιο ακριβό απο ένα καινούργιο που θα δώσεις παραγγελία"
Ρωτησα το γιατι συμβαινει αυτο, μου προτεινε το μελος να ανοιξω νεο νημα πανω στο θεμα.
Ρωτησα το γιατι συμβαινει αυτο, μου προτεινε το μελος να ανοιξω νεο νημα πανω στο θεμα.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
ισχυουν τα οσα εγραψες αλλα δεν ειναι αρκετα πιο ακριβο οπως αρχικα ειπες. Στη καλυτερη, εχει την ιδια τιμη με το καινουριο ενω ειναι 5ετιας για παραδειγμα.Ερμής έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 15:44Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Στα ναυλοσυμβολαια, υπαρχουν και αλλοι τροποι αν εχεις τους σωστους συνεργατες ωστε να μη ξεμενεις ποτε απο διαθεσιμο πλοιο και να εισαι παντα ικανος να εκτελεσεις το συμβολαιο χωρις αναμονες.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Και γιατί δε Ρωτάς αυτούς που ρώτησες και σου απάντησαν πως είναι όνειρο τους να αποκτήσουν δεξαμενόπλοιο χιουνται ώστε να πάρεις τις απαντήσεις σου;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- kongrosian
- Δημοσιεύσεις: 5234
- Εγγραφή: 30 Μάιος 2020, 13:26
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
δεν πρέπει να ισχύουν όλα αυτά. ένα καινούριο πλοίο σαν εξοπλισμός, είναι πιο ακριβό και πληρεί πιο σύγχρονες προδιαγραφές σε πολλούς τομείς.
αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.
/summon παππούλης Nandros
αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.
/summon παππούλης Nandros
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Αυτό δεν είπα παραπανω;kongrosian έγραψε: ↑03 Ιούλ 2022, 11:47δεν πρέπει να ισχύουν όλα αυτά. ένα καινούριο πλοίο σαν εξοπλισμός, είναι πιο ακριβό και πληρεί πιο σύγχρονες προδιαγραφές σε πολλούς τομείς.
αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.
/summon παππούλης Nandros
Όταν λέω πως είναι ακριβότερο εννοω πόσο πάει να το αγοράσει η εταιρεία, όχι ποιο είναι το κόστος κατασκευής.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 12014
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Δημοκρατία του Καμπαρτίνο Μπαλκάρια
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Volk έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 17:13ισχυουν τα οσα εγραψες αλλα δεν ειναι αρκετα πιο ακριβο οπως αρχικα ειπες. Στη καλυτερη, εχει την ιδια τιμη με το καινουριο ενω ειναι 5ετιας για παραδειγμα.Ερμής έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 15:44Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Στα ναυλοσυμβολαια, υπαρχουν και αλλοι τροποι αν εχεις τους σωστους συνεργατες ωστε να μη ξεμενεις ποτε απο διαθεσιμο πλοιο και να εισαι παντα ικανος να εκτελεσεις το συμβολαιο χωρις αναμονες.
Ω το μπούστη...
Όλα τα ξερει ...τις γυναίκες, τα πλοία, τον γύρο...
Ρε φίλε, αφού τα ξέρεις ,τι ανοίγεις το νήμα;
Για σας τα κάνω όλα- Θα μπορούσα να 'μουνα στο χωριό να διαλογιζόμουνα τώρα ρε.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26026
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Ερμής έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 15:44Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28196
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Πολύ καλός με μια μικρή διόρθωση!Ερμής έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 15:44Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Τα πάντα είναι προσφορά και ζήτηση.
Όποιοι προβλέπουν σωστά τις τάσεις της αγοράς θησαυρίζουν.
Αγοράζουν έγκαιρα και έχουν τονάζ διαθέσιμο όταν ξεκινάει η ζήτηση.
Πουλάνε στο peak λίγο πριν αρχίσει η πτώση των τιμών.
Έχουν αγοραστεί καράβια ενώ ακόμα χτίζονται. Αυτός που το είχε παραγγείλει το πουλάει με κέρδος ή απώλειες. Και το πουλάει επειδή άλλαξαν οι προτεραιότητες του, όχι επειδή περίμενε την αύξηση της ζήτησης και σπεκουλάρισε σε αυτήν.
Λόγω κορονοϊού εκατοντάδες κρουαζιερόπλοια έμειναν δεμένα και μεγάλος αριθμός έγινε σκραπ, κάποια ακόμα και από τα σκαριά.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Μα νομίζω το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο όλων των εποχών που ήταν σχεδον ετοιμο, πήγε για σκραπ τελικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28196
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Καλά τα πήγες.Ερμής έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 15:44Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Διαφωνώ μόνο με τα 45 χρόνια ζωής μέσον όρο. Τα 30 είναι ήδη πολλά.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28196
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
ΝαυλοΣΥΜΦΩΝΑ τα λένε παλικάρι μου, μη με ταράζεις απογεματιάτικα.Volk έγραψε: ↑02 Ιούλ 2022, 17:13ισχυουν τα οσα εγραψες αλλα δεν ειναι αρκετα πιο ακριβο οπως αρχικα ειπες. Στη καλυτερη, εχει την ιδια τιμη με το καινουριο ενω ειναι 5ετιας για παραδειγμα.
Στα ναυλοσυμβολαια, υπαρχουν και αλλοι τροποι αν εχεις τους σωστους συνεργατες ωστε να μη ξεμενεις ποτε απο διαθεσιμο πλοιο και να εισαι παντα ικανος να εκτελεσεις το συμβολαιο χωρις αναμονες.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28196
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Ισχύουν και παρα-ισχύουν. Όλα είναι προσφορά και ζήτηση.kongrosian έγραψε: ↑03 Ιούλ 2022, 11:47δεν πρέπει να ισχύουν όλα αυτά. ένα καινούριο πλοίο σαν εξοπλισμός, είναι πιο ακριβό και πληρεί πιο σύγχρονες προδιαγραφές σε πολλούς τομείς.
αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.
/summon παππούλης Nandros
Αν η ναυλαγορά είναι στα high της, ανεβαίνουν οι τιμές των μεταχειρισμένων, αφού αυτά είναι διαθέσιμα ΤΩΡΑ.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28196
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
.
Φτου! Δεν πρόσεξα τις ημερομηνίες και νόμιζα ότι είναι νέο νήμα.
Φτου! Δεν πρόσεξα τις ημερομηνίες και νόμιζα ότι είναι νέο νήμα.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;
Τα μεγαλύτερα σκραπαδικα έχω ακούσει ότι βρίσκονται στην Ινδία. Στην Ελλάδα θα μπορούσε να ευδοκιμήσει αυτός ο τομέας;
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 235 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
09 Οκτ 2024, 19:15
-
- 39 Απαντήσεις
- 1225 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ksk
20 Μάιος 2024, 16:25
-
- 6 Απαντήσεις
- 254 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος
28 Σεπ 2024, 13:29
-
-
Νέα δημοσίευση Ισχύει ακόμα και σήμερα αυτό;
από Libre arbitre » 31 Μαρ 2024, 14:45 » σε Διεθνής πολιτική - 15 Απαντήσεις
- 362 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στρακαστρουκας
31 Μαρ 2024, 15:35
-