Αν το θέμα είναι η Κυψέλη και το Γαλάτσι, μπορεί απλώς η Γραμμή που περνάει από εκεί να προσδιοριστεί κατά τρόπο τέτοιο ώστε να ανεβαίνει τον
ανήφορο και να πιάνει γειτονιές που δεν έχουν ήδη Μετρό. Το σκέλος της 4 από την Αλεξάνδρας μέχρι το Γουδί, αυτή τη στιγμή καλύπτεται έντονα από τα ΜΜΜ.
Για το Αλεξάνδρας μέχρι το Γουδί πλην κάποιες σποραδικές φορές που το χω κάνει με τ αμάξι (το τρίγωνο του διαβόλου ειναι κάπως καλύτερα εδώ και αρκετά χρόνια απ ότι παλιά) δεν εχω εμπειρία
Αλλά για το τρόλεϊ της Πατησίων, παρόλο που πια δεν με αφορά, ακόμα με στοιχειώνουν οι παιδικές μου αναμνήσεις
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Οπότε όποια δράση η θέση υποστηρίζει ο Ρουβίκωνας, εμείς είμαστε απέναντι
Καλά καταλαβαίνω;
Υπάρχει ένας αριθμός ατόμων που βλέπει τον Ρουβικωνα και τις άλλες "συλλογικότητες" όπως βλέπουν άλλοι τη Χρυσή Αυγή.Παλιότερα είμαστε λίγοι αλλά ο αριθμός αυξάνεται.
Είναι πολύ συγκινητικό αυτό, αλλά εντελώς άσχετο με το θέμα μας
Ναι.Είναι σχετικό με το σχόλιό σου ότι όποια δράση η θέση υποστηρίζει ο Ρουβίκωνας είμαστε απέναντι.
Είμαστε διότι πρόκειται για εγκληματική οργάνωση.
Σε όλο τον κόσμο πρώτα διασυνδέεται το κέντρο των πόλεων με μετρό και μετά γίνονται οι επεκτάσεις.
Αυτό συμβαίνει επειδή το κέντρο έχει το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο,τις λιγότερες θέσεις παρκαρίσματος και εκεί είναι μεγάλη ανάγκη να κυκλοφορεί κάποιος με μέσα μαζικής μεταφοράς.
Εξ όσων γνωρίζω κανείς δεν αντιτάχθηκε στο σχέδιο της γραμμής 4.Ολη η φασαρία γίνεται για να μη γίνει σταθμός στον τόπο ταμπού των προβληματικών.
Δεν νομίζω πως το pattern που περιγράφεις ισχύει σε όλο τον κόσμο. Εξάλλου και στην Αθήνα, οι 3 πρώτες γραμμές του Μετρό δεν είχαν
στόχο τη διασύνδεση του Κέντρου αλλά τη σύνδεση αυτού με περιοχές που βρίσκονται στα περίχωρα. Προφανώς ο λόγος για αυτό είναι πως
ο κάτοικος Περιστερίου ή Παλλήνης μπαίνει σε μεγαλύτερο πειρασμό να χρησιμοποιήσει το Ι.Χ του για να κατέβει στο Μοναστηράκι, σε σχέση
με τους κατοίκους Ζωγράφου-Ιλισίων-Γουδή που σε απόσταση 50 μετρών από το σπίτι τους βλέπουν να περνούν τουλάχιστον 2-3 λεωφορεία
που πάνε προς Κεντρό και σταματάνε έξω από το Μέγαρο Μουσικής ή τον Ευαγγελισμό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ την 05 Αύγ 2022, 15:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η αντίδραση της γειτονιάς για άλλη μια φορά ήταν άμεση, αν και ήδη βρισκόμαστε στο τέλος της πρώτης βδομάδας του Αυγούστου.
Στις 8 παρά το πρωί μετά απο κάλεσμα της συνέλευσης συγκεντρώθηκαν πάνω από 10 άτομα , τα οποία διεκδίκησαν και πέρασαν συλλογικά απ’ τον φραγμό της αστυνομίας ωστε να βρεθούν δίπλα στους μηχανικούς και στην αστυνομίας και για να ενημερωθούν για το σκοπό της σημερινής «επίσκεψης».
Μετά από πιέσεις και αφότου τελείωσαν τη δουλειά του ενός «τετάρτου της ώρας», οι εργολάβοι μηχανικοί επιβιβάστηκαν σε κλουβάκι της αστυνομίας και αποχώρησαν κυριολεκτικά με την όπισθεν!
Συνεχίζουμε με το πρόγραμμα επαναοικειοποίησης του λόφου Στρέφη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος georgebi την 05 Αύγ 2022, 16:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Οπότε όποια δράση η θέση υποστηρίζει ο Ρουβίκωνας, εμείς είμαστε απέναντι
Καλά καταλαβαίνω;
Υπάρχει ένας αριθμός ατόμων που βλέπει τον Ρουβικωνα και τις άλλες "συλλογικότητες" όπως βλέπουν άλλοι τη Χρυσή Αυγή.Παλιότερα είμαστε λίγοι αλλά ο αριθμός αυξάνεται.
Είναι πολύ συγκινητικό αυτό, αλλά εντελώς άσχετο με το θέμα μας
Ποιο είναι το θέμα μας; Αυτοί που αντιμετωπίζουν μια στάση μετρό ως χωματερή;
Κατά έναν αλλόκοτο συλλογισμό των συλλογικοτήτων, το «βαθύ κλάδεμα» των απανταχού αθηναϊκών δενδρυλλίων αποτελεί τμήμα του ίδιου ενιαίου, υποχθόνιου σχεδίου που περιλαμβάνει και τη δημιουργία του σταθμού μετρό στα Εξάρχεια. Το οποίο, κατά τις συλλογικότητες πάντα, θα φέρει και πλήθος άλλων δεινών, όπως η τουριστικοποίηση της περιοχής...
Εχω διαβάσει ανοησίες και ανοησίες, αλλά αυτές που δημοσιοποιούνται με αφορμή τον σχεδιαζόμενο σταθμό του μετρό στα Εξάρχεια, ξεπερνούν κάθε όριο.
Υποθέτω ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκόσμιου αριστερού και οικολογικού κινήματος, που εκπρόσωποί του (λέμε τώρα) αντιτίθενται σθεναρά στην προοπτική να περάσει από την περιοχή τους ένα μέσο μαζικής μεταφοράς. Που είναι φθηνό, γρήγορο, λαϊκό, αθόρυβο, οικολογικό. Αντιτίθενται, λέει, διότι «η πλατεία μετατρέπεται από δημόσιο χώρο συνάντησης, σε χώρο διέλευσης».
Το δε κρεσέντο της επιχειρηματολογίας των «συλλογικοτήτων» αποτυπώθηκε με την επική φράση «είναι ο ορισμός της παρέμβασης που δεν γίνεται για να βελτιώσει την κατάσταση αυτών που μένουν εδώ, αλλά εκείνων που θα έρθουν στη συνέχεια». Αυτό πάλι; Πώς «χαλάει» την κατάσταση των σημερινών, αλλά «βελτιώνει» των μελλοντικών; Και γιατί οι μελλοντικοί θα είναι άλλοι από τους σημερινούς; Αγνωστο κι αυτό.
Και τίνι τρόπω θα «χαλάσει» η κατάσταση για τους σημερινούς; Υποθέτω επειδή πάνω στην πλατεία θα στηθεί εργοτάξιο. Αρα το εργοτάξιο θα διώξει τους σημερινούς, πλην μόλις ξαναφτιαχτεί η πλατεία, θα ορμήσουν πρώτοι οι τουρίστες και θα την καταλάβουν. Που σημαίνει ότι θα είναι πιο σβέλτο το μελλοντικό τουρισταριό από τους πολιτικούς απογόνους των σημερινών συλλογικοτήτων. Ούτε ο Λεφάκης αποτολμά τέτοιες προβλέψεις. «Where is my mind?» ρωτούσαν οι παλιοί ροκάδες, το ίδιο αναρωτιέμαι κι εγώ σήμερα, διαβάζοντας αυτούς τους ασυνάρτητους βερμπαλισμούς των πολύξερων συνελεύσεων.
Επίσης, ακούω με συμπάθεια την επιχειρηματολογία τους για την κοπή των δέντρων. Θα κοπούν, λέει, 800 δέντρα για να φτιαχτεί ο σταθμός. Ειλικρινά δεν ήξερα ότι πάνω στην πλατεία Εξαρχείων υπάρχει δάσος 800 δέντρων. Τύφλα να ’χει, δηλαδή, το δάσος της Δαδιάς, αλλά κάηκε κι αυτό. Τώρα θα κόψουν και το δάσος της πλατείας Εξαρχείων, πάει, αποψιλώθηκε ο δασικός πλούτος της χώρας. (Υπενθυμίζω ότι οι ίδιες συλλογικότητες αντιτίθενται και στη συμπληρωματική δενδροφύτευση του λόφου του Στρέφη, για τους ίδιους λόγους τουριστικοποίησης και αλλαγής φυσιογνωμίας.)
Τέλος, η κοπή του δάσους των Εξαρχείων συνδυάζεται μυστηριωδώς και με την περίφημη «ριζική κλάδευση» που κάνει ο Δήμος Αθηναίων στα δέντρα της πόλης. Κατά έναν αλλόκοτο συλλογισμό των συλλογικοτήτων, το «βαθύ κλάδεμα» των απανταχού αθηναϊκών δενδρυλλίων αποτελεί τμήμα του ίδιου ενιαίου, υποχθόνιου σχεδίου που περιλαμβάνει και τη δημιουργία του σταθμού μετρό στα Εξάρχεια.
Κατά την αλλόφρονα διάνοιά τους, το ένα συμπληρώνει το άλλο. (Η «ριζική κλάδευση» ως ιδεολογικοπολιτική παράμετρος της σύγχρονης ταξικής πάλης, αξίζει από μόνη της ένα ξεχωριστό και αυτόνομο κείμενο εδώ στο Protagon. Το υπόσχομαι.)
Και ολοκληρώνω τη μικρή αυτή πραγματεία περί του αγώνα κατά της δημιουργίας σταθμού στα Εξάρχεια, με ένα απλό ερώτημα.
Eχει ξεπέσει τόσο πολύ η δύναμη των ιδεών των αντιεξουσιαστικών συλλογικοτήτων, που φοβούνται ότι και μόνο η τοποθέτηση δέκα όρθιων τσίγκων γύρω από μια πλατειούλα, θα τους αποσαρθρώσει και θα τους διαλύσει; Μα αν είναι έτσι, που πάνε οι Καραμίχαλοι; Που μας πουλάνε και επανάσταση;..
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Με τη Γραμμή 4 οι πολίτες θα μετακινούνται από το Γουδή στην Κυψέλη – και το αντίστροφο σε 13 λεπτά κι από το Άλσος Βεΐκου στα Εξάρχεια σε 7 λεπτά. Οι χρόνοι, αναλυτικότερα:
- Άλσος Βεΐκου- Δικαστήρια σε 5 λεπτά
- Άλσος Βεΐκου- Γουδή σε 17,5 λεπτά
- Άλσος Βεΐκου- Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Το Μετρό στα Εξάρχεια είναι παντελώς άχρηστο. Σε απόσταση αναπνοής υπάρχουν οι σταθμοί στην Ομόνοια και το Πανεπιστήμιο.
Χώρια πως μιλάμε για μια πυκνοδομημένη περιοχή που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στα πάνω της.
...
Μέχρι να φτιαχτεί το Μετρό,
θα συμβούν καταστάσεις Θεσσαλονίκης και Πειραιά όπου οι καταστηματάρχες τραβούσαν τα μαλλιά τους με τις λαμαρίνες.
Όχι όπως τα τραβούν οι καταστηματάρχες στην Αγία Παρασκευή που έκαναν χαμούλη για να μην γίνει metro και τώρα η αγορά μεταφέρθηκε στο Χαλάνδρι και τα μαγαζιά της Αγίας Παρασκευής κλείνουν το ένα μετά το άλλο.
Ποια μαγαζιά κλείνουν;
Γιατί και είναι αυταπόδεικτο, η κεντρική πλατεία στην οποία θα γινόταν το μετρό έχει πληθώρα κόσμου και η περιοχή ευρύτερα επισκεπτών. Άλλωστε για αυτό το λόγο είναι πολύ δύσκολο το πάρκινγκ και το τοπικό ιδιωτικό πάρκινγκ με μεγάλη ζήτηση.
Τώρα, η πρόσβαση είναι εύκολη:
Eίτε από την Μεσογείων όσο και επί της οδού Αγίας Παρασκευής, διέρχονται λεωφορεία προς την πόλη οπότε ο εξερχόμενος του μετρό που έχει στάσεις σε αυτούς τους δρόμους, όταν επιβιβαστεί στο λεωφορείο βρίσκεται σε 5-7 λεπτά στην κεντρική της πλατεία.
Επιπλέον αν επιλέξει να βγει από την στάση Αγία Παρασκευή ή αντίστοιχα Νομισματοκοπείο, με δεκαπεντάλεπτο περπάτημα έχει φτάσει στην κεντρική πλατεία.
Αλλά το περπάτημα το βγάζω από την εξίσωση.
Άλλωστε επισκέπτονται οι μη αυτοκινητιστές την Αγία Παρασκευή, π.χ. έξοδος στο Σταθμό Αγία Παρασκευή και μετά επιβίβαση στο 421 το οποίο σε πέντε λεπτά, ανάλογα και με τα τρία φανάρια, αποβιβάζει στην κεντρική πλατεία.
Αν εξέλθει από Μεσογείων(Εθνική Άμυνα, Χολαργό κλπ.) ένα Β2 ή B6 ή κάτι τέτοιο.
Εμείς είμεθα αυτοκινητιστές αλλά πολλές φορές έχουμε συναντηθεί είτε παίρνοντας κόσμο από το μετρό είτε έχοντας αυτοί έρθει με τους προαναφερόμενους τρόπους.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
η Γραμμή 4. Δεν εξυπηρετεί επί της ουσίας κάποια ανάγκη που δεν καλύπτεται ήδη
άλλος από δω. πού σας βρίσκουμε ρε μλκς ήθελα να 'ξερα
Έχω εξηγήσει το τι και το πως των απόψεων μου στο νήμα κάμποσες φορές,δε θα επαναληφθώ.
Όποιος θέλει διαβάζει και απαντάει.
Δεν υπάρχει γραμμή μετρό που να είναι άχρηστη. Ακόμα και Καλύβια - Μαλακάσα χρήσιμη θα ήταν.
Κάποιος εδώ είπε ότι στου Ζωγράφου - Ιλίσια δεν χρειάζεται μετρό λόγω πολλών λεωφορείων.
Πλάκα κάνετε ρε μλκς;
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
άλλος από δω. πού σας βρίσκουμε ρε μλκς ήθελα να 'ξερα
Έχω εξηγήσει το τι και το πως των απόψεων μου στο νήμα κάμποσες φορές,δε θα επαναληφθώ.
Όποιος θέλει διαβάζει και απαντάει.
Δεν υπάρχει γραμμή μετρό που να είναι άχρηστη. Ακόμα και Καλύβια - Μαλακάσα χρήσιμη θα ήταν.
Κάποιος εδώ είπε ότι στου Ζωγράφου - Ιλίσια δεν χρειάζεται μετρό λόγω πολλών λεωφορείων.
Πλάκα κάνετε ρε μλκς;
Η επέκταση των ΜΜΜ προς τα Καλύβια και τη Μαλακάσα, σαφώς και θα ήταν πιο χρήσιμη από τη δημιουργία του Μετρό
στου Ζωγράφου. Για τα λεωφορεία εγώ το έγραψα, πολύ απλά γιατί όταν έχεις δήμους στο Λεκανοπέδιο χωρίς καμία στάση
Μετρό και ο δήμος Ζωγράφου σχεδιάζεται να εξυπηρετείται από 4, ενώ εξυπηρετείται ήδη από 2 και πληθώρα λεωφορειογραμμών
ε εκεί αποδεικνύεται πως ο σχεδιασμός κάπου χωλαίνει.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.