Αν θέλουν οι γονείς δεν έχει σημασία τι θέλει ο θεός.
Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Ο θεός κι η ψυχή του

Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
εγω στον γυμνασιο ειχα εναν τυπο ο οποιος ειχε πεταξει το βιβλιο στα σκουπιδια και εκανε μαθημα εντος αντικειμενου αλλα δικης του εμπνευσης το οποιο κινουσε το ενδιαφερον και δεν υπηρχε λογος να παρεις απαλλαγηGherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:04Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να αυστηροποιήσει το μάθημα αλλά τα παιδιά δεν διάβαζαν με αποτέλεσμα να το γυρισουν σε συζητήσεις.Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 08:41δεν υπαρχει κανενας λογος υπαρξης θρησκευτικων. και θρησκειων.The Age of Aquarius έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 00:081. Δεν υπάρχει κανένας λόγος απαλλαγής από τα θρησκευτικά
2. Το μάθημα πρέπει να αυστηροποιηθεί κι όχι να είναι μια χαλαρή μαλακία
το μαθημα πρεπει να καταργηθει.
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να μαθαίνουν το κατεβατό όπως ήταν στο βιβλίο. Από τα 15 παιδιά, πήγαιναν διαβασμένα τα 3. Μετά έδινε ερωτήσεις και έπρεπε τα παιδιά να τις ξέρουν. Πάλι 3 πήγαιναν διαβασμένα. Γύρω στον Ιανουάριο τα παράτησε και άρχισε να τους λέει για την φιλία, την εμπιστοσύνη, την φιλευσπλαχνία και έκαναν συζητήσεις πλέον. Έτσι κράτησε το τμήμα, έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ξέρω άλλους δασκάλους που στην ώρα των θρησκευτικών έκαναν μαθηματικά και γλώσσα και ίσα που ανέφεραν τις ενότητες του βιβλίου για να πούνε πως κάλυψαν την ύλη. Έχουμε δρόμο ακόμη αλλά είναι ένα από τα μαθήματα που τα παιδιά δεν θέλουν καν να ασχοληθούν.alekhine έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:33εγω στον γυμνασιο ειχα εναν τυπο ο οποιος ειχε πεταξει το βιβλιο στα σκουπιδια και εκανε μαθημα εντος αντικειμενου αλλα δικης του εμπνευσης το οποιο κινουσε το ενδιαφερον και δεν υπηρχε λογος να παρεις απαλλαγηGherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:04Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να αυστηροποιήσει το μάθημα αλλά τα παιδιά δεν διάβαζαν με αποτέλεσμα να το γυρισουν σε συζητήσεις.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Kι εγώ πιστεύω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα έχουν οι γονείς παρά τα παιδιά.Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:42Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να μαθαίνουν το κατεβατό όπως ήταν στο βιβλίο. Από τα 15 παιδιά, πήγαιναν διαβασμένα τα 3. Μετά έδινε ερωτήσεις και έπρεπε τα παιδιά να τις ξέρουν. Πάλι 3 πήγαιναν διαβασμένα. Γύρω στον Ιανουάριο τα παράτησε και άρχισε να τους λέει για την φιλία, την εμπιστοσύνη, την φιλευσπλαχνία και έκαναν συζητήσεις πλέον. Έτσι κράτησε το τμήμα, έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ξέρω άλλους δασκάλους που στην ώρα των θρησκευτικών έκαναν μαθηματικά και γλώσσα και ίσα που ανέφεραν τις ενότητες του βιβλίου για να πούνε πως κάλυψαν την ύλη. Έχουμε δρόμο ακόμη αλλά είναι ένα από τα μαθήματα που τα παιδιά δεν θέλουν καν να ασχοληθούν.alekhine έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:33εγω στον γυμνασιο ειχα εναν τυπο ο οποιος ειχε πεταξει το βιβλιο στα σκουπιδια και εκανε μαθημα εντος αντικειμενου αλλα δικης του εμπνευσης το οποιο κινουσε το ενδιαφερον και δεν υπηρχε λογος να παρεις απαλλαγηGherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:04
Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να αυστηροποιήσει το μάθημα αλλά τα παιδιά δεν διάβαζαν με αποτέλεσμα να το γυρισουν σε συζητήσεις.
Για τα περισσότερα είναι ένα μάθημα χαλάρωσης ή εύκολης βαθμολογίας.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Λυπάμαι τα παιδιά που για να βγουν από την πόρτα του σπιτιού τους θα πρέπει να είναι διαβασμένα και σε αυτό το μάθημα που στην ουσία είναι για να χαλαρώσουν και να ανεβάσουν βαθμολογία. Και οκ κάποια θέλουν να διαβάζουν. Υπάρχουν κι αυτά τα λίγα που καταπιέζονται και μαθαίνουν το μάθημα με τον στανιό γιατί η μαμά ή ο μπαμπάς έχουν κανόνα απαράβατο να τα διαβάζει όλα.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:08Kι εγώ πιστεύω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα έχουν οι γονείς παρά τα παιδιά.Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:42Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να μαθαίνουν το κατεβατό όπως ήταν στο βιβλίο. Από τα 15 παιδιά, πήγαιναν διαβασμένα τα 3. Μετά έδινε ερωτήσεις και έπρεπε τα παιδιά να τις ξέρουν. Πάλι 3 πήγαιναν διαβασμένα. Γύρω στον Ιανουάριο τα παράτησε και άρχισε να τους λέει για την φιλία, την εμπιστοσύνη, την φιλευσπλαχνία και έκαναν συζητήσεις πλέον. Έτσι κράτησε το τμήμα, έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ξέρω άλλους δασκάλους που στην ώρα των θρησκευτικών έκαναν μαθηματικά και γλώσσα και ίσα που ανέφεραν τις ενότητες του βιβλίου για να πούνε πως κάλυψαν την ύλη. Έχουμε δρόμο ακόμη αλλά είναι ένα από τα μαθήματα που τα παιδιά δεν θέλουν καν να ασχοληθούν.
Για τα περισσότερα είναι ένα μάθημα χαλάρωσης ή εύκολης βαθμολογίας.
Όποτε για το καλό όλων, ας το σταματήσουν κι όποιο παιδί θέλει, ας πάει κατηχητικό.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Αυτό όμως ισχύει για όλα τα μαθήματα. Οι εποχές που τα παιδάκια κρέμονταν από το στόμα του δάσκαλου (αν υπήρξαν ποτέ) για να μάθουν γράμματα και σπουδάγματα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικώς σήμερα που τα παιδιά έχουν δεκάδες άλλες παραστάσεις και ενδιαφέροντα.Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:15Λυπάμαι τα παιδιά που για να βγουν από την πόρτα του σπιτιού τους θα πρέπει να είναι διαβασμένα και σε αυτό το μάθημα που στην ουσία είναι για να χαλαρώσουν και να ανεβάσουν βαθμολογία. Και οκ κάποια θέλουν να διαβάζουν. Υπάρχουν κι αυτά τα λίγα που καταπιέζονται και μαθαίνουν το μάθημα με τον στανιό γιατί η μαμά ή ο μπαμπάς έχουν κανόνα απαράβατο να τα διαβάζει όλα.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:08Kι εγώ πιστεύω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα έχουν οι γονείς παρά τα παιδιά.Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 14:42
Σ' εμάς η δασκάλα ήθελε να μαθαίνουν το κατεβατό όπως ήταν στο βιβλίο. Από τα 15 παιδιά, πήγαιναν διαβασμένα τα 3. Μετά έδινε ερωτήσεις και έπρεπε τα παιδιά να τις ξέρουν. Πάλι 3 πήγαιναν διαβασμένα. Γύρω στον Ιανουάριο τα παράτησε και άρχισε να τους λέει για την φιλία, την εμπιστοσύνη, την φιλευσπλαχνία και έκαναν συζητήσεις πλέον. Έτσι κράτησε το τμήμα, έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ξέρω άλλους δασκάλους που στην ώρα των θρησκευτικών έκαναν μαθηματικά και γλώσσα και ίσα που ανέφεραν τις ενότητες του βιβλίου για να πούνε πως κάλυψαν την ύλη. Έχουμε δρόμο ακόμη αλλά είναι ένα από τα μαθήματα που τα παιδιά δεν θέλουν καν να ασχοληθούν.
Για τα περισσότερα είναι ένα μάθημα χαλάρωσης ή εύκολης βαθμολογίας.
Όποτε για το καλό όλων, ας το σταματήσουν κι όποιο παιδί θέλει, ας πάει κατηχητικό.
Ενδιαφέρονται μόνον για τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, τα υπόλοιπα διαδικαστικά τα βλέπουν ως αγγαρεία.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
[quote=ΓΑΛΗ post_id=2651575 time=1662380741 user_id=225]
Αυτό όμως ισχύει για όλα τα μαθήματα. Οι εποχές που τα παιδάκια κρέμονταν από το στόμα του δάσκαλου (αν υπήρξαν ποτέ) για να μάθουν γράμματα και σπουδάγματα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικώς σήμερα που τα παιδιά έχουν δεκάδες άλλες παραστάσεις και ενδιαφέροντα.
Ενδιαφέρονται μόνον για τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, τα υπόλοιπα διαδικαστικά τα βλέπουν ως αγγαρεία.
[/quote]
Όσα δεν έμαθαν θρησκευτικά δεν έπαθαν τίποτα. Όσα δεν έμαθαν προπαίδεια δεν λες πως είχαν καλή εξέλιξη.
Το να κάτσει το αγόρι να μάθει μαθηματικά γιατί ξέρει από την πρώτη δημοτικού πως για να ασχοληθεί με την ρομποτική την οποία υπεραγαπά χρειάζεται να ξέρει μαθηματικά, ή να κάτσει η συμμαθήτριά του να μάθει γραμματική γιατί δεν της αρέσουν τα μαθηματικά αλλά θέλει να διαπρέψει σε κάποιο μάθημα ή να κάνουν αναπαράσταση των μύθων του Ηρακλή και του Θησέα στην αυλή και να μοιράζουν ρόλους και να τα ακούς στο τέλος της ημέρας να χαιρετιούνται και να λένε μεταξύ τους γειά σου Δία, γεια σου Ποσειδώνα, είναι συνηθισμένο φουλ, τα ζήσαμε. Τι να κάνουμε που δεν θέλει κανένα να μάθει για τα τίμια Δώρα και πότε γίνεται η μικρή και πότε η μεγάλη λιτανεία και πότε λένε το πιστεύω κατά την διάρκεια της θείας Λειτουργίας. Ποιο ζώο όμως είναι ασπόνδυλο και ποιο θηλαστικό θέλουν να τα ξέρουν. Δεν τα ενδιαφέρει το μήνυμα της Ανάστασης ακόμη κι αν νηστεύουν σε όλη την σαρακοστή, γιατί κι αυτό επιβεβλημένο είναι από κάποιον ενήλικα. Δεν έμαθε το δικό μου πότε γιορτάζεται η μνήμη ενός αγίου του Σορόφ (ούτε εγώ τον θυμάμαι), ποιο είναι όμως το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας το ξέρει ήδη κι ας μην έκανε γεωγραφία. Ξέρουν όλα πως ο Χριστός τα αγαπάει, ξέρουν με ποιο χέρι κάνουν τον σταυρό. Ξέρουν και ξεχωρίζουν τις εκκλησίες σαν κτήρια. Τι άλλο θέλουμε; Να φύγουν από το δημοτικό και να ξέρουν το πιστεύω απ'έξω; Γιατί; Μουσουλμάνοι είναι ή φοβόμαστε το αντίπαλο δέος; Δεν υπάρχει τίποτα πιο χρήσιμο να μάθουν και πρέπει σώνει και καλά να ξέρουν θρησκευτικά;
Αυτό όμως ισχύει για όλα τα μαθήματα. Οι εποχές που τα παιδάκια κρέμονταν από το στόμα του δάσκαλου (αν υπήρξαν ποτέ) για να μάθουν γράμματα και σπουδάγματα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικώς σήμερα που τα παιδιά έχουν δεκάδες άλλες παραστάσεις και ενδιαφέροντα.
Ενδιαφέρονται μόνον για τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, τα υπόλοιπα διαδικαστικά τα βλέπουν ως αγγαρεία.
[/quote]
Όσα δεν έμαθαν θρησκευτικά δεν έπαθαν τίποτα. Όσα δεν έμαθαν προπαίδεια δεν λες πως είχαν καλή εξέλιξη.
Το να κάτσει το αγόρι να μάθει μαθηματικά γιατί ξέρει από την πρώτη δημοτικού πως για να ασχοληθεί με την ρομποτική την οποία υπεραγαπά χρειάζεται να ξέρει μαθηματικά, ή να κάτσει η συμμαθήτριά του να μάθει γραμματική γιατί δεν της αρέσουν τα μαθηματικά αλλά θέλει να διαπρέψει σε κάποιο μάθημα ή να κάνουν αναπαράσταση των μύθων του Ηρακλή και του Θησέα στην αυλή και να μοιράζουν ρόλους και να τα ακούς στο τέλος της ημέρας να χαιρετιούνται και να λένε μεταξύ τους γειά σου Δία, γεια σου Ποσειδώνα, είναι συνηθισμένο φουλ, τα ζήσαμε. Τι να κάνουμε που δεν θέλει κανένα να μάθει για τα τίμια Δώρα και πότε γίνεται η μικρή και πότε η μεγάλη λιτανεία και πότε λένε το πιστεύω κατά την διάρκεια της θείας Λειτουργίας. Ποιο ζώο όμως είναι ασπόνδυλο και ποιο θηλαστικό θέλουν να τα ξέρουν. Δεν τα ενδιαφέρει το μήνυμα της Ανάστασης ακόμη κι αν νηστεύουν σε όλη την σαρακοστή, γιατί κι αυτό επιβεβλημένο είναι από κάποιον ενήλικα. Δεν έμαθε το δικό μου πότε γιορτάζεται η μνήμη ενός αγίου του Σορόφ (ούτε εγώ τον θυμάμαι), ποιο είναι όμως το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας το ξέρει ήδη κι ας μην έκανε γεωγραφία. Ξέρουν όλα πως ο Χριστός τα αγαπάει, ξέρουν με ποιο χέρι κάνουν τον σταυρό. Ξέρουν και ξεχωρίζουν τις εκκλησίες σαν κτήρια. Τι άλλο θέλουμε; Να φύγουν από το δημοτικό και να ξέρουν το πιστεύω απ'έξω; Γιατί; Μουσουλμάνοι είναι ή φοβόμαστε το αντίπαλο δέος; Δεν υπάρχει τίποτα πιο χρήσιμο να μάθουν και πρέπει σώνει και καλά να ξέρουν θρησκευτικά;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13068
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:54ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:25Αυτό όμως ισχύει για όλα τα μαθήματα. Οι εποχές που τα παιδάκια κρέμονταν από το στόμα του δάσκαλου (αν υπήρξαν ποτέ) για να μάθουν γράμματα και σπουδάγματα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικώς σήμερα που τα παιδιά έχουν δεκάδες άλλες παραστάσεις και ενδιαφέροντα.
Ενδιαφέρονται μόνον για τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, τα υπόλοιπα διαδικαστικά τα βλέπουν ως αγγαρεία.
Όσα δεν έμαθαν θρησκευτικά δεν έπαθαν τίποτα. Όσα δεν έμαθαν προπαίδεια δεν λες πως είχαν καλή εξέλιξη.
Το να κάτσει το αγόρι να μάθει μαθηματικά γιατί ξέρει από την πρώτη δημοτικού πως για να ασχοληθεί με την ρομποτική την οποία υπεραγαπά χρειάζεται να ξέρει μαθηματικά, ή να κάτσει η συμμαθήτριά του να μάθει γραμματική γιατί δεν της αρέσουν τα μαθηματικά αλλά θέλει να διαπρέψει σε κάποιο μάθημα ή να κάνουν αναπαράσταση των μύθων του Ηρακλή και του Θησέα στην αυλή και να μοιράζουν ρόλους και να τα ακούς στο τέλος της ημέρας να χαιρετιούνται και να λένε μεταξύ τους γειά σου Δία, γεια σου Ποσειδώνα, είναι συνηθισμένο φουλ, τα ζήσαμε. Τι να κάνουμε που δεν θέλει κανένα να μάθει για τα τίμια Δώρα και πότε γίνεται η μικρή και πότε η μεγάλη λιτανεία και πότε λένε το πιστεύω κατά την διάρκεια της θείας Λειτουργίας. Ποιο ζώο όμως είναι ασπόνδυλο και ποιο θηλαστικό θέλουν να τα ξέρουν. Δεν τα ενδιαφέρει το μήνυμα της Ανάστασης ακόμη κι αν νηστεύουν σε όλη την σαρακοστή, γιατί κι αυτό επιβεβλημένο είναι από κάποιον ενήλικα. Δεν έμαθε το δικό μου πότε γιορτάζεται η μνήμη ενός αγίου του Σορόφ (ούτε εγώ τον θυμάμαι), ποιο είναι όμως το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας το ξέρει ήδη κι ας μην έκανε γεωγραφία. Ξέρουν όλα πως ο Χριστός τα αγαπάει, ξέρουν με ποιο χέρι κάνουν τον σταυρό. Ξέρουν και ξεχωρίζουν τις εκκλησίες σαν κτήρια. Τι άλλο θέλουμε; Να φύγουν από το δημοτικό και να ξέρουν το πιστεύω απ'έξω; Γιατί; Μουσουλμάνοι είναι ή φοβόμαστε το αντίπαλο δέος; Δεν υπάρχει τίποτα πιο χρήσιμο να μάθουν και πρέπει σώνει και καλά να ξέρουν θρησκευτικά;
Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα μαθήματα διδάσκονται γιατί έχουν κάποια άμεση χρησιμότητα και μάλιστα αυτή τη χρησιμότητα πρέπει να την αντιλαμβάνονται ανά πάσα στιγμή τα 8χρονα για να δεχτούν να διδαχτούν τα συγκριμενα μαθήματα;
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Κοίτα στην πρώτη δημοτικού ξεκινάνε με γλώσσα και μαθηματικά, σ' αυτά προστίθενται ιστορία και θρησκευτικά, στην ραχοκοκαλιά. Όσο να πεις, ειδικά τα 2 πρώτα, είναι vital. Από κει και πέρα ποιο μάθημα πιστεύετε πως δεν σημαντικό; Η ιστορία, η γεωγραφία, τα στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος η φυσική; Μπορεί να μην κάνουν ποτέ μουσική στην διάρκεια του Δημοτικού, ή μπορεί να μην έχει το σχολείο γυμναστήριο αλλά όλα κι όλα, θρησκευτικά θα κάνουν γιατί είναι ομολογιακό μάθημα. Και καταλήγουν να το απαξιώνουν και τα παιδιά και οι δάσκαλοι.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 16:06Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:54ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:25Αυτό όμως ισχύει για όλα τα μαθήματα. Οι εποχές που τα παιδάκια κρέμονταν από το στόμα του δάσκαλου (αν υπήρξαν ποτέ) για να μάθουν γράμματα και σπουδάγματα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικώς σήμερα που τα παιδιά έχουν δεκάδες άλλες παραστάσεις και ενδιαφέροντα.
Ενδιαφέρονται μόνον για τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, τα υπόλοιπα διαδικαστικά τα βλέπουν ως αγγαρεία.
Όσα δεν έμαθαν θρησκευτικά δεν έπαθαν τίποτα. Όσα δεν έμαθαν προπαίδεια δεν λες πως είχαν καλή εξέλιξη.
Το να κάτσει το αγόρι να μάθει μαθηματικά γιατί ξέρει από την πρώτη δημοτικού πως για να ασχοληθεί με την ρομποτική την οποία υπεραγαπά χρειάζεται να ξέρει μαθηματικά, ή να κάτσει η συμμαθήτριά του να μάθει γραμματική γιατί δεν της αρέσουν τα μαθηματικά αλλά θέλει να διαπρέψει σε κάποιο μάθημα ή να κάνουν αναπαράσταση των μύθων του Ηρακλή και του Θησέα στην αυλή και να μοιράζουν ρόλους και να τα ακούς στο τέλος της ημέρας να χαιρετιούνται και να λένε μεταξύ τους γειά σου Δία, γεια σου Ποσειδώνα, είναι συνηθισμένο φουλ, τα ζήσαμε. Τι να κάνουμε που δεν θέλει κανένα να μάθει για τα τίμια Δώρα και πότε γίνεται η μικρή και πότε η μεγάλη λιτανεία και πότε λένε το πιστεύω κατά την διάρκεια της θείας Λειτουργίας. Ποιο ζώο όμως είναι ασπόνδυλο και ποιο θηλαστικό θέλουν να τα ξέρουν. Δεν τα ενδιαφέρει το μήνυμα της Ανάστασης ακόμη κι αν νηστεύουν σε όλη την σαρακοστή, γιατί κι αυτό επιβεβλημένο είναι από κάποιον ενήλικα. Δεν έμαθε το δικό μου πότε γιορτάζεται η μνήμη ενός αγίου του Σορόφ (ούτε εγώ τον θυμάμαι), ποιο είναι όμως το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας το ξέρει ήδη κι ας μην έκανε γεωγραφία. Ξέρουν όλα πως ο Χριστός τα αγαπάει, ξέρουν με ποιο χέρι κάνουν τον σταυρό. Ξέρουν και ξεχωρίζουν τις εκκλησίες σαν κτήρια. Τι άλλο θέλουμε; Να φύγουν από το δημοτικό και να ξέρουν το πιστεύω απ'έξω; Γιατί; Μουσουλμάνοι είναι ή φοβόμαστε το αντίπαλο δέος; Δεν υπάρχει τίποτα πιο χρήσιμο να μάθουν και πρέπει σώνει και καλά να ξέρουν θρησκευτικά;
Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα μαθήματα διδάσκονται γιατί έχουν κάποια άμεση χρησιμότητα και μάλιστα αυτή τη χρησιμότητα πρέπει να την αντιλαμβάνονται ανά πάσα στιγμή τα 8χρονα για να δεχτούν να διδαχτούν τα συγκριμενα μαθήματα;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Να πας σχολιο παιδι μου και να παρακολουθησεις ολα τα μαθηματα
Δεν ξεκινας καλα
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Σχολείο.
Επίσης καλό είναι να βάζετε και κανέναν τόνο εφόσον πήγατε σχολείο.
Επίσης καλό είναι να βάζετε και κανέναν τόνο εφόσον πήγατε σχολείο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Μα εγώ δεν λέω ότι πρέπει να ξέρουν θρησκευτικά.Gherschaagk έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:54ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Σεπ 2022, 15:25Αυτό όμως ισχύει για όλα τα μαθήματα. Οι εποχές που τα παιδάκια κρέμονταν από το στόμα του δάσκαλου (αν υπήρξαν ποτέ) για να μάθουν γράμματα και σπουδάγματα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικώς σήμερα που τα παιδιά έχουν δεκάδες άλλες παραστάσεις και ενδιαφέροντα.
Ενδιαφέρονται μόνον για τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, τα υπόλοιπα διαδικαστικά τα βλέπουν ως αγγαρεία.
Όσα δεν έμαθαν θρησκευτικά δεν έπαθαν τίποτα. Όσα δεν έμαθαν προπαίδεια δεν λες πως είχαν καλή εξέλιξη.
Το να κάτσει το αγόρι να μάθει μαθηματικά γιατί ξέρει από την πρώτη δημοτικού πως για να ασχοληθεί με την ρομποτική την οποία υπεραγαπά χρειάζεται να ξέρει μαθηματικά, ή να κάτσει η συμμαθήτριά του να μάθει γραμματική γιατί δεν της αρέσουν τα μαθηματικά αλλά θέλει να διαπρέψει σε κάποιο μάθημα ή να κάνουν αναπαράσταση των μύθων του Ηρακλή και του Θησέα στην αυλή και να μοιράζουν ρόλους και να τα ακούς στο τέλος της ημέρας να χαιρετιούνται και να λένε μεταξύ τους γειά σου Δία, γεια σου Ποσειδώνα, είναι συνηθισμένο φουλ, τα ζήσαμε. Τι να κάνουμε που δεν θέλει κανένα να μάθει για τα τίμια Δώρα και πότε γίνεται η μικρή και πότε η μεγάλη λιτανεία και πότε λένε το πιστεύω κατά την διάρκεια της θείας Λειτουργίας. Ποιο ζώο όμως είναι ασπόνδυλο και ποιο θηλαστικό θέλουν να τα ξέρουν. Δεν τα ενδιαφέρει το μήνυμα της Ανάστασης ακόμη κι αν νηστεύουν σε όλη την σαρακοστή, γιατί κι αυτό επιβεβλημένο είναι από κάποιον ενήλικα. Δεν έμαθε το δικό μου πότε γιορτάζεται η μνήμη ενός αγίου του Σορόφ (ούτε εγώ τον θυμάμαι), ποιο είναι όμως το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας το ξέρει ήδη κι ας μην έκανε γεωγραφία. Ξέρουν όλα πως ο Χριστός τα αγαπάει, ξέρουν με ποιο χέρι κάνουν τον σταυρό. Ξέρουν και ξεχωρίζουν τις εκκλησίες σαν κτήρια. Τι άλλο θέλουμε; Να φύγουν από το δημοτικό και να ξέρουν το πιστεύω απ'έξω; Γιατί; Μουσουλμάνοι είναι ή φοβόμαστε το αντίπαλο δέος; Δεν υπάρχει τίποτα πιο χρήσιμο να μάθουν και πρέπει σώνει και καλά να ξέρουν θρησκευτικά;
Αυτό που λέω είναι ότι δεν συνεπάγεται ότι όποιο παιδί απέχει των θρησκευτικών θα διαπρέψει στη ρομποτική ή έχει ιδιαίτερο καημό για τα υπόλοιπα μαθήματα. Το κάθε παιδί εστιάζει σε ό,τι το ενδιαφέρει (αν το ενδιαφέρει) και τα υπόλοιπα τα έχει ψιλογραμμένα.
Κι εγώ θα προτιμούσα να υπήρχε ξεχωριστό μάθημα για την ελληνική μυθολογία, είναι σαφώς πολύ πιο ενδιαφέρουσα για τα παιδιά. Αλλά στην τελική, όσο ακριβώς επηρεάζεται από τους άθλους του Ηρακλή ή τους ήρωες των παραμυθιών, ακριβώς τόσο θα επηρεαστεί και από τα θαύματα των αγίων. Αν συμπαθούν το δάσκαλο επειδή είναι μεταδοτικός, θα αντιδράσουν θετικά. Αν τον βαριούνται, θα αντιδράσουν αρνητικά. Σε όλα τα μαθήματα.
Με λίγα λόγια η όποια θρησκευτική στάση εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να επηρεασθεί από το σχολείο. Και επαναλαμβάνω ότι αναφέρομαι στο σήμερα, έτσι;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Ασχολίαστο.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- lonelyrider
- Δημοσιεύσεις: 4315
- Εγγραφή: 28 Ιούλ 2018, 00:12
- Phorum.gr user: lonelyrider
- Τοποθεσία: Τόπος ζώντων
Re: Πως παίρνουμε απαλλαγη από τα θρησκευτικά;
Τις τσόντες παιδιά μην καταργήσετε από το διαδίκτυο που βλέπουν όλη την μέρα τα ελληνόπουλα κι όλα τ άλλα καταργήστε τα. Μόνο τη γυμναστική να αφήσετε να παίζουν καμιά μπάλα.
"Οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός, οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου." (Αποκάλυψη 3,15-16)
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Απαλλαγή για Δούρου προτείνει ο εισαγγελέας..
από Parrot » 20 Φεβ 2024, 14:15 » σε Εσωτερική Πολιτική - 25 Απαντήσεις
- 509 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
20 Φεβ 2024, 19:34
-
-
- 20 Απαντήσεις
- 496 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
18 Απρ 2025, 18:58