Το έχω γράψει κάπου στις 2-3 φορές ότι αυτό που προτείνεις δε μπορεί να γίνει πάντα, για λόγους νομικούς πρωτίστως.hellegennes έγραψε: ↑23 Δεκ 2022, 02:03Αυτό είναι το κλασικό "η τάδε δουλειά δεν είναι τόσο εύκολη όσο νομίζεις". Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει αυτό. Όλες οι δουλειές έχουν παραξενιές, ιδιαιτερότητες και δυσκολίες. Αλλά δεν θα πω στον πελάτη μου "τράβα στην Ιταλία να κάνεις εισαγωγή εσύ το σαμπουάν σου και πέρνα μετά από το ταμείο να το πληρώσεις" επειδή π.χ. το εργοστάσιο έκλεισε έναν μήνα το καλοκαίρι για διακοπές. Καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι ηλίθιο.
Φαντάζομαι ότι θα του είπαν πως τον παίρνουν από τα κεντρικά για να το λέει, αλλά και να μην είναι έτσι, εφόσον η απάντησή του "έχω καταθέσει τα έγγραφα", η μοναδική λογική κίνηση είναι να το μεταφέρει αυτό ο τηλεφωνητής και τελειώνει εκεί η δουλειά του. Αν είναι μπουρδέλο το σύστημά τους δεν ευθύνεται ο πελάτης ούτε είναι δικαιολογία το ότι είναι μπουρδέλο.
Επίσης, το γεγονός πως κάποιος Γιώργος τάδε επιμένει τηλεφωνικώς πως έχει κάνει τα χαρτιά του και πρέπει να πάρει
το τάδε ή το δείνα προνόμιο από την τράπεζα δε σημαίνει πως τα έχει κάνει κιόλας. Σύστημα ενδοεπικοινωνίας υπάρχει
πολλές φορές δια της χρήσης μηνυμάτων μέσω FO, BO και υποκαταστημάτων ή κεντρικών υπηρεσιών αλλά κάποιες φορές θες που
ο οργανισμός είναι μπουρδέλο θες που η υπό ολοκλήρωση μιάς διαδικασίας απαιτείται να γίνει με φυσικό τρόπο για λόγους
νομικούς ή τεχνικούς δε λέει τίποτα το να στείλει ο agent ένα SA ticket. Σε κάθε περίπτωση, το θέμα εδώ δεν είναι να αναδείξουμε
τις δυσκολίες της δουλειάς του customer care agent, το θέμα είναι πως οι κανόνες εξυπηρέτησης πελατών της τάδε Τράπεζας λένε
πως το πράγμα Α γίνεται με τον τρόπο Β end of fucking story. Το να πατάς τα πόδια σου κάτω και να λες "Όχι δε θα πάω στο υποκατάστημα,
όχι δε θα πάω" δε σε βοηθάει κάπου, αν μη τι άλλο γιατί αν πας τελικά στο υποκατάστημα μπορεί να σου πουν οι υπάλληλοι εκεί τα πράγματα
διαφορετικά από ό, τι τα έχεις φτιάξει στο μυαλό σου. Ο Γιαννόπουλας π.χ στο παρόν νήμα έχει πιάσει κάπως το point, σου λέει "Όντως την
έχεις κάνει τη διαδικασία?" Μπορεί να αποδειχτεί πως έχει άδικο βέβαια στην πράξη αλλά το σκεπτικό του είναι εύλογο(αν εξαιρέσει κάποιος ότι προκύπτει από διάθεση τρολαρίσματος).