Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν ξέρω δε με ψήνει κανένα ηλεκτρικό, νιώθω ότι θα πάθω εμμηνόπαυση και μόνο που τα κοιτάω
Μόνο το Ioniq5 λίγο
Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερο βάρος.
Αν δεν έχεις οδηγήσει κάτι παρόμοια γρήγορο Ναι έχει πλάκα για κανα δύο μέρεςChilloutbuddy έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 00:58Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν ξέρω δε με ψήνει κανένα ηλεκτρικό, νιώθω ότι θα πάθω εμμηνόπαυση και μόνο που τα κοιτάω
Μόνο το Ioniq5 λίγο
αν το κοντερ ειναι veglia, μαλλον με 240 πηγαινεις.
ξερεις απο ποσους αισθητηρες παιρνει δεδομενα ενα θερμικο, για να αποφασισει ποσα νανοδευτερολεπτα θα ψεκασει, σε ποια χρονικη στιγμη θα ριξει σπινθηρα και λοιπα;
ουτε.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 00:20Aν γίνει όντως μαζική μετάβαση οι περισσότεροι μάστορες θα κλείσουν Ερμή. Τρόμπες νερού, λάδια, ιμάντες, αλυσίδες, μπουζί, ψυγεία, κυλινδροπίστονα, φλάτζες, κιβώτια κλπ, βασικά όλες οι κοινές βλάβες θα εξαφανιστούν.
Στα ηλεκτρικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, λάστιχα, φρένα και υγρά στον υαλοκαθαριστήρα όταν είναι η ώρα τους, αυτά. Τα ηλεκτρονικά προβλήματα έτσι κι αλλιώς 9 φορές στις 10 είναι θέμα firmware update, τι να σου κάνει ο μάστορας, εκτός αν έχει καεί καμμιά ασφάλεια.
φρεναρισμα κατα 80% με τον κινητηρα για ανακτηση ενεργειας.
Αυτό είναι αλήθεια. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα δεν παθαίνει ποτέ τίποτα, τι να πάθει; να ξεκολλήσει το soldering? Aυτό που έχουν είναι ότι κάποια δεν έχουνε στηθεί σωστά απ'την αρχή. E, ένα firmware update, δύο firmware update, κάποια στιγμή το στήνουν σωστά και μετά απλά δουλεύει για πάντα.Ασέβαστος έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 08:52ουτε.
ο "εγκεφαλος" ενος θερμικου, ειναι πολυ πιο πολυπλοκος. του ev ειναι απλως ενα glorified ποντεσιομετρο.
απειρες πλακετες ελεγχου ηλεκτροκινητηρων κυκλοφορουν γυρω μας, ας πουμε στα ερκοντισιον. βλεπεις να βγαζουν τιποτα ζημιες; ο ελεγχος ενος μοτερ, ειναι απλοικη υποθεση. οκ, στα αυτοκινητα ειναι ελαφρως διαφορετικος ο τροπος, ειναι παλμος και οχι ποντεσιομετρο, αλλα παλι, χαοτικα απλουστερος απο τον ελεγχο ψεκασμου, αβανς, κλπ.
Εοσαι συντηρητικος γιαυτο.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 00:58Ναι μαλακία αυτοκίνητο γενικά το τέσλα αλλά το 0-100 πρέπει να έχει λίγο πλάκα τις πρώτες μέρες
Δεν ξέρω δε με ψήνει κανένα ηλεκτρικό, νιώθω ότι θα πάθω εμμηνόπαυση και μόνο που τα κοιτάω
Μόνο το Ioniq5 λίγο
Με τις νεες μπαταριες που ερχονται, θα χρησιμοποιουμε μπαταριες παντου και .μαζικα απο το 25-26. Ειδικα στα οχηματα η μπαταρια πχ τογιοτα θα διδει 1000++ χιλιομετρα με 10λεπτη φορτιση , πολυ πιο ελαφρια απο λιθιου και μη ευφλεκτη. Σε 15 ετη ερχονται και οι μπατ θωριου με 20000 χρονια διαρκεια κανονικης λειτουργιας διχως φορτιση. Οι μηχανες εσ μονο σε μουσεια θα βρισκονται.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 09:03Αυτό είναι αλήθεια. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα δεν παθαίνει ποτέ τίποτα, τι να πάθει; να ξεκολλήσει το soldering? Aυτό που έχουν είναι ότι κάποια δεν έχουνε στηθεί σωστά απ'την αρχή. E, ένα firmware update, δύο firmware update, κάποια στιγμή το στήνουν σωστά και μετά απλά δουλεύει για πάντα.Ασέβαστος έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 08:52ουτε.
ο "εγκεφαλος" ενος θερμικου, ειναι πολυ πιο πολυπλοκος. του ev ειναι απλως ενα glorified ποντεσιομετρο.
απειρες πλακετες ελεγχου ηλεκτροκινητηρων κυκλοφορουν γυρω μας, ας πουμε στα ερκοντισιον. βλεπεις να βγαζουν τιποτα ζημιες; ο ελεγχος ενος μοτερ, ειναι απλοικη υποθεση. οκ, στα αυτοκινητα ειναι ελαφρως διαφορετικος ο τροπος, ειναι παλμος και οχι ποντεσιομετρο, αλλα παλι, χαοτικα απλουστερος απο τον ελεγχο ψεκασμου, αβανς, κλπ.
Το ίδιο και οι μπαταρίες, βρήκα στο συρτάρι μια 18650 δεκαπενταετίας που τη χρησιμοποιούσα σε ένα φακό. Τη φόρτισα και πάει μια χαρά, το ίδιο μια χαρά θα πηγαίνουν και οι μπαταρίες των EV. Aπλά έχουν τώρα όλοι μια λύσσα να συγκρίνουν "range" γιατί δεν έχουν και τι άλλο να συγκρίνουν δηλαδή, αλλά κάποια στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία θα καταλάβει ότι αυτά τα μακρινά ταξίδια υπάρχουν μόνο στη φαντασία τους και ότι ακόμα και με 50χλμ τη φόρτιση μια χαρά θα έβγαινε η μέρα τους. Και τότε θα αρχίσουν να λιώνουν τις μπαταρίες για δεκαετίες πριν τις πετάξουν. Ήδη τις λιώνουν στα υβριδικά τογιότα που έχουνε γράψει κάτι κουφά νούμερα στο καντράν.
Επίσης υπόψην: το λίθιο μπορεί να ανακυκλωθεί και να μπει στην επόμενη μπαταρία άπειρες φορές, δεν χάνει τίποτα. Απλά ρε πστ μου δεν την έχουμε ακόμα αυτή τη γαμημένη τεχνολογία να ανακυκλώνουμε μπαταρίες φτηνά και πρακτικά, αυτό λέω τόσα χρόνια. Η λύση είναι εκεί, αλλά μόνο εκεί δεν πάνε τα λεφτά και η έρευνα.
Δύσκολο στο αμεσο μελλον. Εκτός αν μιλάς για οχήματα κουβάδες τύπου smart (με range 100km max). Ήδη τα ΜΕΚ supermini πλησιάζουν το 20ρικο. Θα ήταν απιθανο ένα όχημα το οποίο βασίζεται σε πιο ακριβά υλικά εκ των πραγμάτων, έχει ακριβότερο rnd, και κυριως: οι αγοραστές είναι διατεθειμενοι να πληρώσουν σε υψηλότερη αξία (όπως συμβαίνει τώρα) ξαφνικά να βρεθεί σε τόσο χαμηλή τιμή.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 16:06Τα επόμενα χρόνια θα δεις να πλησιάζουν τα 15 χιλιάδες ευρώ καινούρια ηλεκτρικά. Πιστεύω ήδη είναι δυνατό, απλά στη Δύση δεν τα φέρνουν αυτά τα μοντέλα γιατί έχουν μικρό range και δεν θέλουν να βλάψουν το brand. Καθώς το range αυξάνεται, θα δούμε και στη Δύση μοντέλα σ' αυτή την τιμή. Ήδη φημολογείται ότι έρχεται νέο μοντέλο Τέσλα στα $25k.ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:47Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑18 Μαρ 2023, 15:15Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Όχι δεν ήταν σε μίλια
Το 0-100 χανει πολύ γρήγορα την αξία του σε ό,τι αφορά το fun factor. Δεν είχα ποτέ τόσο γρήγορο αυτοκίνητο αλλά είχα supersport μηχανή. Μετά είναι χρήσιμο μόνο αν είσαι του φανάρι-φανάρι, κ σε περιαστικες διαδρομές. Μόλις βγεις εθνική πρέπει να πιάσεις δεξιά γιατι έρχεται ο τύπος με το audi που το παίρνει καρφί Αθήνα Θεσσαλονίκη με 200+, ενώ και σε κλειστό στροφιλικι θα σε περνάνε από πάνω τα fiesta st. Αυτά ισχύουν και για τις μηχανές btw. Σε στροφιλικι είναι αδύνατο να χτυπήσεις αμάξι (οι νόμοι της φυσικής δεν καταρριπτονται όσο καγκουρας/χερας και να είσαι) ενώ στην εθνική μετά από 1-2 ώρες με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα η κόπωση είναι μεγάλη.
μηπως ετρεμε, απο 240 σε 440 και το υπολογισες καπου στη μεση; αν οχι, δεν ηταν γνησιο ιταλικο. μαιμου σου πουλησαν,