Πηρε και επιχορηγηση ε βεβαια ! Τα δε φουρφουρια τα πηγε σε offshore
https://diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%99%CE% ... nline=true
Επενδυση το παρκιν μαλιστα, μαλισταεπένδυση
της εταιρείας «ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ S.P. ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», που αναφέρεται
στην ίδρυση δημόσιας χρήσης κλειστού σταθμού ιδιωτικής χρήσης επιβατικών αυτ/των εξήντα
οκτώ (68) θέσεων, στον Δ. Αθηναίων Αττικής (οδός Κύπρου και Τριανταφύλλου)
Χρηματοδοτικό σχήμα
Α) Ίδια Συμμετοχή ποσοστό 30%, ήτοι ποσό € 380.644,80
Β) Επιχορήγηση 45%, ήτοι ποσό € 570.967,20
Γ) Τραπεζικό Δάνειο 25%, ήτοι ποσό € 317.204,00
ΣΥΝΟΛΟ : € 1.268.816,00
Αθήνα 3-12-2010
Κακες γλωσσες θα πουν οτι το parking κανει οσο και η επιχορηγηση
https://www.syriza.gr/article/id/37945/ ... yproy.html08/04/2009
Σκάνδαλο η απόφαση επιχορήγησης της εταιρείας ΔΟΜΟΤΕΚΑ Α.Ε που ανέλαβε την κατασκευή και εκμετάλλευση του υπόγειου γκαράζ στην πλατεία Πατησίων και Κύπρου
Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, σχολιάζοντας την απάντηση που έλαβε από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών σχετικά με τη νομιμότητα της επιχορήγησης της εταιρείας ΔΟΜΟΤΕΚΑ Α.Ε ανέφερε τα εξής:
Το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών παραδέχεται την υπαγωγή της επενδυτικής πρότασης της εταιρείας ΔΟΜΟΤΕΚΑ Α.Ε που αφορά την κατασκευή και εκμετάλλευση του υπόγειου γκαράζ στον δημόσιο χώρο της πλατείας Κύπρου και Πατησίων, στο καθεστώς επιχορήγησης του Ν.3299/2004. Σημειωτέον ότι στο χώρο της πλατείας υπήρχαν δεκάδες αιωνόβια δέντρα, τα οποία θυσιάστηκαν στον «βωμό» του υπόγειου γκαράζ, προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής. Η υπαγωγή αυτή που αποφασίστηκε από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών στις 16-9-2008 είναι παράνομη και σκανδαλώδης, καθώς την ημερομηνία της απόφασης δεν προβλεπόταν από τον εν λόγω νόμο - ο οποίος τροποποιήθηκε το 2009 με το άρθρο 3 του νόμου 3752/2009 για να επιτραπούν παρόμοιες επιχορηγήσεις - η επιχορήγηση επενδύσεων κατασκευής υπόγειων γκαράζ, που πραγματοποιούνται με πρωτοβουλία του δημοσίου (συμπεριλαμβανομένων των ΟΤΑ αʼ και βʼ βαθμού).
Η μη τήρηση ούτε των στοιχειωδών προσχημάτων από τον Υπουργό Οικονομίας αποτελεί σκάνδαλο και φανερώνει τις προθέσεις τις κυβέρνησης για τους δημόσιους χώρους και τους χώρους πρασίνου. Γιʼ αυτό το λόγο κατέθεσα αίτηση κατάθεσης εγγράφων στο Υπουργείο Οικονομίας ώστε να πληροφορηθούμε για το σύνολο των επενδυτικών προτάσεων που αφορούν την ίδρυση σταθμών αυτοκινήτων από την έναρξη ισχύος του Ν.3299/2004 μέχρι σήμερα.
Τέλος απαιτούμε να μην κατασκευαστεί υπόγειο γκαράζ στην πλατεία Κύπρου και Πατησίων και το Υπουργείο Οικονομίας να ανακαλέσει την παράνομη απόφαση επιχορήγησης της ΔΟΜΟΤΕΚΑ Α.Ε.
EDIT : Ηθελε να παρει την πλατεια και να κανει υπογειο γκαραζ τελικα πηγε πιο περα στην Κυπρου και τριανταφυλλου Πηρε επιχορηγηση για υπογειο γκαραζ της δημοσιας πλατειας εγινε 2οροφο 3οροφο τι σκατα ειναι κτιριο γκαραζ ?????
https://www.greekportswatch.org/l/ta-ki ... a-toy-olp/Όπως έχει αποκαλύψει πρώτο το Παρατηρητήριο, ο εργολάβος, που κατασκευάζει το νέο προβλήτα κρουαζιέρας, διατηρεί στενή συγγενική σχέση με υποψήφιο Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και έχει συστήσει κοινοπραξία με κατασκευαστική εταιρεία συμφερόντων της οικογενείας του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Πέτρου Κόκκαλη.
Αυτές, όμως, δεν είναι οι μοναδικές εμπορικές συνεργασίες του πολυσχιδούς κ. Παναγιώτη Ψαλτάκου...
Το έτος 2003 ο κ. Παναγιώτης Ψαλτάκος ίδρυσε την οικογενειακή ομόρρυθμη εταιρεία με την επωνυμία ΤΕΚΑΛ ΟΕ και κύριο αντικείμενο την κατασκευή πολυκατοικιών.
Σύμφωνα με το αναλυτικό δημοσίευμα του tvxs.gr, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ:
https://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB ... E%BF%CF%85
το έτος 2006 η ΤΕΚΑΛ κοινοπράκτησε με την εταιρεία ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ για την κατασκευή σταθμών στάθμευσης, συστήνοντας την κοινοπραξία ΔΟΜΟΤΕΚΑ. Απο την ίδρυση της εταιρείας ΔΟΜΟΤΕΚΑ Πρόεδρός της ήταν ο κ. Λουκάς Σαγιάς και Διευθύνων Σύμβουλος αυτής ο κ. Παναγιώτης Ψαλτάκος.
Για τη δραστηριότητα της ΔΟΜΟΤΕΚΑ μπορείτε να διαβάσετε παλαιότερη καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ εδώ:
https://www.syriza.gr/article/id/37945/ ... yproy.html
Στις 15/3/2017 οι εταίροι της ΤΕΚΑΛ ΟΕ πώλησαν και μεταβίβασαν το 70% των εταιρικών μεριδίων στην εταιρεία ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ SP ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η οποία εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Λουκά Σαγιά.
Ταυτόχρονα με τη μεταβίβαση, επήλθε και μια σημαντική αλλαγή στον καταστατικό σκοπό της εταιρείας ΤΕΚΑΛ ΟΕ. Προστέθηκε ως καταστατικός σκοπός η εκτέλεση / κατασκευή λιμενικών έργων, καθώς και η ανάληψη υπεργολαβιών με αντικείμενο τα λιμενικά έργα.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το σχετικό έγγραφο εδώ:
ΛΗΨΗ ΤΕΚΑΛΔΟΜΟΠΟΛΙΣ.PDF
Στις 19/4/2017, ένα (1) μόλις μήνα μετά την πώληση των εταιρικών μεριδίων της οικογενειακής επιχείρησης ΤΕΚΑΛ ΟΕ στη ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ SP ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αλλάζει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΟΜΟΤΕΚΑ. Από το νέο Διοικητικό Συμβούλιο απουσιάζει πλέον ο κ. Λουκάς Σαγιάς και ταυτόχρονα εμφανιζονται ως μέλη του τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία μόλις πριν έναν (1) μήνα μεταβίβασαν στον αντικατασταθέντα κ. Λουκά Σαγιά την εταιρική τους συμμετοχή στην οικογενειακή ΤΕΚΑΛ ΟΕ.
Οι επιχειρηματικές αυτές συναλλαγές γεννούν εύλογα ερωτήματα:
Για ποιό λόγο, την ιδια εποχή που ο κ. Παναγιώτης Ψαλτάκος προετοιμάζεται για το διαγωνισμό κατασκευής του νέου προβλήτα κρουαζιερόπλοιων της ΟΛΠ ΑΕ, το 70% των εταιρικών μεριδίων της οικογενειακής επιχείρησης ΤΕΚΑΛ ΟΕ μεταβιβάστηκε στη ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ SP ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, την οποία εκπροσωπεί νόμιμα ο κ. Λουκάς Σαγιάς ;
Για ποιό λόγο, αν και ο καταστατικός σκοπός της εταιρείας ΤΕΚΑΛ ΟΕ διευρύνεται, προκειμένου να συμπεριλάβει και την υπεργολαβία λιμενικών έργων, δηλ. παρέχεται στα μέλη της οικογένειας του κ. Παναγιώτη Ψαλτάκου, που είναι και εταίροι της ΤΕΚΑΛ ΟΕ, η δυνατότητα να αποκομίσουν τα προς το ζην, συνεργαζόμενοι ως υπεργολάβοι με την προετοιμαζόμενη για το νέο προβλήτα κρουαζιέρας ΤΕΚΑΛ ΑΕ, το 70% των εταιρικών μεριδίων μεταβιβάζεται στη ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ SP ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, την οποία εκπροσωπεί νόμιμα ο κ. Λουκάς Σαγιάς, ενώ οι μεταβιβάσαντες τα εταιρικά τους μερίδια καθίστανται μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου μιας εταιρείας με κύρια δραστηριότητα τους σταθμούς στάθμευσης αυτοκινήτων;
Με δεδομένη την απόφαση του κ. Παναγιώτη Ψαλτάκου να διευρύνει τον καταστατικό σκοπό της ΤΕΚΑΛ ΟΕ, ώστε να συμπεριλάβει και την υπεργολαβική εκτέλεση λιμενικών έργων, τί είχε να εισφέρει σε αυτόν το νέο καταστατικό σκοπό η συνεργασία με την ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ SP ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, την οποία εκπροσωπεί μεν νόμιμα ο κ. Λουκάς Σαγιάς, αλλά στην ιστοσελίδα της δεν αναφέρει ούτε ένα λιμενικό έργο; Σε απλά ελληνικά, για ποιό λόγο μια εταιρεία, που αποφασίζει να επεκταθεί σε μια νέα δραστηριότητα, συνεταιρίζεται με έναν εταίρο, ο οποίος δεν είναι γνωστός για τα επιτεύγματά του στη δραστηριότητα αυτή; Τί ακριβώς εισέφερε η συνεργασία αυτή στον κ. Παναγιώτη Ψαλτάκο;
Θα επανέλθουμε με τις απαντήσεις...μέχρι τότε να θυμάστε τον αείμνηστο Νίκο Σταυρίδη, όταν, στην ιστορική ταινία 'Τα Κίτρινα Γάντια" αναφωνούσε "Πότε προλάβατε...Πότε τα' πατε...Ένας Θεός ξέρει..."
Πηρε τα λεφτα της επιχορηγησης εξαγοραζε εταιριες και ηθελε να χωθει στα εργα του ΟΛΠ ?
Η ΔΟΜΟΠΟΛΙΣ SP ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ εχει το 70% της ΤΕΚΑΛ Ο.Ε. ????
Τι μπαμπουσκες ειναι αυτες ? Δε φανταζομαι να παιρνει και δημοσια εργα ε?