στο παλιό είχαμε μια σχετική συζήτηση για την well to wheel efficiency .Εμπεδοκλής έγραψε: ↑24 Οκτ 2018, 23:14Ξέρει κανείς πόσες ανεμογεννήτριες, ηλιακά πάνελ, τόνοι λιγνίτη ή λίτρα πετρελαίου χρειάζονται για να φορτίσουν ένα όχημα που θα κάνει 300χλμ;
Απο τη μυτη του γεωτρύπανου στο πηγάδι στον περσικό κολπο ως την αποληξη της εξάτμισης του αυτοκινήτου και απο το δοντι του εκσκαφέα στο λιγνιτικό πεδίο πτολεμαϊδας ως τα ηλεκτρόνια των eddie currents.
Οτι και να λέμε και να βάζουμε στην εξίσωση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει απόδοση το πολύ 30% και ο ηλεκτροκινητήρας έχει χαλαρά 70%
Εκεί προκύπτει η μεγάλη διαφορά
(+θόρυβος, +καυσαέρια +regenerating στην επιβράδυνση +ροπή +απουσία κιβωτίου μετάδοσης +μικρές απαιτήσεις ψύξης κ.λ.π.)
Το πρόβλημα είναι μόνο οι μπαταρίες, μικρό energy density, βαττ ανα κιλό ανα ώρα σε σχέση με βενζίνη και δηζελ