Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Παιχνίδια ρόλων, ηλεκτρονικά, PC games/consoles, cheats, συζητήσεις και σχολιασμοί
Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16178
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 08 Νοέμ 2018, 16:59

Eμπνευσμένος απο το νημα του Οττου ηθελα να δω κατα ποσο υπάρχει βιβλιογραφια για προβλεψη ματς με machine learning.

Ε καλα υπάρχει απιστευτο πραμα για οσους θελουνε να δουνε απο ποδοσφαιρικη σκοπια, με δικτυα πιθανοτητας αλλα που δε συμμαζευεται. Αλλα το πιο γαματο που βρηκα ηταν αυτο.

http://ceur-ws.org/Vol-1394/paper_3.pdf

Ο τυπος εκανε ακαδημαικο πεηπερ και εχωσε μεσα σκρηνκαπς απο Starcraft!!!

Respect.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16178
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 08 Νοέμ 2018, 17:00

Abstract. In this paper we compare different machine learning algorithms to predict the outcome of 2 player games in StarCraft, a well known
Real-Time Strategy (RTS) game. In particular we discuss the game state representation, the accuracy of the prediction as the game
progresses, the size of the training set and the stability of the predictions.

Keywords: Prediction, StarCraft, Linear and Quadratic Discriminant Analysis, Support Vector Machines, k-Nearest Neighbors
:smt005::smt005:
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 24943
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 08 Νοέμ 2018, 17:02

Αν ο ένας παίκτης είναι ο Οργι, μπορώ να προβλέψω ποιός θα χάσει με ακριβεια περίπου 98,36%

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16178
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 08 Νοέμ 2018, 17:03

talaipwros έγραψε:
08 Νοέμ 2018, 17:02
Αν ο ένας παίκτης είναι ο Οργι, μπορώ να προβλέψω ποιός θα χάσει με ακριβεια περίπου 98,36%
:smt005::smt005::smt005:

εσάς σκέφτηκα βρε μπαγάσα!!!
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14704
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 08 Νοέμ 2018, 18:51

:smt005::smt005:
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 08 Νοέμ 2018, 19:45

Ένα καλό ερώτημα είναι αν το ML μπορεί να προβλέψει το νικητή καλύτερα από το ELO rating, και αν ναι, αν είναι εφικτό να αντικατασταθεί το ranking system με κάτι τέτοιο.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16178
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 09 Νοέμ 2018, 00:19

Dwarven Blacksmith έγραψε:
08 Νοέμ 2018, 19:45
Ένα καλό ερώτημα είναι αν το ML μπορεί να προβλέψει το νικητή καλύτερα από το ELO rating, και αν ναι, αν είναι εφικτό να αντικατασταθεί το ranking system με κάτι τέτοιο.
πως το εννοείς Νανε;
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 09 Νοέμ 2018, 14:41

Εννοώ στο αυτόματο matchmaking. Δηλαδή ο αντίστροφος στόχος, αντί να προβλέπεις τις πιθανότητες δύο παιχτών, να επιλέγεις παίχτες ώστε τα μεταξύ τους ματς να είναι 50-50.
Αυτο μέχρι τώρα γίνεται με το ELO rating, βλ Wikipedia.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Stalker
Δημοσιεύσεις: 5655
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 08:36
Phorum.gr user: CTAΛKEP

Re: Predicting the Winner in Two Player StarCraft Games

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Stalker » 09 Νοέμ 2018, 15:21

Έτσι το domain knowledge :D

Πάντως αρκετά boilerplate machine learning πρότζεκτ (για τα σημερινά δεδομένα), έφτιαξε ένα dataset από δειγματοληψία των ποσοτήτων μονάδων και resources ανά παίχτη ανά χρόνική στιγμή ανά παρτίδα και έτρεξε μερικά πακέτα R για να σκιαγραφήσει πως αυτά σχετίζονται με το ποιος τελικά νίκησε. Αν όντως τον δημοσίευσαν kudos στον άνθρωπο βέβαια.


Dwarven Blacksmith έγραψε:
09 Νοέμ 2018, 14:41
Εννοώ στο αυτόματο matchmaking. Δηλαδή ο αντίστροφος στόχος, αντί να προβλέπεις τις πιθανότητες δύο παιχτών, να επιλέγεις παίχτες ώστε τα μεταξύ τους ματς να είναι 50-50.
Αυτο μέχρι τώρα γίνεται με το ELO rating, βλ Wikipedia.
Γιατί, τι κακό έχει το match making εκ του αποτελέσματος αν το ζητούμενο είναι απλά να είναι σχετικά δίκαιος ο αγώνας;

Πάντως θα μπορούσα να δω ΑΙ να σε ταγκάρει ανάλογα με το στυλ παιξίματος και ο αλγόριθμος matchmaking να το λαμβάνει υπόψη για να κοιτάξει να στήσει ενδιαφέροντες αγώνες με βάση το πως συνδυάζονται τα διάφορα προφίλ παικτών μεταξύ τους.
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Παιχνίδια”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών