Βέβαια το τελευταίο μήνυμα από κανονικό χρήστη είναι πριν απ' όλα αυτά, αλλά...talaipwros έγραψε: ↑23 Ιαν 2024, 20:40Οσοι δεν θελουν ελληνικη φρεγατα να προστατευει την ναυσιπλοϊα απο τους Χουτις, παρακαλουνται να μην γκρινιαζουν
Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43997
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 21782
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
η αμόλυβδη κυμαινόταν από 0,90 έως 1,35 σύμφωνα με αυτό το παρακάτω
https://archive.patris.gr/articles/151268/89510
κι εδώ το chart για την τιμή του βαρελιού
https://tradingeconomics.com/commodity/crude-oil
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- The Age of Aquarius
- Δημοσιεύσεις: 1853
- Εγγραφή: 02 Δεκ 2018, 22:36
- Phorum.gr user: The Age of Aquarius
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Από σούπερ μάρκετ μόνο lidl hellas. Αυστηροί έλεγχοι ποιότητας και μηδενική γεύση
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 21782
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
ναι ρε γμτ, και να φανταστείς ότι πριν τους χούτις όλα τα βρίσκαμε τζάμπαtalaipwros έγραψε: ↑23 Ιαν 2024, 20:40Οσοι δεν θελουν ελληνικη φρεγατα να προστατευει την ναυσιπλοϊα απο τους Χουτις, παρακαλουνται να μην γκρινιαζουν
άτιμοι χούτις
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Τα γνωρίζω και τα θυμάμαι πολύ καλά. γιατί τότε κλαίγαμε που η βενζίνη πήγε στο 1,3.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑24 Ιαν 2024, 16:08η αμόλυβδη κυμαινόταν από 0,90 έως 1,35 σύμφωνα με αυτό το παρακάτω
https://archive.patris.gr/articles/151268/89510
κι εδώ το chart για την τιμή του βαρελιού
https://tradingeconomics.com/commodity/crude-oil
Το λόγο για τον οποίο με φτηνότερη τιμή αργού, έχουμε πολύ ακριβότερη βενζίνη, δε γνωρίζω.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Φόροι.Ερμής έγραψε: ↑24 Ιαν 2024, 16:22Τα γνωρίζω και τα θυμάμαι πολύ καλά. γιατί τότε κλαίγαμε που η βενζίνη πήγε στο 1,3.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑24 Ιαν 2024, 16:08η αμόλυβδη κυμαινόταν από 0,90 έως 1,35 σύμφωνα με αυτό το παρακάτω
https://archive.patris.gr/articles/151268/89510
κι εδώ το chart για την τιμή του βαρελιού
https://tradingeconomics.com/commodity/crude-oil
Το λόγο για τον οποίο με φτηνότερη τιμή αργού, έχουμε πολύ ακριβότερη βενζίνη, δε γνωρίζω.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
ο υφυπουργος ενεργειας πριν 2 χρονια ειναι υπουργος αναπτυξης τωρα ... αναμενομενο το πλιατσικο των εταιριων
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 8870
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Σας δουλεύουν κανονικά.
Πρόστιμο €560.000 επέβαλαν στη ΝΟΥΝΟΥ γι' αισχροκέρδεια, όταν ο ετήσιος τζίρος της αυξήθηκε από €273 σε €341εκατ.
Πρόστιμο €560.000 επέβαλαν στη ΝΟΥΝΟΥ γι' αισχροκέρδεια, όταν ο ετήσιος τζίρος της αυξήθηκε από €273 σε €341εκατ.
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι ισραηλινοι.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Να βγείτε στους δρόμους,όπως κάνουν οι Γερμανοί,οι Γάλλοι,οι Ολλανδοί,οι Πολωνοί και να διαμαρτυρηθείτε ειρηνικά.
- Fata_Morgana
- Δημοσιεύσεις: 2702
- Εγγραφή: 15 Οκτ 2023, 22:11
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Μεγάλη ακρίβεια. Πραγματικά κοιτάς και λες ρε που ζούμε;
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑24 Ιαν 2024, 16:11ναι ρε γμτ, και να φανταστείς ότι πριν τους χούτις όλα τα βρίσκαμε τζάμπαtalaipwros έγραψε: ↑23 Ιαν 2024, 20:40Οσοι δεν θελουν ελληνικη φρεγατα να προστατευει την ναυσιπλοϊα απο τους Χουτις, παρακαλουνται να μην γκρινιαζουν
άτιμοι χούτις
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
talaipwros έγραψε: ↑23 Ιαν 2024, 20:40Οσοι δεν θελουν ελληνικη φρεγατα να προστατευει την ναυσιπλοϊα απο τους Χουτις, παρακαλουνται να μην γκρινιαζουν.
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
24.01.2024
«Καλπάζει» η ακρίβεια: Πόσο πιο βαθιά έβαλαν οι Έλληνες το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν τα ίδια αγαθά.
Μία τετραμελής οικογένεια για τα βασικά ψώνια του σούπερ μάρκετ χρειάζεται από 700 έως 1.110 ευρώ.
Ο πληθωρισμός φουσκώνει τους τζίρους των σούπερ μάρκετ προκαλώντας εφιάλτες για όλες τις οικονομίες ανά τον κόσμο.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της εταιρείας ανάλυσης αγοράς Nielsen IQ για το σύνολο του 2023 είναι ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά με τον κύκλο εργασιών των σούπερ μάρκετ να σπάει το φράγμα των 13,05 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,9% έναντι του 2022.
Το γεγονός αυτό φανερώνει πως τα νοικοκυριά χρειάστηκε να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη δαπανώντας 1,05 δισ. ευρώ παραπάνω σε σχέση με το 2022, για να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Nielsen IQ η συνολική αξία πωλήσεων αυξήθηκε μεσοσταθμικά κατά 8,9%, ενώ ο τζίρος των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCGs) αυξήθηκε κατά 9,1%. Αντίστοιχα οι τιμές τους αυξήθηκαν κατά 8,7% ενώ η ζήτηση σημείωσε οριακή άνοδο, μόλις 0,4%.
Ο τζίρος σε τρόφιμα και ποτά αυξήθηκε 9%, όσο και ο ρυθμός των ανατιμήσεων ανά τεμάχιο, ενώ η ζήτηση παρέμεινε αμετάβλητη σε σχέση με το 2022. Διαφοροποιήσεις παρατηρούνται στον τζίρο (9%) των ειδών προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς, όπου οι ανατιμήσεις ήταν πιο συγκρατημένες (3,7%) και η ζήτηση αυξήθηκε κατά 5,3%.
Όπως επισημαίνει ο Βάιος Δημοράγκας, διευθύνων σύμβουλος της NielsenIQ, «στις αρχές του 2023, δεδομένου του επίμονου πληθωρισμού στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, ήταν αρκετές οι ανησυχίες για σημαντική πτώση της κατανάλωσης. Στην πράξη οι συνολικοί όγκοι δεν επηρεάστηκαν σημαντικά και μάλιστα με το κλείσιμο της χρονιάς σημείωσαν και οριακή άνοδο, προφανώς όμως με διαφορετική συμπεριφορά ανά κατηγορία και, κατά περίπτωση, με διαφοροποιημένο προϊοντικό μίγμα. Οι Έλληνες καταναλωτές είναι αναμφίβολα πιεσμένοι, αναζητούν όμως και βρίσκουν λύσεις έτσι ώστε να μη στερούνται τα βασικά, κάτι που συνιστά ένα ενθαρρυντικό μήνυμα για τις αντοχές της αγοράς».
Οι περιοχές με θετικές τάσεις ανάπτυξης.
Αναλύοντας στη συνέχεια την αγορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, καθώς στις διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, όπως τις ορίζει η NielsenIQ, προκύπτουν ορισμένα επίσης αξιοσημείωτα ευρήματα:
. Όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, την μεγαλύτερη ανάπτυξη παρουσιάζουν οι μεγαλύτερες αίθουσες (άνω των 2500 τ.μ.), στο +11,5%, γεγονός που ενδεχομένως να οφείλεται, μεταξύ άλλων, στο ότι οι αγοραστές επιλέγουν τα μεγαλύτερα καταστήματα, στα οποία πέρα από μεγαλύτερη ποικιλία μπορούν να βρουν περισσότερες διαθέσιμες προσφορές, καθώς και πιο ανταγωνιστικές τιμές.
. Σε επίπεδο γεωγραφικών περιοχών οι περιοχές της Κρήτης, αλλά και της Πελοποννήσου εξακολουθούν να εμφανίζουν τις πιο θετικές τάσεις ανάπτυξης (+15,4% και +6,8% αντίστοιχα), όμως την ίδια στιγμή αυτή η αύξηση του τζίρου φαίνεται να συνδέεται με εντονότερες πληθωριστικές πιέσεις σε αυτές τις περιοχές, σε σχέση με το σύνολο της χώρας.
Άνοδος για τα χαρτικά, πτώση στις κατηγορίες που συνδέονταν με την πανδημία.
Επικεντρώνοντας στην πορεία συγκεκριμένων προϊόντικών κατηγοριών, τα χαρτικά παρουσιάζουν ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης (ενδεικτικά: χαρτί υγείας: +48,6%, χαρτί κουζίνας +37,0%), κυρίως λόγω της πολύ μεγάλης αύξησης της μέσης τιμής τους.
Στον αντίποδα, συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία κατηγορίες που συνδέονταν με την πανδημία, όπως τα αντισηπτικά των χεριών (-58,2%), καθώς και τα ελαστικά γάντια (-30,1%), ενώ επίσης η κατηγορία των σπορέλαιων, παρουσιάζει σημαντική μείωση στις συνολικές πωλήσεις της (-16,9%), καθώς συγκρίνεται με την υψηλή βάση του 2022, λόγω του ξεσπάσματος του πολέμου στην Ουκρανία και των ελλείψεων που είχαν παρατηρηθεί στην αγορά.
Ως και 1.110 ευρώ το μήνα για τα βασικά.
Σύμφωνα με έρευνα του MEGA, μία τετραμελής οικογένεια για τα βασικά ψώνια του σούπερ μάρκετ και του κρεοπωλείου το μήνα χρειάζεται από 700 έως 1.110 ευρώ.
Μόνο για φαγητό, για το κρέας χρειάζεται να ξοδέψει από 150 έως 300 ευρώ, για γαλακτοκομικά και αλλαντικά από 100 έως 200 ευρώ, για φρούτα και λαχανικά από 100 έως 200 ευρώ , για ζυμαρικά, ρύζι και ψωμί από 50 έως 100 ευρώ, και για σνακς, χυμούς και αναψυκτικά από 70 έως 180 ευρώ.
https://www.pronews.gr/oikonomia/ellini ... ia-agatha/
«Καλπάζει» η ακρίβεια: Πόσο πιο βαθιά έβαλαν οι Έλληνες το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν τα ίδια αγαθά.
Μία τετραμελής οικογένεια για τα βασικά ψώνια του σούπερ μάρκετ χρειάζεται από 700 έως 1.110 ευρώ.
Ο πληθωρισμός φουσκώνει τους τζίρους των σούπερ μάρκετ προκαλώντας εφιάλτες για όλες τις οικονομίες ανά τον κόσμο.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της εταιρείας ανάλυσης αγοράς Nielsen IQ για το σύνολο του 2023 είναι ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά με τον κύκλο εργασιών των σούπερ μάρκετ να σπάει το φράγμα των 13,05 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,9% έναντι του 2022.
Το γεγονός αυτό φανερώνει πως τα νοικοκυριά χρειάστηκε να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη δαπανώντας 1,05 δισ. ευρώ παραπάνω σε σχέση με το 2022, για να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Nielsen IQ η συνολική αξία πωλήσεων αυξήθηκε μεσοσταθμικά κατά 8,9%, ενώ ο τζίρος των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCGs) αυξήθηκε κατά 9,1%. Αντίστοιχα οι τιμές τους αυξήθηκαν κατά 8,7% ενώ η ζήτηση σημείωσε οριακή άνοδο, μόλις 0,4%.
Ο τζίρος σε τρόφιμα και ποτά αυξήθηκε 9%, όσο και ο ρυθμός των ανατιμήσεων ανά τεμάχιο, ενώ η ζήτηση παρέμεινε αμετάβλητη σε σχέση με το 2022. Διαφοροποιήσεις παρατηρούνται στον τζίρο (9%) των ειδών προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς, όπου οι ανατιμήσεις ήταν πιο συγκρατημένες (3,7%) και η ζήτηση αυξήθηκε κατά 5,3%.
Όπως επισημαίνει ο Βάιος Δημοράγκας, διευθύνων σύμβουλος της NielsenIQ, «στις αρχές του 2023, δεδομένου του επίμονου πληθωρισμού στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, ήταν αρκετές οι ανησυχίες για σημαντική πτώση της κατανάλωσης. Στην πράξη οι συνολικοί όγκοι δεν επηρεάστηκαν σημαντικά και μάλιστα με το κλείσιμο της χρονιάς σημείωσαν και οριακή άνοδο, προφανώς όμως με διαφορετική συμπεριφορά ανά κατηγορία και, κατά περίπτωση, με διαφοροποιημένο προϊοντικό μίγμα. Οι Έλληνες καταναλωτές είναι αναμφίβολα πιεσμένοι, αναζητούν όμως και βρίσκουν λύσεις έτσι ώστε να μη στερούνται τα βασικά, κάτι που συνιστά ένα ενθαρρυντικό μήνυμα για τις αντοχές της αγοράς».
Οι περιοχές με θετικές τάσεις ανάπτυξης.
Αναλύοντας στη συνέχεια την αγορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, καθώς στις διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, όπως τις ορίζει η NielsenIQ, προκύπτουν ορισμένα επίσης αξιοσημείωτα ευρήματα:
. Όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, την μεγαλύτερη ανάπτυξη παρουσιάζουν οι μεγαλύτερες αίθουσες (άνω των 2500 τ.μ.), στο +11,5%, γεγονός που ενδεχομένως να οφείλεται, μεταξύ άλλων, στο ότι οι αγοραστές επιλέγουν τα μεγαλύτερα καταστήματα, στα οποία πέρα από μεγαλύτερη ποικιλία μπορούν να βρουν περισσότερες διαθέσιμες προσφορές, καθώς και πιο ανταγωνιστικές τιμές.
. Σε επίπεδο γεωγραφικών περιοχών οι περιοχές της Κρήτης, αλλά και της Πελοποννήσου εξακολουθούν να εμφανίζουν τις πιο θετικές τάσεις ανάπτυξης (+15,4% και +6,8% αντίστοιχα), όμως την ίδια στιγμή αυτή η αύξηση του τζίρου φαίνεται να συνδέεται με εντονότερες πληθωριστικές πιέσεις σε αυτές τις περιοχές, σε σχέση με το σύνολο της χώρας.
Άνοδος για τα χαρτικά, πτώση στις κατηγορίες που συνδέονταν με την πανδημία.
Επικεντρώνοντας στην πορεία συγκεκριμένων προϊόντικών κατηγοριών, τα χαρτικά παρουσιάζουν ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης (ενδεικτικά: χαρτί υγείας: +48,6%, χαρτί κουζίνας +37,0%), κυρίως λόγω της πολύ μεγάλης αύξησης της μέσης τιμής τους.
Στον αντίποδα, συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία κατηγορίες που συνδέονταν με την πανδημία, όπως τα αντισηπτικά των χεριών (-58,2%), καθώς και τα ελαστικά γάντια (-30,1%), ενώ επίσης η κατηγορία των σπορέλαιων, παρουσιάζει σημαντική μείωση στις συνολικές πωλήσεις της (-16,9%), καθώς συγκρίνεται με την υψηλή βάση του 2022, λόγω του ξεσπάσματος του πολέμου στην Ουκρανία και των ελλείψεων που είχαν παρατηρηθεί στην αγορά.
Ως και 1.110 ευρώ το μήνα για τα βασικά.
Σύμφωνα με έρευνα του MEGA, μία τετραμελής οικογένεια για τα βασικά ψώνια του σούπερ μάρκετ και του κρεοπωλείου το μήνα χρειάζεται από 700 έως 1.110 ευρώ.
Μόνο για φαγητό, για το κρέας χρειάζεται να ξοδέψει από 150 έως 300 ευρώ, για γαλακτοκομικά και αλλαντικά από 100 έως 200 ευρώ, για φρούτα και λαχανικά από 100 έως 200 ευρώ , για ζυμαρικά, ρύζι και ψωμί από 50 έως 100 ευρώ, και για σνακς, χυμούς και αναψυκτικά από 70 έως 180 ευρώ.
https://www.pronews.gr/oikonomia/ellini ... ia-agatha/
- Allah
- Δημοσιεύσεις: 882
- Εγγραφή: 08 Ιαν 2023, 14:40
- Phorum.gr user: Άγιος Παπάριος, Άγιος, Έσχατόγερος
- Τοποθεσία: Mecca
- Επικοινωνία:
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Μετακόμισα στο χουργιό και έχω βρεί την υγειά μου.
لَا إِلَٰهَ إِلَّا ٱللَّٰم حَمَّدٌ رَسُولُ ٱللَّٰهِ
!ٱللَّٰهُ أَكْبَرُ
!ٱللَّٰهُ أَكْبَرُ
Re: Πώς την παλεύετε στο σούπερ μάρκετ μάγκες?
Θα τρώμε ότι οι Γιαπωνέζοι,ρύζι και αυτο
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 4 Απαντήσεις
- 190 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
05 Μαρ 2024, 14:58
-
-
Νέα δημοσίευση καλαθάκι στο Σούπερ Μάρκετ προτείνει ο Πορτοσάλτε
από vag_el » 15 Ιαν 2024, 17:53 » σε Εσωτερική Πολιτική - 15 Απαντήσεις
- 559 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Rakomelofronas
16 Ιαν 2024, 12:46
-
-
-
Νέα δημοσίευση Σάλος με τα σούπερ μάρκετ που ζητούν αύξηση στις υπερωρίες..
από Parrot » 27 Φεβ 2024, 19:31 » σε Κοινωνικά θέματα - 1 Απαντήσεις
- 158 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από axilmar
28 Φεβ 2024, 11:10
-
-
- 83 Απαντήσεις
- 3285 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από OANNHSEA
17 Απρ 2023, 19:31